Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super! :blbl:

Cineva dintre voi are cumva tobe after market, cum se cheamă, cum se pot comanda etc...mi-ar plăcea Âşi cu o singură tobă...orice, numai să pot ocoli soluția cu tobele originale noi, mult prea scumpe Âşi pe care nu le aduce nici dreak-apropo,Yamaha Romania sucks! :disappointed: AÂştept niÂşte kkturi de la ei dinainte de PaÂşti!

 

Am o toba originala inox, de Honda CBR600 F4, stare foarte buna, nu e modificata, nu e lovita, zgariata sau altceva asa arata pe xj, daca te intereseaza o ai cu 300 lei, te mai coasta 100 - 120 lei modificarea de 4 in 1.

Bafta!

post-26504-1217090825_thumb.jpg

post-26504-1217090897_thumb.jpg

Editat de m_memphis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De modificarea aia mă feresc...să fiu mai clar: dacă iau toba cu tot cu secțiunea mediană (adaptarea 2 în 1) e OK.Dacă trebuie să o fac eu pe la "meseriasi" mă lipsesc!Dacă dai strict toba, nu mă ajută mare lucru, dacă o dai Âşi cu adaptarea ,e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pana de curand un Seca 650...si n-am avut niciodata vreo problema cu ea. Vad ca Diversionu' e alta mancare de peste :ok: Prea multe probleme,prea multe intrebari :moto: Old school rulz...mai ales in ceea ce priveste modelul XJ :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nicio problema!

tocmai m-am intors dintr-un tur de 2000 de km al vestului tarii

post-3660-1217342075_thumb.jpg

5 zile, bagaje pt un pasager, cort, etc, absolut nicio problema cu motoreta

desi m-a plouat cam 600 de km, motoreta a mers "ca unsa" (oricum, intre orsova si caransebes, o portiune destul de buna nu se poate numi drum, ci cel mult santier in lucru, cu utilaje, semafoare, etc. cei din zona probabil cunosc aceste lucruri. e, fix acolo m-a plouat cel mai tare...)

chiar a fost unsa, pt ca mi-am uitat sprayul de uns lantul acasa si aveam un pic de ulei de motor la mine (just in case), am uns lantul de 3 ori cu cate un betishor pt ca, dupa 200-250 de km pe ploaie, scrasnea destul de tare...

 

mie mi-a demonstrat inca odata ca este un prieten de nadejde, care merita ingrijit cum trebuie :moto:

 

despre mobra asta este vorba mai sus, in caz ca nu stiati :ok:

post-3660-1217342947_thumb.jpg

post-3660-1217342953_thumb.jpg

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ-ul e cool, eu am unul varianta Naked la care am pus un windshield de Hornet, in afar' de zgomotul(care cica e caracteristic al ambreiajului) si al faptului ca-ti prajesti oo-le vara pe la semafor, nici o problema pana acum, ah sa nu uit, a inceput furca sa vomite nitel ulei pe la simeringuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări Draku, măcar tu mai ții steagu sus-dacă pe mine mă ploua atâta amar de drum, mă duceam acasă-, pune poze mai multe!

 

P.S.N-ai vrea să-ți schimbi nickul-să scrii lu draku e sinistru!(fie Âşi cu k).

Numa bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze? hmmmm

pai cine crezi ca a mai scos aparatul pe ploaia aia?

totusi....

 

in Drobeta Turnu Severin

post-3660-1217711679_thumb.jpg

 

lacul de acumulare de la Portile de Fier

post-3660-1217711730_thumb.jpg

 

la manastirea Vodita

post-3660-1217711766_thumb.jpg

 

Orsova

post-3660-1217711792_thumb.jpg

post-3660-1217711827_thumb.jpg

 

Avram Iancu in Cluj Napoca

post-3660-1217712286_thumb.jpg

 

castelul din Hunedoara

post-3660-1217712343_thumb.jpg

 

si inca o data, in rolul principal:

post-3660-1217712323_thumb.jpg

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care erai mah luni, 5 august prin Bucuresti cu un Diversion 600 albastru cu nr. de CV si gagica in spate? :eek: Eu eram cu VW Polo, fusesem la Maiden :P si cand am zis la stop ca si io am motor ai stiut ca am Bandit. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un diversion, dupa ce i-am scos carburatoarele, am observat ca mansoanele de cauciuc de pe admisie (cele care se prind cu coliere de galeriile de admisie si de carburatoare, adica "intake manifold" ) sunt obturate pe jumatate din constructie (asa sunt turnate din fabrica)

poti incerca sa le tai acea "excrescenta" (daca si la tine sunt la fel) si sa lasi deschisa toata admisia dar nu stiu daca nu cumva mai exista si alta limitare

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Draku,

Felicitari pentru perseverenta in acest topic. Am citit tot ce se poate in acest topic.

Ieri m-am ales cu un XJ 600 S /'94 luat de la un baiat bun din Cluj.

Motorul merge bine, are o cazatura pe laterala si bate un tachet dar in schimb e perfect.

Pot sa spun ca sunt incepator deoarece acesta este primul meu motor personal. In rest toate au fost din imprumut sau inainte sa fie vandute de proprietari ma lasau sa ies cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

De mai putin de o luna sunt printre cei care se dau cu diversionul... Prima experienta -un drum la mare si inapoi dupa 2 zile..de unul singur.Buna experienta...

Prea multe nu stiu eu despre motoare dar ma ajuta discutiile de aici unde mai baga ceva la cap si unul care abia a facut gaoace la ou.Recunosc,am citit tot topicul.

 

 

Draku...desi nu ai un nick prea atragator imi pari un tip de treaba si foarte priceput...Stimabile mi-ar face deosebita placere sa ne cunoastem.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai gasit nimic pana acum?

:scratch:

Niet!

Da nici nu mă doare capul prea tare...

Am făcut neÂşte drumuri la TM Âşi la Turnu Âşi a mers suoer OK.Nedumerire:dacă merg cu 130 la oră, de ce trebuie să mă depăÂşească conservele cu 160? :wha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. CINEVA MI-A ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VREA SA IMI BAGE UN LANT PE GAT.

CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA.

10X

ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi unde e poziția axului roții din spate față de gradațiile ce indică uzura lanțului.Dacă nu se mai poate întinde, e cam gata.MiÂşcă de lanț stânga-dreapta pe pinionul roții-la fel, un joc mare indică uzură avansată.Lanțul mai face zgomot Âşi când e uscat sau nu e destul de întins (un joc normal ar fi la 25-30 mm.la mijlocul lanțului).Ia o pensulă, un vas de plastic Âşi niÂşte motorină, spală-l bine, Âşterge-l Âşi unge-l cu neÂşte ulei.Vei petrece clipe minunate lângă motorul tău :kiss: Âşi vei putea examina mai bine starea lanțului Âşi a pinioanelor, decât dacă-l cureți Âşi ungi cu spray.Anyway, dacă trebuie să-l schimbi, kitul de schimb va cuprinde obligatoriu Âşi cele două pinioane, so...

Dacă Âştiai toate astea îmi cer iertare.Dacă nu-nu! :angry: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet!

Da nici nu mă doare capul prea tare...

Am făcut neÂşte drumuri la TM Âşi la Turnu Âşi a mers suoer OK.Nedumerire:dacă merg cu 130 la oră, de ce trebuie să mă depăÂşească conservele cu 160? :wha

 

Radule...sa nu te supere asta.

Cand la 110-120 sta tirul lipit de numar,parca e mai nasol.

Asta a fost la primul meu drum mai lung,pe A2...si avea loc de depasit

So...

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi unde e poziția axului roții din spate față de gradațiile ce indică uzura lanțului.Dacă nu se mai poate întinde, e cam gata.MiÂşcă de lanț stânga-dreapta pe pinionul roții-la fel, un joc mare indică uzură avansată.Lanțul mai face zgomot Âşi când e uscat sau nu e destul de întins (un joc normal ar fi la 25-30 mm.la mijlocul lanțului).Ia o pensulă, un vas de plastic Âşi niÂşte motorină, spală-l bine, Âşterge-l Âşi unge-l cu neÂşte ulei.Vei petrece clipe minunate lângă motorul tău :kiss: Âşi vei putea examina mai bine starea lanțului Âşi a pinioanelor, decât dacă-l cureți Âşi ungi cu spray.Anyway, dacă trebuie să-l schimbi, kitul de schimb va cuprinde obligatoriu Âşi cele două pinioane, so...

Dacă Âştiai toate astea îmi cer iertare.Dacă nu-nu! :angry: :unsure:

 

 

SAL RADU, AM CURATAT LANTUL, L-AM UNS SHI AM CONSTATAT CA AM JOC LA ZALELE DIN INTERIORUL LANTULUI SHI LA PINIONUL DE LA ROATA SE TRAGE LATUL VREO 2-3 MM DACA TREG DE EL.

-INTREBAREA ESTE CAT MA MAI POT DUCE CU EL SHI CAT DE REPEDE TREBUIE SA IL SHIMB?

-LA CE TUTATIE E PROECTAT MOTORUL? EU MERG CU EL LA 3500-4000.

10X ASFALT USCAT TUTUROR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2-3 mm. e OK, vezi la axul roții gradațiile de care am scris (apropo, verifică să nu fie fixată roata puțin strâmb-tot pe gradații se vede) vezi poate mai trebuie întins sau poate e prea întins, oricum motorul nu e aÂşa de puternic să facă praf lanțuri Âşi oricum nu smuceÂşte ca un monocilindru...

Poți merge liniÂştit cu 4-5 mii de ture, schimbul de viteze chiar pe la 6 mii, croaziera se face cel mai bine în vitezele V, VI-depinde de drum, pe la 4mii jumate.Din când în când îi prinde bine câte un sprint până 9-10 mii, vezi să laÂşi joc suficient Âşi la maneta de ambreiaj etc... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...