Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului?

dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri.

 

incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe...

 

Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective?

 

roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe...

 

roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare...

motoreta fu pornita numai pe cricul central.....si pe ala lateral.. se comporta la fel..rateuri pe una dintre tobe pana se incalzeste si am impresia..sau ma insel mai rau... nu stiu.. ca merge inconstant ..se aud cam aceleasi rateuri in mers pe toba stanga ori o fi lantul slab care in frana de motor imi loveste ceva metalic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, pentru cine nu stie bujiile cu iridiu nu se regleaza, doar se inlocuiesc.

Referitor de mersul neregulat la relanti uneori, nu este neaparat din buji, reglaj, ci asta este fenomenul la motoarele pe carburator. Rezolvarea este accelerarea de cateva ori sa se arda benzina din cilindri dupa care isi revine.

Numai bine. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj.

In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante .

In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came.

a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei.

Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote.

Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj.

In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante .

In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came.

a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei.

Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote.

Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km.

Bafta.

 

cel putin pt mine este irelevant zgomotul....orice motor scoate zgomote daca este "ascultat" cu microfonul de pe carter.....atata timp cat nu "bate" exagerat metalic eu zic sa nu-ti faci griji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce am comandat garnituri?

In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor.

Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva.

Devenisera foarte rigide si stateau stramb.

de unde?

de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape).

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce am comandat garnituri?

In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor.

Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva.

Devenisera foarte rigide si stateau stramb.

de unde?

de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape).

;)

Am inteles.... si eu am avut aceeasi problema acum 6 luni dar am rezolvat-o cum am mai spus cu garnituri confectionate din furtun siliconic care vin mai bine decat alea originale.. si chiar de as avea garnituri originale tot pe alea din furtun le-as lasa ca sunt siliconice si se muleaza bine, nu se intaresc si arata ok.le-am verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu.

Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau:

Ceas turometru

scarita

stop

acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul)

 

Incearca pe ebay. Elmentu ca ceasu pot fii foarte scumpe noi. Scarite, stop eu zic iei la bani marunti...eu am platit 1 euro pt o oglinda si am dat 8 euro pt taxe postale ;)

 

Scarite poti pune si de la alt motor de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu.

Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. :D

 

Sal ai cumva un nr de tel sau e-mail de la DUAL TOURS, 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual Tours srl

 

 

Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti

Bucuresti

Romania

 

info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea.

021-528 0474 / 021-528 0475

021/528 0476

0729.019.787

http://www.motociclete.com.ro/

 

Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual Tours srl

 

 

Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti

Bucuresti

Romania

 

info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea.

021-528 0474 / 021-528 0475

021/528 0476

0729.019.787

http://www.motociclete.com.ro/

 

Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00

 

Multumesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cand am apucat eu sa citesc mesajul in care l-ai recomandat tu, eu deja ma intalnisem cu perseu si vazusem motorul :(.

 

oricum, Cristi, mi-a lasat o impresie foarte buna motocicleta si ne auzim la tel. in principiu sper ca m-ai inteles ca trebuie sa vad si un CB :crack:

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

Foarte interesant ce se aude acolo.Se aude si la mine,dar mult mai slab ca intensitate (momentan) e de vazut.

In viitorul apropiat am sa umblu si eu in zona aia,deoarece cam patineaza ambreiaju'.Trebuie sa-l desfac si sa masor grosimea discurilor ,sigur sunt uzate.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...