djdee Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Asta este sunetul care se aude la mine, cred ca toti vb de acest sunet Asfalt Uscat Sunet_Yamaha.mp3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supape mai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste daca zgomotul nu e foarte puternic, se mai poate merge asa. oricum, daca se aude, e bine de consultat un mecanic priceput in alta ordine de idei, daca ati urmarit filmuletul de pe youtube cu neamtul, ati observat ca, la pornirea dupa o perioada mai lunga de timp (1 luna spunea neamtul), acesta a pus robinetul in pozitia PRI, iar dupa ce a pornit motorul l-a trecut pe ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 salut, eventual de pe ebay care este scump ,vezi linkalta varianta cauti unul universal sau in cel mai rau caz il fabrici tu Asfalt uscat ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supapemai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste la mine e exact invers, se aude dupa ce se incalzeste motorul, undeva in partea stanga a chiulasei sa fie altceva? PS ai dat diva, ca nu mai vad anuntul la semnatura? Mesaj completat are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! m-as baga la iarna sa "sculptez" un bugspoiler din polistiren expandat (lucru direct pe motor), dar trebuie gasit un meserias in ale fibrei de sticla sa faca matrita pe negativ, ca apoi sa toarne bug-ul propriu-zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supapemai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste daca zgomotul nu e foarte puternic, se mai poate merge asa. oricum, daca se aude, e bine de consultat un mecanic priceput in alta ordine de idei, daca ati urmarit filmuletul de pe youtube cu neamtul, ati observat ca, la pornirea dupa o perioada mai lunga de timp (1 luna spunea neamtul), acesta a pus robinetul in pozitia PRI, iar dupa ce a pornit motorul l-a trecut pe ON Salut, supapele sun ok pt ca le-am masutat shi sunt in parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 daca are careva probleme la intratul in viteza, vand rulmentul si saiba de la ambreiaj...cod AXK si AS 1528, eu le-am luat in dublu exemplar, am doua saibe in loc de una, daca nu vreti sa mai asteptati dupa cei ce aduc piese sau sa comandati le dau cu 20 lei cu transportul prin posta...prind bine mai ales ca se gasesc doar la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 `vad ca de ceva timp nimeni nu a mai postat nimic pe aici. Chiar nici eu doarece a plouat si vremea e deosebit de friguroasa pentru aceasta perioada.Nici macar nu am mai pornit motocicleta de o saptamana dar barem i-am deconectat bateria la borna negativa. Stie cineva daca temperaturile scazute inregistrate noaptea, adica 2-4 gr influenteaza negativ caracteristicile bateriei??Eventual bagam bateria in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 `vad ca de ceva timp nimeni nu a mai postat nimic pe aici. Chiar nici eu doarece a plouat si vremea e deosebit de friguroasa pentru aceasta perioada.Nici macar nu am mai pornit motocicleta de o saptamana dar barem i-am deconectat bateria la borna negativa. Stie cineva daca temperaturile scazute inregistrate noaptea, adica 2-4 gr influenteaza negativ caracteristicile bateriei??Eventual bagam bateria in casa. Experienta personala: Motorul l-am cumparat in oct 2008 si a stat in garaj de tabla pana in feb. Pana in dec il mai porneam saptamanal, mai dadeam o tura prin padurea de langa starda (nu aveam numere). In feb cand am vrut sa-l pornesc nu mai pornea deloc. Bateria a murit complet. A trebuit sa cumpar una noua. Anul acesta din pacate am deja parcat motoru si chiar de sta in garaj de beton, i-am scos bateria si l-am dus acas. Unii zic ca nu are nimica. Totusi altii recomanda sa-l tii in casa si sa-l mai incarci din cand in cand. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 /index.php?showtopic=388695 Piese xj600 din 94 model 4BR!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salut ! In primavara am achizitionat o moto yamaha divercion din 1996 ,model 4DU 33000 de km de care sunt foarte multumit . Am avut ceva probleme cu pastilele de la supape pe care le-am inlocuit. Acum cateva zile fiind mai rece afara,am observat la pornire ca ies gaze arse si stopi de apa pe un orificiu de2mm din toba undeva in partea de dedesupt linga lipitura a doua de langa galeriile de evacuare. Va rog sa-mi spuneti daca la voi e la fel Dupa parerea mea cred ca sunt orificii de evacuare a condensului,dar nu stiu daca este normal sa iasa si gazele arse. Proprietarul dinainte lea astupat cu silicon crezand ca sunt sparte tobele. Pe mine nu ma deranjeaza ca iese fum pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salut !In primavara am achizitionat o moto yamaha divercion din 1996 ,model 4DU 33000 de km de care sunt foarte multumit . Am avut ceva probleme cu pastilele de la supape pe care le-am inlocuit. Acum cateva zile fiind mai rece afara,am observat la pornire ca ies gaze arse si stopi de apa pe un orificiu de2mm din toba undeva in partea de dedesupt linga lipitura a doua de langa galeriile de evacuare. Va rog sa-mi spuneti daca la voi e la fel Dupa parerea mea cred ca sunt orificii de evacuare a condensului,dar nu stiu daca este normal sa iasa si gazele arse. Proprietarul dinainte lea astupat cu silicon crezand ca sunt sparte tobele. Pe mine nu ma deranjeaza ca iese fum pe acolo. salut , in primul rand bine ai venit pe forum ,nu-ti fa probleme cum ai zis si tu sunt niste orificii de evacuare a condensului asa este si la mine , din cand in cand mai iese si fumul pe acolo in principal la pornire... p.s. pune o poza cu XJ-ul tau sa-l vedem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 MULTAM PENTRU RASPUNS, ALEX Deocamdata ma descurc mai greu cu comunicarea pe forum.Pentru moment nu am poze cu ia,dar maine daca este timpul frumos am sa o pozez. Pana acum merge bine,cand mai prind un banut mai schimb cate-o garnitura . Motocicleta a fost adusa din Germania in 2006 ,a mers 20km in bucuresti ,tipu a cazut cu ia si de atunci o tine in garaj.Dupa un schimb de ulei si baterie schimbata ,merge ca unsa. Cand ama schimbat pastilele,m-am dus cu ia la un service la un amic care repara masini,care ma ajutat cu niste scule ,cea mai buna a fost un stetoscop ptr. motoare care ma ajutat sa aud exact de la care cilindru provine tacanitu de pastila. acum strang banuti sa-i cumpar un suport pentru cutie si apoi cutia. Abia astept sa vad cum porneste iarna ,avand an vedere ca ma deplasez numai cu motocicleta ,vara/iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Welcome to the club! ÂŞi te rugăm, poze! Am dat o tură azi până la Julița, vreme superbă pt. moto, mai ales seara mai pe răcoare motorul merge ceas! Nu mai pot cu TIRurile!Vreau altă țară!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Din lipsă de ocupație, recunosc, lansez o temă interesantă pt. mine : posesori de Dive 900, lăsați-vă admirate odraslele! Promit că stau cuminte Âşi mă uit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 eu am dat-o intre timp....dar sa tinem threadul sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 SALUT ! Am ramas dator cu niste poze. De-o vre-o doua zile ma chinui sa termin o husa,deoarece moto. sta afara .Putea sa dureze o zi dar a trebuit intai sa repar masina de cusut,ca era "gripata".Husa a iesit destul de bine,avand in vedere ca materialul +doua papiote =40 lei. Am ramas surprins ca la 0 grade , motorul a pornit din prima,binenteles cu socul tras,chiar mai bine decat atunci cand e mai cald afara,banuiesc ca benzina nu se mai evapora asa de repede din carburatoare si de aceia porneste din prima. De curand mi-am cumparat un spray de uns lantul,pe care am vrut sa-l tin pana imi cumpar si unul de curatat ,dar nu am rezistat si am inceput sa ung lantul ,am ramas surprins ca pe lant a ramas ca o spuma alba,e normal? (e prima data cind cumpar asa ceva).Pana acum am folosit pentru uns valvolina si pentru curatat,motorina.Va intreb daca merita sa dau banii pe un spray de curatat? Si inca ceva:am langa mine un atelier de vopsitorie auto si iam intrebat daca fac si carene moto mi-au spus ca fac si ca ma-r costa 100 lei de reparat ,"chituit ",vopsit ,credeti ca merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 SALUT !Am ramas dator cu niste poze. De-o vre-o doua zile ma chinui sa termin o husa,deoarece moto. sta afara .Putea sa dureze o zi dar a trebuit intai sa repar masina de cusut,ca era "gripata".Husa a iesit destul de bine,avand in vedere ca materialul +doua papiote =40 lei. Am ramas surprins ca la 0 grade , motorul a pornit din prima,binenteles cu socul tras,chiar mai bine decat atunci cand e mai cald afara,banuiesc ca benzina nu se mai evapora asa de repede din carburatoare si de aceia porneste din prima. De curand mi-am cumparat un spray de uns lantul,pe care am vrut sa-l tin pana imi cumpar si unul de curatat ,dar nu am rezistat si am inceput sa ung lantul ,am ramas surprins ca pe lant a ramas ca o spuma alba,e normal? (e prima data cind cumpar asa ceva).Pana acum am folosit pentru uns valvolina si pentru curatat,motorina.Va intreb daca merita sa dau banii pe un spray de curatat? Si inca ceva:am langa mine un atelier de vopsitorie auto si iam intrebat daca fac si carene moto mi-au spus ca fac si ca ma-r costa 100 lei de reparat ,"chituit ",vopsit ,credeti ca merita? Arata bine mobra , so stapanesti sanatos si sa faceti cati mai multi km impreuna fara incidente in legatura cu sprayul de lant eu personal nu am patit sa lase spuna alba acuma depinde ce tip de spray ai luat (poate e de offroad ) eu folosesc pe timp de iarna T-90 este ieftin si nu rugineste lantul , oricum acuma mai mult sta si o tin oarecum afara . 100 lei nu mi se pare mult pt chituit si revopsit numa sa faca treaba buna , depinde cat o tii sa se merita investitia P.S. am si eu o mica problema poate ma ajuta cineva , zilele trecute am curatat carburatoare , desfacut camerele de plutire bagat in solutie suflate orificile, pus la loc ...rezultat merge bine si nu mai fluctueaza turatiile - Problema nu mai porneste cu socul tras , oricat de frig ar fi afara, porneste din prima fara soc si dupaceia trb sa-l trag sa ramana constant pana se incalzeste , ce sa-i fac ? Asfalt uscat ! Mesaj completat Acuma se fura si XJ-urile LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 pe lant a ramas ca o spuma alba,e normal? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 merci ,alex pentru km..multi ! Sprayu-l pe care l-am luat ,este un spray de la Putoline TECH CHAIN (CERAMIC CHAIN WAX) ,a fost cam scump...sa vedem daca merita,sa mai cumpar. Inca nu am ajuns la faza carburatoarelor,dar v-a trebui sa le curat si eu,pe la primavara,dar am gandit ca pana la desfacutul carbu.sa schimb filtrul de benzina;cei de la yamaha au spus ca nu se schimba ,ca se poate curata(nu ieste adevarat ,filtrul de benzina nu se curata!)nu ai cum. Eu cred ca nu ai asezat componentele in ordinea lor,ceva ti-a scapat ,nu este normal sa tragi socul dupa ce porneste.La mine dupa ce porneste si socul nu e tras;cand vreau sa-l trag se opreste. La tine ceva ramane deschis cand nu trebuie (clapetele de aier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 ÂŞi a mea porneÂşte fără Âşoc, chiar Âşi acum, Âşocul îl trag după vreo 3-4 sec. iar apoi îl scad treptat pe măsură ce se încălzeÂşte motorul iar vara nu foloseam deloc Âşocul, o țineam doar din accelerație, deci - nu cred să ai probleme... ÂŞi scuze, dar nu pot: aier=aer Âşi ieste= este! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 ...al meu porneste greu si vara si iarna. Tot timpul trebuie sa trag socul si treptat impins inapoi cum se incalzeste. La inceput e si puturos cateva minute, iar daca trag de acceleratia exact dupa pornire moare motoru. Chiar si dupa curatire si reglare carburatoare. Merge mai frumos dar la pornire exact aceasi situatie. In primavara ar trebui sa-l desfac si eu sa curat si restul de filtre si sa spal bine lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 salutare! hai sa mai scriu si eu ca a trecut cam mult de cand nu am mai dat nici un semn despre viata! Intai raspund ultimilor articole: - nu se merita sa iei un spray de curatat, preferabile e motoruina dupa care spalat lantul cu detergent si apa calda, zvantat lantul eventual si mers asa cu el neuns putin ca sa fie aruncata mizeria care s-a incapatzanat sa se ia, apoi uns cu un spray de calitate. recomand Motul. Am folosit si Putoline de uns dar nu am fost satisfacut. Arunca ulei lipicios lantul peste tot dupe ce e uns cum trebuie si de depune asa de mult praf... - la curatat carburatoarele ...eu am facut-o asta vara la inceput si am scris un articol. De fapt am curatat capacul decantor care era plin de nisip fin ruginiu. Vedeti sa nu lasati desfiletate suruburile paharului carburatoarelor sa va curga pe drum benzina. - o alta problema e datul airboxului... dupa aceasta operatiune eu nu am mai putut fixa o guma- garnitura a acesteia pe difuzorul carburatorului si a trebuit sa le inlocuiesc pe toate ca imi tragea aer fals..le-am inlocuit cu furtun siliconic alb de ala de irigat gradina si sunt multumit. - filtrul de benzina la mine avea impuritati,l-am schimbat. Cartonul ala din el era rosu de rugina din benzina.i-am pus un filtru de 4 lei care se gaseste la orice magazin de auto de la piata sau Luk oil...e filtru care se pune la Dacie, transparent. E mai bine cu el deoarece vad cata benzina am in filtru si astfel stiu daca sa comut sau nu pe PRI. O intrebare: Cum verific starea releului de incarcare,pt ca nu am mai pornit moto de 3 sapt si abia a luat-o. Am deconectat bateria. Asta vara am mai incarcat-o si a pornit motorul mult mai bine, uneori si fara socul tras cum era obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 asa este ,ai dreptate aier=aer si ieste=este. Multumesc pentru corectare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Japonezii au gandit-o sa porneasca cu socul tras tot anul. Depinde de temperatura cat de repede trebuie inchis socul. E descris foarte frumos si in manual. A mea porneste exemplar. Prima toamna-iarna parca pornea mai greu, dar in primavara urmatoare: am schimbat toate filtrele [aer, ulei, benzina], schimb ulei, baterie noua, curatat carburatoare, bujii Irridium >> de atunci nicio problema la pornire! Au trecut 1,5-2 ani de atunci.. Bateria ar trebui sa aiba vreo 12,5V cu motorul oprit. Cu moto pornit + consumatori ar trebui bage peste 13,5 - 13,8V ; cca. 5000 RPM, ca altfel circuli prin oras cu lumini si te trezesti ca ramai fara baterie.. alternatorul incarca, dar nu destul. Am vazut chestia asta si la un XJ600. De masurat se masoara ft. simplu la baterie. Frigul prelungit afecteaza bateria. Ia-o in casa, la racoare. La 1-2 luni se pune pe incarcator moto. Afara e deja inghet! Mesaj completat Ce am uitat sa precizez: eu la inceputul fiecarui sezon fac toate schimburile necesare - ulei + filtre. La ritmul meu asta inseamna cam 3000-3500 KM. 3 ani = cca. 10.000 KM. Manualul nu-ti cere schimburi asa dese, dar imi place sa am grija de ea, chiar daca circul tot mai rar. Le iubesc si le ingrijesc! Primavara asta filtrul de aer doar l-am suflat, ca arata ft. bine. PS: accept donatii de timp liber! in functie de volum sunt dispus sa-l si-mpart on & off-road moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.