Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Achizitie consumabile: de unde va luati consumabile pt mobre? in special pt batranele gen mid. '80s

Sunt in cautare de ceva de genul: kit ambreaj, filtre, garnitura capac chiulasa, garnituri suruburi capac chiulasa etc...

Eu le iau de la @ottoman. Din cate am vazut si testat are preturi foarte bune, e un om de nota 100, cu sfaturi si toate cele, chiar contraproductive comercial. Contacteaza-l pe @ottoman si vezi daca poate sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu le iau de la @ottoman. Din cate am vazut si testat are preturi foarte bune, e un om de nota 100, cu sfaturi si toate cele, chiar contraproductive comercial. Contacteaza-l pe @ottoman si vezi daca poate sa te ajute.

ok, mersi. Il cunosc pe ottoman si este intr-adevar de nota 20 :) o sa-l abordez pe el.

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ga gicu nu stiu cum ti-au trecut pe caarte guma de 150 pentru ca normal trebuia de 130. Acum depinde de cat ai janta de lata. Daca e de 3,5" parca, trebuie guma de130. Daca vrei guma de 150 in mod normal trebuie janta de 4"(poti pune de fzr 600, e plugnplay). Eu am pus de 150 pe janta de 3,5" si singurul lucru pe care l-am simtit e ca in curbe mi se pare ca pot sa o inclin mai rapid, lucru nu tocmai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc,BGI 244.Pe bune,așa e trecut în C.I. la dimensiunea anvelopelor.Doar mai jos,sub formă de mențiune,e trecută și dimensiunea de 130. Eu așa am luat utilajul,așa era trecut în C.I,sunt al treilea proprietar.Nu e o chestie care să mă derajeze,era doar o curiozitate.Mulțumesc,din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca ai trecut pe ci doua dimensiuni la anvelope. Lasa-l pe cel de 130, in teorie o apleci mult mai usor in curbe. Si las-o mai moale cu viteza, macar o perioada pana inveti cu ce se mananca motoritul. Bucurate de motor, xj-ul e un motor fiabil, usor de mesterit la el, daca ai grija de el xj-ul te duce mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,BGI,cred ca zici bine.Acum,o alta curiozitate de-a mea:viteza maxima e limitata sau atat duce motorul? Si sa stii ca am mers cu viteza maxima doar pe autostrada,pentru putin timp,cand am fost la Sibiu,m-am lasat antrenat intr-o sicana de trafic cu un Audi...N-am avut de lucru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt cei cu XJ900F, am manual Haynes "pe original" si complet in format pdf. Este pt toate modelele '83-'94. Am vazut ca se cer bani pe el, si nu putini.

Care vrei si ai nevoie, da un PM si-l share-uiesc

Numai bine,

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer-e. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere emoticon smile. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor. I-am luat fiica-mii un XJ-600N din 2002 ciufulit in urma unei cazaturi. As avea nevoie de urmatoarele elemente: far, bord, aripa fata, lampa stop, undertail si cele 2 elemente de plastic ce imbraca saua (codita). Daca printre voi are cineva sau ma poate ajuta cu informatii privind o sursa de un as putea cumpara va rog sa imi dati si mie un mesaj.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut...mai exista posesori de XJ 900S ( 95-2003) IN ZONA CLUJ?

 

de cand am achizitionat motocicleta am cautat sa confectionez crash bar ptr ea...mai pe nicaieri in tara n-am gasit vreun mester priceput ( sunt din constanta) cu experienta pe moto si preturi decente....da,mai sunt cativa in bucuresti,dar cer peste 1000lei (am vrut la pegaso anul trecut)......ce exista deja pe piata de la Hepco&Becker cat si SW-Motech imi par hilare ( protejeaza doar capacul lateral al motorului,si fiind prea jos carena si ghidonul oricum se fac praf ) daca tot dau un ban sa fie ptr ceva calumea.

 

am vorbit cu acest domn asta iarna in decembrie /index.php?/topic/726460-constructii-crashbar-suporti-genti-pt-bagaje-sudura-prel-prin-aschiere/ si poate face ceva f fain in jurul a 400-500lei

 

problema este ca trebuie sa ma deplasez cu utilajul pana acolo ( 650 dus 650 intors = 1300km!!! ) plus minim 1 zi sa-mi iau cazare in Cluj...si tot imi da cu virgula...

 

ar fi de mare ajutor daca cineva din zona poate merge ptr o masuratoare , nu ma grabesc, dar in vreo luna de zile ar fi preferabil , evident platesc deranjul si mai mult chiar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu user-ul Manuel. E din Mangalia si te descurca cumva.

Succes,

cumva e vorba de Manu' aka Gorilla's Garage din Mangalia? al am si in lista de fb dar nu stiam sa faca si confecti metalice,face doar servis

» Post actualizat in 26 Mar 2016 16:41

https://www.facebook.com/EvilChop/ am vorbit si aici,la fel...nevoie de un diversion 600/900 ptr realizat model...fac cinste cu un plin de benzina luna viitoare ptr deranj

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber.

Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive.

spor,

 

P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ga gicu nu stiu cum ti-au trecut pe caarte guma de 150 pentru ca normal trebuia de 130. Acum depinde de cat ai janta de lata. Daca e de 3,5" parca, trebuie guma de130. Daca vrei guma de 150 in mod normal trebuie janta de 4"(poti pune de fzr 600, e plugnplay). Eu am pus de 150 pe janta de 3,5" si singurul lucru pe care l-am simtit e ca in curbe mi se pare ca pot sa o inclin mai rapid, lucru nu tocmai rau.

nu este neaparat sa ai roata de fzr.Eu i-am pus de 150 si nu au fost probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber.

Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive.

spor,

 

P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur :)

eh,stiu bre...omu e inginer dat draq.. dar sta prost cu timpul....nu ca si eu n-as fi inginer si ma apuca ideile si mestereala la 2 noaptea ,dar omu are experienta,atelier,scule cum n-o sa am mult timp de acum,si mult ambatz...eu,de data asta,am nevoie de un crash bar ceva mai rasarit decat ofera ww.louis.de pe aftermarket fiindca vaca avand 250kile iar eu 70 la 1,87 treaba e nasoala la manevre in spatii delicate si mici...tocmai de aceea a vandut-o fostul proprietar,ca era cam scund si nu foarte vanjos ,avand de impins pe o alee cu dale valurite vreo 50m sa iasa din curte...si a facut poc,noroc ca daunele fura minore(semicarena infundata si zgariata pe care a revospit-o zici ca n-are nimic)...motoreta arata prea bine si merge fantastic si vreau s-o tin in aceeasi stare.

vreau in stilul banditului s albastru ca protectie(lucrarea din poza e un pic exagerata ca protectie fiind ptr scoala,dar ca idee trebuie sa protejeze si semicarena ) ... mesterii de acolo stiu clar meserie

poza 2 e cu bestia in toata spendoarea

post-89731-0-26815900-1459028833_thumb.jpg

post-89731-0-15416400-1459029125_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai asta e aia de pe la Bucuresti? Sa o stapanesti sanatos, arata bine, bine!

 

PS: voiam eu sa ma apuc si eu de crash-uri, dar nu stiu cand imi fac scula, doar ce am venit si imi cam lipseste timpul liber :)

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este cea din bucuresti care a tot stat la vanzare pe forum anul trecut si acum 2 ani...la 1500eur a fost best deal...in ciuda ca au fost comentarii legate de kilometrii dubiosi ca de la an la an mai scadeau cu 5-6mii :))

 

motorul trage ca nou,pe autotstrada la intorcere a luat cat are in bord,si dupa 3 saptamani de fataiala doar in weekend s-a terminat si benzena cam la 500km...deci consumul= fantastic undeva pana in 5....de atunci sta in casa.

 

nu are pic de rugina,cromul straluceste,carburatia e reglata ceas elvetian si motorul e curat lacrima,doar ca...nu stiu care din proprietari la baterie n-au desfacut carena laterala spate cum trebuie si au fortat deschiderea ... s-a rupt trei sferturi plasticul in dreptul suportului topcase, iar acum se mai tine in zona de jos care e mai moale si culiseaza pe zona aia parca e balama...cand o pui la loc nu-ti dai seama fiindca se reimbina perfect dar...tot e o tiganie...dar si sistemul de desfacere facut de yamaha e tare greoi.

 

carenele pe dedesubt au urme de reparare cu fibre si intaritori,semn ca fiecare a scapat-o de pe loc cum a putut :)) ,dar pe deasupra totul arata ca original deci e ok. semicarena in stanga era putin prea apropiata de sasiu si avea o ureche de prindere infundata 2cm,rezolvat si asta.

 

instalatia proiectoarelor am refacut-o , erau trase 1km de de fire in plus cu un releu ce ramananea cuplat pe baterie si nu stiam dc in cateva zile se descarca ,asa ca jos cu cablajul ,simplificat , si in loc de leduri de 7w H1 chioare , am montat becuri halogen standard H1... am dat jos si bi-xenonul de pe far ( n-am chef sa raman fara talon ) si am pus philips xtreme vision .... asa da lumina acum

 

bineinteles cum a intrat pe rezerva sonda de benzina a cazut complet si nu mai indica nici acul,nici becul nu se aprindea....dat jos,reparat lamelele potentiometrului de pe bratul culisant si inlocuit si termistorul.

 

sa aibe si crash-bar si va fi la a2-a tinerete :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...