Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

salutari :angry: poate va intereseaza ce am gasit pe forumul german , reconditionarea totala a unui xj 600 , cand vad pozele imi vine sa fac si eu la fel , da ma gandesc cu nu as mai stie sa-l asamblez la loc :angryfire: si investitia ar depasii valoare ei , in final neamtul tine mai mult la motocicleta lui , de asemea imi place ce a facut cu ghidonul , arata misto

post-40195-1237468566_thumb.jpg

post-40195-1237468598_thumb.jpg

post-40195-1237468605_thumb.jpg

post-40195-1237468614_thumb.jpg

post-40195-1237468621_thumb.jpg

post-40195-1237468628_thumb.jpg

post-40195-1237468639_thumb.jpg

post-40195-1237468654_thumb.jpg

post-40195-1237468676_thumb.jpg

post-40195-1237468685_thumb.jpg

post-40195-1237468692_thumb.jpg

post-40195-1237468701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari :angryfire: poate va intereseaza ce am gasit pe forumul german , reconditionarea totala a unui xj 600 , cand vad pozele imi vine sa fac si eu la fel , da ma gandesc cu nu as mai stie sa-l asamblez la loc :baldy: si investitia ar depasii valoare ei , in final neamtul tine mai mult la motocicleta lui , de asemea imi place ce a facut cu ghidonul , arata misto

 

Mda...cu pozele alea parca si mie i-mi vine sa-l desfac pe al meu.... poate la toamna...

Si cu acesta ma altur si eu clubului XJ daca mai e loc si arunc si o poza la collectie

 

Am si eu cateva intrebari pt posesorii de XJ.

1) Vad ca bucata acea de teava care face legatura dintre tevile lungi si intra in toba se rugineste foarte repede. Aveti idei cum sa-l repar sau unde gasesc altu...ca acum chiar nu am 100-200 euro sa-mi iau set nou.

Uite si o poza sa va sperie :angry:

 

2) Ce tip de ulei bagati in general in ea? (tip, producator)

 

3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata.

 

4) Eventual cateva sfaturi. Am carnet de mult...din pacate prea mult fara motor si mi-am c-am pierdut antrenamentul.

 

Deocamdata atat...dupa ce trec de toate prostiile (rar, hartii, etc) si primesc numerele se si va incalzi o scot si eu la plimbare si at mai vedem daca apar alte probleme.

 

Pana atunci asfalt uscat!

post-43874-1237505367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

1) dai intai cu smirglu ( nu prea fin ca te chimui mult si degeaba) pe portiunea respectiva pana indepartezi grosul de rugina dupa acea cu deruginol (lichid) il aplici cu pensula si il las sa-si faca treaba ( scrie pe ambalaj cat trebe sa-l lasi pana isi face efectul) , dupa acea curatata zona cu o carpa un pic umeda si vopsesti zona ( cauta vopsea la doza care rezista la temperaturi mai inalte )

 

2) in cartea technica scrie : peste 5°C SAE 20W40 SE

sub 15°C SAE 10E30 SE

 

majoritatea din cate am vazut baga 10w40 5100 ( semi sintetic) sau 10w40 7100 ( sintetic)

 

3)ce bec ramane aprins dupa ce franezi ?

 

4)diversionul este o motocicleta destul de usor de controlat , ieftina la intretinere in comparatie cu alte modele/marci , de asemenea este foarte fiabila daca este intretinuta corespunzator, eu personal nu am avut nici o problema cu ea pana acuma

 

p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine

 

Asfalt uscat :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata.

 

Pune-o pe cricul central, scoasa din viteza si poti sa testezi cat vrei... in plus simti mai usor la rotit roata spate cu mana. Vezi ca in topicul de manuale gasesti un manual Haynes pt Diversion in caz ca ai ceva de reparat. Daca nu-l gasesti, da un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) dai intai cu smirglu ( nu prea fin ca te chimui mult si degeaba) pe portiunea respectiva pana indepartezi grosul de rugina dupa acea cu deruginol (lichid) il aplici cu pensula si il las sa-si faca treaba ( scrie pe ambalaj cat trebe sa-l lasi pana isi face efectul) , dupa acea curatata zona cu o carpa un pic umeda si vopsesti zona ( cauta vopsea la doza care rezista la temperaturi mai inalte )

 

Inseamna ca raman la varianta la care m-am gandit si eu...sa-l vopsesc. Vroiam cromat da nu prea gasesc. Am auzit ca ar fii o firma in TM care aplica crom dur. Nu ma deranjeaza daca nu straluceste foarte tare...un pic de polish din cand in cand si gata. Am intrebat la cateva firme si in Ungaria si pretul este de 1000 ft/dm2 = 14 RON/dm2. Mi-au spus c-am 70-100 RON/teava si 300 RON/toba.

Tevi am gasit la o firma cu 75 euro/4 buc...da nu stiu daca erau noi sau sh.

 

p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine

 

Suma exacta nu stiu, ca am platit impreuna cu masina si remorca....dar fara numere rosii undeva pe la 450 -500 RON. Iar firma este auto Ion. Au un sediu langa politia rutiera langa forneti si un butic in piata ocska.

 

Iar cu frana o sa incerc variantele voastre sapt viitoare, sa vad...poate e din cauza ca a stat prea mult si at un schimb de lichid de frana ar trebui sa ajute.

 

Asflat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata.

 

cred ca ti se blocheaza intrerupatorul actionat de pedala.

 

in alta ordine de idei, si-a facut cineva crashbar in Bucuresti?

vreau sa-mi fac si eu dar nu stiu unde, ca de cumparat de pe net....

Editat de diversionist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine

 

Nu gasesc butonul edit asa ca trebuie pun post nou....la pretul de 450-500 se mai adauga inca vreo 230-290 de la RAR.

 

Iar manualul Haynes il am si eu. Si mai am un "workshop manual" compus din poze si un "parts catalog". Si mai am "owners manual" in engleza pt seriile SD, SE, SG, SJ. sincer nu stiu care e diferenta. Daca le vrea cineva PM.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate explica si mie cine va chestia asta: -am schimbat rulmenti de la roata fata , am pus aceasi serie skf dar acum roata se invarte greu am mai slabito si degeaba ce poate fi???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate explica si mie cine va chestia asta: -am schimbat rulmenti de la roata fata , am pus aceasi serie skf dar acum roata se invarte greu am mai slabito si degeaba ce poate fi???

 

E bine echilibrata roata? Nu cumva i-ti freaca frana sau sta un pic inclinat si at strange la rulmenti. Daca nu pui destula vaselina s-ar putea sa mearga rulmenti mai greu chiar daca sunt capsate. Ma rog nu cred ca ar fii cazu mai ales daca sunt skf si noi noute. M-am uitat prin manualul de service da nu gasesc referire la aceasta problema. Il ai? Ai putea sa te uiti peste el sa vezi daca ai procedat cum trebuie si ai pus totul la loc :blink:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se umple inima de bucurie cand vad frumusete de topic! :blink:

N-ar trebui sa coste asa mult - CIV-ul 280 lei, traducerile cam 120, nr. provizorii 40, asig. pe o luna cam 30, aia "definitiva" am gasit cu 92 lei/6 luni la Asiban, 7 lei finante, 13 lei CEC(nr. rosii), 45 lei taxa talon-tot CEC, 10 lei cereri tip, dosare, deci cu totul cam 6 bulioane jumate...si esti fericitul posesor al unui motor inmatriculat in RO. ;)

 

Asta pe cont propriu si cu numere rosii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se umple inima de bucurie cand vad frumusete de topic! :blink:

N-ar trebui sa coste asa mult - CIV-ul 280 lei, traducerile cam 120, nr. provizorii 40, asig. pe o luna cam 30, aia "definitiva" am gasit cu 92 lei/6 luni la Asiban, 7 lei finante, 13 lei CEC(nr. rosii), 45 lei taxa talon-tot CEC, 10 lei cereri tip, dosare, deci cu totul cam 6 bulioane jumate...si esti fericitul posesor al unui motor inmatriculat in RO. ;)

 

Asta pe cont propriu si cu numere rosii.

 

Mda....la asta se mai adauga 100-150 ron daca faci prin firma. Sincer nu am chef sa ma plimb cu acte ca nu am timp si in plus ce e la finante... acolo traieste o specie aparte a omenirii... na da asta e deja offtopic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata.

 

Am gasit problema. Arcul contactorului de sub pedala nu facea o treaba buna. Cum miscai de el se stingea becu imediat. L-am si incercat pe stand central si roata nu raman franata.

Deci cine mai are astfel de probleme sa stie pe unde cauta!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreu sa-i schimb uleiul ce parere aveti de yamalube ...sau care ar fi cel mai bun ulei pentru un xj ...ceva pareri????

 

Am vazut pe alt forum ca se recomanda si pt Opel Vectra B ca cica cu ala consuma mult mai putin. Trebuie stiut ca aceste modele de masina, in functie de ghinion si intretinere unele ajung sa consume 1L/1-2000 km iar altele merg frumos pana la 10-15.000.

Eu personal am luat Motul 10w40. Inca nu l-am bagat ca am uitat sa-mi iau si filtru....upppsss....

 

btw....stie cineva c-am cat este filtru de ulei, eventual ceva producator recomandat/ de evitat?

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL.

 

la voi cum stau furtunele de la filtrul de benzina ? la mine sunt cam intortochiate si nu mi se pare normal, chiar la iesire din filtru ii cam gatuit ! :scratch:

stie careva cum ar trebiu sa arate traseul lor ? ms anticipat si asfalt uscat .

in sfarsit a venit primavara :friends:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate a scos cineva sitele din tobe si teava de pe mijclo sa vada cum se aude???

- are cineva de vanzre melcu de la kilometraj de vine la roata???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva ce becuri sunt in bord ? [vitezo-, turometru]

Sau LEDuri echivalente, ca rezista mai bine la vibratii..

 

sincer nu stiu ca inca nu l-am desfacut...dar pp ca sunt becuri...c-am asa erau toate ce am vazut moto/masina. Iar daca vrei leduri trebuie sa pui rezistenta pe ele. Ca majoritatea sunt pe 3V si nu 12V cum primesti tu de la baterie.

 

Nu ai manualul Haynes? Acum e tarziu si sunt c-am obosit sa ma uit peste el. Daca nu il ai da-mi un pm si i-ti dau vreo 2 linkuri unde il gasesti.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva ce becuri sunt in bord ? [vitezo-, turometru]

Sau LEDuri echivalente, ca rezista mai bine la vibratii..

 

Bulb voltage, wattage & quantity

Headlight 12 V, 60/55 W x 1

Auxiliary light 12 V, 4 W x 1 (except for GB, IRL) 12 V, 3.4 W x 1 (for GB, IRL)

Tail/brake light 12 V, 5/21 W x 1

Turn signal light 12 V, 21 W x 4

Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3; XJ600N 14 V, 3 W x 2 , 12 V, 1.7 W x 2

Neutral indicator light 12 V, 3.4 W x 1

High beam indicator light 12 V, 3.4 W x 1

Oil level indicator light XJ600S 12 V, 3.4 W x 1; XJ600N 14 V, 3 W x 1

Turn indicator light 12 V, 3.4 W x 2

 

Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp

 

Dar cauta totusi Haynes ca, de exemplu, eu am desfacut ca prostu toata carena si bordu' ca sa schimb alea 3 becuri de la bord... se pot schimba fara sa desfaci toata sandramaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp

 

Era si timpu sa puna si Yamaha ceva. Din pacate ce se gaseste acolo sunt Owners Manual, cartea pe care il primesti cand cumperi motoru cu informatii generale si nu exista numai pt modele '00-'02. Dar nu cred ca diferenta e foarte mare. E bun sa-l ai in collectie si pe acesta.

L-am cautat si eu odata dar n-am gasit pe site-ul lor nimic. B374 ai mai multa rabdare!

Haynes e service manual...adica cum sa-l desfaci si sa repari anumite componente. Cine vrea Owners manual mai vechi .pdf doar ca e scanat sa trimita mesaj.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulb voltage, wattage & quantity

Headlight 12 V, 60/55 W x 1

Auxiliary light 12 V, 4 W x 1 (except for GB, IRL) 12 V, 3.4 W x 1 (for GB, IRL)

Tail/brake light 12 V, 5/21 W x 1

Turn signal light 12 V, 21 W x 4

Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3; XJ600N 14 V, 3 W x 2 , 12 V, 1.7 W x 2

Neutral indicator light 12 V, 3.4 W x 1

High beam indicator light 12 V, 3.4 W x 1

Oil level indicator light XJ600S 12 V, 3.4 W x 1; XJ600N 14 V, 3 W x 1

Turn indicator light 12 V, 3.4 W x 2

 

Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp

 

Dar cauta totusi Haynes ca, de exemplu, eu am desfacut ca prostu toata carena si bordu' ca sa schimb alea 3 becuri de la bord... se pot schimba fara sa desfaci toata sandramaua.

 

Totusi cum ai schimbat becurile fara sa dai jos carena??

 

Am manualul de utilizator & Haynes. Le-am citit. Se specifica voltajul,consumul - nu tipul lor!

Stiu ca imi trebuie : Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3, dar ma interesa TIPUL becului [ex. 1,7W (Best.Nr. 10031080), Sockeltyp W2, 1x9,5d pe Louis.de], sa caut bec/led inainte de desfacere..

Sunt destule LED-uri pe 12V, de ex. cele inlocuitoare de bec pozitie :

 

picture226uo3.jpg

w800.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...