Nicolas Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 in treapta a II-a, la peste 5000 de turatii, imi sare pe Neutral, sau rareori in treapta a III-a... ma poate ajuta si pe mine careva?!?!? hai ca dau o bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 aia e la cutia de viteze nu la distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Nu-i distributia, nepoate! Este de la cutia de viteze, crabotii de la baladoare s-au rotunjit! Rezolvare = se crapa motorul in doua, se scoate cutia de viteze si se inlocuiesc pinioanele uzate. Pentru buget de criza se pot incarca la sudura crabotii uzati si apoi se rectifica...dar rezolvarea in acest caz depinde de meserias si materialele folosite. Apropos, dar ce capra ai, Hornet-ul de la profil? Uite ca a mai postat un binevoitor acelasi lucru...cutia! Editat Octombrie 21, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolas Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 scuze... m-am gandit la transmisie si am scris distributie!!! problema cu transmisia!!! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 un pinion nou e 60-80 de euro, mai bine-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 in treapta a II-a, la peste 5000 de turatii, imi sare pe Neutral, sau rareori in treapta a III-a... ma poate ajuta si pe mine careva?!?!? hai ca dau o bere... e kawasaki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 e kawasaki? Trist, dar adevarat. La kawa am auzit de belele d'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolas Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 nop... este vorba de o Honda Hornet S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Trist, dar adevarat. La kawa am auzit de belele d'astea. Confirm, cel putin la GPZ 500 in treapta a doua la ture mari sare pe neutral, la a treia nu am patit. Editat Octombrie 21, 2009 de dancri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Daca este asa cum spui, adica sare din a II-a si-a III-a din viteza, asta insemna macar doua pinioane care vor trebui schimbate. Poate la astea se adauga si furca (furcile) si pinioanele cu care se cupleaza baladoarele respective. Vei vedea dupa ce crapi motorul! Cred ca gaura din bugetul tau nu va fi asa de mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Poate te ajuta... Executam pinioane de tractiune sau cutie de viteza pt orice tip de motocicleta, atv sau moped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.