antemiu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 nu pot incepe decat prin a spune Oare sunt doar desenele unui "cineva" care n-a avut ce face sau astia chiar au de gand sa readuca mobra la viata?!) ar fii dragutz! http://www.universmoto.ro/article--696-R_M...IVA--10260.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) E un vis cu ochii deschisi al unui redactor. Si din text se intelege k e...sa zicem... un fel de propunere...probabil k nu mai avea despre ce sa scrie omul. nu k ideea ar fi rea...dar sa fim seriosi... Editat Mai 8, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 rea nu ar fi ideea ..dar ar fi nevoie de o investitie destul de mare si nu cred ca ar iesi o moto in pretul de 4500€ care sa poata fi exportata imi place ideea dar probAbil va ramane un vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) E un vis cu ochii deschisi al unui redactor. Si din text se intelege k e...sa zicem... un fel de propunere...probabil k nu mai avea despre ce sa scrie omul. nu k ideea ar fi rea...dar sa fim seriosi... Omu' sint chiar eu, amice odhin! Iar articolul de acum 2 ani din Univers Moto e chiar cel cu care am debutat in revista. Ce ma nedumereste aici nu-i doar plasarea comentariilor in topicul "motociclete de viteza", si nici macar opacitatea vizuinii viziunii initiatorului topicului asta, cu sau fara tavaleli de ris . Gusturile fiind diverse, nici macar aprecieri unanime nu astept, desi, natural, unele de la motociclisti mai mult sau mai putin "virusati" ma bucura (mai valabile-s totusi cele de la Motor Presse, care imi aproba ceea ce scriu - si mai ales desenez - din simplul motiv ca ei sint in domeniul moto de 104 ani). Iar teme de tratat sint destule, nu doar din plictiseala am scris (si mai ales... ilustrat) articolul respectiv. Si multe altele, batindu-mi singur cuie-n cap (fiindca-s platit aici doar ca redactor), din pura pasiune si dorintza de a misca macar idei constructive in domeniul asta atit de oropsit aici in Absurdistania, daca nu situatzii/lucruri, care au o inertzie proprie. Circoteala-i buba, in schimb. Cind nu apar articole originale 100% de genul "Mobra R-696", UM e catalogata automat ca XEROX nemtzesc (apropo: puteam s-o botez si COBRA, ideea conta - al doilea apropo, vad comentarii ca si cum doar textul ar fi autohton, "lipit" la desenele altora - fals!). Iar cind apar, sint luate la misto fara vreun argument credibil: he-he, doar sintem in Romanica, fraiere, ce tot aiurezi tu acolo??? Ca fraierul (ma conving pe zi ce trece de asta) continui totusi sa cred ca trebuie folosita orice sansa, fie ea teoretica, de a misca lucrurile si-n lumea asta moto. Chiar daca, natural, un Berbecali va fi in continuare mai atras de speculat terenuri ori fotbalisti decit de-o investitie in fabrici moto. Poate ca nu la infinit, insa... Si, ca sa n-o lungesc prea mult: sintem in primul rind ce gindim, hai sa incercam sa nu mai luam totul in deridere (macar din cind in cind), bashkalia-i OK, dar are locul ei - in benzile desenate, de exemplu! P.S. Postarea asta-i pur personala, nu implica revista "U.M." cu absolut nimic. Si, foarte curind, o sa va mai agasez cu o reluare, pe noi coordonate, a ideii - nu de alta, dar au existat promisiuni (ale unui importator SH) de demarare a unui proiect de motocicleta romaneasca, care (poate unii au uitat) ar fi trebuit expusa la SMAEB 2006. Adica acum doua saptamini. Voi ati vazut ceva? Noi nu ! Toate cele bune altfel, si cit mai multi kilometri de asfalt (egal daca uscat sau nu), indiferent de destinatie. Fiindca, intotdeauna, drumu-i mai interesant !!! Editat Mai 26, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) Bunicule, Iti admir pasiunea, talentul si...ingenuitatea. Pasiunea te poarta pe aripile ei si te face sa visezi. Talentul te ajuta sa dai viata viselor tale, daca nu altfel cel putin ca frumoase opere de arta. Ingenuitatea insa te face sa ignori realitatea. O motocicleta e mai mult decat un motor, o cutie de viteze, dorinte despre cum sa arate suspensia si franele. O motocicleta nu este un foarte frumos desen, e un obiect care trebuie sa functioneze in siguranta, cu fiabilitate decenta si caracteristici dinamice conforme cu clasa ei si care sa se poata vinde, cu profit. Iti doresc sa poti visa si cine stie chiar sa-ti vezi visul implinit (o noua motocicleta romaneasca). Visele duc omenirea inainte. P.S. Pentru un monocilindru de 700 cc configuratia e prea agresiva. Motorizarea ar indica ceva mai enduro. Editat Mai 26, 2006 de Ion54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
av_dragoshelu Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Ai toata aprecierea mea Bunicule, din pacate romanii nostri nu mai viseaza si nu numai ca nu mai viseaza dar nici nu mai lupta pentru visurile lor, sunt orbiti de bani de toate prostiile care se dau la tv acum, ar da orice pentru o meserie usoara si banoasa. Si tot din pacate politica dusa de statul nostru iubit, a invatat romanu ca e mai bine sa se certe, sa faca reclamatii si multe ale prostii, dar sa puna osu la treaba pentru vis nu l-ar invata in rupu capului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) Salut, Ion54! Orice opinie - inclusiv a ta, fireste - are un simbure de adevar, daca-i argumentata. Am prins deci ideea si eram oricum constient de limitele propunerii mele, fiindca din pacate un proiect moto "ingineresc", 100% fezabil, necesita, pe linga o echipa completa de specialisti (in care designerul e doar un "capitol") o groaza de teste, furnizori consacratzi de componente, modificari "din mers" ale prototipurilor si, natural, investitii pe masura. Articolul (si desenele) din Univers Moto au vrut sa fie doar o "scinteie" pentru eventualii interesati intr-o posibila investitie in producerea unei motociclete romanesti, nu un proiect "ca la carte"!!! N-a fost sa aiba efect... dar, mai stii? Mai incercam!!! Multzam oricum de aprecieri (desi, aparent, ingenuitatea-i un defect prin zona asta... Si... sa nu uit: s-au mai produs motociclete "single" stradale (ex. Yamaha SZR) cel putin la fel de agresive !!! Toate cele bune! P.S. No comment la postarea amicului av_dragoshelu - adica, mai clar, TOTAL DE ACORD! Editat Mai 26, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Salut, Ion54!... Articolul (si desenele) din Univers Moto au vrut sa fie doar o "scinteie" pentru eventualii interesati intr-o posibila investitie in producerea unei motociclete romanesti, nu un proiect "ca la carte"!!! N-a fost sa aiba efect... dar, mai stii? Mai incercam!!! Multzam oricum de aprecieri (desi, aparent, ingenuitatea-i un defect prin zona asta... Si... sa nu uit: s-au mai produs motociclete "single" stradale (ex. Yamaha SZR) cel putin la fel de agresive !!! Toate cele bune! Iti multumesc ca ai avut rabdare sa-mi raspunzi. Mai am cateva mici informatii. Pentru Yamaha cuvantul cheie este: s-au mai produs, ceea ce duce la nu se mai produc. Total de acord altfel cu a visa, dar din pacate banii vin de la cei care ii au si care vor sa-i inmulteasca repede si usor. De aici rezulta ceea ce vedeti acum in lume, numai chinezii se mai zbat sa ocupe piete noi cu produse proiectate/copiate din alta parte si asta pe banii guvernului comunist. Si fiindca lucrez intr-un domeniu conex (auto) iti pot spune ca cele mai bune proiecte nu se transforma in cele mai bune produse tot din cauza banilor. Cand se trece la productie incep activitatile de scadere a pretului de fabricatie, care, din nefericire, au un important impact in calitatea produsului final. Realitatea este ca la o masina, care costa peste $50.000 (Lincoln Navigator), Ford se bate cu furnizorii pentru reduceri de preturi de cativa dolari si accepta reduceri de calitate si functionalitate pe care orice om dispus sa plateasca banii aia pe masina ar vrea sa le aiba daca pretul ar creste cu cei cativa dolari. De ce e asa inca n-am reusit sa inteleg in cei zece ani de cand lucrez aici. Un alt mod de realizare a visului tau ar fi unicatele. Costa mai putin de produs si se vand la preturi mult mai mari. Problema care iti ramane de rezolvat: cine cumpara o motocicleta facuta de un necunoscut din Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 respect bunicule, jos basca si saru'mana. Cat despre acest proiect fac pariu ca nu va deveni realitate decat atunci cand un pasionat de motoare va avea o avere comparabila cu a unui Bkli, Copos, Catarama, Columbeanu etc etc etc, adica oameni care sa isi permita sa riste "niste" multi bani de dragul unei pasiuni. pacat.. pt k in tara asta se arunca pe alte pasiuni care nu aduc profit mult mai multi bani decat ar implica projectul asta..care are sanse reale de profitabilitate. in fine.. sunt si eu mic, si asta zic .. sa fim sanatosi si poate ne vdm la o br dupa ce ma motorizez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 3, 2006 Autor Share Postat Iunie 3, 2006 Bunicule ,"initiatorului topicului asta" nu se tavalea de ras din cauza articolului,doamne fereste, ar fii o lipsa de respect acuta!...ci prin prisma simplului fapt ca ...de la mobrita pe care toti o stim...poate unii chiar o detinem(eu inclusiv...inca o am in beci... ) ...sa se ajunga la asa un look... e ca si cum ai transforma VW beetle intr-un gen de porsche...sau mai stiu eu ce... Si cum am mai spus "Ar fii dragutz!" sa se poata realiza asa ceva...numai ca investitorii nu ar terbuii sa detina doar o avere ca a lui becali (cum am vazut pe cineva scriind)...ci de cateva ori de zeci de ori mai mare!!! construirea unei linii de asamblare de serie se ridica la ordinul miliardelor de EU nu a milioanelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 well io macar recunosc cand dau cu capul in bara. sowwy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Deci nu sunt singurul care viseaza la asa ceva! Cate Mobre de felurite tipuri (enduro, speed, street) au mai vazut si caietele mele de curs pe ultimele pagini... si fiecare tip cu numele lui (Photon, Traveler, Darkiron, etc ) Dar de la imaginatie la realitate se poate ajunge doar cu munca si in primul rand bani! Cum in Romania munca e o raritate iar banii rezervati pentru tot felul de tampenii, iar cercetarea se duce de rapa... e foarte greu, dar... speranta moare ultima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 respect bunicule, jos basca si saru'mana. Cat despre acest proiect fac pariu ca nu va deveni realitate decat atunci cand un pasionat de motoare va avea o avere comparabila cu a unui Bkli, Copos, Catarama, Columbeanu etc etc etc, adica oameni care sa isi permita sa riste "niste" multi bani de dragul unei pasiuni. pacat.. pt k in tara asta se arunca pe alte pasiuni care nu aduc profit mult mai multi bani decat ar implica projectul asta..care are sanse reale de profitabilitate. in fine.. sunt si eu mic, si asta zic .. sa fim sanatosi si poate ne vdm la o br dupa ce ma motorizez.. Respect reflex si din directia mea, amice Sinner...de fapt, pe bune acum, doar din respect pentru prigonita casta a motociclistilor din zona asta cam uitata de Nashu' Al Mare sap de 2 ani pe cimpia muncii (deloc elizee) a revistei Univers Moto. Si sigur ne vedem "pe cai" cit mai curind...(daca nu mi se pune cumva pata si iau din nou drumul Vestului). Motorizare grabnica-ti doresc, deci! Bunicule ,"initiatorului topicului asta" nu se tavalea de ras din cauza articolului,doamne fereste, ar fii o lipsa de respect acuta!...ci prin prisma simplului fapt ca ...de la mobrita pe care toti o stim...poate unii chiar o detinem(eu inclusiv...inca o am in beci... ) ...sa se ajunga la asa un look... e ca si cum ai transforma VW beetle intr-un gen de porsche...sau mai stiu eu ce... Si cum am mai spus "Ar fii dragutz!" sa se poata realiza asa ceva...numai ca investitorii nu ar terbuii sa detina doar o avere ca a lui becali (cum am vazut pe cineva scriind)...ci de cateva ori de zeci de ori mai mare!!! construirea unei linii de asamblare de serie se ridica la ordinul miliardelor de EU nu a milioanelor! Prinsesem nuantza, prietene, no hard feelings de nicio culoare, sa stii! In rest, ai dreptate-n principiu (pentru serii mari produse), te asigur insa ca se poate si mai ieftin, cu furnizori de componente mai modesti. Cit despre Berbecali, cei ca el n-au incredere decit in "patrupede" (proiectul "oaia" fiindu-i cel mai familiar ) Oricum, cit de-njurat (ori laudat) pentru idealism oi fi, nu ma las (inca) si promit sa revin, tot in Univers Moto, cu un proiect si mai simplu, si mai realist! Toate bune la voi toti sa s-adune! Deci nu sunt singurul care viseaza la asa ceva! Cate Mobre de felurite tipuri (enduro, speed, street) au mai vazut si caietele mele de curs pe ultimele pagini... si fiecare tip cu numele lui (Photon, Traveler, Darkiron, etc ) Dar de la imaginatie la realitate se poate ajunge doar cu munca si in primul rand bani! Cum in Romania munca e o raritate iar banii rezervati pentru tot felul de tampenii, iar cercetarea se duce de rapa... e foarte greu, dar... speranta moare ultima! Mda, Lupii stiu, chiar daca e in coma (ca la noi), sperantza ajunge, in orice caz, sa ne-ngroape! Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.