Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

BTW....sunt curios ce parere aveti de noul diversion???

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/product...amp;subview=360

 

Eu personal consider ca e foarte frumoasa. As accepta una...da luand pretu de aprox 6000 euro cred ca raman la a mea...macar pana invat si eu sa merg ca lumea nu distrug o caruta de bani ca dupa aia... :unsure:

Conform testelor e la fel de usor de condus ca si cea veche. Recomandat celor cuminiti si incepatori care vor totusi un motor care la nevoie are ceva putere de rezerva.

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu rămân la a mea până învăț să fac 6000 Âşi ceva de euro pe care să mi-i permit să-i dau pe motor :blink:

Super tare, deÂşi cam subțirică la fundic...merge la femei, da la motoare parcă merge un posterior mai dezvo :unsure: ltat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal :rolleyes:

 

ce nu-mi place la motociclete noi este ca par facute din plastic ,si pe langa asta sunt k si masinile nai loc deloc, in sensul ca tot ce este pe ea este asa inghesuit ma refer la motor si altele , si mai nou toate motociclete au coditza mica si subtire , nu prea imi palce , da impresia ca se rupe daka mai mergi cu pasager , nho asta este numa o parere

 

Asfat uscat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea imi palce , da impresia ca se rupe daka mai mergi cu pasager

 

:rolleyes: ...mda...c-am asta e si impresia mea...mai mult i-mi place botu. Si partea cu motoru inghesuit e adavarat. In zilele noastre totul e facut ca tu ca om simplu sa nu poti umbla in el ci sa-l duci la un service. Mai tin minte zilele cand in fata blocului se reparau daciile si trabanturile. Acu...mai verifici nivelu de ulei si eventual ceva minor (bujii, filtru) ca in rest n-ai ce cauta in ea.

Oricum cand o sa fiu mare si o sa am bani multi o sa-mi fac un chopper... :laugh:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat careva dintre voi lichidul de frana? Habar nu am cand a fost schimbat si as vrea sa schimb la al meu ca poti sa mergi cu cat vrei daca nu poti sa opresti!! As vrea niste sfaturi din experienta voastra la ce sa fiu atent sau cu ce a-ti avut probleme. Eventual o scurta descriere voi cum a-ti facut-o.

Mersi mult!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti de tobele astea?

Sunt de pe un Suzuki GSXR K7.

In curand vin si cu video klipp cu sound (suna bestial)

 

Arata bine! Sa-l folosesti sanatos! ....si sa nu trezesti vecinii noaptea! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine! Sa-l folosesti sanatos! ....si sa nu trezesti vecinii noaptea! :rolleyes:

 

Multumesc!

Nu-s foarte galagioase, are un sunet gros de parca a-r fi de 1000 cmc.

Editat de m_memphis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o chestie interesanta dar nu stiu cum ar sta pe variantele noastre necarenate.

Oricum pare o solutie simpla si destul de ieftina langa/in loc de crashbar.

 

 

 

A schimbat careva dintre voi lichidul de frana? Habar nu am cand a fost schimbat si as vrea sa schimb la al meu ca poti sa mergi cu cat vrei daca nu poti sa opresti!! As vrea niste sfaturi din experienta voastra la ce sa fiu atent sau cu ce a-ti avut probleme. Eventual o scurta descriere voi cum a-ti facut-o.

Mersi mult!

 

Asfalt uscat!

 

 

si un UP pentru acesta :rolleyes:

post-43874-1239279459_thumb.jpg

post-43874-1239279474_thumb.jpg

post-43874-1239279489_thumb.jpg

post-43874-1239279496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se scoate limitarea la un xj600s diversion din 99 Din 61 de cai mai are 25:) a limitato gagica din germania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreba cineva despre lichidul de frana, cum se schimba..lucrul asta vreau si eu sa il fac.. probabil la sfarsitul asta de saptamana voi merge la un prieten si imi voi schimba si placutele de frana pe fata. Am inteles ca lichidul se scoata apasand maneta de la frana fata..cam vreo 15 min. Sinscer nu stiu... voi vedea cat de curand.

Eu mi-am pus ulei 15w50 Dublu ester Motul, ma costa o groaza 1 l..l-am luat prin ianuarie. Am aplicat si un tratament de curatare a motorului,am cumparat o cutie metalica recomandata de cineva, MotorFlush, made in USA, culoare rosie. Lichidul are miros de petrol si e limpede. Am scos cam 0,5 l ulei si am tutnat solutia aceea,am lasat 3 min la relanti cum precizau indicatiile si am dat drumu la busonul de golire. Nu pot spune ca mi-a scos cine stie ce, am gasit pe fundul tavii respective cateva flocoane de caltzi din filtrul de ulei. Am schimbat cum era normal si filtrul.

Cu noul ulei care e mult mai gros primii 10 km i-am facut parca mai putin mai cu efort,adica mi se parea ca fata de vechilu ulei 10 w 40 Motul 5100 semisintetic tragea mai greu, insa dupa incalzire, merge la fel ca inainte. Nu simt vreo diferenta, doar ca intra mult mai bine in viteze si aveam probleme cand bagam uneori intr-a 2-a, daca era prea turata caraia in a 2-a sau intra greu..acum intra f usorr, nu imi vine sa cred.

I-am pus un ulei mai gros pt ca vara cu 10 w 40 imi vibra motorul destul de enervant,cand era canicula..si se incingea. Astept sa vad cum se va comporta in luna iulie. Si la mine are si o bataie pe la motor, am mai pus problema asta anu trecut. Unii au spus ca e ceva pe la pompa de ulei, un stift care e mai uzat, altii ca e de la placile de ambreiaj, altii de la arbore, un mecanic cam amator care a mai desfacut motoare a spus ca ar fi distributia. mi se recomanda sa pun un ulei mai gros sa vad cum se comporta. Trancaniturile se aud cam la fel si cu uleiul asta. In rest merge si porneste bine... appopo i-am pus si bujii cu Iridiu... porneste f bine.

 

Mai era cineva nelamurit atunci cand esti pe ON si ramai fara benzina. Poti da pe rezerva si astepti 2- 3 min sau direct PRI si astepti cam 1 min, dar sa nu uiti sa comuti.La mine cand raman fara benzina , in ultimii 2-3 km incepe sa piarda din putere si de obicei eu fac plinul si stiu cam cat merg si cand ma lasa. Aveti indicatorul ala la tachometru care il dai la 00,00.

Si la mine e limitata ca fu a unei femei si vreau sa stiu cum se face sa ii scot limitatorul. Are 50 cai. Consum la drum lung e undeva la 4,2-4,5 l benzina la 100 km mers cu 90-110 la ora. In oras imi ia aproape 6 l.

Ma bucur ca a reinviat forumul Diversionistilor, ce e drept n am mai intrat nici eu pe forum ca am fost f ocupat. Inca o data spun ca sunt multumit de motor, e rezistent si nu mi se strica nimic la el de cand am luat-o, de mai bine de 1 an si jumatate, si ca incepator, pe ea am invatat sa merg si nu am avut incidente pe carosabil. E un motor ideal pt incepatori, ce e drept mi se pare , modelul meu 4 BR din 94 cam greoi si lung da m-am obisnuit cu ea.

Bafta tuturor si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de ulei

 

Am observat destule diferente intre forumul nostru de Xj fata de cel german , aicea ma refer la ce indicatii da lumea, de ex pe forulul lor am obs k majoritatea sugerauu schimbul de ulei sa-l faci odata la un an , de asemenea ei baga 15w40 sau 20w40 mineral sau semisintetic , cica multi sau ars cu sintetic 10w40 cica consumau motoarele mult ulei, aicea majoriatea ziceau sa bagam numa acesta, a observat careva daca aceasta afirmatie este corecta ? ce experiente atzi avut ?

 

Pasii pt scimbarea lichidului de frana

 

 

1 curatarea capacului cutiei lichidului de frana din fata ( k sa nu intre impuritati inauntru )

2 demontarea capacului , inainte de tot pozitioneaza bine ghidonul k sa steie lichidul cat mai drept

3 pune un furtun pe piulita de aerisire care in celalalt capat merge intrun pahar ( sau ce gasesti)

4 desfa un pic piulita de aerisire si strangeo la loc numa atata cat sa nu curca , k dupaia sa nu te chinui la aerisit s anu poti sa o desfaci sau sa mearga greoi

5 trage de maneta de frana pana simti k se formeaza presiune

6 desfa piulita de aerisire , apasa frana pana la capat si tine asa

7 strange iar piulita de aerisire

8 repeti de la 5 pana la 7

9 daca este nevoie completeaza nivelul de lichid sus k sa nu traga aer

10 pune totul la loc si insurubeazale

 

p.s. acesti pasi i-am gasit de asemenea pe forumul lor nu stiu cat de corecti sunt da poate te ajuta

 

Asfalt uscat :huh:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul se schimbă simplu, am făcut la Honda: se slăbeÂşte Âşurubul de la etrier Âşi se pompează până nu mai e lichid.Atenție!După umplere, presiunea se reface greu Âşi cu multe aerisiri, în general durează puțin până presiunea hidraulică revine la normal, eventual niÂşte ture prin preajma casei/blocului cu viteză redusă Âşi evident multe frânări.Faza e că circuitul se aeriseÂşte Âşi pe sus, prin rezervor.

Întrebare:Ce vopsea rezistă la lichidul de frână?

Pentru delimitare, verificați la galerii sau carburi(...) dacă nu sunt niÂşte obturatoare, altceva n-are ce să fie.

Felicitări Memphis pt. tobe!Super tare!!!Ai putut să le pui direct sau ai mai făcut modificări?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand sau facut motoarele astea nu era full sintetic dici daia in germania zice de semisinteti .....si nu uitati poate stie cineva cum se ia limitarea va rog:)))????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu anu trecut am folosit semisintetic 10 w 40 Motul. Mi-a consumat in 4000 km de a trebuit sa mai completez cam 100 ml, adica un paharel de ala de plastic pentru cafea. La mine probabil consumul se datora si faptului ca mai am pierderi de ulei pe la o garnitura ca mai vad umeziti de ulei prezoanele care vin din capacul de la colbutori. Pe tema uleiului s-a mai discutat... uleiurile minerale sunt mai rar folosite, nu stiu daca e diferenta la XJ , probabil la modele racing conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări Memphis pt. tobe!Super tare!!!Ai putut să le pui direct sau ai mai făcut modificări?

 

Da s-au facut modificari la tzeava de racordare a esapamentelor, tobele in sine nu au trebuit modificate.

Montarea s-a facut intru-n atelier de esapamente auto, 100 lei manopera, 20 lei colierele si suporti + 10 lei de-o bere la meserias.

Partea cea mai superba e ca sunt demontabile si se pot captusi cu vata minerala pt modificarea sunetului (mie personal imi plac tobele mai silentioase)

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu limitarea chiar nu stie nimeni si altceva sub sa sunt 3 prize(mufe) in 2 e bagat cate un fir (ca o punte) iar 1 e libera poate sa fie limitata electronic de acolo???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Kraul... aceeasi intrebare o am si yo... nu cred ca poate fi limitata de acolo... ce ai vazut tu e centralina care raspunde de semnalizare, aprindere. Am citit acu un an , nu mai stiu daca pe acest topic in legatura cu limitarea... stiu ca se desface ceva pe la motor si ca se face in service de catre cine stie.

Ca sfat, intreaba-l pe draku care e si el diversionist, ca am vazut ca le stia cel mai bine. daca aflu ceva te anunt

 

Ascultand pe you tube sunetul la relanti al motorului respectiv care e din aceeasi generatie cu a mea... am depistat ca trancaneste la fel.. e un cllac - clak - clak spre sfarsit cand ii impinge socul...http://www.youtube.com/watch?v=6rKUHZ_BPxc

am mai afirmat ca la mine are un trancanit care se aude ca si in fiml, insa e mult mai perceptibil cu urechea langa motor... asta ar fi singurul lucru care m-ar enerva in rest se comporta bine motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa aflu vreo data cum ii iau limitarea ca turbez

 

Demontezi rezervorul de benzina, slabesti colierele de la filtru de aer, demontezi carcasa filtrului, slabesti colierele de la mansoanele de sub carburatoare, demontezi carburile. Daca ai ajuns pana la faza asta te uiti daca intre tzevile de legatura si chiuloasa este o reductie de tabla cu orificiu micsorat. Aceste bucati de reductii trebuiesc demontate si ai scapat de limitare. Atentie daca scoti limitarea trebuie sa scoti si reductiile din tobe. Trebuie sa ai orificiul de iesire de 24 mm.

Eu asa am procedat si a mers dar au trebuit resincronizate carburatoarele.

Bafta!!!!!!

post-26504-1239470482_thumb.jpg

post-26504-1239470639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care faceai ieri, cu o Diva rosie, pe la 13:30 derapaje controlate in intersectie la Stefan cel Mare?

 

Mentionez ca omul era singur la semafor, deci fara riscuri!

 

Eu eram pieton, tocmai iesisem de la scarbici :huh: , ma grabeam spre SMAEB, probabil si el.

Apropo de SMAEB - am plecat cam dezamagit de-acolo

 

post-45479-1239529020_thumb.jpg

post-45479-1239529086_thumb.jpg

Editat de diversionist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...