Sari la conținut

Accident Piata Trapezului


grumpy
 Share

Postări Recomandate

In jur de ora 20.15 pe Bd 1 Decembrie aproape colt cu Theodor Palady pe sensul de mers inspre Auchan. Am auzit un zgomot de motor si un buf, moment in care m-am uitat pe geam sa vad ce si cum, dupa care am sarit in ghete sa nu se gaseasca vreun destept sa miste motociclistul. Nu i-am retinut numele, are 21 de ani si conducea un R6 cu numarul B-01-CUO. Cum s-a intamplat? Duba a facut stanga tocmai de pe partea dreapta a drumului iar motociclistul a lovit-o cu partea dreapta a motorului. Il dureau genunchiul drept, soldul pe partea stanga si, cand i-au scos cei de la salvare adidasul din picior, a urlat ca-l doare glezna stanga. Si-a sunat un prieten sa vina la locul accidentului si incepuse sa tremure. Nu am putut decat sa il tin de mana si sa vorbesc cu el sa se linisteasca. Soferul dubei a zis ca nu isi da seama cum de nu l-a vazut din moment ce motociclistul nu avea viteza si ca el e vinovat 100%. Asta a declarat si politiei. Bineinteles ca s-a strans lumea ca la urs iar motorul cazut pe linia de tramvai a creat ditamai coloana de tramvaie. La prima vedere motorul nu are foarte mari daune. Parca ar avea un joc in furca, carene sparte pe partea dreapta, capac motor polizat (la atingere parea ud de ulei, dar nu curgea nimic), diversele carene de la masca fata sparte, probleme la semi-ghidoane.

Soferul de pe salvare a zis ca il duc la Pantelimon, dar nu sunt sigur ca a ajuns acolo pentru ca prietenii lui au incercat sa-i faca sa il duca la Floreasca, spunand ca "la Pantelimon se doarme in ghete"...

Sanatate maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de ora 20.15 pe Bd 1 Decembrie aproape colt cu Theodor Palady pe sensul de mers inspre Auchan. Am auzit un zgomot de motor si un buf, moment in care m-am uitat pe geam sa vad ce si cum, dupa care am sarit in ghete sa nu se gaseasca vreun destept sa miste motociclistul. Nu i-am retinut numele, are 21 de ani si conducea un R6 cu numarul B-01-CUO. Cum s-a intamplat? Duba a facut stanga tocmai de pe partea dreapta a drumului iar motociclistul a lovit-o cu partea dreapta a motorului. Il dureau genunchiul drept, soldul pe partea stanga si, cand i-au scos cei de la salvare adidasul din picior, a urlat ca-l doare glezna stanga. Si-a sunat un prieten sa vina la locul accidentului si incepuse sa tremure. Nu am putut decat sa il tin de mana si sa vorbesc cu el sa se linisteasca. Soferul dubei a zis ca nu isi da seama cum de nu l-a vazut din moment ce motociclistul nu avea viteza si ca el e vinovat 100%. Asta a declarat si politiei. Bineinteles ca s-a strans lumea ca la urs iar motorul cazut pe linia de tramvai a creat ditamai coloana de tramvaie. La prima vedere motorul nu are foarte mari daune. Parca ar avea un joc in furca, carene sparte pe partea dreapta, capac motor polizat (la atingere parea ud de ulei, dar nu curgea nimic), diversele carene de la masca fata sparte, probleme la semi-ghidoane.

Soferul de pe salvare a zis ca il duc la Pantelimon, dar nu sunt sigur ca a ajuns acolo pentru ca prietenii lui au incercat sa-i faca sa il duca la Floreasca, spunand ca "la Pantelimon se doarme in ghete"...

Sanatate maxima!

sanatate maxima la el.cunosc zona am stat o perioada in caminul de la palady,si am mai vazut accidente in zona respectiva.sa nu se lase motorul acolo nici macar o clipa singur,fiindca dispar multe de pe el.am patit-o si eu.sa speram ca va fii ok si se intoarce pe strada la anu.numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti incredibil, frate! Sunteti incredibili! Daca avea un xt de 125 te simteai mai bine?! Crezi ca ar fi evitat mai bine daca avea o ragalie de scuter? Ati ramas blocati pe ura asta pornita, probabil din frustrare, impotriva vitezanelor incat nu mai judecati si nu mai cititi exact ce s-a intamplat, de aruncati cu vorbe aiurea asa? Nici eu nu mi-as lua vitezana (poate de frica a ceea ce as putea face, stiindu-ma diliu), dar CE LEGATURA AU VARSTA SI MOTORUL cu felul in care s-a intamplat accidentul? Viteza avuta de copilul asta, putea fi atinsa si cu bicicleta!

PFFFFFF! :kiss:

 

Later edit:

Vad ca ati luat-o razna. Ce reflex mai mare decat sa intoarca motorul, sa nu dea cu fata vroiai sa aiba, in momentul in care ala a tasnit d'ampluea? A incercat sa treaca pe linia de tramvai si, cand a vazut ca nu mai are ce face, a intors motorul intr-o parte sa nu-l ia in plin. Rugati-va sa aveti si voi sangele rece avut de "pustiul asta fara experienta".

Editat de grumpy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da? De ce?

 

poate trebuia sa formulezi altfel

 

reflexe 0, experienta 0, anti-talent, r6 = :P

 

nu are legatura varsta sa stii, daca esti prost si batut in cap la 18 - 22 ani , crezi ca la 30 esti mai breaz?

 

 

DA, pana la 30 capeti experienta :P daca apuci

Mesaj completat

nici tu nu esti departe vad, 22 de ani, R 6 ,va plac avioanele :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insanatosire grabnica. sa speram ca nu e nimic grav.

grumpy nu te mai agita de pomana. nu stii circaraia si balacareala care iese aici cand se aude de o vitezana ? cre'ca 60% din forumisti au motociclete d'astea. dupa cati super membrii , rideri de circuit si experimentati sunt pe aici te-ai gandi ca numa' sarmanii cu enduro-touring se accidenteaza.

respectele mele pentru ajutorul oferit riderului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, pana la 30 capeti experienta :P daca apuci

Mesaj completat

nici tu nu esti departe vad, 22 de ani, R 6 ,va plac avioanele :kiss:

Da pisi, r6, 6 ani de 2 roti, 0 cazaturi... imi plac avioanele pentru ca le pot controla...

 

Si nu exista masina care apare din senin, exista doar momente in care nu te mai concentrezi si nu esti atent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate... Cam cate ore ii trebuie unei masini sa tasneasca de pe prima banda chiar in fata ta? Cred ca un pic mai mult decat ii ia unei babe sa tasneasca pe trecerea de pietoni, surprinzand motociclistul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate... Cam cate ore ii trebuie unei masini sa tasneasca de pe prima banda chiar in fata ta? Cred ca un pic mai mult decat ii ia unei babe sa tasneasca pe trecerea de pietoni, surprinzand motociclistul, nu?

Cand mergi pe langa o masina in apropierea unei intersectii ori treci de ea inainte de intersectie ca sa te vada bine ala, ori incetinesti si te uiti la roata din fata ca sa vezi ce face (ca in Bucuresti cel putin nu prea trebuie sa-ti pui baza in semnalizatoarele lui). Bine, asta e teoria mea, nu exclud sa fie contrazisa de practica in viitor, dar pana acum mi-a iesit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu are o zi topicul asta si deja s-a inceput cu certuri, cum e de altfel la toate topicurile de la rubrica "accidente"... sunteti tari fratilor. e gratis sau se plateste intrare ??

 

totusi, de motociclistul care a avut de-a face cu duba va pasa ??

 

ON : multa sanatate riderului, sa se faca bine si mare grija pe viitor (pt rider : cand o sa postezi, daca postezi sa ne anunti te rog de starea ta de sanatate. numai bine)

 

sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti incredibil, frate! Sunteti incredibili! Daca avea un xt de 125 te simteai mai bine?! Crezi ca ar fi evitat mai bine daca avea o ragalie de scuter? Ati ramas blocati pe ura asta pornita, probabil din frustrare, impotriva vitezanelor incat nu mai judecati si nu mai cititi exact ce s-a intamplat, de aruncati cu vorbe aiurea asa? Nici eu nu mi-as lua vitezana (poate de frica a ceea ce as putea face, stiindu-ma diliu), dar CE LEGATURA AU VARSTA SI MOTORUL cu felul in care s-a intamplat accidentul? Viteza avuta de copilul asta, putea fi atinsa si cu bicicleta!

PFFFFFF! :kiss:

 

Later edit:

Vad ca ati luat-o razna. Ce reflex mai mare decat sa intoarca motorul, sa nu dea cu fata vroiai sa aiba, in momentul in care ala a tasnit d'ampluea? A incercat sa treaca pe linia de tramvai si, cand a vazut ca nu mai are ce face, a intors motorul intr-o parte sa nu-l ia in plin. Rugati-va sa aveti si voi sangele rece avut de "pustiul asta fara experienta".

 

 

Cel mai bun post de până acum din care ar putea înțelege ceva Âşi începătorii.Încă un plus pentru că nu face posturi doar de dragul de a posta sau a se certa cu cineva.ÂŞi mai adăugăm încă un 10 Âşi o bere(2,3) de la mine pentru că e motociclist Âşi "în timpul liber".

ÂŞi eu am trecut pe acolo pe la 8,dar încă nu se întâmplase nimic.Rugăm prietenii să ne țină Âşi pe noi(cei interesați) de starea de sănătate a riderului.

 

P.S.: Că tot sunt la modă P.S.-urile mult respect pentru Grumpy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mergi pe langa o masina in apropierea unei intersectii ori treci de ea inainte de intersectie ca sa te vada bine ala, ori incetinesti si te uiti la roata din fata ca sa vezi ce face (ca in Bucuresti cel putin nu prea trebuie sa-ti pui baza in semnalizatoarele lui). Bine, asta e teoria mea, nu exclud sa fie contrazisa de practica in viitor, dar pana acum mi-a iesit...

Vedeti? asa trebuie sa fie posturile... nu cu cocalarisme de genu... aaaaa, avea r6 la 22 de ani? vaaaai... o cauta...

 

Si in plus, daca stii sa pui o frana decenta, de la 50 opresti super ok, doar daca nu cumva era nisip sau ulei pe jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul asta chiar a ajuns rau de tot....au ajuns sa isi dea cu parerea toti noobii despre vitezane si accidente.Lasati fratilor clipurile de pe youtube in care voi ati fi evitat accidentul ca sunteti supradotati.In realitate nu e asa de simplu, nu ai timp nici sa te gandesti ce sa faci, totul consta in reflexe si in noroc.Cat despre baiat nu pot sa zic ce a gresit pentru ca nici macar nu am vazut accidentul si oricum chiar daca as fi avut o parere nu as fi expus-o ca a fi a unui expert,asa cum fac multi de pe aici...

Nu mai zic de aia care nu au avut un accident niciodata si sustin ca ei sunt miezu' din dodoasca ca au evitat si tralala.Mai devreme sau mai tarziu toti avem incidente sau accidente.

 

Ia sa vad acuma ce zic sacalii cand vor afla ca am 20 de ani si 954cc, sunt un incostient, sunati la 112 repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul asta chiar a ajuns rau de tot....au ajuns sa isi dea cu parerea toti noobii despre vitezane si accidente.Lasati fratilor clipurile de pe youtube in care voi ati fi evitat accidentul ca sunteti supradotati.In realitate nu e asa de simplu, nu ai timp nici sa te gandesti ce sa faci, totul consta in reflexe si in noroc.Cat despre baiat nu pot sa zic ce a gresit pentru ca nici macar nu am vazut accidentul si oricum chiar daca as fi avut o parere nu as fi expus-o ca a fi a unui expert,asa cum fac multi de pe aici...

Nu mai zic de aia care nu au avut un accident niciodata si sustin ca ei sunt miezu' din dodoasca ca au evitat si tralala.Mai devreme sau mai tarziu toti avem incidente sau accidente.

 

Ia sa vad acuma ce zic sacalii cand vor afla ca am 20 de ani si 954cc, sunt un incostient, sunati la 112 repede

Bun, am multe idei de xprimat, sa vedem...

Sa incepem cu accidentul: inteleg ca n-a fost vina lui si n-a avut nici viteza omu'. Se intampla sa ai si ghinion. Am avut si eu o data, eram incepator. Se intampla. Sanatate si spor la reparat pe RCA, ca are nevoie.

 

Acum... ZLD: poate oricine sa-si dea cu parerea, ideea e sa poata fiecare sa cearna cele folositoare de pe forumu' asta. Si nu, nu totul consta in reflexe si noroc. Au si ele un rol, dar experienta nu se manifesta numai prin reflexe. daca te bazezi numai pe ele vei fi tradat peste o anumita vrsta. Se poate face in asa fel incat sa nu ajungi la mana reflexelor.

Si da, nu se poate merge omeneste in oras cu supersporturi. Ca sa n-avem vorbe la proces, am mers pe Ninja de 600 si pe CBR de 600. Cu astea nu se poate merge omeneste decat daca ai nerv sa te abtii. Eu n-as avea. De-aia mi-am luat altceva. De-aia nu mi-am luat nici macar Fazer de 100 de cai. Deci si asa se pot evita evenimentele.

 

Despre pasat... vorbiti ca sa va aflati in treaba: vreau sa stiu si eu cati o sa mai intrati pe topicul asta ca sa aflati cum e omul si nu doar ca sa vedeti daca v-a mai replica cineva ceva contra. Eu n-o sa mai intru deloc. Macar am sinceritatea sa recunosc ca o sa uit maine de accidentul unui necunoscut. Voi poate aveti pretentia ca va intereseaza de soarta tuturor victimelor nevinovate de la stirile de la ora 17.

 

@deadcow: stii care e smecheruia? Baietii cu enduro-touring nu prea se accidenteaza. Cel putin nu pe sosea si deobicei nu grav. Nu stiu daca intelegi...

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am multe idei de xprimat, sa vedem...

Sa incepem cu accidentul: inteleg ca n-a fost vina lui si n-a avut nici viteza omu'. Se intampla sa ai si ghinion. Am avut si eu o data, eram incepator. Se intampla. Sanatate si spor la reparat pe RCA, ca are nevoie.

 

Acum... ZLD: poate oricine sa-si dea cu parerea, ideea e sa poata fiecare sa cearna cele folositoare de pe forumu' asta. Si nu, nu totul consta in reflexe si noroc. Au si ele un rol, dar experienta nu se manifesta numai prin reflexe. daca te bazezi numai pe ele vei fi tradat peste o anumita vrsta. Se poate face in asa fel incat sa nu ajungi la mana reflexelor.

Si da, nu se poate merge omeneste in oras cu supersporturi. Ca sa n-avem vorbe la proces, am mers pe Ninja de 600 si pe CBR de 600. Cu astea nu se poate merge omeneste decat daca ai nerv sa te abtii. Eu n-as avea. De-aia mi-am luat altceva. De-aia nu mi-am luat nici macar Fazer de 100 de cai. Deci si asa se pot evita evenimentele.

 

Despre pasat... vorbiti ca sa va aflati in treaba: vreau sa stiu si eu cati o sa mai intrati pe topicul asta ca sa aflati cum e omul si nu doar ca sa vedeti daca v-a mai replica cineva ceva contra. Eu n-o sa mai intru deloc. Macar am sinceritatea sa recunosc ca o sa uit maine de accidentul unui necunoscut. Voi poate aveti pretentia ca va intereseaza de soarta tuturor victimelor nevinovate de la stirile de la ora 17.

 

@deadcow: stii care e smecheruia? Baietii cu enduro-touring nu prea se accidenteaza. Cel putin nu pe sosea si deobicei nu grav. Nu stiu daca intelegi...

 

Eu sustineam ideea ca reflexele si norocul sunt esentiale atunci cand prudenta este batuta de un dubar care pur si simplu intra in tine (exemplu).Niciodata nu poti fi suficient de prudent, de aceea chiar si cei mai experimentati cad in pacat.Nu suntem roboti si asta ne costa uneori...

Eu sustin ideea ca poti merge si linistit pe un SS, conteaza sa te obisnuiesti cu motorul.Ai mers probabil doar o scurta perioada in care nu te-ai acomodat cu ea si ai avut impresia ca turometrul ala trebuie ridicat in orice treapta...eu am zile in care merg foarte linistit si nu pot sa zic ca ma bate pe umar motorul si ma roaga sa rotesc mana dreapta....depinde de tine cum iti faci stilul de mers

Ma asteptam de la tine la un reply acid la adresa mea...mi-ai depasit asteptarile :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@deadcow: stii care e smecheruia? Baietii cu enduro-touring nu prea se accidenteaza. Cel putin nu pe sosea si deobicei nu grav. Nu stiu daca intelegi...

 

nu stiu daca din cauza la enduro-touring nu m-am accidentat dar... si cand am ramas singur pe coclau de m-au scos altii... :kiss:

 

scuze de offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trafic din momentul in care ai cazut e ca la ruleta ruseasca.Oricata experienta...talent si reflexe ai avea sunt momente cand un accident nu poate fi evitat si dupa ce te ridici constati ca trebuia prevenit.Eu la momentul acesta sunt de parere ca un SS in trafic este ca o oaie in gura lupului( poate sunt prea subiectiv).Sunt destui pe forum care conduc de spesute de ani si nu au facut accidente, dar uita ca uneori nu ai nevoie de mai mult de unul care poate veni oricand.Ideea de talent si reflexe dupa parerea mea sta in picioare doar atunci cand vorbim despre SS pe circuit.Ma scuzati daca am ofensat pe cineva, dar este doar o parere din proprie experienta.

 

 

Multa sanatate motociclistului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ufa ! ma deprimati fantastic cu toate accidentele pe ss (si pe celelalte clase si subclase dupa cilindree si cp) care nu se raporteaza pe forum. nu ca ar trebui sa-mi faceti mie condica si sa treceti sa ridicati statu de plata , numa' ca imi dati peste cap toate statisticile compilate din rapoartele hart , msc si dmv statale (mai am si ceva de la CE).ma gandeam sa postez si o statistica pe romania din ce s-a vazut pe forum dar e foarte greu pentru ca politia romana nu a dat nici un ajutor in privinta asta.

speedy k : am observat ca sunt mai putini cei cu enduro touring care fac accidente grave.ar trebui sa fie cam de doua ori mai putini dar incep sa bag de seama ca la noi in tara sunt si mai putini decat cei din europa si state -probabil avem un numar mai mare de ss pe strazi sau accesul la ss este mai usor nefiind nevoie de clase intermediare (a1 , a2 , acces direct) -. cand o sa am suficiente date ca sa-mi confirme ipoteza le voi posta pe forum.

bogat : mi-am pierdut somnu. azi voiam sa trag un drum la bulgari dar cred ca ma las pagubas :kiss:

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe motorist il cheama Vali ... la Pantelimon a fost la spital.. are piciorul drept in ghips ( genunchiul ) glezna stanga... si umarul drept.. .. am incercat sa-l sun aseara cand am vazut primul post cu numarul de inmatriculare.... .. stiu ca asta apare in fiecare post la accidente dar omul chiar merge bine frate cu motoru' ... abia plecase de la semafor... si incetinise pentru ca de pe contrasens era un passat care vroia sa intoarca ... iar duba era parcata pe dreapta... deci nu avea viteza.... si dubistul a mers incet si la un moment dat a bruscat exact in fata lui ...deci mai mare reflex decat sa intorci motoreta pe o parte .. nu stiu la ce puiu meu va asteptati sa faca .. sa treaca pe sub duba si sa se ridice ok pe partea cealalta ?.... baiatu' merge de vreo 4 ani pe 2 roti....

zicea ca iese repede din ghips isi face motoreta si o sa-l vedem din nou pe strada

 

poate incetati cu preconceptia SS ... se putea intampla oricui... IPOCRITILOOOOOOOR ( saptamana trecuta am vazut un accident asemanator cu o bicicleta si un passat )

 

insanatosire grabnica si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fereste-ma Doamne de accidente ca de forumisti nu ma poti feri. Daca nu s-ar scrie cate posturi are un membru crede-ti ca s-ar mai baga toate mustele in lapte? Acest forum devine un ''sant'' pentru babele ce vor sa stea la taifas.

Zld e al 2-lea post in care ne spui ca la 20 de ani ai 954, felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fereste-ma Doamne de accidente ca de forumisti nu ma poti feri. Daca nu s-ar scrie cate posturi are un membru crede-ti ca s-ar mai baga toate mustele in lapte? Acest forum devine un ''sant'' pentru babele ce vor sa stea la taifas.

Zld e al 2-lea post in care ne spui ca la 20 de ani ai 954, felicitari.

vezi ca e devenit de mult

sanatate maxima baiatului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu ma sunat sa-mi multumeasca ca i-am dat cauciucuri bune mai exact P SUPER CORSA si a pus frina pina in ultima clipa cind sa atins cu duba pe 2 roti si nu a cazut inainte sa ajunga sub rotile dubei !!!!

 

Ca merge bine sau nu sau nu stiu exact dar in cazul asta duba nu sa asigurat , a iesit grabit, si duba este de vina ....daca moto avea viteza mare sau cit de mare nu stiu.

 

0723.160.559.

07.678.55.797.

FIRE MOTOR SPORT

TUTO RACE

BGS

RO SBK

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...