Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Eu am vopsit capacele laterale ale motorului la fosta mobra. A fost vopsea termica negru mat, marca o mizerie dar vopseaua f calitativa: a picat pe ea benzina cand am drenat un carburator si lichid de frana, vopseaua fiind tot acolo, intacta :) uite mai jos e o poza in detaliu cu capacul in cauza

 

/index.php?/topic/725012-vandschimb-honda-vtr-1000-f/

 

succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe xjrider gasesti mai multe despre vopsirea motorului si cate flacoane sunt necesare. Ce am retinut de acolo e ca trebuie avut grija la montarea pe cadru, sa nu ramana urme(amprente), cica vopseaua se intareste definitiv cand se incinge motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce DOT folositi pt frane? pe bidonasul franei fata scrie sa folosesc DOT3, insa, dupa ce am curatat toata instalatia si am inlocuit lichidul, frana este fleasca. Tine, dar nu cu fermitate si tre sa trag vartos. Inainte de interventie era mai ferma, banuiesc insa ca avea un DOT4, ca alta explicatie nu gasesc. Voi ce aveti la batraioarele voastre? vb de prediversion in special

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc DOT4. Insa nu cred ca DOT3 face frana fleasca ci aer in instalatie.

Daca te ajuta, iti poti face o "scula" de aerisit cu: 1 seringa 100 ml (cauti in farmacii veterinare), i borcan cu capac etans, 2 supape unisens (ventil bicicleta), un T de plastic si furtun pvc transparent. Mai departe cred ca stii cum sa-l ansamblezi.


» Post actualizat in 20 Dec 2015 19:13

Sau, fii atent la scula asta https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/pt-ungere/pompe-de-ulei/vorel/78035-pompa-manuala-ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa mai incerc o aerisire in primavara, desi ma indoiesc ca a mai ramas aer in instalatie la cat am bibilit-o. Incerc si gadget-ul cu furtunasele si pahare etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ciao,

Sunt începător într-ale motorelii,numai de 6 luni am permis și vreau să mă ajutați cu cateva sfaturi.

Am o Diversion din 95,de 600 cc,cu care am parcurs deja 2000 de km .Cauciucurile mele sunt luate de noi,marca Heidenau,numai că pe spate am cauciuc de 130 lățime,deși in cartea de identitate,ea are din fabrică de 150/70 18.Voi ce părere aveți,dacă schimb doar cauciucul de spate actual,cu unul de 150 si-l las pe față pe cel existent,afectează cumva comportamentul pe șosea? Și de ce nu pot să depășesc viteza de 180 km/h? E limitată din fabrică sau atata poate ea?

 

Mersi,băieți,asfalt uscat și bani de benzină.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, sa inteleg ca ai carnet de 6 luni, dubii in ceea ce priveste cauciucul spate si ingrijorare ca nu poti depasi 180 km/h cu Diversion de 61 CP? Fain.

Cati ani ai? De unde esti? Poate iti complectezi si profilul cu mai multe informatii! Te-ai spovedit de curand? Te-ai impartasit? Fa-o ca sa nu fi prea tarziu data viitoare cand incerci sa dobori "recordul" de 180 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Achizitie consumabile: de unde va luati consumabile pt mobre? in special pt batranele gen mid. '80s

Sunt in cautare de ceva de genul: kit ambreaj, filtre, garnitura capac chiulasa, garnituri suruburi capac chiulasa etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţam, baieţi, pt.răspunsuri. Eu voiam doar să mă dumiresc în legătură cu ceea ce întrebasem. Viteza cu care merg e asumată şi e datorată/cauzată de nebunia de început şi de senzaţiile, trăirile pe care le-am simţit şi trăit când m-am urcat prima dată pe motor.Sigur că sunt inconştient dar e atât de fain...

Mai la vale, când voi căpăta e experienţa şi-mi voi recăpăta instinctul de conservare, vă rog să mă certaţi rău de tot. Până atunci, dacă aveţi timp, răspundeţi-mi la cele scrise în postul anterior.

Mulţam, încă o dată, asfalt uscat şi "hora mare pe motoare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Achizitie consumabile: de unde va luati consumabile pt mobre? in special pt batranele gen mid. '80s

Sunt in cautare de ceva de genul: kit ambreaj, filtre, garnitura capac chiulasa, garnituri suruburi capac chiulasa etc...

Eu le iau de la @ottoman. Din cate am vazut si testat are preturi foarte bune, e un om de nota 100, cu sfaturi si toate cele, chiar contraproductive comercial. Contacteaza-l pe @ottoman si vezi daca poate sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le iau de la @ottoman. Din cate am vazut si testat are preturi foarte bune, e un om de nota 100, cu sfaturi si toate cele, chiar contraproductive comercial. Contacteaza-l pe @ottoman si vezi daca poate sa te ajute.

ok, mersi. Il cunosc pe ottoman si este intr-adevar de nota 20 :) o sa-l abordez pe el.

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ga gicu nu stiu cum ti-au trecut pe caarte guma de 150 pentru ca normal trebuia de 130. Acum depinde de cat ai janta de lata. Daca e de 3,5" parca, trebuie guma de130. Daca vrei guma de 150 in mod normal trebuie janta de 4"(poti pune de fzr 600, e plugnplay). Eu am pus de 150 pe janta de 3,5" si singurul lucru pe care l-am simtit e ca in curbe mi se pare ca pot sa o inclin mai rapid, lucru nu tocmai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc,BGI 244.Pe bune,așa e trecut în C.I. la dimensiunea anvelopelor.Doar mai jos,sub formă de mențiune,e trecută și dimensiunea de 130. Eu așa am luat utilajul,așa era trecut în C.I,sunt al treilea proprietar.Nu e o chestie care să mă derajeze,era doar o curiozitate.Mulțumesc,din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca ai trecut pe ci doua dimensiuni la anvelope. Lasa-l pe cel de 130, in teorie o apleci mult mai usor in curbe. Si las-o mai moale cu viteza, macar o perioada pana inveti cu ce se mananca motoritul. Bucurate de motor, xj-ul e un motor fiabil, usor de mesterit la el, daca ai grija de el xj-ul te duce mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,BGI,cred ca zici bine.Acum,o alta curiozitate de-a mea:viteza maxima e limitata sau atat duce motorul? Si sa stii ca am mers cu viteza maxima doar pe autostrada,pentru putin timp,cand am fost la Sibiu,m-am lasat antrenat intr-o sicana de trafic cu un Audi...N-am avut de lucru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt cei cu XJ900F, am manual Haynes "pe original" si complet in format pdf. Este pt toate modelele '83-'94. Am vazut ca se cer bani pe el, si nu putini.

Care vrei si ai nevoie, da un PM si-l share-uiesc

Numai bine,

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer-e. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere emoticon smile. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...