Sergiu 30 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 as putea sa imi pierd ziua sa te contrazic in toate cele 3 afirmatii de mai sus, dar n'o voi face ..nu azi te'as invita sa vii in pista, pe unde se intampla sa merg destul de des, sa imi arati macar 1-2 care merg tare cu ducati ..n'ai sa ii prea intalnesti de ce oare bst in carbon, tocmai, nu se sparg, se deformeaza destul de puternic chiar ..revenind aproape la forma originala in shimb magneziu se sparge si are o viata scurta, o janta zgariata de la un montaj defectuos a gumei e compromisa monstrule!!! nu imi place sa fiu gica contra si vreau din capul locului sa stii ca virgula configuratia 4L o consider mai buna decat V2. dar sa zici ca pe pista se dau mai tare cu japoneze decat cu v2 e un adevarat sacrilegiu. te-ai gandit ca poate de asta vezi mai multe japo decat ducati fiindca sunt si cu 7-8 mii de euro mai ieftine???? cum sa zici ca japonezele sunt mai bune pe pista(daca ai zis ca sunt mai rapide) decat ducatiurile??? pai cate titluri are ducati in WSBK??? 19 parca asa tin minte... cu siguranta la aceeasi cilindree japonezele sunt MAI BUNE dar sa luam ducati-urile asa cum ne vin ele din fabrica. fie si 1200 si 1000(999-996-998) e usor sa zici ca japonezele sunt mai rapide decat ducati pe pista. asa o fi. pe piste gen mugello sau losail unde ai linii drepte de 1 km. o fi mai rapide in linii drepte fiindca au mai multi cai dar cu SIGURANTA ducatiu-urile sunt MULT MAI EFICIENTE la timpi de pe pista. decat sa zici ca baietii de afara nu sunt rapizi cu ducati mai bine ai zice ca ducati-urile sunt motociclete extrem de eficiente pe pista dar din pacate baietii nu le stiu folosi la adevarata lor valoare si deci timpii de circuit sunt mai slabi decat la japoneze. totusi ducati inseamna SBK si SBK ducati. daca luam toate firmele japoneze din 1848 pana azi si le adunam titlurile in sbk nu ajungem nici la jumatate dintr-un sfert cat are ducati. mai corect ai fi zis daca ai fi zis japonezele sunt motociclete foarte rapide dar sunt mult mai ineficiente ca si ducati-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 nu esti sanatos sergiule fara flame uri si fara "x e mai bun decat y sau y e mai rapid decat z" mai lasa le dracului de comparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 de unde stii tu cand si cum sunt eu sanatos??? si se numeste discutie in contradictoriu nu cearta bataie sau flame. tine minte pe viitor. ma inteleg foarte bine cu mac si vreau sa avem o discutie simpla cu argumente. atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Ser, cu tot respectul vbesti din povesti si din auzite la WSTK ..ducati concureaza cu un motor de cel putin 2 ori mai scump decat urmatorul .. motor de 3x000€ contra 14mii nu e frumos si nici sportiv din partea lor cand o sa mergi si tu in pista sa vezi un ducati rapid ..sa ma anunti si pe mie putini sunt aia care merg tare, foarte putini mie ducati imi place la fel cum imi place bicilindricul ... sa revenim la jante BST ca suntem off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 WSTK nu ma bag ca nu ma stiu. o fi asa. si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile. DEH. 30% din ducati apartin americanilor. si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati? nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii. campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK. din umila mea experienta asta stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) nu esti sanatos sergiule fara flame uri si fara "x e mai bun decat y sau y e mai rapid decat z"mai lasa le dracului de comparatii se referea in special la pista. acolo unde un pilot care stie sa piloteze o sa faca pipi pe 4l ori cu v2 ori cu v4, italiene, desigur. ies din fabrica facute pentru asa ceva. Ser, cu tot respectul vbesti din povesti si din auzite la WSTK ..ducati concureaza cu un motor de cel putin 2 ori mai scump decat urmatorul .. motor de 3x000? contra 14mii nu e frumos si nici sportiv din partea lor cand o sa mergi si tu in pista sa vezi un ducati rapid ..sa ma anunti si pe mie putini sunt aia care merg tare, foarte putini mie ducati imi place la fel cum imi place bicilindricul ... sa revenim la jante BST ca suntem off topic chiar daca sunt off-topic... lumea isi ia ducati sau aprilia pentru ca sunt motoare superioare. ceea ce nu isi dau seama majoritatea posesorilor (da, chiar si multi din cei care se dau pe pista) este ca motorul nu conteaza decat MAXIM (dusa la extrem rau de tot afirmatia asta la motoare de acelasi calibru) 35%. restul conteaza numai de pilot. cum si zxr750 a fost la vremea lui ceva tare. a avut parte de piloti. on. da, jantele de carbon se deformeaza, revin dar sunt rupte. nu mai mergi cu ele. WSTK nu ma bag ca nu ma stiu.o fi asa. si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile. DEH. 30% din ducati apartin americanilor. si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati? nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii. campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK. din umila mea experienta asta stiu. 30% sunt o minoritate, nu spune prostii. oricum anul asta aprilia le-a dat la caca. urat de tot. Editat Octombrie 28, 2009 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 11, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2010 tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)... ...indrazneata afirmatie.... se poate aranja...alege locul si traseul...dar pe bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Pe taloane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aemtuning Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) WSTK nu ma bag ca nu ma stiu.o fi asa. si mai si stiu ca ducati incearca in fiecare an sa traga de federatie ca sa le dea regulamente favorabile. DEH. 30% din ducati apartin americanilor. si cine conduce lumea daca nu rasa asta de englezi remixati? nu au ei nici o vina daca isi vand cbr-urile cu 14mii de euro si japonezii numai cu 10mii nu ii opreste nimeni sa faca si japchinezii mobre de 15 mii. campionatul mondial de motociclism viteza pt cbr-uri de serie e WSBK nu WSTK. din umila mea experienta asta stiu. wsbk-1000-modificate wstk-1000 stoc-fabrica Mesaj completat daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou. aprilia si ducati performante si ieftine? tu ce fel de apa bei de obicei?apa glaciara? Editat Ianuarie 11, 2010 de aemtuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 lasa'l sa creada asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Iti modifica major ciclistica si nu castigi 50 de cai la roata dar cativa cai plus sunt cu siguranta acolo. Daca ai posibilitatea, ia-le. Comand si eu acum un set pentru alta mobra la ei. Cu teama, recunosc, dar cei care au pana acum sunt multumiti de ele si vad ca nu si-a rupt nimeni gatul pana acum, e adevarat ca cei pe care ii stiu eu merg pe drumuri ceva mai bune ca la noi. Da-mu in PM cu ce conditii ai tu acum si intreb si eu daca pot sa fac mai bine de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 wsbk-1000-modificatewstk-1000 stoc-fabrica Mesaj completat aprilia si ducati performante si ieftine? tu ce fel de apa bei de obicei?apa glaciara? da. ia un R1 cum vad ca ai in profil si fa-l sa mearga ca o aprilia din acelasi an pe pista. vezi la ce bani iesi. cat despre skvj nici nu bag in seama pseudo-biciclistii... Mesaj completat ...indrazneata afirmatie....se poate aranja...alege locul si traseul...dar pe bani! ca sa fie "autohtona" treaba... selena, 27-29 august, de fapt 27-28. pe 29 plec. 500 de euro e bine? nu, nu glumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 tare as vrea sa vad un racer roman cu cebere, geseixer, er sase, rahat care sa imi tina troaca in fatza. si nu, nu sunt racer de rosbk sau (cuvant urat)... Io cred ca sunt cam multi cei care trec pe langa tine.......daca totusi sustii ca nu ai rival,cauta-l pe Bota.Sunt sigur ca nu te va refuza! Ce an e rsv-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 mai ce v'ati umflat in pene estista un citat care se aplica: DA FERMI SONO TUTTI PILOTI!! .la noi sa zicem: din spatele tastaturii sunt toti piloti. te asteptam oricand in pista sa ne arati superioritatea de'as avea bani de cheltuit pe asa ceva ..cu sig jentile de carbon ar fi o prioritate ..momentan ma concentrez pe altceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Thread-ul de unde provin pozele: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=278784 Pe celalalt nu il gasesc, era mult mai mare si la discutie a luat parte inclusiv un tip care proiecteaza elemente din carbon pentru NASA. Concluzia a fost ca rotile de carbon sunt periculoase pentru uz stradal. Sunt folosite in MotoGP ? Evident. Dar respectivii isi permit sa le inspecteze si inlocuiasca dupa fiecare cursa. Si cand zic inspecteze nu ma refer la aruncat cu privirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 13, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2010 Mesaj completat Thread-ul de unde provin pozele: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=278784Pe celalalt nu il gasesc, era mult mai mare si la discutie a luat parte inclusiv un tip care proiecteaza elemente din carbon pentru NASA. Concluzia a fost ca rotile de carbon sunt periculoase pentru uz stradal. Sunt folosite in MotoGP ? Evident. Dar respectivii isi permit sa le inspecteze si inlocuiasca dupa fiecare cursa. Si cand zic inspecteze nu ma refer la aruncat cu privirea vai saraca ce i-a dat-o...pacat de jucariile de pe ea...oricum sincer la trozneala aia nici cele stock nu cred ca scapau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 s'au vandut mii de seturi de jenti de carbon ..marea parte utilizate pe strada la impacte devastatoare nici o janta nu rezista la impactul la care o janta de MG sau aluminiu se deformeaza si se distruge ..cea de carbon nici nu se clinteste, rezista la socuri si deformari mult mai mari stiu italieni care le folosesc pe strada si pista de ani de zile cu satisfactie si fara probleme .. prea mult tamtam degeaba ptr niste "gica contra" care vb din basme problema cu carbonul e ca firma producatoare nu are atatea resurse sa produca sute de seturi in timp asa scurt cum se cere in gp si sbk in plus multe din jentile de acolo sunt in custodie jentile in mg se realizeaza mult mai usor si cu costuri mult mai mici, in timp mult mai scurt, de asta sunt preferate dar ..magneziul e super fragil ..o zgarietura la montatul gumei poate compromite definitiv structura si rezistenta jantei in timp ..de asta jenti Mg n'am sa cumpar singurele jante de carbon distruse au aparut in urma unor impacte devastatoare unde n'a mai ramas nica din motor ..ce mai conta janta care oricum se stramba groaznic doar un mort de foame o mai indrepta si pe aia ..o compunea din bucatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 brembo, cauza accidentului a fost janta spate, care era noua. Probabil defect de fabricatie. Ce nu vrea lumea sa inteleaga este ca jentile compozite din carbon nu cedeaza brusc ci, datorita socurilor repetate, materialul trece printr-un proces de exfoliere interna iar la un moment dat cedeaza. De asta datul cu jentile de carbon de pamant arata frumos in filme dar eu unul nu le-as cumpara pe cele folosite pentru asemenea demonstratii. mac, cele de carbon aparent nu se clintesc, in realitate zona este afectata. Ce naiba, povestea asta este mega-stiuta, mai ales ca s-au prabusit avioane din acest motiv. Intre timp au inceput baietii sa le inspecteze cu ultrasunete. Tu crezi ca aia fac asta de prosti ? Marea majoritate a jentilor de carbon vandute sunt folosite in conditii net superioare drumurilor din Ro. Sau circuit. Personal, prefer o janta care se deformeaza intr-o groapa uneia care aparent nu pateste nimic dar cedeaza o luna mai tarziu, la 200 km/h, aparent fara motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 Ia mai da tu din burta aia 5 kg jos si ai sa vezi atunci ce bine o sa fie. Io...spre deosebire de dvs ma mai duc si pe la sala...tocmai in acest scop Dvs cum comentati treaba cu carbonul pe jante...nu numai pe capacul de la butoiasul de lichid de frana =)) ?? Mesaj completat brembo, cauza accidentului a fost janta spate, care era noua. Probabil defect de fabricatie.Ce nu vrea lumea sa inteleaga este ca jentile compozite din carbon nu cedeaza brusc ci, datorita socurilor repetate, materialul trece printr-un proces de exfoliere interna iar la un moment dat cedeaza. De asta datul cu jentile de carbon de pamant arata frumos in filme dar eu unul nu le-as cumpara pe cele folosite pentru asemenea demonstratii. mac, cele de carbon aparent nu se clintesc, in realitate zona este afectata. Ce naiba, povestea asta este mega-stiuta, mai ales ca s-au prabusit avioane din acest motiv. Intre timp au inceput baietii sa le inspecteze cu ultrasunete. Tu crezi ca aia fac asta de prosti ? Marea majoritate a jentilor de carbon vandute sunt folosite in conditii net superioare drumurilor din Ro. Sau circuit. Personal, prefer o janta care se deformeaza intr-o groapa uneia care aparent nu pateste nimic dar cedeaza o luna mai tarziu, la 200 km/h, aparent fara motiv. discutabil cu accidentul...ai vazut ca si ei au intrebat la un mom dat...ce a fost inainte...janta sau accidentul?! acum...legat de omologare...sincer nu stiu daca TUV ar fi dat cu semnatura pe ele daca reprezentau un risc...asta e doar o parere personala si stiu ca oricand poate sa vina cineva sa zica ca exista xx% sanse sa se intample ceva si e si logic pt ca tehnologia e relativ noua...banuiesc ca la fel s-a intamplat si cand au aparut rotile din Al,Magneziu, franele ceramice, trenul, electricitatea etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Sa le iei doar pentru strada de design si impresie artistica par un pic scumpe. Arata foarte bine, dar nu stiu cata lume le-ar observa (in comparatie cu un ceas de 2-3000E). Daca ai bani de spart si le iei pentru ca iti satisfaci un capriciu mi se par o chestie buna. Imi imaginez ca sunt o imbunatatire destul de importanta dar, nu ar putea fi numite "o investitie"... nu prea iti scoti banii folosindu-le. Decat daca te duci si tu la pariuri cu baietii.... Asta mi se pare tare: ...bine, ar putea fi si masluit clipul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 metoxil, pe net exista un clip in care o roata se invarte 6 minute. Rulmentii ceramici, janta din alu. Rotile din carbon se simt mult la manevrabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Cred ca exista, asta a picat asa, la prima strigare. Daca vrei, pot sa iti fac si eu unul, cu motorul tau, cu roata care se invarte o ora... Sigur ajuta la manevrabilitate (e o comparatie aici), dar diferentele cred ca le simti la viteze mai maricele, nu la strecurat la semafor... Daca nu ar costa aproximativ cat am dat eu pe motor mi le-as lua si maine (la basini, recunosc, cu toate ca cele de Mg cu spite in Y mi se par mai frumoase) dar asa e un pic stupid... Eu mai las tuningul si pentru motoarele urmatoare ...desi la niste rulmenti din astia poate m-as baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Faza e ca daca tot vrei rulmenti ceramici, bagi peste tot, nu numai la roti. Pe langa pret (~ 1000 USD, in f. de producator) este o intreaga distractie sa dezasamblezi transmisia si sa-i inlocuiesti pe toti. Iar daca nu e distractie, e manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 stress zic mai bine sa va PM'uiti ptr faza cu pariul ..si pastreaza'ti banii ca e mai bine aici se discuta despre JENTI BST CARBON !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.