Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

poate daca taceai era mai bine tu ce zici??

 

zic ca nu... normal ca se poate daca chiar vrei... pana la urma tai cadrul, sudezi, refaci tot si tot mere... dar de ce? o sa schimbi si frane si ciclistica cumva?

 

da mi-ai dat o idee... motor de MAN o merge pe XJ?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

 

Niste tobe mai smechere - cel mai probabil mai mult decat face motorul. Nu exista carene latereale, exista un fel de carena inferioara dar nu cred ca te-ar coafa dpdv al pretului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

Pentru evacuari vezi aici /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

 

2 tobe de sport porbabil o sa te coste intre 300-500 de euro bucata!!!

 

Carene laterale... exista numai pt XJ900... nu stiu daca se potrivesc. Se gasesc foarte greu si sunt foarte scumpe.

Posbil e mai ieftin sa adaptezi ceva. Am un priten si--a facut carene pt un GS 500. Deci se poate dac vrei.

 

@talpespeed: ... probabil ca o sa trebuiasca sa modific tot motorul. XJ e un motor facut pt 61 de CP. Daca vrei sa fie si street-legal cum s-ar spune ai nevoie de cunostinte bune de mecanica caci trebuie sa faci o documentatie pt autorizarea RAR. Eu am vrut sa pun motor de R1 in Trabant.

Orice piesa facuta trebuia sa aiba desen tehnic si calcule de rezistenta asa ca am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@talpespeed: ... probabil ca o sa trebuiasca sa modific tot motorul. XJ e un motor facut pt 61 de CP. Daca vrei sa fie si street-legal cum s-ar spune ai nevoie de cunostinte bune de mecanica caci trebuie sa faci o documentatie pt autorizarea RAR. Eu am vrut sa pun motor de R1 in Trabant.

Orice piesa facuta trebuia sa aiba desen tehnic si calcule de rezistenta asa ca am renuntat .dragon mecanica mai cunoastem problema este de rar ca ai nostrii parca sant batuti in cap . cel putin cadrul va rezista si de aceea am intrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecanica mai cunoastem problema este de rar ca ai nostrii parca sant batuti in cap . cel putin cadrul va rezista si de aceea am intrebat

 

Sunt batuti in cap. Aici in Tm este un mecanicn de motoare care si-a facut un trike. Si acolo sta in gara ca nu a reusit sa rezolve cu autorizatia.

La noi legile nu sunt facute pt tuning. Teoretic orice modificare serioasa: gen schimb motor, furca, frane, de cadru sa nu mai vb trebuie avizat de RAR.

 

Daca vrei ciclistica de Xj cu putere de R6 ... poate o solutie medie ar fii un Fazer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau mai astepti pana se schimba legislatia

sau inscrii/cumperi moto din germania unde e voie tunnig-ul, respectiv faci acolo modificarile, ti le scrie in talon , si dupaceia inmatriculezi moto la noi si e totul legal!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

Nu inteleg de ce ti-ai pune carene. Eu cand mi l-am luat a fost tocmai ca este naked. Am avut Cbr si m-am saturat de carene vopsite reparate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

daca sunt modificari cu gust si stil merita! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. :crack:

 

uite solutia!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ffff tare...numa ca io n-am motoreta ca aia, nici fizicu lu ala, iar mitza mea e mai neagra decat noaptea fara stele.deci nu mere.

O lasi in garsoniera si rogi un prieten sau un vecin de incredere sa treaca din doua in doua zile sa-i dea mancare, apa si sa-i curete ladita. In cel mai rau caz gasesti un "hotel" pentru animale de companie in zona, o lasi acolo, platesti, si cand te intorci o iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

 

 

Imi pare rau sa te dezamagesc dar daca nu ar exista unu sau altu care sa mai modifice cate ceva pe la motocicleta ar fii toate la fel.

Eu m-am cam saturat sa merg pe varfuri, asa ca am luat "problema" in mana si am ajuns aici.

 

 

post-53846-0-62973400-1333781576_thumb.jpg

 

post-53846-0-19183800-1333781620_thumb.jpg

 

post-53846-0-32762200-1333781643_thumb.jpg

 

post-53846-0-89026100-1333781682_thumb.jpg

 

post-53846-0-07354000-1333781706_thumb.jpg

 

post-53846-0-26376300-1333781727_thumb.jpg

 

P.S.

 

Inainte sa da-ti cu pietre nu este terminata, dupa ce am facut pozele a inceput sa se intunece si asa ca am acoperit-o si ne vedem vinerea viitoare.

NU o sa aiba lateralele si aripa din carton, sunt doar primele sabloane ca sa imi fac o idee.

 

Va tin la curent.

Numai de bine

Robby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade.rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade.rolleyes.gif

 

eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie

pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei

cand il indreptam si am verficat nivelul era OK

 

btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie

pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei

cand il indreptam si am verficat nivelul era OK

 

btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres!

Acelasi lucru se intampla si la motorul meu. Trebuie sa il incalzesti bine inainte sa pornesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...