Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in sfarsit motoreta e gata.....i-am montat un amortizor spate aftermarket italienesc ceva gubelinni parca , nou era vreo 600euro lol , second de la un fazer 1000 ,cu 2 reglaje .. plus servisat furca

overall e alta viata pe drum drept si peste denivelari

:) urmeaza crash bar-uri custom


» Post actualizat in 30 Jun 2016 08:57

in schimb la 2500rpm are o vibratie tare deranjanta si intra in rezonanta parbrizul original cat si carena si ma cam scoate din sarite...i-am pus tampoane de cauciuc ,e mai ok , dar enervant...

post-89731-0-77253800-1467276713_thumb.jpg

post-89731-0-92270000-1467276714_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva mestereala...curatare carburi si air box si filtru (jeg si nisip la greu),resuscitat cu brio parbrizul inalt rupt la accident,si in sfarsit terminat crash bar-urile...da stiu nu-s cele mai arataose dar important e sa protejeze

imi tragea putin aer fals pe la gaturile de cauciuc ale admisiei,le-am curatat(erau pline de un jeg negru tip ulei/vaselina) ,strans mai bine si acum nu mai da pocnituri pe teava la decelerare.

consumul mediu ( constanta bucuresti ploiesti si retur cu o seara prin tot bucurestiul si medie 130 autostrada) 5% in cap :tempted:


» Post actualizat in 27 Jul 2016 22:12

am vrut sa-i cumpar gaturile alea de cauciuc...na belea...nu vin separat ca la xj600....vin cu tot cu prinderile de aluminiu...si ghici tragedie...e 340lei...UNUL...X4= X-(

post-89731-0-08941400-1469657103_thumb.jpg

post-89731-0-33250100-1469657105_thumb.jpg

post-89731-0-60782600-1469657107_thumb.jpg

post-89731-0-13590800-1469657110_thumb.jpg

post-89731-0-50773800-1469657112_thumb.jpg

post-89731-0-49683000-1469657114_thumb.jpg

post-89731-0-95713600-1469657116_thumb.jpg

post-89731-0-90852300-1469657118_thumb.jpg

post-89731-0-34390400-1469657121_thumb.jpg

post-89731-0-06594500-1469657474_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'?

100 grade lq motor nu e normal la un motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 grade lq motor nu e normal la un motor.

crezi tu? n-ai mers niciodata cu vreo honda vfr sau cbr f4i?? tot timpul stau la 100 grade alea.....acum,depinde de motor si producator....monocilindrele se prefera mai reci....la 4 in linie pe lichid mai toate prin oras noi si vechi stau in jur de 100 grade...important e sa nu stea prea mult peste 105 si deloc la 110...la XJ6N-ul ala posibil sa fie vreun senzor defect,eventual de schimbat si antigelul...dar daca nu sare de 100 ci sta acolo,tot nu e ceva neobisnuit.

» Post actualizat in 28 Jul 2016 16:42

Salutare,

 

Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea?

https://www.scribd.com/doc/172151326/Yamaha-XJ6-2009-Service-Manual-Ingles-www-yamahaclub-com-br

 

of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie...

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie...

decat sa raspunzi asa mai bine te abtineai si lasai pe altul. cand am ajutat si eu pe altii cu manuale pe topicul de hornet, i-am ajutat ca am vrut, fara alte comentarii inutile. nu te obligase nimeni sa raspunzi

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand iti pierzi minim1 minut sa-mi scrii mie reply ptr lipsa ta de rabdare ptr cele 5 secunde de cautare in google la fix primele doua linkuri,asta inseamna ca ai o problema...daca nu gaseam nici eu asa mai ziceam,dar tu nici macar nu ti-ai dat vreun interes zero barat sa cauti dar pui pe altii binevoitori...ai o problema amice...pricipialacand cineva nu-si da interesul ptr ceva care sta la nasu lui,da am dreptul sa imi exprim libera opinie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Recent am achizitionat o yamaha xj 900s si ma consider extraordinar de multumit de ea. Am facut un drum de 2000 km din belgia. S-a comportat extraordinar tinand cont ca am permis abia de 3 luni :)). Am observat ca ii plac drumurile intinse. Orasul nu e de ea sau plimbarile scurte. Ii place sa mearga....zi si noapte. Intr-adevar e o motocicleta grea si mare dar foarte stabila.....ce sa zic? Asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari ptr achizitie..... mie imi place cum merge si in oras,foarte stabila la viteze mici iar motorul trage linistit si frumos in a 4-a sau a 5-a la 1500-2000rpm...atat sa nu te bagi la slalom prin trafic sau depasiri de coloane.....

mare grija prin curbe,am patit-o fiind obisnuit cu vechile motoare.... subestimat masa ei mare si m-am varsat cand am mers o idee mai spre limita......daca suspensia e veche si obosita mare grija ca tinde sa tzopaie pe viraje.

ture faine sa ai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mad_max_86 eu sunt incartiruit o vreme la malul marii si am adus si capra cu mine. Daca ai timp si chef de-o cafea, da-mi un PM si ne vedem sa mai vb si eu cu cineva despre motoare mai mult decat: Cat costa? da' si cat baga? :)) chiar vreau sa vad si diversion-ul si cateva pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut o întrebare pentru veteranii care se pricep la mecanică... cate bobine de inducție are Y. Xj 600s Diversion 1994, sau e posibil sa pice in acelasi timp 2 bujii? Mulțumesc!

Editat de Andrei_1987
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut o întrebare pentru veteranii care se pricep la mecanică... cate bobine de inducție are Y. Xj 600s Diversion 1994, sau e posibil sa pice in acelasi timp 2 bujii? Mulțumesc!

1-4, 2-3. Care au 'picat'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, știe cineva din ce cauză se aprinde martorul de ulei din bord la Diva de 600, în condițiile în care ulei este suficient, aproape de maxim. Se aprinde intermitent, după care se stinge, doar că în ultima vreme tot mai des.

Mersi fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica sonda de nivel ulei sau conexiunile electrice de la sonda/senzor. Daca e un model mai nou, se poate sa ai vreun senzor de presiune pe la pompa de ulei


» Post actualizat in 20 Aug 2016 21:30

sa ma laud :D

Yamaha XJ900F din 1985 consum mixt urban-extern de aprox. 4.5/100km cu viteze de 100-120km/h in extern si 60-90 km/h urban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-o luna urmeaza (sper sa nu apara neprevazutul) cativa mii de km dintr-o bucata :D daca tot ai fost pe la Manu',ne zici si noua ce minuni a facut de a iesit asa bine? banuiesc curatare sincronizare si ceva reglaje carbiliciuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatat, reglat, sincronizat carburatoarele, curatat YICS-ul, marit debitul de la relanti (parca), scos gatul din cauciuc de la airbox sa aiba tiraj mai mare si ... cam atat cred. De mentionat ca una din membranele unui carburator este ciupita (o sa le schimb pe toate la un mom dat), gaturile de carburatoare au crapaturi (posibil sa mai traga aer fals), evacuarile finale nu sunt etans (mai scuipa presiune), bujiile nu au fost noi, rezervorul nu a fost curatat, rulmentii rotilor or trebui scchimbati, frana spate servisata ... cand le fac pe toate astea si imi aditivez homemade si benzina o sa scot sub 3% :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...