Sari la conținut

probleme dr 350


Postări Recomandate

Bujie noua, vezi sa nu ramaie socul blocat, vezi amestecul carburant sa fie corect reglat (e foarte posibil sa fie prea bogat), nivelul la carburator sa fie bun, filtrul de aer sa fie curat (daca ii iei nou si mai bine); in principiu la astea trebuie sa te uiti, nu e mare filosofie. Si uite-te si la jiglere sa fie alea corecte (sa nu ii fi facut careva inainte rejetting). Fa rost de un manual de reparatie si apuca-te de citit ca sa o bibilesti cum trebuie. Surse: http://www.tangamoteurs.ro/service sau mai degraba http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 2 saptamani am un dr si porneste foarte greu la cald; nu stiu ce sa ai fac dzmenbreaza cineva asa ceva?

 

Am un prieten posesor de dr de 350 si lui ii porneste destul de greu (3-4 pedale)desi are set motor nou reglat bine,asa ca uitate la bujie daca e neagra e amestec prea bogat ,daca e alba amestec prea sarac ,amestecul se regleaza din carburator de la acul de dozaj modificand siguranta care o are pe unul din cele 5 crestaturi din ac in functie de caz,sa fie curat carburatorul nivelul din camera de nivel tre sa fie 13-14 mm iar surubul pilot cam 3 ture,verifica si jocul supapelor si o bujie noua.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reglagul de ralanti este prea mare sau cablul de acceleratie este prea intins si tine clapeta de acceleratie prea mult deschisa, DR 350 porneste greu la cald....

 

Si tinde sa devina regula sa lasi acceleratia in pace cat timp dai la pedala.

 

PS. Nu am vazut DR 350 rece care sa porneasca la prima pedala ... RECE ARE NEVOIE DE 3-4 PEDALE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA ORICE MONOCILINDRU, MAI ALES DR CU PORNIRE LA PEDALA CAND E MOTORUL CALD SE PORNESTE CU ACCELERATIA DESCHISA!!!!

 

dESCHIDE ACCELERATIA CAND DAI LA PEDALA SI O SA VEZI CA O IA IMEDIAT! E CEVA NORMAL.

Mesaj completat

Daca reglagul de ralanti este prea mare sau cablul de acceleratie este prea intins si tine clapeta de acceleratie prea mult deschisa, DR 350 porneste greu la cald....

 

Si tinde sa devina regula sa lasi acceleratia in pace cat timp dai la pedala.

 

PS. Nu am vazut DR 350 rece care sa porneasca la prima pedala ... RECE ARE NEVOIE DE 3-4 PEDALE

 

E INVERS, CU MOTORUL RECE NU TE ATINGI DE ACCELERATIE, CAND E CALD O DESCHIZI CA SA PORNEASCA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul nu a scris ca la rece trage de acceleratie .

 

eu am vazut dr350 care o lua la rece la prima pedala , cu socul tras .

care apoi pornea mai greu la cald .

Orice DR porneste mai greu la cald... adica nu greu... Trebuie doar deschisa acceleratia pentru a se ventila cat mai bine, motorul fiind incins si carbul cald, evapora benzina imediat... ii trebuie mai mult aer, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice DR porneste mai greu la cald... adica nu greu... Trebuie doar deschisa acceleratia pentru a se ventila cat mai bine, motorul fiind incins si carbul cald, evapora benzina imediat... ii trebuie mai mult aer, atat.

 

Am in garaj doua DR 350 si ambele cu acceleratia deschisa porndesc greu.

 

In manualul utilizatorului nu se face referire la folosirea acceleratiei la pornirea la cald (greu de crezut ca s-ar fi omis).

 

Pana ne contrazicem noi omul are o problema si cred ca este mai bine sa ii gasim o solutie.

 

Anexez TROUBLESHOOTING-ul vis-a-vis de problemele reclamate. (din manualul de reparatie si diagnoza DR 350)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rece porneste di prima cu socul tras dar la cald e problema ca an padure te apuca toate tranapiratia

Pai incearca man si cu acceleratia deschisa si zi-ne daca merge...

 

Florinel, ai si tu dreptate, dar culmea ca Dr-ul meu se manifesta la fel si al dracu pornea cand deschideam acceleratia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 2 saptamani am un dr si porneste foarte greu la cald; nu stiu ce sa ai fac dzmenbreaza cineva asa ceva?

la rece porneste cu socul tras di prima sau adoua pedala dar problema este la cald ' si ce bujie trebuie sa iau ca nu am nici manual sa ami dau seama

Mesaj completat

Pai incearca man si cu acceleratia deschisa si zi-ne daca merge...

 

Florinel, ai si tu dreptate, dar culmea ca Dr-ul meu se manifesta la fel si al dracu pornea cand deschideam acceleratia..

am ancercat si cu acceleratia deschisa sio ora am batut la ia sa o mai poenesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujie rece DPR8EA-9

Bujie calda DPR9EA-9

... de la NGK...

 

Se gasesc la magazinele AUTO la cca 12 lei. (la magazinele MOTO costa de obicei dublu... nu stiu de ce)

 

 

Mai sunt si echivalente la Champion dar in cazul DR sunt mai proaste.

 

Eu personal folosesc si recomand DPR9EA-9. Ce rece este recomandata de producator in sezonul rece.... ideea este ca vara merge mai prost DPR8EA-9.

 

Totusi recomnad curatarea completa a carburatorului si daca problema persista (si in cazul in care nu sunt alte probleme mecanice EVIDENTE) o inspectie a CDI-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujie rece DPR8EA-9

Bujie calda DPR9EA-9

... de la NGK...

 

Se gasesc la magazinele AUTO la cca 12 lei. (la magazinele MOTO costa de obicei dublu... nu stiu de ce)

 

 

Mai sunt si echivalente la Champion dar in cazul DR sunt mai proaste.

 

Eu personal folosesc si recomand DPR9EA-9. Ce rece este recomandata de producator in sezonul rece.... ideea este ca vara merge mai prost DPR8EA-9.

 

Totusi recomnad curatarea completa a carburatorului si daca problema persista (si in cazul in care nu sunt alte probleme mecanice EVIDENTE) o inspectie a CDI-ului.

carburatorul este nikuni dar nu este ca la primul meu dr este diferit relantiul se regleaza printro tija prin lateral ,,cica este sport asa comenta cel de la care am cumoarat dr,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul este nikuni dar nu este ca la primul meu dr este diferit relantiul se regleaza printro tija prin lateral ,,cica este sport asa comenta cel de la care am cumoarat dr,,

 

 

MIKUNI....

 

Intradevar regimul de mers la ralanti se regeleaza prin surubul lung din zona prinderii cablului de acceleratie iar de sub carburator (iesirea catre chiuloasa) se ajusteaza amestecul (greu accesibil cu carburatorul montat).

 

Merita sa vezi si jicloarele dinspre filtrul de aer ... ai acolo doua calibre mici ...

De asemenea nu cumva trage aer fals... pe la cuplajele ditre filtrul de aer si carburator sau cuplaj carburator chiuloasa.... eu am patit ceva asemansator cand s-a crapat cuplajul de la carb la chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tija din lateral ar trebui sa fie socul

 

 

... ar putea fi si ala, dar cred ca se refera la surubul de reglaj a turatiilor (reglaj deschidere clapeta de acceleratie)

 

 

O explicatie pentru pornirea usoara la rece ar fi folosirea socului si implicit marirea amestecului aer/benzina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tija din lateral ar trebui sa fie socul

nu sete socul . sub soc vine o tija aplecata an jos de acolo se regleaza relantiul

Mesaj completat

... ar putea fi si ala, dar cred ca se refera la surubul de reglaj a turatiilor (reglaj deschidere clapeta de acceleratie)

 

 

O explicatie pentru pornirea usoara la rece ar fi folosirea socului si implicit marirea amestecului aer/benzina....

da dar la cald nu porneste asta e marea belea mai ales ca nu are nici kric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sete socul . sub soc vine o tija aplecata an jos de acolo se regleaza relantiul

Mesaj completat

 

da dar la cald nu porneste asta e marea belea mai ales ca nu are nici kric

 

 

Vezi daca la cald da scanteie.... daca da trage socul... daca nu pleaca vezi un pic si jocul de la tacheti (prea mic) ... daca si atunci face la fel .... coboara catre supape si scaune supape.... si verifca si compresia ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca la cald da scanteie.... daca da trage socul... daca nu pleaca vezi un pic si jocul de la tacheti (prea mic) ... daca si atunci face la fel .... coboara catre supape si scaune supape.... si verifca si compresia ....

osa fac si asa dar motorul trage de rupe si compresie cred ca are ca fara dacompresor daca dai sal anvarti de abia al misc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...