-alex- Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 salutari poate va intereseaza ce am gasit pe forumul german , reconditionarea totala a unui xj 600 , cand vad pozele imi vine sa fac si eu la fel , da ma gandesc cu nu as mai stie sa-l asamblez la loc si investitia ar depasii valoare ei , in final neamtul tine mai mult la motocicleta lui , de asemea imi place ce a facut cu ghidonul , arata misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 salutari poate va intereseaza ce am gasit pe forumul german , reconditionarea totala a unui xj 600 , cand vad pozele imi vine sa fac si eu la fel , da ma gandesc cu nu as mai stie sa-l asamblez la loc si investitia ar depasii valoare ei , in final neamtul tine mai mult la motocicleta lui , de asemea imi place ce a facut cu ghidonul , arata misto Mda...cu pozele alea parca si mie i-mi vine sa-l desfac pe al meu.... poate la toamna... Si cu acesta ma altur si eu clubului XJ daca mai e loc si arunc si o poza la collectie Am si eu cateva intrebari pt posesorii de XJ. 1) Vad ca bucata acea de teava care face legatura dintre tevile lungi si intra in toba se rugineste foarte repede. Aveti idei cum sa-l repar sau unde gasesc altu...ca acum chiar nu am 100-200 euro sa-mi iau set nou. Uite si o poza sa va sperie 2) Ce tip de ulei bagati in general in ea? (tip, producator) 3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata. 4) Eventual cateva sfaturi. Am carnet de mult...din pacate prea mult fara motor si mi-am c-am pierdut antrenamentul. Deocamdata atat...dupa ce trec de toate prostiile (rar, hartii, etc) si primesc numerele se si va incalzi o scot si eu la plimbare si at mai vedem daca apar alte probleme. Pana atunci asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 salut 1) dai intai cu smirglu ( nu prea fin ca te chimui mult si degeaba) pe portiunea respectiva pana indepartezi grosul de rugina dupa acea cu deruginol (lichid) il aplici cu pensula si il las sa-si faca treaba ( scrie pe ambalaj cat trebe sa-l lasi pana isi face efectul) , dupa acea curatata zona cu o carpa un pic umeda si vopsesti zona ( cauta vopsea la doza care rezista la temperaturi mai inalte ) 2) in cartea technica scrie : peste 5°C SAE 20W40 SE sub 15°C SAE 10E30 SE majoritatea din cate am vazut baga 10w40 5100 ( semi sintetic) sau 10w40 7100 ( sintetic) 3)ce bec ramane aprins dupa ce franezi ? 4)diversionul este o motocicleta destul de usor de controlat , ieftina la intretinere in comparatie cu alte modele/marci , de asemenea este foarte fiabila daca este intretinuta corespunzator, eu personal nu am avut nici o problema cu ea pana acuma p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata. Pune-o pe cricul central, scoasa din viteza si poti sa testezi cat vrei... in plus simti mai usor la rotit roata spate cu mana. Vezi ca in topicul de manuale gasesti un manual Haynes pt Diversion in caz ca ai ceva de reparat. Daca nu-l gasesti, da un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caelcu Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Salut! Ma intereseaza tobele de esapament,in special cea de pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 1) dai intai cu smirglu ( nu prea fin ca te chimui mult si degeaba) pe portiunea respectiva pana indepartezi grosul de rugina dupa acea cu deruginol (lichid) il aplici cu pensula si il las sa-si faca treaba ( scrie pe ambalaj cat trebe sa-l lasi pana isi face efectul) , dupa acea curatata zona cu o carpa un pic umeda si vopsesti zona ( cauta vopsea la doza care rezista la temperaturi mai inalte ) Inseamna ca raman la varianta la care m-am gandit si eu...sa-l vopsesc. Vroiam cromat da nu prea gasesc. Am auzit ca ar fii o firma in TM care aplica crom dur. Nu ma deranjeaza daca nu straluceste foarte tare...un pic de polish din cand in cand si gata. Am intrebat la cateva firme si in Ungaria si pretul este de 1000 ft/dm2 = 14 RON/dm2. Mi-au spus c-am 70-100 RON/teava si 300 RON/toba. Tevi am gasit la o firma cu 75 euro/4 buc...da nu stiu daca erau noi sau sh. p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine Suma exacta nu stiu, ca am platit impreuna cu masina si remorca....dar fara numere rosii undeva pe la 450 -500 RON. Iar firma este auto Ion. Au un sediu langa politia rutiera langa forneti si un butic in piata ocska. Iar cu frana o sa incerc variantele voastre sapt viitoare, sa vad...poate e din cauza ca a stat prea mult si at un schimb de lichid de frana ar trebui sa ajute. Asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) 3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata. cred ca ti se blocheaza intrerupatorul actionat de pedala. in alta ordine de idei, si-a facut cineva crashbar in Bucuresti? vreau sa-mi fac si eu dar nu stiu unde, ca de cumparat de pe net.... Editat Martie 21, 2009 de diversionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 p.s. cat te costa acuma toate pt inmatriculare ? ai dat la firma , care ? ma intereseaza si pe mine Nu gasesc butonul edit asa ca trebuie pun post nou....la pretul de 450-500 se mai adauga inca vreo 230-290 de la RAR. Iar manualul Haynes il am si eu. Si mai am un "workshop manual" compus din poze si un "parts catalog". Si mai am "owners manual" in engleza pt seriile SD, SE, SG, SJ. sincer nu stiu care e diferenta. Daca le vrea cineva PM. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 imi poate explica si mie cine va chestia asta: -am schimbat rulmenti de la roata fata , am pus aceasi serie skf dar acum roata se invarte greu am mai slabito si degeaba ce poate fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 imi poate explica si mie cine va chestia asta: -am schimbat rulmenti de la roata fata , am pus aceasi serie skf dar acum roata se invarte greu am mai slabito si degeaba ce poate fi??? E bine echilibrata roata? Nu cumva i-ti freaca frana sau sta un pic inclinat si at strange la rulmenti. Daca nu pui destula vaselina s-ar putea sa mearga rulmenti mai greu chiar daca sunt capsate. Ma rog nu cred ca ar fii cazu mai ales daca sunt skf si noi noute. M-am uitat prin manualul de service da nu gasesc referire la aceasta problema. Il ai? Ai putea sa te uiti peste el sa vezi daca ai procedat cum trebuie si ai pus totul la loc Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 o so dau jos sa ma uit din nou sa vad ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Mi se umple inima de bucurie cand vad frumusete de topic! N-ar trebui sa coste asa mult - CIV-ul 280 lei, traducerile cam 120, nr. provizorii 40, asig. pe o luna cam 30, aia "definitiva" am gasit cu 92 lei/6 luni la Asiban, 7 lei finante, 13 lei CEC(nr. rosii), 45 lei taxa talon-tot CEC, 10 lei cereri tip, dosare, deci cu totul cam 6 bulioane jumate...si esti fericitul posesor al unui motor inmatriculat in RO. Asta pe cont propriu si cu numere rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Mi se umple inima de bucurie cand vad frumusete de topic! N-ar trebui sa coste asa mult - CIV-ul 280 lei, traducerile cam 120, nr. provizorii 40, asig. pe o luna cam 30, aia "definitiva" am gasit cu 92 lei/6 luni la Asiban, 7 lei finante, 13 lei CEC(nr. rosii), 45 lei taxa talon-tot CEC, 10 lei cereri tip, dosare, deci cu totul cam 6 bulioane jumate...si esti fericitul posesor al unui motor inmatriculat in RO. Asta pe cont propriu si cu numere rosii. Mda....la asta se mai adauga 100-150 ron daca faci prin firma. Sincer nu am chef sa ma plimb cu acte ca nu am timp si in plus ce e la finante... acolo traieste o specie aparte a omenirii... na da asta e deja offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 3) Dupa apasarea franei de picior, becu ramane aprins. Pana acum nu am reusit sa incerc sa vad daca si ramane franat ca nu am numerele inca da asa pe strada pana jos si inapoi nu se simte ca si frana ar ramane blocata. Am gasit problema. Arcul contactorului de sub pedala nu facea o treaba buna. Cum miscai de el se stingea becu imediat. L-am si incercat pe stand central si roata nu raman franata. Deci cine mai are astfel de probleme sa stie pe unde cauta! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 vreu sa-i schimb uleiul ce parere aveti de yamalube ...sau care ar fi cel mai bun ulei pentru un xj ...ceva pareri???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) vreu sa-i schimb uleiul ce parere aveti de yamalube ...sau care ar fi cel mai bun ulei pentru un xj ...ceva pareri???? Am vazut pe alt forum ca se recomanda si pt Opel Vectra B ca cica cu ala consuma mult mai putin. Trebuie stiut ca aceste modele de masina, in functie de ghinion si intretinere unele ajung sa consume 1L/1-2000 km iar altele merg frumos pana la 10-15.000. Eu personal am luat Motul 10w40. Inca nu l-am bagat ca am uitat sa-mi iau si filtru....upppsss.... btw....stie cineva c-am cat este filtru de ulei, eventual ceva producator recomandat/ de evitat? Editat Martie 27, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 filtru BOSCH ( acesta fiind cel mai bun asa mi-au zis altii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) SAL. la voi cum stau furtunele de la filtrul de benzina ? la mine sunt cam intortochiate si nu mi se pare normal, chiar la iesire din filtru ii cam gatuit ! stie careva cum ar trebiu sa arate traseul lor ? ms anticipat si asfalt uscat . in sfarsit a venit primavara Editat Martie 28, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 de curiozitate a scos cineva sitele din tobe si teava de pe mijclo sa vada cum se aude??? - are cineva de vanzre melcu de la kilometraj de vine la roata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Stie careva ce becuri sunt in bord ? [vitezo-, turometru] Sau LEDuri echivalente, ca rezista mai bine la vibratii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Stie careva ce becuri sunt in bord ? [vitezo-, turometru]Sau LEDuri echivalente, ca rezista mai bine la vibratii.. sincer nu stiu ca inca nu l-am desfacut...dar pp ca sunt becuri...c-am asa erau toate ce am vazut moto/masina. Iar daca vrei leduri trebuie sa pui rezistenta pe ele. Ca majoritatea sunt pe 3V si nu 12V cum primesti tu de la baterie. Nu ai manualul Haynes? Acum e tarziu si sunt c-am obosit sa ma uit peste el. Daca nu il ai da-mi un pm si i-ti dau vreo 2 linkuri unde il gasesti. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Stie careva ce becuri sunt in bord ? [vitezo-, turometru]Sau LEDuri echivalente, ca rezista mai bine la vibratii.. Bulb voltage, wattage & quantity Headlight 12 V, 60/55 W x 1 Auxiliary light 12 V, 4 W x 1 (except for GB, IRL) 12 V, 3.4 W x 1 (for GB, IRL) Tail/brake light 12 V, 5/21 W x 1 Turn signal light 12 V, 21 W x 4 Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3; XJ600N 14 V, 3 W x 2 , 12 V, 1.7 W x 2 Neutral indicator light 12 V, 3.4 W x 1 High beam indicator light 12 V, 3.4 W x 1 Oil level indicator light XJ600S 12 V, 3.4 W x 1; XJ600N 14 V, 3 W x 1 Turn indicator light 12 V, 3.4 W x 2 Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp Dar cauta totusi Haynes ca, de exemplu, eu am desfacut ca prostu toata carena si bordu' ca sa schimb alea 3 becuri de la bord... se pot schimba fara sa desfaci toata sandramaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp Era si timpu sa puna si Yamaha ceva. Din pacate ce se gaseste acolo sunt Owners Manual, cartea pe care il primesti cand cumperi motoru cu informatii generale si nu exista numai pt modele '00-'02. Dar nu cred ca diferenta e foarte mare. E bun sa-l ai in collectie si pe acesta. L-am cautat si eu odata dar n-am gasit pe site-ul lor nimic. B374 ai mai multa rabdare! Haynes e service manual...adica cum sa-l desfaci si sa repari anumite componente. Cine vrea Owners manual mai vechi .pdf doar ca e scanat sa trimita mesaj. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Bulb voltage, wattage & quantity Headlight 12 V, 60/55 W x 1 Auxiliary light 12 V, 4 W x 1 (except for GB, IRL) 12 V, 3.4 W x 1 (for GB, IRL) Tail/brake light 12 V, 5/21 W x 1 Turn signal light 12 V, 21 W x 4 Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3; XJ600N 14 V, 3 W x 2 , 12 V, 1.7 W x 2 Neutral indicator light 12 V, 3.4 W x 1 High beam indicator light 12 V, 3.4 W x 1 Oil level indicator light XJ600S 12 V, 3.4 W x 1; XJ600N 14 V, 3 W x 1 Turn indicator light 12 V, 3.4 W x 2 Am observat ca mai nou s-a pus manualul ( nu haynes ci ala yamaha, dar e pdf search-able, bun pt specs de consumabile ) pe http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp Dar cauta totusi Haynes ca, de exemplu, eu am desfacut ca prostu toata carena si bordu' ca sa schimb alea 3 becuri de la bord... se pot schimba fara sa desfaci toata sandramaua. Totusi cum ai schimbat becurile fara sa dai jos carena?? Am manualul de utilizator & Haynes. Le-am citit. Se specifica voltajul,consumul - nu tipul lor! Stiu ca imi trebuie : Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3, dar ma interesa TIPUL becului [ex. 1,7W (Best.Nr. 10031080), Sockeltyp W2, 1x9,5d pe Louis.de], sa caut bec/led inainte de desfacere.. Sunt destule LED-uri pe 12V, de ex. cele inlocuitoare de bec pozitie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.