bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) Totusi treaba cu pinionul de atac pe axul basculei mi se pare o gaselnita excelenta. Sunt sigur ca ideea exista dinainte, dar nimeni nu si-a batut capul pana acum. Prima oara cand am auzit de ideia asta era in anii "80 si atunci la o motocicleta gen enduro lungisera axul pinionului care strabatea cutia de viteze, iar rulmentii in care se articula bascula se aflau pe acel ax, si in afara de miscarea alternativa normala mai suportau si rotatia transmisiei finale. Dupa cum se vede ideia in varianta aceea nu a prins, probabil uzuri mari in articulatie si eventuale pierderi de putere. Pe atunci ma luptam cu bascula de Mobra care avea o geometrie imposibila. Trebuia ori sa mergi cu lantul foarte slab, ori sa fac intinderea lantului de fiacare data pt solo sau pasager Parca era ceva europeana care acum suna exotic, Laverda, Benelli, sau ceva frantuzesc, ceva de genul asta, nu mai tin minte si nici nu am mai gasit-o. Editat Decembrie 17, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Uzunule, te contrazic. Mobra aia e mai mult cross decat enduro. Si la suspensii, si la brutalitate si la etajarea cutiei. Am mers back-to back cu un CRF-450R, o Husa de 450 (2006 sau 2007, nu ultimele cu motor intors) si G450u bavarezilor. Sorry tata, dar chestia aia e cross nu enduro. Chiar drive-testul de la Bavaria, facut pe un model tunat pe campurile din Pipera, mi-a sugerat asta. D-aia zic si eu ca e cross mai mult decat enduro..... Mesaj completat Am facut si eu test-ride-ul ala la bavaria cu G-ul. Da, si mie mi s-a parut ca mobra aia era setata mai mult pentru cross, dar atat timp cat are far si s-a mers cu ea la Erzberg si Romaniacs, e enduro La fel si HP2 Enduro sau LC8 Enduro, tot mobre de padure sunt, chiar daca ai putea fi tentat sa spui ca-s mai aproape de dual-sport. BTW, are 41 CP limitata pentru a trece testele de emisii, la fel cum am inteles ca majoritatea KTM-urilor au in talon 9Kw la putere. Cu o finala Akra si mici modificari ale procesoarelor (modificari care pot fi facute la dealer), are 50 sau 55 CP (memoria ma inseala acum) Bun daca vezi si tu ca e o motocicleta cu valente atat enduro cat si cross, atunci sa stii ca mai exista o categorie chiar intre acestea 2, avand valente din ambele tipuri, si anume poate fii un rallie-ride gen KTM 640LC4 adventure, numai ca acesta e mai mare un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 D-aia zic si eu ca e cross mai mult decat enduro.....Mesaj completat Bun daca vezi si tu ca e o motocicleta cu valente atat enduro cat si cross, atunci sa stii ca mai exista o categorie chiar intre acestea 2, avand valente din ambele tipuri, si anume poate fii un rallie-ride gen KTM 640LC4 adventure, numai ca acesta e mai mare un pic Mobra de Rally cu rezervor de 8 litri? In niciun caz nu poti compara cu LC4 Adventure, nici ca tinta, nici ca performante. G450X e in aceeasi clasa cu EXC 450 si WR 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Mobra de Rally cu rezervor de 8 litri? In niciun caz nu poti compara cu LC4 Adventure, nici ca tinta, nici ca performante. G450X e in aceeasi clasa cu EXC 450 si WR 450. g450x este o mobra de enduro, faptul ca se descurca bine si in cross este meritul inginerilor BMW. Mesaj completat Bun daca vezi si tu ca e o motocicleta cu valente atat enduro cat si cross, atunci sa stii ca mai exista o categorie chiar intre acestea 2, avand valente din ambele tipuri, si anume poate fii un rallie-ride gen KTM 640LC4 adventure, numai ca acesta e mai mare un pic Mobra de rally raid este o motocicleta cu autonomie mare capabila sa inghita multe sute de km intr-o zi. g450x nu este deloc in aceasta categorie. poate fi adusa la acest statut dar suma necesara pt asa ceva nu cred ca va fi justificata ever daca nu ai de gand sa participi la concursuri serioasede rally raid. Se pare ca in dakar mai nou se pune un accent puternic pe mobrele de pana la 450cmc ceea ce poate creea noi planuri de dezvoltare pentru modelele de enduro. Bani sa ai sau sponsori generosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.