Sari la conținut

Jante BST carbon


brembo
 Share

Postări Recomandate

as putea sa imi pierd ziua sa te contrazic in toate cele 3 afirmatii de mai sus, dar n'o voi face ..nu azi

 

te'as invita sa vii in pista, pe unde se intampla sa merg destul de des, sa imi arati macar 1-2 care merg tare cu ducati ..n'ai sa ii prea intalnesti :rolleyes: de ce oare

 

bst in carbon, tocmai, nu se sparg, se deformeaza destul de puternic chiar ..revenind aproape la forma originala

in shimb magneziu se sparge si are o viata scurta, o janta zgariata de la un montaj defectuos a gumei e compromisa

monstrule!!!

nu imi place sa fiu gica contra si vreau din capul locului sa stii ca virgula configuratia 4L o consider mai buna decat V2.

dar sa zici ca pe pista se dau mai tare cu japoneze decat cu v2 e un adevarat sacrilegiu.

te-ai gandit ca poate de asta vezi mai multe japo decat ducati fiindca sunt si cu 7-8 mii de euro mai ieftine????

cum sa zici ca japonezele sunt mai bune pe pista(daca ai zis ca sunt mai rapide) decat ducatiurile???

pai cate titluri are ducati in WSBK???

19 parca asa tin minte...

cu siguranta la aceeasi cilindree japonezele sunt MAI BUNE dar sa luam ducati-urile asa cum ne vin ele din fabrica.

fie si 1200 si 1000(999-996-998)

e usor sa zici ca japonezele sunt mai rapide decat ducati pe pista.

asa o fi.

pe piste gen mugello sau losail unde ai linii drepte de 1 km.

o fi mai rapide in linii drepte fiindca au mai multi cai dar cu SIGURANTA ducatiu-urile sunt MULT MAI EFICIENTE la timpi de pe pista.

decat sa zici ca baietii de afara nu sunt rapizi cu ducati mai bine ai zice ca ducati-urile sunt motociclete extrem de eficiente pe pista dar din pacate baietii nu le stiu folosi la adevarata lor valoare si deci timpii de circuit sunt mai slabi decat la japoneze.

totusi ducati inseamna SBK si SBK ducati.

daca luam toate firmele japoneze din 1848 pana azi si le adunam titlurile in sbk nu ajungem nici la jumatate dintr-un sfert cat are ducati.

mai corect ai fi zis daca ai fi zis japonezele sunt motociclete foarte rapide dar sunt mult mai ineficiente ca si ducati-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde stii tu cand si cum sunt eu sanatos???

si se numeste discutie in contradictoriu nu cearta bataie sau flame.

tine minte pe viitor.

ma inteleg foarte bine cu mac si vreau sa avem o discutie simpla cu argumente.

atata tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ser, cu tot respectul vbesti din povesti si din auzite

la WSTK ..ducati concureaza cu un motor de cel putin 2 ori mai scump decat urmatorul .. motor de 3x000€ contra 14mii :rolleyes:

nu e frumos si nici sportiv din partea lor

 

cand o sa mergi si tu in pista sa vezi un ducati rapid ..sa ma anunti si pe mie

putini sunt aia care merg tare, foarte putini

 

mie ducati imi place la fel cum imi place bicilindricul ...

 

sa revenim la jante BST ca suntem off topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WSTK nu ma bag ca nu ma stiu.

o fi asa.

si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile.

DEH.

30% din ducati apartin americanilor.

si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati?

nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii

nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii.

campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK.

din umila mea experienta asta stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti sanatos sergiule fara flame uri si fara "x e mai bun decat y sau y e mai rapid decat z"

mai lasa le dracului de comparatii

 

se referea in special la pista. acolo unde un pilot care stie sa piloteze o sa faca pipi pe 4l ori cu v2 ori cu v4, italiene, desigur. ies din fabrica facute pentru asa ceva.

 

Ser, cu tot respectul vbesti din povesti si din auzite

la WSTK ..ducati concureaza cu un motor de cel putin 2 ori mai scump decat urmatorul .. motor de 3x000? contra 14mii ;)

nu e frumos si nici sportiv din partea lor

 

cand o sa mergi si tu in pista sa vezi un ducati rapid ..sa ma anunti si pe mie

putini sunt aia care merg tare, foarte putini

 

mie ducati imi place la fel cum imi place bicilindricul ...

 

sa revenim la jante BST ca suntem off topic

 

chiar daca sunt off-topic... lumea isi ia ducati sau aprilia pentru ca sunt motoare superioare. ceea ce nu isi dau seama majoritatea posesorilor (da, chiar si multi din cei care se dau pe pista) este ca motorul nu conteaza decat MAXIM (dusa la extrem rau de tot afirmatia asta la motoare de acelasi calibru) 35%. restul conteaza numai de pilot. cum si zxr750 a fost la vremea lui ceva tare. a avut parte de piloti.

 

on. da, jantele de carbon se deformeaza, revin dar sunt rupte. nu mai mergi cu ele.

 

WSTK nu ma bag ca nu ma stiu.

o fi asa.

si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile.

DEH.

30% din ducati apartin americanilor.

si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati?

nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii

nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii.

campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK.

din umila mea experienta asta stiu.

 

30% sunt o minoritate, nu spune prostii. oricum anul asta aprilia le-a dat la caca. urat de tot.

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator stress_L&P

tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)...

 

...indrazneata afirmatie....

se poate aranja...alege locul si traseul...dar pe bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WSTK nu ma bag ca nu ma stiu.

o fi asa.

si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile.

DEH.

30% din ducati apartin americanilor.

si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati?

nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii

nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii.

campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK.

din umila mea experienta asta stiu.

wsbk-1000-modificate

wstk-1000 stoc-fabrica

Mesaj completat

daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou.

aprilia si ducati performante si ieftine? :wacko: tu ce fel de apa bei de obicei?apa glaciara?

Editat de aemtuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti modifica major ciclistica si nu castigi 50 de cai la roata dar cativa cai plus sunt cu siguranta acolo. Daca ai posibilitatea, ia-le. Comand si eu acum un set pentru alta mobra la ei. Cu teama, recunosc, dar cei care au pana acum sunt multumiti de ele si vad ca nu si-a rupt nimeni gatul pana acum, e adevarat ca cei pe care ii stiu eu merg pe drumuri ceva mai bune ca la noi. Da-mu in PM cu ce conditii ai tu acum si intreb si eu daca pot sa fac mai bine de atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
wsbk-1000-modificate

wstk-1000 stoc-fabrica

Mesaj completat

 

aprilia si ducati performante si ieftine? :wacko: tu ce fel de apa bei de obicei?apa glaciara?

 

 

da. ia un R1 cum vad ca ai in profil si fa-l sa mearga ca o aprilia din acelasi an pe pista. vezi la ce bani iesi. cat despre skvj nici nu bag in seama pseudo-biciclistii...

Mesaj completat

...indrazneata afirmatie....

se poate aranja...alege locul si traseul...dar pe bani!

 

 

ca sa fie "autohtona" treaba... selena, 27-29 august, de fapt 27-28. pe 29 plec. 500 de euro e bine? nu, nu glumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)...

Io cred ca sunt cam multi cei care trec pe langa tine.......daca totusi sustii ca nu ai rival,cauta-l pe Bota.Sunt sigur ca nu te va refuza!

Ce an e rsv-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ce v'ati umflat in pene

estista un citat care se aplica: DA FERMI SONO TUTTI PILOTI!! .la noi sa zicem: din spatele tastaturii sunt toti piloti.

te asteptam oricand in pista sa ne arati superioritatea :wacko:

de'as avea bani de cheltuit pe asa ceva ..cu sig jentile de carbon ar fi o prioritate ..momentan ma concentrez pe altceva ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thread-ul de unde provin pozele: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=278784

Pe celalalt nu il gasesc, era mult mai mare si la discutie a luat parte inclusiv un tip care proiecteaza elemente din carbon pentru NASA. Concluzia a fost ca rotile de carbon sunt periculoase pentru uz stradal. Sunt folosite in MotoGP ? Evident. Dar respectivii isi permit sa le inspecteze si inlocuiasca dupa fiecare cursa. Si cand zic inspecteze nu ma refer la aruncat cu privirea :wacko:

post-18207-1263398688_thumb.jpg

post-18207-1263398767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Thread-ul de unde provin pozele: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=278784

Pe celalalt nu il gasesc, era mult mai mare si la discutie a luat parte inclusiv un tip care proiecteaza elemente din carbon pentru NASA. Concluzia a fost ca rotile de carbon sunt periculoase pentru uz stradal. Sunt folosite in MotoGP ? Evident. Dar respectivii isi permit sa le inspecteze si inlocuiasca dupa fiecare cursa. Si cand zic inspecteze nu ma refer la aruncat cu privirea :wacko:

 

vai saraca ce i-a dat-o...pacat de jucariile de pe ea...oricum sincer la trozneala aia nici cele stock nu cred ca scapau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s'au vandut mii de seturi de jenti de carbon ..marea parte utilizate pe strada

la impacte devastatoare nici o janta nu rezista

la impactul la care o janta de MG sau aluminiu se deformeaza si se distruge ..cea de carbon nici nu se clinteste, rezista la socuri si deformari mult mai mari

stiu italieni care le folosesc pe strada si pista de ani de zile cu satisfactie si fara probleme ..

prea mult tamtam degeaba ptr niste "gica contra" care vb din basme

 

problema cu carbonul e ca firma producatoare nu are atatea resurse sa produca sute de seturi in timp asa scurt cum se cere in gp si sbk

in plus multe din jentile de acolo sunt in custodie

jentile in mg se realizeaza mult mai usor si cu costuri mult mai mici, in timp mult mai scurt, de asta sunt preferate

 

dar ..magneziul e super fragil ..o zgarietura la montatul gumei poate compromite definitiv structura si rezistenta jantei in timp ..de asta jenti Mg n'am sa cumpar

 

singurele jante de carbon distruse au aparut in urma unor impacte devastatoare unde n'a mai ramas nica din motor ..ce mai conta janta care oricum se stramba groaznic

doar un mort de foame o mai indrepta si pe aia ..o compunea din bucatele :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brembo, cauza accidentului a fost janta spate, care era noua. Probabil defect de fabricatie.

Ce nu vrea lumea sa inteleaga este ca jentile compozite din carbon nu cedeaza brusc ci, datorita socurilor repetate, materialul trece printr-un proces de exfoliere interna iar la un moment dat cedeaza. De asta datul cu jentile de carbon de pamant arata frumos in filme dar eu unul nu le-as cumpara pe cele folosite pentru asemenea demonstratii.

 

mac, cele de carbon aparent nu se clintesc, in realitate zona este afectata. Ce naiba, povestea asta este mega-stiuta, mai ales ca s-au prabusit avioane din acest motiv. Intre timp au inceput baietii sa le inspecteze cu ultrasunete. Tu crezi ca aia fac asta de prosti ?

 

Marea majoritate a jentilor de carbon vandute sunt folosite in conditii net superioare drumurilor din Ro. Sau circuit. Personal, prefer o janta care se deformeaza intr-o groapa uneia care aparent nu pateste nimic dar cedeaza o luna mai tarziu, la 200 km/h, aparent fara motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia mai da tu din burta aia 5 kg jos si ai sa vezi atunci ce bine o sa fie.

 

Io...spre deosebire de dvs ma mai duc si pe la sala...tocmai in acest scop :wacko:

Dvs cum comentati treaba cu carbonul pe jante...nu numai pe capacul de la butoiasul de lichid de frana =)) ??

Mesaj completat

brembo, cauza accidentului a fost janta spate, care era noua. Probabil defect de fabricatie.

Ce nu vrea lumea sa inteleaga este ca jentile compozite din carbon nu cedeaza brusc ci, datorita socurilor repetate, materialul trece printr-un proces de exfoliere interna iar la un moment dat cedeaza. De asta datul cu jentile de carbon de pamant arata frumos in filme dar eu unul nu le-as cumpara pe cele folosite pentru asemenea demonstratii.

 

mac, cele de carbon aparent nu se clintesc, in realitate zona este afectata. Ce naiba, povestea asta este mega-stiuta, mai ales ca s-au prabusit avioane din acest motiv. Intre timp au inceput baietii sa le inspecteze cu ultrasunete. Tu crezi ca aia fac asta de prosti ?

 

Marea majoritate a jentilor de carbon vandute sunt folosite in conditii net superioare drumurilor din Ro. Sau circuit. Personal, prefer o janta care se deformeaza intr-o groapa uneia care aparent nu pateste nimic dar cedeaza o luna mai tarziu, la 200 km/h, aparent fara motiv.

 

discutabil cu accidentul...ai vazut ca si ei au intrebat la un mom dat...ce a fost inainte...janta sau accidentul?!

acum...legat de omologare...sincer nu stiu daca TUV ar fi dat cu semnatura pe ele daca reprezentau un risc...asta e doar o parere personala si stiu ca oricand poate sa vina cineva sa zica ca exista xx% sanse sa se intample ceva si e si logic pt ca tehnologia e relativ noua...banuiesc ca la fel s-a intamplat si cand au aparut rotile din Al,Magneziu, franele ceramice, trenul, electricitatea etc etc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le iei doar pentru strada de design si impresie artistica par un pic scumpe. Arata foarte bine, dar nu stiu cata lume le-ar observa (in comparatie cu un ceas de 2-3000E).

Daca ai bani de spart si le iei pentru ca iti satisfaci un capriciu mi se par o chestie buna. :cheers:

Imi imaginez ca sunt o imbunatatire destul de importanta dar, nu ar putea fi numite "o investitie"... nu prea iti scoti banii folosindu-le. Decat daca te duci si tu la pariuri cu baietii....

 

Asta mi se pare tare:

...bine, ar putea fi si masluit clipul...

3_ceramic_bearings_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca exista, asta a picat asa, la prima strigare. Daca vrei, pot sa iti fac si eu unul, cu motorul tau, cu roata care se invarte o ora... :banana:

Sigur ajuta la manevrabilitate (e o comparatie aici), dar diferentele cred ca le simti la viteze mai maricele, nu la strecurat la semafor...

Daca nu ar costa aproximativ cat am dat eu pe motor mi le-as lua si maine (la basini, recunosc, cu toate ca cele de Mg cu spite in Y mi se par mai frumoase) dar asa e un pic stupid...

 

Eu mai las tuningul si pentru motoarele urmatoare :cheers: ...desi la niste rulmenti din astia poate m-as baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca daca tot vrei rulmenti ceramici, bagi peste tot, nu numai la roti. Pe langa pret (~ 1000 USD, in f. de producator) este o intreaga distractie sa dezasamblezi transmisia si sa-i inlocuiesti pe toti. Iar daca nu e distractie, e manopera :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stress zic mai bine sa va PM'uiti ptr faza cu pariul ..si pastreaza'ti banii ca e mai bine

aici se discuta despre JENTI BST CARBON !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...