bgi244 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Decat sa cumperi sh mai bine dai cu niste silicon rezistent la benzina, asta pana faci rost de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 AM facut comanda la unele noi.Pina ajung iau salariul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) in sfarsit motoreta e gata.....i-am montat un amortizor spate aftermarket italienesc ceva gubelinni parca , nou era vreo 600euro lol , second de la un fazer 1000 ,cu 2 reglaje .. plus servisat furca overall e alta viata pe drum drept si peste denivelari urmeaza crash bar-uri custom » Post actualizat in 30 Jun 2016 08:57in schimb la 2500rpm are o vibratie tare deranjanta si intra in rezonanta parbrizul original cat si carena si ma cam scoate din sarite...i-am pus tampoane de cauciuc ,e mai ok , dar enervant... Editat Iunie 30, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 (editat) si inca ceva mestereala...curatare carburi si air box si filtru (jeg si nisip la greu),resuscitat cu brio parbrizul inalt rupt la accident,si in sfarsit terminat crash bar-urile...da stiu nu-s cele mai arataose dar important e sa protejeze imi tragea putin aer fals pe la gaturile de cauciuc ale admisiei,le-am curatat(erau pline de un jeg negru tip ulei/vaselina) ,strans mai bine si acum nu mai da pocnituri pe teava la decelerare. consumul mediu ( constanta bucuresti ploiesti si retur cu o seara prin tot bucurestiul si medie 130 autostrada) 5% in cap » Post actualizat in 27 Jul 2016 22:12am vrut sa-i cumpar gaturile alea de cauciuc...na belea...nu vin separat ca la xj600....vin cu tot cu prinderile de aluminiu...si ghici tragedie...e 340lei...UNUL...X4= Editat Iulie 27, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Salutare, Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'? 100 grade lq motor nu e normal la un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) 100 grade lq motor nu e normal la un motor. crezi tu? n-ai mers niciodata cu vreo honda vfr sau cbr f4i?? tot timpul stau la 100 grade alea.....acum,depinde de motor si producator....monocilindrele se prefera mai reci....la 4 in linie pe lichid mai toate prin oras noi si vechi stau in jur de 100 grade...important e sa nu stea prea mult peste 105 si deloc la 110...la XJ6N-ul ala posibil sa fie vreun senzor defect,eventual de schimbat si antigelul...dar daca nu sare de 100 ci sta acolo,tot nu e ceva neobisnuit. » Post actualizat in 28 Jul 2016 16:42 Salutare, Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea? https://www.scribd.com/doc/172151326/Yamaha-XJ6-2009-Service-Manual-Ingles-www-yamahaclub-com-br of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie... Editat Iulie 28, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie... decat sa raspunzi asa mai bine te abtineai si lasai pe altul. cand am ajutat si eu pe altii cu manuale pe topicul de hornet, i-am ajutat ca am vrut, fara alte comentarii inutile. nu te obligase nimeni sa raspunzi Editat Iulie 29, 2016 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 cand iti pierzi minim1 minut sa-mi scrii mie reply ptr lipsa ta de rabdare ptr cele 5 secunde de cautare in google la fix primele doua linkuri,asta inseamna ca ai o problema...daca nu gaseam nici eu asa mai ziceam,dar tu nici macar nu ti-ai dat vreun interes zero barat sa cauti dar pui pe altii binevoitori...ai o problema amice...pricipialacand cineva nu-si da interesul ptr ceva care sta la nasu lui,da am dreptul sa imi exprim libera opinie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Ilies Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Salutare la toata lumea! Recent am achizitionat o yamaha xj 900s si ma consider extraordinar de multumit de ea. Am facut un drum de 2000 km din belgia. S-a comportat extraordinar tinand cont ca am permis abia de 3 luni ). Am observat ca ii plac drumurile intinse. Orasul nu e de ea sau plimbarile scurte. Ii place sa mearga....zi si noapte. Intr-adevar e o motocicleta grea si mare dar foarte stabila.....ce sa zic? Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 felicitari ptr achizitie..... mie imi place cum merge si in oras,foarte stabila la viteze mici iar motorul trage linistit si frumos in a 4-a sau a 5-a la 1500-2000rpm...atat sa nu te bagi la slalom prin trafic sau depasiri de coloane..... mare grija prin curbe,am patit-o fiind obisnuit cu vechile motoare.... subestimat masa ei mare si m-am varsat cand am mers o idee mai spre limita......daca suspensia e veche si obosita mare grija ca tinde sa tzopaie pe viraje. ture faine sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 mad_max_86 eu sunt incartiruit o vreme la malul marii si am adus si capra cu mine. Daca ai timp si chef de-o cafea, da-mi un PM si ne vedem sa mai vb si eu cu cineva despre motoare mai mult decat: Cat costa? da' si cat baga? ) chiar vreau sa vad si diversion-ul si cateva pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Salutare si bine v-am gasit! Sunt proaspat posesor de XJ600N scos de la naftalina dupa 7-8 anisori... sper sa va placa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Bine ai venit.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Sal, daca este cineva interesat: Disc frana Yamaha xj 600 http://olx.ro/oferta/disc-frana-yamaha-xj-600-ID6Mutk.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Doua bobine are.Se poate verifica.O bobina da simultan scinteie pe doua bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Salut o întrebare pentru veteranii care se pricep la mecanică... cate bobine de inducție are Y. Xj 600s Diversion 1994, sau e posibil sa pice in acelasi timp 2 bujii? Mulțumesc! 1-4, 2-3. Care au 'picat'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Salutare, știe cineva din ce cauză se aprinde martorul de ulei din bord la Diva de 600, în condițiile în care ulei este suficient, aproape de maxim. Se aprinde intermitent, după care se stinge, doar că în ultima vreme tot mai des. Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 verifica sonda de nivel ulei sau conexiunile electrice de la sonda/senzor. Daca e un model mai nou, se poate sa ai vreun senzor de presiune pe la pompa de ulei » Post actualizat in 20 Aug 2016 21:30sa ma laud Yamaha XJ900F din 1985 consum mixt urban-extern de aprox. 4.5/100km cu viteze de 100-120km/h in extern si 60-90 km/h urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 intr-o luna urmeaza (sper sa nu apara neprevazutul) cativa mii de km dintr-o bucata daca tot ai fost pe la Manu',ne zici si noua ce minuni a facut de a iesit asa bine? banuiesc curatare sincronizare si ceva reglaje carbiliciuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 curatat, reglat, sincronizat carburatoarele, curatat YICS-ul, marit debitul de la relanti (parca), scos gatul din cauciuc de la airbox sa aiba tiraj mai mare si ... cam atat cred. De mentionat ca una din membranele unui carburator este ciupita (o sa le schimb pe toate la un mom dat), gaturile de carburatoare au crapaturi (posibil sa mai traga aer fals), evacuarile finale nu sunt etans (mai scuipa presiune), bujiile nu au fost noi, rezervorul nu a fost curatat, rulmentii rotilor or trebui scchimbati, frana spate servisata ... cand le fac pe toate astea si imi aditivez homemade si benzina o sa scot sub 3% ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 unde ai facut carburatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 unde ai facut carburatia? Mangalia,Gorilla's Garage » Post actualizat in 22 Aug 2016 20:04 azi iar am pornit-o si ma dispera un sunet de prin primavara,un tacanit care nu se aude nicicum din zona tachetilor ,ci din zona carterului....ce poate sa fie ca am ramas fara idei...uleiul este proaspat 15-50,nu a disparut nici dupa schimb,se aude numai la relanti,cum urc peste 1500rpm pe acceleratie sau decelerare nu are nici o problema...intinzatorul lantului de distributie l-am verificat si e bine intins...pun fisierul audio.....pe la jumatatea timpului ma mut cu telefonul de la baza cilindrilor din stanga in dreapta langa ambreiaj....culmea e ca uneori nu face si merge bine...de obicei apare cand e motorul cald. VID_20160822_181304_469.mp3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Masuratorile la supape sunt in regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.