Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele.

 

nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...plus electrozi ABS si plasa fina daca vrea ceva rezistenta la carena.

 

Da. Plus electrozi ABS. Eu am luat cele de la Steinel dar am incercat sa lipesc si cu ABS de la o alta carena. Electrozii dedicati se lipesc mai bine. Plasa nu am folosit. Vad ca tine foarte bine si fara. Insa safrenarea este sfanta. Daca nu ai safrenat materialul nu va tine lipitura (va fi doar de suprafata).

» Post actualizat in 18 Feb 2015 17:41

nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza :)

Urata treaba. Stie cineva ce material se foloseste la fabricarea garniturilor de frana? Eu am gasit undeva ca se foloseste SBR si EPDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfat. Poate data viitoare, pe o alta motocicleta.

 

Acum am alta problema. Am zis ca e gata cu demontatul si am vazut suruburile de aerisire inca pe etrier. Am dat sa le desfac... am rupt unul. am sa vad daca ma ajuta iarasi unchiul. Etrierul a stat cel putin 24 ore scufundat in benzina ca sa se inmoaie toate impuritatile. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si asa, mai amanam cu cateva zile dusul la vopsit.

Idee de desfacut suruburi intepenite respectiv aerisitoare: se incalzeste tot ansamblul la aprox 100C, apoi surubul respectiv aerisitorul se raceste cu spray de racire folosit in electronica (cold spray) eu folosesc unul care raceste la minus 55C, se da cu acest spray 5-10 secunde pe surub pana apare bruma pe surub si cu o cheie se desface repede, efectul este incredibil, practic surubul se contracta puternic fata de tot ansamblul care este dilatat si se dezsurubeaza relativ usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa scrie pe ele

Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator.

 

Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile.

 

Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator.

 

Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile.

 

Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande.

Dupa cum am spus. Si eu am cautat separet si nu am gasit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus astazi si comenzile de pe ghidon la vospit electrostatic. Cand am ajuns acolo, mi s-a spus ca nu se va putea vopsi pompa de frana pentru ca am geamul de nivel care e din plastic. Am spus sa scoata acel geam ca pun eu altul. Am vazut pe youtube

in care totul pare simplu si foarte detaliat. Intrebarea mea este: a facut cineva asa ceva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un butuc contact de XJ600 de vanzare?

 

In alta ordine de idei, ca lungime si aspect, butucul de pe R6 s-ar potrivi pe XJ600S ? Am probleme cu butucul de contact. Merge el, dar e uzat si are joc cheia. Am fost la un mester de chei si mi-a reglat butucul sa mearga frumos, pilindu-mi dintii de pe butuc ca sa nu mai agate :-L . Repet, butucul merge dar nu este "in standardele mele". De aceea as vrea sa-l schimb. Si cum contactele difera de la model la model, s-ar putea sa potriveasca butucii la lungime, grosime si tipar cheie. Dupa aceea as potrivi eu cheia. Insa am nevoie de butuc. Pe Aliexpress gasesc butuci si contacte de toate felurile, mai putin de XJ 600 S. De aceea intreb daca cheile de pe R6 si XJ600s sunt pe acelasi tipar. (daca se poate introduce o cheie de R6 in butucul de XJ600s sau invers).


» Post actualizat in 06 Mar 2015 11:55

Tot eu raspund: butucii de pe R6 si XJ600S sunt la fel. Deci se pot folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un butuc contact de XJ600 de vanzare?

 

In alta ordine de idei, ca lungime si aspect, butucul de pe R6 s-ar potrivi pe XJ600S ? Am probleme cu butucul de contact. Merge el, dar e uzat si are joc cheia. Am fost la un mester de chei si mi-a reglat butucul sa mearga frumos, pilindu-mi dintii de pe butuc ca sa nu mai agate :-L . Repet, butucul merge dar nu este "in standardele mele". De aceea as vrea sa-l schimb. Si cum contactele difera de la model la model, s-ar putea sa potriveasca butucii la lungime, grosime si tipar cheie. Dupa aceea as potrivi eu cheia. Insa am nevoie de butuc. Pe Aliexpress gasesc butuci si contacte de toate felurile, mai putin de XJ 600 S. De aceea intreb daca cheile de pe R6 si XJ600s sunt pe acelasi tipar. (daca se poate introduce o cheie de R6 in butucul de XJ600s sau invers).

» Post actualizat in 06 Mar 2015 11:55

 

Tot eu raspund: butucii de pe R6 si XJ600S sunt la fel. Deci se pot folosi.

Daca vrei am un contact care pot sa til dau, am o singra cheie si e putin indoita cheia

Legat de chei de contact eu mi-am comandat de xj6 este la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ma tenteaza. Pentru siguranta, este ca asta?

La cheie, te rog spune-mi pe ca parte e adancitura? Sau, fa o poza la cheie sa vad daca e acelasi tipar cu a mea.

Mercy!

Sal, maine o sa ma uit cand ajung la munca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ramas cuiva in plus un cerc in care intra imbusurile pe rezervor.

Al meu prezinta urme de levier.....

Ca tot vorbiti de butuci, piesa metalica/cromata prin care intra cheia o are cineva, vreau sa pastrez butucul meu, stiu, cred ca e cea mai mica piesa pe care o cauta cineva.Si mai are in ea un plastic cu un arc sa nu intre apa.Of ma dispera butucii astia.

post-4509-0-82110700-1426111878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am. Dar vezi ca sunt busoane complecte pe pe e-bay din China / HongKong la preturi de nimic. Uita-te sa fie de la motocicleta ta si obligatoriu sa fii atent la tiparul de cheie - pe ce parte are tesitura ca sa poti schimba doar dintisorii din butuc.

 

La mine e problema ca nu gasesc un contact ca acela pe care am. Cel putin nu la un pret convenabil.


» Post actualizat in 26 Mar 2015 15:56
Am cumparat semeringuri de praf insa nu stiu daca sunt bune. Asa trebuie sa arate semeringurile de praf pentru furca?
» Post actualizat in 26 Mar 2015 15:57
Am cumparat semeringuri de praf insa nu stiu daca sunt bune. Asa trebuie sa arate semeringurile de praf pentru furca?
» Post actualizat in 26 Mar 2015 22:34

Tot eu raspund: Da, cele de la All Balls asa arata.

post-70067-0-76455200-1427385367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

VAND urmatoarele:

 

- piesa nr. 8 (cu siguranta se potriveste la mai multe versiuni XJ600)

http://www.cmsnl.com/xj600sfc-1994_model10128/partslist/C-11.html#row1KT2231100

post-12042-0-41929800-1427790796_thumb.jpgpost-12042-0-14096900-1427790833_thumb.jpgpost-12042-0-54436000-1427790858_thumb.jpg

 

- piesa nr. 1 (cu siguranta se potriveste la mai multe versiuni XJ600)

http://www.cmsnl.com/yamaha-xj600sfc-1994_model10128/partslist/F-04.html#results

post-12042-0-56745700-1427790898_thumb.jpgpost-12042-0-88640300-1427790929_thumb.jpgpost-12042-0-25888500-1427790943_thumb.jpgpost-12042-0-83636600-1427790953_thumb.jpgpost-12042-0-03016800-1427790967_thumb.jpg

 

Ambele in stare buna, functionale - testate.

Pt. mai multe detalii foloseste cu incredere: PM!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa mai vin cu niste poze recente.

 

Deci, pana acum am cadrul vopsit cu pulbere (Giz), rotile si toate subansamblele.

 

Cadrul este vopsit in candy red.

post-70067-0-99012100-1427807045_thumb.jpg

 

Subansamblele negre au fost vopsite negru. Cele gri deschis au fost vopsite gri deschis iar cele gri inchis, la fel. Am cautat sa respect pe cat posibil schema de culori originala.

post-70067-0-84101300-1427808514_thumb.jpg

post-70067-0-56350500-1427808532_thumb.jpg

 

Discul spate NG nou.

post-70067-0-17689800-1427808572_thumb.jpg

 

Astazi au ajuns si cauciucurile Michelin Activ Pilot. Dot 0315.

post-70067-0-96806800-1427808800_thumb.jpg

 

Noua viziera touring

post-70067-0-11425400-1427808838_thumb.jpg

 

Pistonasele de frana sunt distruse. Am dat comanda la pistonase noi de inox, facute la strung. Toti rulmentii inafara de kitul de jug si bascula sunt SKF + un rulment KOYO. Semeringuri luate de la magazinul de rulmenti. Semeringurile de ulei la furca am luat Ari iar de praf AllBalls (daca stiam cum arata nu le luam. Le schimb cu prima ocazie). Am cumparat mult mai multe piese dar nu e cazul sa le expun pe toate aici.

 

In principiu mai am de luat de la vopsit electrostatic:

tripla superioara furca

placa Givi monokey

un etrier fata

conductele de ulei

 

Mai am de cumparat:

-kit reparatie etrieri frana fata/spate: am gasit in Anglia after market la un pret mai convenabil decat in Romania pe original. Daca are cineva vre-o idee, sunt deschis la propuneri.

-placute frana fata spate: am sa merg pe placute moi deocamdata ca sa vad cum se comporta.

-mansoane ghidon: am inteles ca mi-ar trebui de 130mm Progrip 698

-oglinzi

-suruburi diverse

-vaseline, spray-uri.

-ulei de motor: parca as lua Fuchs

-ulei de furca: w10 cel mai ieftin

-lichid de frana: ATE

-ambreiajul complect

-pastile supape daca trebuie.

 

Mai am de facut:

-de sertizat conductele de ulei

-de vopsit carenele si rezervorul

-de retapitat saua

-de vopsit panouri interioare cu negru texturat: daca are cineva experienta cum se face, as aprecia mult indrumarile primite.

-de schimbat ambreiajul preventiv

-de reglat supapele

-de curatat si reglat carburatoarele

 

In ceea ce priveste banii... sa nu ma intrebe nimeni. Motocicleta este nepretuita. Insa cel mai mult mi-ar trebui timp liber ca sa ma pot apuca de ea.

 

 

Cam atat pana acum. Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...