Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

felicitari pt achizitie :P , apropo de unde le-ai luat si la cati bani , o sa-mi trebuiasca si mie in viitorul apropiat , sunt din carbon sau carbon look?

 

 

 

P.S. VINE CAREVA MAINE ( JOI ) IN COMPLEX LA ROMA LA O BERE FARA ALCOL SI DUPACEA LA O PLIMBARICA? pe la ora 6 sunt acolo

 

 

Mersi :lol:

De pe ebay au fost cumparate 40 E cu transport/pret initial 30 E. Carbon look , of course . Mai avem pana la carbon adevarat :D....

 

As veni si eu maine daca nu as avea zi plina :D . Poate altadata. Lasa mesaj pRv cand mai iesi cu motoru :D

 

'aSfalt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o intrebare:

are cineva idee unde pot gasi (in Cluj-N) membrana de vacuum care se afla in robinetul de alimentare (de sub rezervor) Imi curge benzina prin gaurica aceea mica si e clar ca membrana e dusa...am intrebat pe aici dar dureaza o luna (la Adi in Floresti cel putin)...

 

Ia legatura cu user-ul ROMI3, el aduce din Louis fara adaos. De obicei primeam ce am comandat de la el in ~7-10 zile. Tot din Cluj e si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voiam sa va intreb daca am facut bine... aveam cam la jumate nivelul la recipientul cu lichid de frana.Am spus sa mai completez... am desfacut capacul si m-am uitat la lichicd.era galbui ca untdelemnul.Am pus inca vreo 20 ml peste el tot DOT 4 -Motul ca asa era specificat si pe capac si apoi capacul .

Vad ca nu avu nici o reactie. Cineva mi-a spus ca nu e cazul sa in schimb complet, ca inca are culoare frumoasa si frana fata e tare. Urmeaza sa verific si recipientul de spate, acolo era cam la nivel minim, ma gandesc sa nu mai completez ci sa il schimb complet.

La etrierul de spate am observat 2 guri de aerisire. pe unde sa dau drumul, care dintre guri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voiam sa va intreb daca am facut bine... aveam cam la jumate nivelul la recipientul cu lichid de frana.Am spus sa mai completez... am desfacut capacul si m-am uitat la lichicd.era galbui ca untdelemnul.Am pus inca vreo 20 ml peste el tot DOT 4 -Motul ca asa era specificat si pe capac si apoi capacul .

Vad ca nu avu nici o reactie. Cineva mi-a spus ca nu e cazul sa in schimb complet, ca inca are culoare frumoasa si frana fata e tare. Urmeaza sa verific si recipientul de spate, acolo era cam la nivel minim, ma gandesc sa nu mai completez ci sa il schimb complet.

La etrierul de spate am observat 2 guri de aerisire. pe unde sa dau drumul, care dintre guri?

verifica placutele,

daca ai completat inseamna ca sau cam dus placutele, e bine daca lichidul are o culoare deschisa, totusi cel tirziu schimbat din 2 in 2 ani asta maximum sau la culoare inchisa

Editat de Bimbo´s Fighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva unde gasesc garnitura pentru baia de ulei in zona Timis???

 

 

....btw....stiati ca yamaha este unul dintre motoarele la care baia de ulei se poate demonta separat?!... mi-a zis un mecanic... ce noroc ca nu am luat Kawasakiul pe care il vroiam initial :D

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta.

 

 

 

salut , n-ai incercat sa tragi ambreiajul sa vezi daca tzacanitura dispare ? daca dispare in momentul acela este ca si la mine , nu stiu daca este "normal" da merge si n-am avur probleme cu ea, toata fac acel zgomot mai mult sau mai putin , depinde daca te deranjeaza sau nu la relanti

 

Asfalt uscat :D

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vizionat un Diversion foarte frumos din '96. La relanti se auzea o bataie la motor si vreau sa stiu daca aceasta bataie intra in categoria "asa face ele", iar daca nu, ce ar putea fi si cam la ce costuri m-as putea astepta.

 

Cam toate "asa face":D Parca la cele cu mai multi KM mai accentuat. Dupa 1500RPM tinde sa dispara..

Unii au gasit rezolvare[ari] : mici modificari la ambreiaj. Gasesti detalii in topicul XJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine trancaneste ambreiajul si daca trag maneta face mai putin... zgomotul e doar de la ambreiaj, l-a consultat un inginer mecanic si , precum am afirmat in caest topic acum o sapt. mi-a spus ca , dupa parerea lui nu voi avea probleme si sa merg linistit. Unii care nu stiau motorul imi spusesera de acum un an ca e distributia insa inginerul a spus ca distributia e ok, nu are nimic.

Depinde unde ai auzit bataia.... daca se aude pronuntat acolo la baia de ulei , pe dreapta e ambreiajul. Ca sa auzi zgomotul mai clar desfileteaza busonul baii de ulei si sa vezi ce frumos se aude, ...atentie cand accelerezi sa te dai deoparte sa nu sara ulei incins pe tine... la relanti uleiul nu sare, asa ca poti asculta cu urechea fara probleme.

Daca zgomotul se aude undeva intre cilindri, in partea superioara a motorului, imediat sub rezervor sau ca sa intelegi tu... sub capacul motorului, capacul cilindrilor atunci e distributia de vina..si ca sa o inlocuiesti trebe munca de durata, sa desfaci tot motorul. Cam astea pot fi bataile la Diversion.... In rest mai mult nu stiu, poate altii mai expermentati iti pot spune... (precum draku care vad ca nu a mai intrat pe acest topic de vreo cateva luni).

Daca mai ai nelamuriri imi spui ca eu am citit multe despre Diversion si l-am surubarit si desfacut de mai multe ori, cu exceptia motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva unde gasesc garnitura pentru baia de ulei in zona Timis???

 

 

....btw....stiati ca yamaha este unul dintre motoarele la care baia de ulei se poate demonta separat?!... mi-a zis un mecanic... ce noroc ca nu am luat Kawasakiul pe care il vroiam initial :D

 

 

Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an :D ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala.

Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent.

Evident incepi cu demontatul galeriilor...

Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va trebuie neaparat garnitura noua, ci se poate face simplu dintr-o bucata de clingherit. se curata capacul bine, se pune vaselina pe marginea pe care ar trebui sa fie garnitura si apoi se "amprenteaza" pe o bucata de clingherit. dupa asta de decupeaza usor cu un cutter ascutit iar gaurile cu o preducea.

se poate pune si silicon, nu inainte de a degresa bine suprafetele (si nu cu benzina). dar nu este absolut necesar..

stima

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an :) ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala.

Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent.

Evident incepi cu demontatul galeriilor...

Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat.

 

Mersi mult. Asta mi-au recomnadat si altii sa tai din coala. Dar am decis sa raman la varinata de silicon. Am gasit un silicon negru. Rezista pana la 200 C si nu se dizolva la ulei sau alte lichide.

 

Momentan ma distrez cu tevile de esapamnet. Am smirgluit si revopsit tobele. Acum trebuie sa smirgluies tevile si sa umplu cu sudura intrarea tevilor la toba ca deja s-au gaurit.

 

Cand sunt gata bag si o poza :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu operatiunea, am asteptat dupa garnitura aproape jumate de an :) ,DAR, am copiat desenul ei pe carton, se poate transfera pe o coala ordinara de klingherit (cea originala e tot asa), deci rezolvabil.Daca ai drum prin Arad suna-ma 0743377753, si ne vedem, daca nu, ti-o pot trimite prin fax, la marimea naturala.

Atentie la vechea garnitura, este intarita ca dracu si trebuie musai sa o dai jos cu un cutit, cutter sau surubelnita, degresezi suprafetele de contact si dai cu un silicon d-ala bun si scump, figura tine excelent.

Evident incepi cu demontatul galeriilor...

Se poate si fara garnitura, dirct cu silicon, tine si asa dar sa ramana doar metalul curat.

 

M-am gandit ca totusi sa-mi fac si o varianta de klingherit. Cat despre interit...am observat... prima oara am crezut ca a ramas intact si cand ma uit a doua oara colturile au ramas pe motor restu pe baia de ulei.

Din pacat n-am nici un nr de fax dar daca poti sa-l scanezi cumva si sa-l trimiti prin mail?

Ti-am trimis mailul meu pe PM.

Multumesc.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf...motoru asta nu mai rea sa ruleze pe drumuri.

Ceva cloncana in oglinda stanga. L-am dat jos. Desigur nu stiam ca la Yamaha filetele sunt diferite asa ca am rupt surubul de sustinere ca era cu filet pe stanga :D .

Na ma apuc eu frumos cu pistoletul de aer cald sa incalzesc plasticul sa scot oglinda. Totu bine si frumos cand mai am 1/3 de scos...PAC...a crapat...era prea bine lipit de buretele din spate.

Macar am aflat ce troncanea. Are 2 bucati de metal in ea care au rolul sa stabilizeze oglinda contra tremuratului si una din ele s-a desprins.

 

Aveti voi vreo idee unde gasesc oglinzi? Am gasit pe net vreo 2 firme romanesti dar cereau 30-40 euro pt oglinizi SH. Am gasit pe Luis de yamaha dar nu mai au numai cea stanga si nu seamana cu ce am avut eu. cod 10028035

Ar mai fii 10028109 respectiv 10028112 care are si adaptor yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari

 

parerea mea este 10028161 sau 10028256 ( astea si o sa le pun cand o sa am bani ) :D

 

Asfalt uscat

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa dai gaura cu un burghiu de 6 sub oglinda si injecteaza pe acolo spuma poliuretanica standard,ea se va expanda si o sa-ti fixeze ce e inauntru. Nu o sa-ti scoata oglinda afara fii fara grija,o sa-ti iasa 1-2 firicele pe langa oglinda dar se curata usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...