22iulian Postat Noiembrie 22, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) pentru ce este butonul din stanga deasupra abs-ului? este butonul de trecere de pe combustia pe benzina pe combustia pe LPG...am uitat sa va spun ca mi-am comandat dual-fuel ? consum GPL 8% ..costuri fata de benzina la 56%..altfel spus fac 1000 de km cu 170 RON daca merg pe GPL fata de 300 RON daca merg pe benzina. glumesc ... e butonul pentru luminile suplimentare , khk m-a destupat si pe mine ... @ianachim.....desigur ...unde-i stick-ul ? Editat Noiembrie 22, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Iuliane, esti tare. Sa-mi trag palme daca nu te-am crezut chiar cu GPLu. Deja ma gandeam ca am ramas un urma cu stirile si BMW a scos GPL pentru mobre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Felicitari. Sugestie, schimba mobra la semnatura Imi spui te rog care a fost pretul de achizitie? (vreau sa fac o comparatie cu un dealer local). (Pe privat, daca te feresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 23, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2009 Iuliane, esti tare. Sa-mi trag palme daca nu te-am crezut chiar cu GPLu. Deja ma gandeam ca am ramas un urma cu stirile si BMW a scos GPL pentru mobre... Sa stii ca gluma e doar pe jumatate...nu retin unde am vazut o poza cu un 1200 GS adaptat (se poate destul de simplu) pe LPG Avea un rezervor micut de vreo 8-10 litri in top-case. Adaptarea nu cred ca era facuta de BMW ci de vreun bricolist.... ceva de genul Mesaj completat Sa stii ca gluma e doar pe jumatate...nu retin unde am vazut o poza cu un 1200 GS adaptat (se poate destul de simplu) pe LPGAvea un rezervor micut de vreo 8-10 litri in top-case. Adaptarea nu cred ca era facuta de BMW ci de vreun bricolist.... ceva de genul Mesaj completat So , Jobul trebuie actualizat, Am beneficiat de sprijinul total dezinteresat al prietenilor : -Ianachim : m-a convins de avantajele GSA-ului versus GS.. -Vlad KHK m-a monitorizat constant si sfatuit cu ultimele noutati in domeniu..citeste omul...stie biblia BMW pe de-asupra....echipamente, motoare.... -Marele Alb : m-a pus in legatura cu Budapesta de unde am primit o oferta foarte tentanta...Csaba trebuie sa primeasca de la mine o sticla de palinka....o merita ! ...si toti ceilalti care au chibitat cu bune intentii...le multumesc Acum incepe munca de cautare accesorii after-market...Touratech..Wunderlich...s.a.m.d.. Inceputul (firav) l-am facut deja: -protectie cardan, -limitator cursa ghidon, -protectii galerii, -extindere talpa cric lateral, Asadar job-description se modifica ..vreau sfaturi pentru echipare cu “ jucarii “..statii ,GPS-uri , protectii , echipament...avioane....bagati .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 [...]Ianachim : m-a convins de avantajele GSA-ului versus GS.. ele fiind? nu-s deloc tendentios, eu vad o serie de avantaje ale GS fata de GSA. sunt curios si de parerea celeilalte parti. daca opinati ca putem discuta civilizat subiectul nu vad de ce n-am face-o. aici sau pe topicul de 1200GS/A Acum incepe munca de cautare accesorii after-market...Touratech..Wunderlich...s.a.m.d..Asadar job-description se modifica ..vreau sfaturi pentru echipare cu “ jucarii “..statii ,GPS-uri , protectii , echipament...avioane....bagati .. eu unul momentan ma uit dupa asa ceva: http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=4257 gentuta numai buna pentru iesiri de-o zi care sa includa si oarece coclau. desi am si tankbag si topcase zdravan, perfer varianta asta de transport pentru ture scurte. prin urmare daca te bate gandul sa comanzi cate ceva de la Touratech sau Wunderlich da un semn. m-as combina si eu la niste maruntisuri si astfel impartim costul transportului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 ele fiind? nu-s deloc tendentios, eu vad o serie de avantaje ale GS fata de GSA. sunt curios si de parerea celeilalte parti. daca opinati ca putem discuta civilizat subiectul nu vad de ce n-am face-o. aici sau pe topicul de 1200GS/A Desi eu personal sunt pro GS simplu si pe Iulian tot pt GS l-am sustinut, inteleg dpdv touring avantajele GSA; protectia la vant este incontestabil mai buna (rezervor, parbriz mare, flapsuri). Capacitatea mai mare a rezervorului pt unii constituie iarasi un avantaj (eu nu prea o vad, poate doar din comoditate). Pe langa astea, faptul ca vine gata echipata cu protectii (de cilindri si crashbar), proiectoare si alta sa iarasi da bine; mai e si "maretia" generala care unora le place. Eu inteleg ca intervine mult aici gustul/subiectivismul pe care eu le inteleg si respect. Eu gasesc GS implu ca fiind ceva mai polivalent si mai apropiat de ceea ce imi doresc eu. Din pacate si pe topicul 1100/1150 GS(A) a iesit o discutie pe tema asta dar care in final a dat in penibil cu tenta de mahala in urma interventiei unor persoane cu traditie in acest gen. Eu am incercat sa spun acolo ca GSA este chiar o alternativa la RT, avand calitati de touring incontestabile si, in functie de gusturi si de nevoile fiecaruia, poate fi o alternativa la RT; lucru sustinut si exemplificat de o revista de referinta in domeniul touring moto, "Touren Fahrer". Mesaj completat eu unul momentan ma uit dupa asa ceva: http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=4257gentuta numai buna pentru iesiri de-o zi care sa includa si oarece coclau. desi am si tankbag si topcase zdravan, perfer varianta asta de transport pentru ture scurte. prin urmare daca te bate gandul sa comanzi cate ceva de la Touratech sau Wunderlich da un semn. Desi sunt unul care apreciaza astfel de chestii, ganta asta mi se pare putin cam scumpa fata de utilitatea ei (max 25L). Adica, daca pt o tura de o zi ai nevoie mai mult de spatiul din tankbag poate un rollbag devine mai util in spate (chiar daca nu il umpli mereu). Dar atunci cand ai nevoie ai totusi 51L la dispozitie si, de exemplu, cel de la BMW care arata f bine si este f bun calitativ, costa cca 120euro. Ca parere: mai ales la gama GS, nu as mai amesteca si Wunderlich cu Touratech. Mi se pare ca Touratech ofera cam tot ce se poate si la preturi si calitate f bune. Chiar ieri am primit catalogul Touratech Streetline 2010 si vad ca au oferte interesante mai nou si in domeniul asta (stradal). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) ele fiind? nu-s deloc tendentios, eu vad o serie de avantaje ale GS fata de GSA. sunt curios si de parerea celeilalte parti. daca opinati ca putem discuta civilizat subiectul nu vad de ce n-am face-o. aici sau pe topicul de 1200GS/A Asa cum am mai spus si pe topicul 1100, eu cred asa: Comparativ cu GSA, pentru coclauri, cred ca GS este mai bun datorita greutatii, inaltimii si dimensiunii mai mici. Pentru touring, RT cred ca e motocicleta dedicata. GSA, din punctul meu de vedere, se preteaza drumurilor unde benzina este lucru rar. Deasemenea, cred ca marea majoritate care opteaza pentru GSA in defavoarea GS-ului sau a RT-ului o face doar pentru aspectul frumos al motocicletei. Numai bine. ps- Off topic pentru lamuriri. Legat de afirmatiile unora de aici care m-au jignit fara ca eu macar sa-i bag in seama (vezi khk pe topicul 1100), in urma opiniei mele poate putin acide vizavi de GSA, altii (vezi Ianachim), avand ca unic argument pentru sustinerea cauzei doar protectia la vant mai buna a GSA-ului comparativ cu GS, au recurs deasemenea la ironii si mici jigniri. Deci, eu am formulat o opinie personala vizavi de GSA fara sa jignesc pe nimeni in mod particular, si "argumentele" impotriva opiniei mele au fost in mare ironii si atacuri la persoana. Fiind fire vulcanica (adica-mi sare mustaru' repede), am reactinat ca atare. (cei curiosi pot urmari discutia pe topicul 1100) Mi se pare aiurea ca trebuie sa ma justific dar vad ca unii pe aici se ocupa cu "mancatul de c.u.r" (si asta e doar o expresie si nu o ofensa). Drept care, asa cum le-am spus celor in cauza si in particular, ii rog respectuos ca de acum in colo sa utilizeze optiunea ignore in ceea ce ma priveste. Cer scuze tuturor pentru aceasta interventie. Editat Decembrie 8, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) De ce GSA versus GS ? -prefer jentile cu spite ....stiu ,stiu se poate si pe GS..dar la GSA vin "by default" -protectia la vant clar superioara, parbriz mare, eleroane...rezervorul protejeaza genunchii..am simtit-o deja din plin in prima 100 de km. -protectii suplimentare...stiu, se pot monta si pe GS-ul simplu, -lumini suplimentare...nu stiu daca aceleasi (originale BMW) se pot monta si pe GS-ul simplu -da, prefer sa alimentez mai rar... si poate in primul rand ASPECTUL impunator. Asta e, eu cel putin recunosc ca am luat-o de "fitze"...sunt insa fitzele mele si nu le bag nimanui pe gat. Multumesc ! Cat priveste iesirile in off-road...no thanks..nu cu asta...am avut cateva mici experiente cu 650-ul ..nici macar aia nu era pentru coclauri in adevaratul sens...o forestiera -doua..poate...insa cu siguranta voi folosi >95% GSA-ul pentru ture luuuuuungi. Editat Decembrie 8, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Deasemenea, cred ca marea majoritate care opteaza pentru GSA in defavoarea GS-ului sau a RT-ului o face doar pentru aspectul frumos al motocicletei. Apai sa stii ca eu aveam de ales la aceeasi bani intre un RT si un GSA. Ori poti sa stai in cap ,in c.ur, oricum dar daca tu zici ca R1150GSA e mai frumoasa decat R1150RT ... R1150GSA este probabil cea mai urata mobra din cate s-au facut vreodata. Este underdogul mobrelor asa zis adventure. Toate sunt mai cu 3 perechi de c.oaie decat asta. Adauga si faptul ca in 2005 a aparut cel de 1200 (practic 3 ani viata) si ai sa vezi ca a rezistat incredibil. Azi inca se vinde la acelasi pret cu GSA 1200 din acelasi an (2005 pentru ca modelul 2006 de 1150 e mai scump un pic din cauze cunoscute). Aspectul frumos este deci sarit din schema aici (uite si pozele). La mine balanta a fost inclinata definitiv din cauza carenelor. Eu urasc carenele.Mi se par inutile la o mobra cu motor facut pentru a fi depanat si intretinut cu minim de cunostinte si materiale.Am prostul obicei sa ma dau pe iarba,pamant,asfalt si alte suprafete. Cazaturile sunt la ordinea zilei. Daca mi-as sparge sau zgaria o carena as plange-n pumni din cauza pretului. De-aia nici nu m-am bagat la cuferele de aluminiu BMW. Mi se par enorm de scumpe. Am avut un rand de System. Cel din dreapta mi-a cazut in Anglia cand eram pe langa o cariera si a trebui sa cobor vreo 1 km inapoi sa-l recuperez. L-am pus inapoi si am plecat mai departe. Era zgariat dar l-am refacut (si vandut). Protectia la vant pe RT este incomparabil mai buna decat pe GSA. Nici nu exista termen.Pe sosea RT/GT/LT/RS sunt de neegalat de orice GS. Eu am vrut o mobra care sa mearga si de care sa nu-mi fac griji de zgarieturi,mentenanta,valoare de revindere si chiar furt. La cat de urat arata si la cat de grea este nici dracu nu se uita la ea. Insa eu, eu , monsher tin mult la ea si mi se pare cea mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Insa eu, eu , monsher tin mult la ea si mi se pare cea mai frumoasa. Pai si "copilul" meu (gs dakar) e cel mai frumos si mai destept pentru mine. Si mi se pare normal sa fie asa, ca-i al meu si-l iubesc de nu mai pot ......... Editat Decembrie 8, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 @Vlad: tocmai din cauza capacitatii sale gentuta aia de max. 25l mi se pare ideala pentru iesiri de-o zi. in astfel de situatii car dupa mine aparatul foto, o harta, juma de litru de lichid potabil o napolitana, kit-ul de pana, trusa de scule, un polartec si-o plasa elastica. toate astea incap bine-merci in gentuta respectiva. sigur, in acest scop pot sa folosesc si topcase-ul care are marele avantaj ca se incuie si pot sa las mobra linistit intr-o parcare pana vizitez ceva sau intr-o benzinarie cat timp beau un ceai. cu toate astea nu vrei sa stii cum face un topcase cand il bagi pe teren accidentat. si nici cat de mult ridica centrul de greutate. si nici cate alte rahaturi inutile trebuie sa bagi in el pentru ca cele necesare sunt prea putine si ar balangani in continuu prin cutie. sigur, in acelas scop as putea sa uzez de tankbag (are aceeasi capacitate si in plus poseda si portmap) insa n-o fac din urmatoarele doua motive: 1 - ma cam enerveaza sa am ceva inalt intre burta si ghidon plus ca mersul in picioare risca sa devina... contondent si 2 - imi displace profund ca la fiecare pauza de alimentare sa desfac sarsanaua de pe rezervor si s-o montez inapoi. cam astfel vad eu lucrurile. intr-adevar, un rollbag ar fi mult mai eficient din punct de vedere al capacitatii de transport insa, precum spuneam, in cazul de fata vorbim de lucruri putine. @all: in ceea ce priveste argumentatia GS/GSA eu vad lucrurile astfel: - GS e mai usor (la cele aproape 70 de kile pe care le am orice diferenta de greutate e notabile) - GS e mai jos la nivelul seii - intamplator GS-ul actual are roti spitate. intr-adevar pe coclau serios ar fi o diferenta insa cred ca-s foarte putine GS/A-uri care baga coclau atat de serios incat diferenta sa fie sesizabila. si-apoi sa ne amintim ca traim in .ro. stim cu totii ce inseamna o servisare la rotile spitate patent BMW . una peste alta deocamdata nu vad un avantaj concret al jantelor spitate asupra celor turnate. - GSA-ul vine cu protectii complete. echivalentul pentru GS de la H&B costa vreo 400 EUR si se monteaza in 15 minute. - GSA-ul vine cu proiectoare. aici da, recunosc ca-i mare smecherie sa ai instalatia gata facuta, cu tot cu comanda din fabrica si sa nu fie nevoie de cine stie ce improvizatii - GSA-ul vine cu cutii mai solide decat varianta variocase de la GS. e normal. insa si pentru acestea exista variante third party de inlocuire. si inca unele foarte bune. e adevarat ca pentru asta mai trebuie adaugata o cheita pe sirag. - GSA-ul are rezervor mai mare. adica in marea majoritate a cazurilor cari 13 l de benzina in plus fata de GS. din punct de vedere eficienta nu vad mare scofala. putini sunt cei care sa stea in sa fara sa simta nevoia de pauza mai mult decat permite autonomia celor 20 l ai rezervorului mic. intr-adevar capacitatea de carburant e importanta in zone cu benzinarii rare. insa doua canistrute atarnate de cutiile laterale rezolva problema asta instant. - GSA-ul are protectie mai buna la vant. aici n-am nimic de argumentat. - GSA-ul este mai frumos/impunator. am zis! una peste alta pentru o mobra dual-sport (enduro-turing) GS-ul mi se pare mai potrivit. pentru o mobra turing GSA-ul mi se pare mai potrivit. si daca e sa bagam si RT-ul in discutie, la capitolul turing e evident peste GSA. din fericire insa lumea nu-i facuta numai din linii drepte si curbe dulci ci exista si trasee mai intortocheate. ori aici GSA-ul mi se pare mai sprinten decat RT-ul. pana la urma, pana mea, nu exista mobra perfecta. ci, eventual, mobra cea mai potrivita asteptarilor si stilului de mers al fiecarui individ in parte. prin urmare toate aceste consideratii sunt absolut subiective. now shoot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) cu toate astea nu vrei sa stii cum face un topcase cand il bagi pe teren accidentat. si nici cat de mult ridica centrul de greutate. si nici cate alte rahaturi inutile trebuie sa bagi in el pentru ca cele necesare sunt prea putine si ar balangani in continuu prin cutie. Nu face urat decat daca nu e de firma Un no-name de 2 mil va face ca toti dracii. Un givi de la mama lui sau un BMW de fabrica - asta e alta poveste. Plus ca daca pui niste burete la interior nu trancane nimic in el. Si sa fim seriosi. La o tura de o zi, cat de mult ridica centrul de greutate comparativ cu solutia oferita de tine? Pe mine unul m-ar deranja mai mult - in teren - sa dau cu c*ru de ceva de cate ori as vrea sa pun mai multa greutate pe spate (pt a trece de un obstacol, de ex). La drum nu ma pronunt pentru ca nu stiu cum e cu pozitia pe mobrele astea Editat Decembrie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 ele fiind? nu-s deloc tendentios, eu vad o serie de avantaje ale GS fata de GSA. sunt curios si de parerea celeilalte parti. daca opinati ca putem discuta civilizat subiectul nu vad de ce n-am face-o. aici sau pe topicul de 1200GS/A eu unul momentan ma uit dupa asa ceva: http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=4257 gentuta numai buna pentru iesiri de-o zi care sa includa si oarece coclau. desi am si tankbag si topcase zdravan, perfer varianta asta de transport pentru ture scurte. prin urmare daca te bate gandul sa comanzi cate ceva de la Touratech sau Wunderlich da un semn. m-as combina si eu la niste maruntisuri si astfel impartim costul transportului. pretul mi se pare enorm pt asa ceva. am vazut in Cluj la Aprilia geanta care se prinde pe locul pasagerului, textile, Givi, mult mai mare ca ce vrei tu sa iei la 250 RON. De protectie la ploaie avea ceva husa care se trage peste. As alege aia fara sa stau pe ganduri fata de geanta de la TT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 io, bogo are dreptate in ceea ce priveste solutia de transport a lucrurilor pentru o zi de off road. Am vazut topcase original BMW zburand prin aer ca o pasarica in momentul in care omul a trecut mai tare printr-o groapa cu un gs1200. Am vazut topcase cu sistemul de prindere rupt in momentul in care omul a cazut intr-un sleau cu un transalp. Categoric, topcase-ul e cea mai proasta solutie de transport bagaje cand vine vorba de off road. Geanta pe care a gasit-o bogo e ideala, dar daca e ceva mai scumpa, eu as recomanda o geanta de rezervor ieftina de la louis montata cu corzi sau plasa elastica in locul topcase-ului sau in locul pasagerului. Eu am ales solutia moca. De manerele din dreptul pasagerului leg un rucsac (primit moca de la nu stiu ce magazin ) folosindu-ma de bretelele lui si-l asigur cu o plasa elastica. Imi intra apa, mancarea, polaru', sprayul de lant si alte cateva maruntisuri necesare pentru o zi de plimbare. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 pentru accesorii ia legatura cu: ADV75 = WUNDERLICH.de (inca nu am comandat si nu stiu care e situatia cu transportul) mae = touratech.com (daca le ridici din bucuresti transportul este 0) protectii pe cilindrii daca nu ti-ai pus eu iti recomand de cauciuc sunt mai bune decat cele din aluminiu... amortizeaza socul cu pietrele sau alte obiecte contondente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 Si am mai gasit pe site-ul unui dealer de accesorii 1200 GSA aceasta piesa : Ce ziceti ? Merita s-o cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) combinatie intre un smiley si o punga cu popcorn, totul sub luciul nichelului ce face dracia? Editat Decembrie 8, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Nu face urat decat daca nu e de firma Un no-name de 2 mil va face ca toti dracii. Un givi de la mama lui sau un BMW de fabrica - asta e alta poveste. Plus ca daca pui niste burete la interior nu trancane nimic in el. Si sa fim seriosi. La o tura de o zi, cat de mult ridica centrul de greutate comparativ cu solutia oferita de tine? Pe mine unul m-ar deranja mai mult - in teren - sa dau cu c*ru de ceva de cate ori as vrea sa pun mai multa greutate pe spate (pt a trece de un obstacol, de ex). La drum nu ma pronunt pentru ca nu stiu cum e cu pozitia pe mobrele astea la concluzia asta am ajuns dupa 2 ani de utilizare a unui topcase H&B Gobi. nu-i tocmai cea mai proasta/ieftina solutie. desi cutia in sine a suportat cu stoicism tot soiul de abuzuri si s-a comportat exemplar, buba a venit de la prinderile suportului. de-a lungul istoriei mi s-au forfecat 5 suruburi care prindeau suportul de cadru. o "poseta" prinsa cu chingi inlatura acest neajuns. referitor la centrul de greutate, da, e mai mult moft. pretul mi se pare enorm pt asa ceva. am vazut in Cluj la Aprilia geanta care se prinde pe locul pasagerului, textile, Givi, mult mai mare ca ce vrei tu sa iei la 250 RON. De protectie la ploaie avea ceva husa care se trage peste. As alege aia fara sa stau pe ganduri fata de geanta de la TT. n-am stiut de varianta asta. insa daca-i mai mare nu ma ajuta prea mult. o gentuta de 15 expandabila la 25 este absolut suficienta pentru necesitatile actuale. sarsanaua se doreste a fi montata in locul pasagerului pentru ture solo. daca vine si fata, lucrurile se inmultesc si orcum n-ar incapea si aici intra in scena topcaseul (care e si un spatar excelent). insa in situatia asta nici pe coclau nu ies. io, bogo are dreptate in ceea ce priveste solutia de transport a lucrurilor pentru o zi de off road. Am vazut topcase original BMW zburand prin aer ca o pasarica in momentul in care omul a trecut mai tare printr-o groapa cu un gs1200. Am vazut topcase cu sistemul de prindere rupt in momentul in care omul a cazut intr-un sleau cu un transalp. Categoric, topcase-ul e cea mai proasta solutie de transport bagaje cand vine vorba de off road.Geanta pe care a gasit-o bogo e ideala, dar daca e ceva mai scumpa, eu as recomanda o geanta de rezervor ieftina de la louis montata cu corzi sau plasa elastica in locul topcase-ului sau in locul pasagerului. Eu am ales solutia moca. De manerele din dreptul pasagerului leg un rucsac (primit moca de la nu stiu ce magazin ) folosindu-ma de bretelele lui si-l asigur cu o plasa elastica. Imi intra apa, mancarea, polaru', sprayul de lant si alte cateva maruntisuri necesare pentru o zi de plimbare. bafta varianta de tankbag ieftin de Louis o am deja. pentru cei cativa firfirei cat a costat si-a facut deja treaba cu varf si indesat. nu-i reprosez decat 2 lucruri: fermoarul e aproape imposibil de inchis si este la limita limitei de mica. in afara de ap foto si polar nu mai incape nimic in ea. pentru accesorii ia legatura cu:ADV75 = WUNDERLICH.de (inca nu am comandat si nu stiu care e situatia cu transportul) mae = touratech.com (daca le ridici din bucuresti transportul este 0) protectii pe cilindrii daca nu ti-ai pus eu iti recomand de cauciuc sunt mai bune decat cele din aluminiu... amortizeaza socul cu pietrele sau alte obiecte contondente multam' pentru contacte. de la ADV75 am luat prin vara niste oglinzi de care sunt foarte multumit. pe mae inca nu l-am incercat. cat despre protectiile de cilindrii... pe fostul motor aveam protectiile de plastic originale BMW si deasupra crashbar-ul de la H&B. la un moment dat, cel din urma a facut toti banii! cre' ca o sa ne dea Iulian afara de pe topicul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Protectia la vant pe RT este incomparabil mai buna decat pe GSA. Nici nu exista termen.Pe sosea RT/GT/LT/RS sunt de neegalat de orice GS. Cu riscul de a fi cam insistent, cred ca am mai zis si pe topicul celalalt: diferenta de protectie la vant intre GS si GSA la seria 1150 este mult mai mica decat la seria 1200. La 1200ADV se simte cu totul altfel decat 1200GS. Evident, RT ramane referinta in domeniu. Mesaj completat @Vlad: tocmai din cauza capacitatii sale gentuta aia de max. 25l mi se pare ideala sigur, in acelas scop as putea sa uzez de tankbag (are aceeasi capacitate si in plus poseda si portmap) insa n-o fac din urmatoarele doua motive: 1 - ma cam enerveaza sa am ceva inalt intre burta si ghidon plus ca mersul in picioare risca sa devina... contondent si 2 - imi displace profund ca la fiecare pauza de alimentare sa desfac sarsanaua de pe rezervor si s-o montez inapoi. Ce zici tu cu gentuta aia, inteleg, este ceea ce iti doresti... o nedumerire am: nu te incomodeaza la urcare/coborare, mai ales cand este extinsa? Ma gandesc ca eu ma urc (ceea ce credeam ca este clasic) ridicand piciorul drept peste saua pasgerului, iar GS nu este tocmai scunda... Legat de tank-bag... ce zici tu cu contondent, practic nu prea inteleg... ce zici cu benzinaria, sa zicem, dar unul original stiu ca se da foarte usor la o parte; cel putin la moto a mea asa este. Recunosc, eu il gasesc extrem de util; pe langa partea cu harta, am la indemana aparat foto, apa etc, fara sa ma chinui. Apropos, in pozele cu noul GS vad ca sunt 2 modele, unul mai incapator si unul mai plat: Mesaj completat @all:in ceea ce priveste argumentatia GS/GSA eu vad lucrurile astfel: - GSA-ul vine cu cutii mai solide decat varianta variocase de la GS. e normal. insa si pentru acestea exista variante third party de inlocuire. si inca unele foarte bune. e adevarat ca pentru asta mai trebuie adaugata o cheita pe sirag. Sunt cam intru totul de acord cu ce ai spus cu GS vs. GSA dar: - pur informativ: toate 3 cutiile (sidecase si topcase) de amble feluri (vario si aluminiu, originale BMW) le poti pune cum vrei; adica, poti monta vario si pe GSA si le poti pune pe cele de aluminiu pe GS (chiar si pe F800GS). Evident, si cu sistemele de prindere aferente. Bineinteles, le poti amesteca cum vrei, side aluminiu si top vario sau invers. - ce spui cu cutii third party, am mari retineri, mai ales la sidecase. Singurele care arata decent sunt (de exemplu, poate sunt si altele) Zega metalice sau Trax, care au facut pe cel din stanga mai ingust. Cele care nu compenseaza intr-un fel diferenta de la esapament, arata foarte urat asimetric (exemplu Gobi sau cu se numesc alea cam urate de la H&P). Apropos de asta, la Wunderlich exista un sistem de coborare/indreptare paralel cu pamantul a esapamentului pt evitarea acestui neajuns. Dupa parerea mea, in ambele cazuri (vario si aluminiu) cele originale arata cel mai bine, folosesc spatiul la maxim si sunt cele mai robuste; sistemul vario este chiar interesant si practic. Cheie unica eu gasesc ca este chiar bine iar gentile interioare, foarte practice si "elegante" iarasi sunt un avantaj. Cele pt gentile de aluminiu sunt si rezistente la apa si pot fi montate de sidecase sau topcase in caz de nevoie de spatiu. Intr-adevar, pretul ramane un dezavantaj dar tot ce-i bun costa mai mult. Mesaj completat cre' ca o sa ne dea Iulian afara de pe topicul lui io nu cred... initial a facut topicul pt achizitionarea motocicletei, fapt care deja este realizat; apoi a zis ca il "reactiveaza" pt accesorii... deci, cred ca mai multe informatii/pareri nu-i pot fi decat folositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Si am mai gasit pe site-ul unui dealer de accesorii 1200 GSA aceasta piesa : Ce ziceti ? Merita s-o cumpar ? da merita cumparata e exact ce mi.am luat si eu si m.a ajutat in multe situatii critice cred ca pe site la curatech.org o mai gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Ce zici tu cu gentuta aia, inteleg, este ceea ce iti doresti... o nedumerire am: nu te incomodeaza la urcare/coborare, mai ales cand este extinsa? Ma gandesc ca eu ma urc (ceea ce credeam ca este clasic) ridicand piciorul drept peste saua pasgerului, iar GS nu este tocmai scunda... ba da, intr-adevar apar mici probleme la incalecare. exista insa 3 modalitati de surmontare: 1. scoaterea seii pasagerului si montarea gentutei direct pe codita. astfel se castiga cm buni la inaltime. 2. daca sacosa e extinsa si terenul e ferm, nimic nu ma impiedica sa ma urc pe mobra ca pe cal - intai pe scarita. 3. ultima varianta e cocotatul mai atipic - se arunca piciorul drept peste saua pilotului si gata. e drept necesita putina mobilitate. Legat de tank-bag... ce zici tu cu contondent, practic nu prea inteleg... ce zici cu benzinaria, sa zicem, dar unul original stiu ca se da foarte usor la o parte; cel putin la moto a mea asa este.Recunosc, eu il gasesc extrem de util; pe langa partea cu harta, am la indemana aparat foto, apa etc, fara sa ma chinui. pai cand mergi in picioare si mai faci miscari de echilibrare din bazin risti sa-ti dea cate un bobarnac fix... "acolo". in plus de asta cand stau in sa imi creaza o oarecare senzatie de claustrofobie. in ce priveste aparatul foto, ca sa fac poze oricum trebuie sa-mi dau jos casca si manusile adica pierd ceva timp. nu-s genul care face poze din sa (desi uneori tare-mi doresc asta) Sunt cam intru totul de acord cu ce ai spus cu GS vs. GSA dar:- pur informativ: toate 3 cutiile (sidecase si topcase) de amble feluri (vario si aluminiu, originale BMW) le poti pune cum vrei; adica, poti monta vario si pe GSA si le poti pune pe cele de aluminiu pe GS (chiar si pe F800GS). Evident, si cu sistemele de prindere aferente. Bineinteles, le poti amesteca cum vrei, side aluminiu si top vario sau invers. - ce spui cu cutii third party, am mari retineri, mai ales la sidecase. Singurele care arata decent sunt (de exemplu, poate sunt si altele) Zega metalice sau Trax, care au facut pe cel din stanga mai ingust. Cele care nu compenseaza intr-un fel diferenta de la esapament, arata foarte urat asimetric (exemplu Gobi sau cu se numesc alea cam urate de la H&P). Apropos de asta, la Wunderlich exista un sistem de coborare/indreptare paralel cu pamantul a esapamentului pt evitarea acestui neajuns. Dupa parerea mea, in ambele cazuri (vario si aluminiu) cele originale arata cel mai bine, folosesc spatiul la maxim si sunt cele mai robuste; sistemul vario este chiar interesant si practic. Cheie unica eu gasesc ca este chiar bine iar gentile interioare, foarte practice si "elegante" iarasi sunt un avantaj. Cele pt gentile de aluminiu sunt si rezistente la apa si pot fi montate de sidecase sau topcase in caz de nevoie de spatiu. Intr-adevar, pretul ramane un dezavantaj dar tot ce-i bun costa mai mult. fireste ca se potrivesc cutiile de pe GS pe GSA si viceversa. problema e sistemul de prindere. nu stiu cum stau cutiile de aluminiu la capitolul fiabilitate/rezistenta la stress insa vario-case-ul nu-mi inspira foarte multa incredere. am vazut multe cutii d-astea legate cu chingi (just in case) si-am citit relatari de cutii zburate de pe motor. astfel am ajuns sa iau Gobi-ul de la H&B - imho au raportul cel mai bun la capitolul pret/fiabilitate. e drept nu exceleaza la capacitatea de transport si la ergonomie (GS-ul meu cu cutiile laterale montate e cu 7 cm mai ingust decat un Matiz ) una peste alta, dupa 2 ani de utilizare mie mi s-au parut ok. aspectul estetic nu-l pun in discutie fiind mult prea subiectiv. recunosc totusi ca-mi place designul lor, e mai... adventure, asa. in cealalta ordine de idei, Iulian, ne spui si noua ce-i smily-ul ala lucios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) ba da, intr-adevar apar mici probleme la incalecare. exista insa 3 modalitati de surmontare:1. scoaterea seii pasagerului si montarea gentutei direct pe codita. astfel se castiga cm buni la inaltime. 2. daca sacosa e extinsa si terenul e ferm, nimic nu ma impiedica sa ma urc pe mobra ca pe cal - intai pe scarita. 3. ultima varianta e cocotatul mai atipic - se arunca piciorul drept peste saua pilotului si gata. e drept necesita putina mobilitate. cred ca asta am vazut eu la magazin: detalii aici. Editat Decembrie 9, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 http://www.polo-motorrad.de/shop/Technical...tdetails.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 9, 2009 Autor Share Postat Decembrie 9, 2009 ...............in cealalta ordine de idei, Iulian, ne spui si noua ce-i smily-ul ala lucios? este un Fackelmann Mesaj completat La capitolul protectii suplimentare ar merge ?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Protectia pentru TPI e o chestie buna desi as fi curios sa stiu cam ai putea sa-l atingi in cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.