diadri Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 fratilor, ma chinui de cativa ani sa gasesc un bord, la un pret rezonabil. ceva idei, unde sa mai caut? am un xj600n din 97. astept sugestii. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Sunt destule LED-uri pe 12V, de ex. cele inlocuitoare de bec pozitie : Ai dreptate. Dupa aia m-am uitat si eu pe net si exista leduri de 12V. fratilor, ma chinui de cativa ani sa gasesc un bord, la un pret rezonabil. ceva idei, unde sa mai caut? am un xj600n din 97. astept sugestii. multumesc. Sry...m-am uitat si pe ebay.be si pe 2dehands.be si nu am gasit pe nici unul bord pt N. Numai pt S. Alea merg intre 90-150 eu. Daca te ajuta cu ceva uitate pe linku acesta: http://shop.ebay.de/items/__xj600?Baugrupp....m14&_pgn=1 Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Special ptr Xj-istiAm eu pe cineva care procura piese mai ieftine(nu de furat, nu va ganditi la prostii) Mann Ferodo, DID, Regina. Lasati un PM cu ce aveti nevoie si va spun cat costa si dac vreti, de unde le luatzi. Fara nici un extra adaos. Mai trebuie sa fac niste abtibilduri cu "Atentie la Motociclisti', daca vrea cineva.....................spuneti-mi Weekend placut Salut, Aduce cumva si piese second? M-ar interesa bordu' de xj600n, ambele ceasuri, caut de ceva timp. Ale mele functioneaza, dar sunt sparte si vreau sa le inlocuiesc. Mersi si, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Totusi cum ai schimbat becurile fara sa dai jos carena?? Eu am dat jos, inclusiv parte din bord. Dupa, am aflat ca nu e nevoie sa demontezi tot. De-aia recomandam Haynes ca parca zice acolo. Mi-e lene sa caut ca e scan si n-am rabdare. Am manualul de utilizator & Haynes. Le-am citit. Se specifica voltajul,consumul - nu tipul lor!Stiu ca imi trebuie : Meter light XJ600S 12 V, 1.7 W x 3, dar ma interesa TIPUL becului [ex. 1,7W (Best.Nr. 10031080), Sockeltyp W2, 1x9,5d pe Louis.de], sa caut bec/led inainte de desfacere.. Sunt destule LED-uri pe 12V, de ex. cele inlocuitoare de bec pozitie : Primul e cel bun. Eu am luat de la benzinarie si au fost foarte bune. Cred ca te complici cu Louis. Era si timpu sa puna si Yamaha ceva. Din pacate ce se gaseste acolo sunt Owners Manual, cartea pe care il primesti cand cumperi motoru cu informatii generale si nu exista numai pt modele '00-'02. Dar nu cred ca diferenta e foarte mare. E bun sa-l ai in collectie si pe acesta. L-am cautat si eu odata dar n-am gasit pe site-ul lor nimic. B374 ai mai multa rabdare! Haynes e service manual...adica cum sa-l desfaci si sa repari anumite componente. Cine vrea Owners manual mai vechi .pdf doar ca e scanat sa trimita mesaj. Asfalt uscat! Cand am cautat prima data, nu aveau... acum vreo doua saptamani ma tot uitam la WR250R si eram curios care e maintenance schedule asa ca am ajuns la manuale si mi s-a parut sectiunea schimbata... si am vazut ca au bagat si pt XJ. Nu-s prea mari diferente, eu am avut un manual de la vers mai veche scanat si e cam acelasi drac. Stiu ca Haynes e beton, il am, dar e greu sa gasesti ceva in el In astea de la Yamaha merge search si nu stai sa cauti aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 In Haynes se specifica clar: carena se da jos. sau daca ai degete a la ET poate merge si fara.. Primul bec din poza e cu soclu rotund - din ce am citit eu, nu din acela trebuie, ci asemanatoare cu nr.2, 3. Va trebui sa desfac ... In Haynes se specifica clar: carena se da jos. sau daca ai degete a la ET poate merge si fara.. Primul bec din poza e cu soclu rotund - din ce am citit eu, nu din acela trebuie, ci asemanatoare cu nr.2, 3. Va trebui sa desfac ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Eu am găsit în Arad la Adi Avrămuțiu (aduce motoare, piese, accesorii etc.) un XJ 600 N din 98, cu dublu disc pe față, căzut pe dreapta nu f. grav, de la care am luat toba stângă - nu Âştiu dacă le mai are, dar am văzut ceasurile de bord în stare bună... În principiu motorul, în afară de căzătură ar fi în stare f. bună, rulaj sub 20 de mii, culoare neagră. Vă las nr. de tel. celor interesați:0741217103. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Eu mai am Âşi manualul ăsta în franceză: To slyby:pune Âşi tu ceva poze cu "scula" că arată interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) In legatura cu piese SH. Acum i-mi aduc aminte ca este un baiat langa TM in Dumbravita care aducea piese SH pt motoare. Nu am nr lui de tel, dar strada pe care sta e paralela cu cea principala. Ca punct de reper sigur pot sa zic ca la politie faci dreapta, mergi pana capatul strazii, faci iar la dreapta si mergi pe strada acea pana vezi o casa cu o pancarda cu vanzari scootere. Daca ai pe cineva in TM s-ar putea interesa pt tine. Succes! Editat Aprilie 1, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 In Haynes se specifica clar: carena se da jos. sau daca ai degete a la ET poate merge si fara..Primul bec din poza e cu soclu rotund - din ce am citit eu, nu din acela trebuie, ci asemanatoare cu nr.2, 3. Va trebui sa desfac ... S-ar putea sa ai dreptate si sa confund cu becurile de la semnale ... revin cand ajung la birou ca am intr-un sertar ce mi-a ramas din setul care l-am cumparat cand am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 S-ar putea sa ai dreptate si sa confund cu becurile de la semnale ... revin cand ajung la birou ca am intr-un sertar ce mi-a ramas din setul care l-am cumparat cand am schimbat. Dap, soclu rotund sunt becurile de la semnale, n-am gasit nimic la birou ca nu prea sunt ordonat, dar merg scoase fara sa dai jos carena, cel putin la ultima versiune se poate ajunge sa tragi de firele pe care-s fisele si sa le bagi la loc. Daca desfaci carena poti sa mai plasezi niste tampoane de cauciuc sau sa infasori pe barele de care vine prinsa niste banda sa mai reduca din zbarnait... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 salutari care e faza cu rezerva ? mergeam azi pe straga si mi se opreste motorul , dau pe rezerva si nu se intampla nimik, opresc ma pun pe trotuar si mai incerc si tot nimika , in final am tras socul la maxim si a pornit ( fiind indreptat spre ON) si facea k un piaggia supraalimentat si abia avand forta de a pleca din loc, de aicea nu inteleg mi-e stricat butonul ala de rezerva , sau ?? acolo odata scrie "ON" SI "RES" de aicea deduc ca on este normal si res rezerva . la voi e tot asa ? astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 salutari care e faza cu rezerva ? mergeam azi pe straga si mi se opreste motorul , dau pe rezerva si nu se intampla nimik, opresc ma pun pe trotuar si mai incerc si tot nimika , in final am tras socul la maxim si a pornit ( fiind indreptat spre ON) si facea k un piaggia supraalimentat si abia avand forta de a pleca din loc, de aicea nu inteleg mi-e stricat butonul ala de rezerva , sau ?? acolo odata scrie "ON" SI "RES" de aicea deduc ca on este normal si res rezerva . la voi e tot asa ? astept sfaturi Am patit-o si eu in primele zile cand le-am luat. Asa face, eu m-am obisnuit. Cand patesc asta, desfac surubul de golire la un carburator si astept pana vine benzina, apoi il pun la loc. Porneste din prima asa. Asta-i problema la Diversion-uri, la modelele mai vechi este pompa de benzina vacuumatica, si cand ramai cu putina benzina, sau daca esti pe ON si ramai fara benzina, apoi comuti pe rezerva dureaza ~15min pana sa porneasca. Solutia este ori sa porti la tine tot timpul o surubelnita, ajungi foarte usor la surub, ori sa fumezi 2 tigari langa motor si sa incerci dupa . Acum motorul mi-e in service, nu pot face o fotografie sa-ti arat unde este surubul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Am patit-o si eu in primele zile cand le-am luat. Asa face, eu m-am obisnuit. Cand patesc asta, desfac surubul de golire la un carburator si astept pana vine benzina, apoi il pun la loc. Porneste din prima asa.Asta-i problema la Diversion-uri, la modelele mai vechi este pompa de benzina vacuumatica, si cand ramai cu putina benzina, sau daca esti pe ON si ramai fara benzina, apoi comuti pe rezerva dureaza ~15min pana sa porneasca. Solutia este ori sa porti la tine tot timpul o surubelnita, ajungi foarte usor la surub, ori sa fumezi 2 tigari langa motor si sa incerci dupa . Acum motorul mi-e in service, nu pot face o fotografie sa-ti arat unde este surubul... Bine de stiut faza cu benzina. Mie cineva mi-a recomandat sa tin tot timpu benzina cat mai multa in rezervor tot pe principiul acesta. Daca apuci pune poze! Mersi mult. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Bine de stiut faza cu benzina. Mie cineva mi-a recomandat sa tin tot timpu benzina cat mai multa in rezervor tot pe principiul acesta.Daca apuci pune poze! Mersi mult. Asfalt uscat! Am reusit sa gasesc o fotografie aproximativa cu zona in care este surubul. Si-a convertit careva pana acum S-ul in N. Imi place mai mult cum arata varianta naked, ma gandesc sa fac modificarea dar costa cam mult... un bord pt naked am vazut pe la ~100 lire pe ebay.co.uk, far si suportul pt far pe la 130-140E, un parbriz 70-100E, nu prea se justifica costurile. Mai bine-l vand si iau unul naked direct, sau este careva interesat de un schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 salutari care e faza cu rezerva ? mergeam azi pe straga si mi se opreste motorul , dau pe rezerva si nu se intampla nimik, opresc ma pun pe trotuar si mai incerc si tot nimika , in final am tras socul la maxim si a pornit ( fiind indreptat spre ON) si facea k un piaggia supraalimentat si abia avand forta de a pleca din loc, de aicea nu inteleg mi-e stricat butonul ala de rezerva , sau ?? acolo odata scrie "ON" SI "RES" de aicea deduc ca on este normal si res rezerva . la voi e tot asa ? astept sfaturi si eu am patit odata cam acelasi lucru, dar am dat pe PRI, fara soc, a curs benzina direct din rezervor in carburatoare, a pornit si dupa am dat pe RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 si eu am patit odata cam acelasi lucru, dar am dat pe PRI, fara soc, a curs benzina direct din rezervor in carburatoare, a pornit si dupa am dat pe RES. ok mersi , o sa incerc si eu data viitoare acelasi lucru sa vad daka merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Ne-am lovit de exact aceeaÂşi problemă cu Diva unui prieten nepornită din dec.,până la urmă, după ce am anulat filtrul de benzină Âşi am desfăcut Âşi poponeataățat pompa (adică Radu, prietenul nostru super priceput - mulțumim!) Âşi robinetul+dat 10 min. la demaror, victorie! am coleg de plimbări. Anyway, se pare că pompele aste pe vacuum sunt cele mai ordinare Âşi Radu ne-a recomandat călduros să ne luăm pompe electrice, am înțeles că se alimentează de la bobine Âşi gata! Cum naiba în loc de poponeataățat iese POPONEATAățat???????????? poponeata poponeata ăÂştia îÂşi bat joc de mine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 si eu am patit odata cam acelasi lucru, dar am dat pe PRI, fara soc, a curs benzina direct din rezervor in carburatoare, a pornit si dupa am dat pe RES. Eu am uitat sa mentionez ca aveam probleme cu pompa de benzina, curgea cateodata benzina din ea (si pt ca n-am gasit garnitura de care aveam nevoie a trebuit sa comand o pompa noua, Yamaha OEM... 450RON ). Cred ca din cauza asta al meu are nevoie de "tratament special" cu surubeltina cand ramane fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Ok....tocmai ma uitam peste schema electrica si am observat ceva obiect nr 45 : Solenoid valve (carburetor heater). Cine stie cum sta treaba cu acesta? au carburatoarele preincalzire in caz ca e frig? A doua chestie: totusi cum merge carburatorul asta pe vacum? Nu poti sa-i pui o ramificatie pe ramura de vacuum sa creex vacum extern cu o pompa mica manuala ca sa amorsexi pompa cand ai probleme cu alimentarea cu benzina? sa-mi vina numa numerele odata ca ma apuc eu de mesterit Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) A doua chestie: totusi cum merge carburatorul asta pe vacum? Ok....e prea tarziu trebuie sa ma culc ....am vrut sa scriu "pompa asta pe vacum" ...si vad ca am si confundat cateva "z"-uri Editat Aprilie 2, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Ok....tocmai ma uitam peste schema electrica si am observat ceva obiect nr 45 : Solenoid valve (carburetor heater). Cine stie cum sta treaba cu acesta? au carburatoarele preincalzire in caz ca e frig? dupa cate stiu eu au introdus "bujiile de incalzire a benzinei" in carburatoare incepand cu '98, odata cu trecerea la dublu disc de frana pe roata fata. a mea e din 2000, are asa ceva si se simte pe deplin. a pornit dupa o luna de stat in ger imediat, cu robinetul dat pe PRI, ca sa curga benzina direct - nu mai trece prin pompa de benzina. in alta ordine de idei, acul turometrului nu sta fix la mine, bate un pic, asta in turatii pana in 4000 si cand nu e in sarcina. la voi cum e? sonor nu se sesizeaza diferente de turatie bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 dupa cate stiu eu au introdus "bujiile de incalzire a benzinei" in carburatoare incepand cu '98, odata cu trecerea la dublu disc de frana pe roata fata. ok....dar a mea e din '93...inseamna ca au si astea mai vechi. Oricum daca e asa e o chestie desteapta. Sa nu chinui atat motoru preincalzeste benzine. Ca la dieslurile noi. Ma mai interesez.... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 ok....dar a mea e din '93...inseamna ca au si astea mai vechi. Oricum daca e asa e o chestie desteapta. Sa nu chinui atat motoru preincalzeste benzine. Ca la dieslurile noi. Ma mai interesez.... Asfalt uscat! am citit in manualul haynes: - modele '92-'95 au un sistem de incalzire a carburatoarelor folosind uleiul din motor , un termostat comanda o electrovalva care da drumul uleiului sa incalzeasca carburatoarele sau nu in fct de temp lor. - modele din '96 incoace au cate o bujie de incalzire pe fiecare carburator, comandate tot de un termostat, la fel, in fct de plaja de temperatura pe care trebuie sa o aiba carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 si totusi nu inteleg prea bine - la 92-96 nu te ajuta la pornire pt ca uleiul e oricum rece, pe de alta parte din 96 incoace spun clar ca daca bujiile sunt operationale si cutia de viteze e la N se opresc bujiile - deci iarasi nu te ajuta la pornire decat daca ti ambreiajul tras si cuplezi cutia - ajutati-ma cu engleza ca poate nu inteleg eu bine. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 (editat) si totusi nu inteleg prea bine - la 92-96 nu te ajuta la pornire pt ca uleiul e oricum rece, pe de alta parte din 96 incoace spun clar ca daca bujiile sunt operationale si cutia de viteze e la N se opresc bujiile - deci iarasi nu te ajuta la pornire decat daca ti ambreiajul tras si cuplezi cutia - ajutati-ma cu engleza ca poate nu inteleg eu bine. bafta! Mda....interesant. Am citit ce e acolo in engelza si asa e, nu prea explica la ce foloseste ci cum sa-l testezi....da atunci nu-i vad rostu? Doar daca nu a fost inventat pentru mers in frig, ca atunci sa imbunatateasca performantele. Am mai gasit poza asta: Editat Aprilie 4, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.