Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

În sfârÂşit am schimbat toba stânga cu una second în stare fff bună, motorul merge ca un ventilator, dacă schimb Âşi garnitura voi avea un motor în stare super-numai bun de ținut în garaj la iarnă! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut chiar nu stie nimeni sau nu are nimeni esire galerii pe o singura toba pentru xj 6000s din 99???? :lol:

 

caut tobe sport sh pentru yamaha xj600s diversion din 1999 tip motor parca RJ01

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari acum 3 zile mi-am achizitionat si eu un xj 600 s din 92 , ce pot sa spun este k sunt foarte multumit de el din punct de vedere mecanic , estetic si al performantelor in comparatie cu vechea mea motocicleta Suzuki gsx400s..., sunt din Tm cand mai iese lumea cu xj-urile sa ma cheme si pe mine , cat mai curand :D, nu e niciodata prea frig sau ud :laugh:) ..........uitati si niste poze

post-40195-1229870911_thumb.jpg

post-40195-1229870960_thumb.jpg

post-40195-1229871004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare, să o călăreÂşti sănătos, eu sunt din AR. poate ne vedem la anul pe la întrunirile din zonă ... deocamdată m-am făcut conservar, motorul îl admir în Âşopru.

Crăciun fericit tuturor Âşi să vi se împlinească cele mai frumoase visuri!(motociclistice sau nu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr Rhadu! Sa stapanesti sanatos Diversionul. Ele in general au probleme cu distributia, mai trebe strans surubul de la patna, se gaseste intre cilindri. eu am mers vreo 4000 km in vara asta si nu am avut probleme. Daca e cald te sfatuiesc sa nu mergi cu ulei 10 w 40 cum am mers eu ca motorul da semne de oboseala. Mai ales ca ai si model 93 din cate am inteles eu, deci sigur e cu racire pe aer.

Ia un ulei 15w50 sintetic. Din cand in cand mai completezi.

Sa revin la ceea ce doream sa iti raspund:

Socul la modelul tau nu e langa maneta de ambreiaj sau acceleratie ci sub rezervor, pe partea stanga. E asemanator ca morfologie cu cel de la daciile vechi.

La pornire e recomandat sa se traga cateva secunde la maxim apoi il bagi la jumate si astepti 2-3 min, apoi il impingi de tot si o lasi turata din acceleratie pana la 2000 ture pana cand vezi ca motorul suna rotund si raspunde bine la acceleratii ..o mai accelerezi si tu pana la 4000 - 5000 ture.

Daca mai ai si alte intrebari mai vrb eventual pe privat message sau messenger. Eventual cum au facut si posesorii de XJ -uri de pe acest forum, iti pot da 2 manuale de intretinere si reparatii, sfaturi despre aceasta motocicleta care mie mi se pare ideala pt un incepator , o motocicleta rezistenta, buna pt drumurile noastre.

 

Mda, sa revin ca nu am mai intrat pe acest forum al XJ- istilor si Diversionistilor de cateva luni . Citeam despre probleme la pornire si de alte diferite probleme ale XJ-urilor.

Eu va scrie ce probleme am avut cu ea pe sezonul rece. Deci.... doar pornire mai greoaie, adica o lua din a 2-a sau a 3-a incercare.

Evident ca trageam socul. Motorul acum il tin la un garaj, pana acum il tineam afara acoperit. De pornit il mai porneam cand era vreme frumoasa, pe la pranz, sa se mai inmoaie uleiul ca sa fie mai bine rupt de pistoane la pornire. Bateria, avand in vedere ca noaptea temperatura e sun -3 gr C o scot, dureaza 2 minute. Dai seaua jos si cu surubelnita in cruce se rezolva rapid. Bornele acelea din Plumb trebe mai mereu curatate ca mai ales acum oxideaza rapid. Bateria eu o tin in casa, intr -un hol unde temperatura e intre 10 - 12 gr., ca stau la casa.

mi se intampla zilele trecute sa nu incalzesc bine motorul si sa bag intr-a 1-a si sa se opreasca, asta fara sa scap ambreiajul.

Acu motorul e la iernat, acoperit si pe cricul central. Am verificat bateria, avea 12,47 V, la 3-4 zile de la pornire. Am vrut sa vad de porneste la valoarea asta si a pornit fara probleme. in manual spune ca valoarea trebe sa fie 13 v , si sa nu fie mai jos de 12,8.

Am incercat sa ii gasesc un aditiv pt benzina, ca nu o voi mai porni 2 luni deloc, adica asa cred. Nu am gasit deloc acel aditiv de care s-a mai scris la sectiunea de intretinere pe timp de iarna, acre sa impiedice formarea de mazga in rezervor. Oricum asta vara i-am curatat rezervorul, se curata usor si nu avea mazga, doar un fel de nisip f. fin rosu.

I-am umplut rezervoru pana la buza si ca sa fiu cu inima impacata i-am luat de la Petrom V un flacon de ISOPROPYL GASLINE ANTI- FREEZE 2+2 care spun ei ca inlatura apa din benzina, costa 15,7 lei.. asta in care se va face condens in rezervor, nu stiu..

Se pune 28 ml la 4 l benzina. Eu oricum i-am bagat mai mult ca am pus din ochi, nu cred ca are ce sa ii strice Flaconul are 355 ml, am pus din ochi cam mai bine de o treime. la 17 l cat e rezervorul meu trebuie in jur de 120 ml.

daca nu gasiti cu ce sa dozati luati o seringa de plastic de la farmacie de 20 ml, ii puneti acul sau degetul la capatul pe unde va curge , scoateti pistonul si turnati in ea pana ajunge lichidul la gradatia 20 Si asa ati obtinut 20 ml.Am mers cu ea asa si nu am simtit probleme.

Ca benzina pe timp de iarna am pus tot de la Petrom V carrera 100, adica benzina cea mai scumpa.

la Diversionul meu se cunoaste diferenta intre benzina de la Petrom si alte benzinarii, mai ales intre benzina de 100, 98 si 95. Daca pun de 95 merge mai batraneste...

O alta problema de acu vreo cateva luni a fost ca s-a ars faza scurta de la bec. Am dat semi carenele josn am scos becul, era Osram Made in Germany, tip H 4 daca imi mai aduc eu bine aminte. Oricum, se vede tipul daca te uiti atent prin sticla farului.

Ptr altcineva care se gandea sa faca un Xj tip S in tip N, adica naked... am incercat eu si nu merge.... Arata ca dracu, daca vrei neaparat trebe sa schimbi farul ei patratos din plastic cu unu de la un Diversion naked.

Vedeti ca , atunci cand dai parbrizul jos, e prins in multe suruburi..atentie. Ca atunci cand il pui tre sa ai multa rabdare cum fixezi suportul in care va intre parbrizul, este o bucata de plastic semilunara.. daca nu esti atent il crapi. Suruburile au un guler de cauciuc care intra prin presare cu rabdare.

Va recomand sa nu stangeti f tare apoi suruburile acelea cu inbus de la parbriz ca in timp de la denivelarile de drum se va fisura. Eu am gasit o solutie, mi-am confectionat din camere de bicicleta niste garnituri cu ajutorul unei foarfece curbe chirurgicale. Am pus cate 2 astfel de garnituri pe surub. microfisurile din jurul suruburilor care oricum se vor face in timp vad ca au stagnat si am mai redus si din vibratia parbrizului.

Mult succes in hibernarea X J -urilor.

 

Scuzati unele greseli ,am o tastaura cu probleme si scriu repede....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am mers azi, e drept ca aici (IT) sunt 5 grade afara... Am vazut insa un biker acum de sarbatori la Cluj care se plimba desi erau -17. Tot respectul.

 

In alta ordine de idei am constatat si eu (din pacate) ca Diversionul porneste si impins... daca ti s-a descarcat bateria... azi noapte am adus-o in casa sa o tin la caldura...

 

Sa speram ca vom avea parte de un an nou plin de strazi uscate si drumuri lungi si frumoase.. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste chiar frumos impins... eventual cu a 3a pe vremea asta, ca e aderenta mai mica

Ia un ulei 15w50 sintetic. Din cand in cand mai completezi.

Nu vreau sa te contrazic, dar dupa multe incercari am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei pentru Diversion este cel recomandat si de ei (oarecum, ca in anii aia inca mai mergeau pe 20W-40 de ex) si anume 10W-40 (semisintetic, sint. deja e risipa). A mea era din 92, am incercat si cu 20W-50 si cu 10W-50 in lunile de vara ceva chiar nu era ok... pana se incalzea se tura un pic mai greu, simteam ca trag de ea. Reveneam la 10W-40 si simteam ca merge ca unsa. Asta in conditiile in care motorul oricum nu era el f intretinut, racire pe aer, mers mult in oras etc. Daca schimbi uleiul la timp ar trebui sa fie totul ok. Puteti verifica si pe site-urile producatorilor de ulei ce tip si vascozitate recomanda ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu votez cu 10-40, din cate am vazut acopera cel mai bine plaja de tempraturi, am gasit Yamalube full sintetic cu 30 ron l, eu zic ca e OK, abia astept sa-l schimb, poate in vreo 2 saptamani sa ne mai ierte frigul, am vazut si eu un motorist in Arad cu un SV 650 pe la -10 grade...brrr!

Bateria se tine in casa pe vremea asta, poate chiar pe un calorifer si deca vreti sa umblati, eu zic ca merita cele 2 min. de montat si demontat vs. impinsul vagoanelor imbracat cu zece haine, nadragi, izmene s.a.m.d.

An Nou fericit tuturor si multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , are ceva daka imi tzin motorul afara si nu-mi demontez bateria ? si din cateva in cateva zile il tot pornesc si il las pt juma de ora ? sau ceva de genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria cel mai bine e sa stea undeva intre 0-10 grade, nu in casa si in nici un caz pe calorifer. Am vb chiar acum 3 zile cu un nene care cu asta se ocupa si mi-a explicat ca daca sta la caldura se descarca (probabil nu mult, dar se descarca...) si ca e mai bine sa stea la rece, preferabil totusi sa nu fie inghet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca se intampla acelasi fenomen, insa curentul de pornire (nu stiu daca am folosit termenul corect) este mai mare la cald si nici motocicleta nu sta nepornita 3 luni. Pe timp de iarna se punea problema de conservare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste chiar frumos impins... eventual cu a 3a pe vremea asta, ca e aderenta mai mica

 

Nu vreau sa te contrazic, dar dupa multe incercari am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei pentru Diversion este cel recomandat si de ei (oarecum, ca in anii aia inca mai mergeau pe 20W-40 de ex) si anume 10W-40 (semisintetic, sint. deja e risipa). A mea era din 92, am incercat si cu 20W-50 si cu 10W-50 in lunile de vara ceva chiar nu era ok... pana se incalzea se tura un pic mai greu, simteam ca trag de ea. Reveneam la 10W-40 si simteam ca merge ca unsa. Asta in conditiile in care motorul oricum nu era el f intretinut, racire pe aer, mers mult in oras etc. Daca schimbi uleiul la timp ar trebui sa fie totul ok. Puteti verifica si pe site-urile producatorilor de ulei ce tip si vascozitate recomanda ei.

Perfect de acord, intr-a 3a am pornit-o si eu iar legat de ulei am incercat si eu vara 15W-50 si exact la fel simteam ca se incalzeste foarte greu si consuma mai repede uleiul. Dupa ce am revenit la 10W-40 merge mult mai bine. In manual vazusem recomandat 10W30 si20W40, apoi citisem aici pe site un mic tutorial despre uleiuri... de aceea mi-am pus 15W-50... dar concluzia e ca tot 10W40 mi-a mers cel mai bine pana acum. Eu fac schimbul cat mai repede dupa ce am trecut de 5000 km desi in manual scrie 6000, prefer sa evit sa merg pe ulei obosit. De asemenea am mereu la mine sub sa o sticluta de 500ml turtita bine in care intra vreo 150ml de ulei. In caz ca mi se aprinde beculetul rosu.. opresc motorul, trag pe dreapta, verific nivelul si completez instant.

 

salutari , are ceva daka imi tzin motorul afara si nu-mi demontez bateria ? si din cateva in cateva zile il tot pornesc si il las pt juma de ora ? sau ceva de genu

Da-o jos si du-o in casa daca nu te dai.. eviti irosirea de de timp, benzina & nu iti mai faci inima rea ca nu te poti da :banana:.

 

Bateria cel mai bine e sa stea undeva intre 0-10 grade, nu in casa si in nici un caz pe calorifer. Am vb chiar acum 3 zile cu un nene care cu asta se ocupa si mi-a explicat ca daca sta la caldura se descarca (probabil nu mult, dar se descarca...) si ca e mai bine sa stea la rece, preferabil totusi sa nu fie inghet.

Mi-ati trezit curiozitatea cu asta (si eu pusesem bateria pe calorifer in wee :blbl:) si am facut un mic research :D. Se pare ca din nou ai dreptate : http://www.batteryuniversity.com/partone-15.htm

 

alte linkuri despre mentenanta bateriilor :

http://www.totalmotorcycle.com/maintenance/battery.htm

http://ezinearticles.com/?Motorcycle-Stora...I&id=444700

http://buy.lovetoknow.com/wiki/Buying_a_Motorcycle_Battery

Pe scurt: bateria se pune la pastrare la temperatura camerei asezata pe lemn sau plastic (material neconductor) nu fier sau beton.

 

Bafta & Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am făcut schimbul de ulei, ocazie cu care am schimbat Âşi garnitura de la baia de ulei, cea după care am aÂşteptat juma de an(!)Âşi pe care am ținut-o tot pe-atât până s-o montez!Să vă spun de ce: după ce demontezi galeriile, urmează cam dooÂşpe Âşuruburi cu imbus, din care două sunt mai lungi decât celelalte -tre să le ții minte -Âşi din care unul(cel de sub cricul lateral) nu se poate desface decât cu un imbus de mobilier (altceva NU INTRĂ acolo, decât flexul)- după care mi-a luat aproape două ore să curăț vechea garnitură lipită Âşi întărită pe carter, în niÂşte poziții aproape "ginecologice" :laugh: (totul în curtea casei), dar după aproape patru ore de meÂşerit mi-a ieÂşit!Nu mai picură ulei! :laugh: Am folosit pe lângă garnitura nouă Âşi niÂşte silicon d-ăla jmeker, de ține până la 300 de grade.

Pentru cei curioÂşi, am păstrat Âşablonul garniturii, se poate decupa cu mare succes pe o coală ordinară de klingherit -aia originală este exact aÂşa.Noroc Âşi baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de XJ!

 

Acum cateva luni mi-am luat si eu primul motor XJ600S Diversion 4BR(am mai avut unul acum cativa ani ceva ce mergea numai pe dealuri - Minsk 125). si pare destul de ok.

Din pacate l-am achizitionat cu un mic defect, respectiv pinionul de la demaror era cu cativa dinti lipsa. Problema rezolvata de mine personal prin desfacere motor si inlocuit piesa cu succes. Dupa reparatie am sesizat un zgomot in dreptul ambreiajului ce dispare in momentul ambreiarii. Am vazut in topic unele cazuri asemanatoare dar nu a dat nimeni un raspuns concret daca s-a rezolvat sau nu. Este intr-adevar legat de acel bolt la pompa de ulei? La desfacere nu parea nimik cu probleme, chiar am fost surprins de cat de bine arata pe interior la 43000km.

Sincer nu mai vreau sa desfac inca odata motorul doar pe baza unei banuieli.

Multam de sfaturile date pana acum si bafta in continuare!

 

 

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari mandrii posesori de yamaha xj 600 s/n :blink:

 

cati dintr-e voi ar fi interesati sa ne intalnim odata ? la un suc , cafea, bera fara alcol :blink: si bineinteles sa facem si niste km...., in viitorul apropiat, cu startul din TM :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Acceasi problema o am si eu.

Cineva mi-a spus sa schimb oala de la ambreiaj.

Poate ne spune cineva ce si nude putem sa facem

Salut posesori de XJ!

 

Acum cateva luni mi-am luat si eu primul motor XJ600S Diversion 4BR(am mai avut unul acum cativa ani ceva ce mergea numai pe dealuri - Minsk 125). si pare destul de ok.

Din pacate l-am achizitionat cu un mic defect, respectiv pinionul de la demaror era cu cativa dinti lipsa. Problema rezolvata de mine personal prin desfacere motor si inlocuit piesa cu succes. Dupa reparatie am sesizat un zgomot in dreptul ambreiajului ce dispare in momentul ambreiarii. Am vazut in topic unele cazuri asemanatoare dar nu a dat nimeni un raspuns concret daca s-a rezolvat sau nu. Este intr-adevar legat de acel bolt la pompa de ulei? La desfacere nu parea nimik cu probleme, chiar am fost surprins de cat de bine arata pe interior la 43000km.

Sincer nu mai vreau sa desfac inca odata motorul doar pe baza unei banuieli.

Multam de sfaturile date pana acum si bafta in continuare!

 

 

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aceasi "problema " nush daka chiar este asa, si eu aud un un zgomot prin cutia de viteze sau unde o fi , nu stiu exact in moment in care trag ambreiajul dispare :scratch: daka ar fi ceva stricat nu ar functiona , da merge fara probleme , si din cate vad multi au aceasi "zdranganitura" , am fost si la service ... fiecare imi zicea altceva , unii sa schimb uleiul aceea fiind cauza ..., alti ca ambreiajul trebuie schimbat , altii vb de uzura la nush ce piese , poate sa fie si un rulment dus si tot asa , de la cine l-am cumparat mi-a zis k toate fac asa....! deci nush ce sa cred pana nu-l desfac si vad daca gasesc vreo problema ..... daka nu inseamna intradevar k asa face ! :lol:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...