b374 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Japonezii au gandit-o sa porneasca cu socul tras tot anul. Huh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Vroiam sa dau de inteles ca si vara se porneste cu soc - motor rece, bineinteles. Am punctat cu rosu explicatiile despre utilizarea socului. La Diversionul meu se aplica perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Vroiam sa dau de inteles ca si vara se porneste cu soc - motor rece, bineinteles.Am punctat cu rosu explicatiile despre utilizarea socului. La Diversionul meu se aplica perfect. Omu' cat traieste invatza chiar sunt curios care-i explicatia de au pus chestia asta in manual pt orice vreme... Eu din martie pana in octombrie am pornit-o numai fara soc... fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Omu' cat traieste invatza chiar sunt curios care-i explicatia de au pus chestia asta in manual pt orice vreme... Eu din martie pana in octombrie am pornit-o numai fara soc... fara probleme... Si a mea porneste si fara soc, dar cu soc la prima atingere! vara oricum il inchid ft. repede. Si la motorul mic, enduro am aceeasi procedura pt. soc, descrisa in manual, valabila tot anul. Oricum, important este sa le folosim!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Incep sa ma ingrijorez Mie vara i-mi trebe c-am 10 sec cu socul tras (turatia urca la 3-4000)...dupa aia il mai las vreo 20-30 de secunde pe jumate impins (turataia pe la 2500-3000)...dupa care il imping inpoi complet si il mai las vreo 2 min la relantiu (turatii pe la 1-1500). Deci timp total vreo 3 min...adica pana inchid garaju...pana pun genunchierele...ma mai uit la lumini...etc...si afara sunt 30C... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Poate e mai batrana si are nevoie de mai mult timp Important este ca ii acorzi minutele alea! Eu vara, dupa pornire, instant trebuie sa reduc socul la jumate. Operatia ta seamana cu a mea de toamna-iarna, dar nici atunci nu am nevoie de soc maxim asa mult. La primavara poate ajuta o verificare/schimbare: filtre, bujii, carburatoare, rezervor, robinet rezervor, conducte benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 salut ! Ieri am profitat de vremea de afara si m-am apucat sa desfac carburatoarele,cu conditia sa le curat,primu' lucru am desfacut capacele de la avansul vacumatic si am curatat pistonasele+membranele,stiind ca ama ceva probleme cu pistonasele (nu mai culisau in locasul lor din cauza mizeriei;mizerie care intra pe la garniturile de la carcasa filtrului de aer;cred ca trage si aer fals pe acolo)trebuie sa le schimb urgent.In rest am mai curatat cu benzina,pe unde am reusit sa ajung cu pensula.Nu poti sa cureti bine,daca nu ai compresor. De pornit,porneste bine,zic eu,vara fara soc tras si de la 5,10 grade trag socu'(relantiul sta intre 1000 si 1500 de ture ,sub 1500 cand motorul este cald). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Poate e mai batrana si are nevoie de mai mult timp Important este ca ii acorzi minutele alea! Eu vara, dupa pornire, instant trebuie sa reduc socul la jumate. Operatia ta seamana cu a mea de toamna-iarna, dar nici atunci nu am nevoie de soc maxim asa mult. La primavara poate ajuta o verificare/schimbare: filtre, bujii, carburatoare, rezervor, robinet rezervor, conducte benzina.. Mda...este batrana...'93 cu +82k Km. Carburataoare curatate si reglate vara asta. Bujii NGK 8E. Si mai era problema ca eram un fel de biker de weekend anul acesta. Statea cate 1-2 sapt in garaj. Trebuia sa ma lupt un pic pana cand pornea. Deci posibil sa fie si asta cauza. Oricum zicea careva aici ca nu incarca cum trebuie. La anu vreau sa verific si instalatia daca tot ma apuc sa-i fac avarii. Problema mea ca nu am unde sa-l desfac. In garaj stau 4 motoare iar reparatu in pivnita n-o mai repet. Am facut-o cu scooteru si mi-a ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 si m-am apucat sa desfac carburatoarele,cu conditia sa le curat,primu' lucru am desfacut capacele de la avansul vacumatic si am curatat pistonasele+membranele,stiind ca ama ceva probleme cu pistonasele (nu mai culisau in locasul lor din cauza mizeriei;mizerie care intra pe la garniturile de la carcasa filtrului de aer;cred ca trage si aer fals pe acolo)trebuie sa le schimb urgent. deci..ai reusit sa pui airboxul si garniturile sale sa cada bine pe gurile carburilor? daca trage aer fals e nasol..si eu am patit-o si a trebuit sa improvizez garnituri. Uita-te deci bine ca acele garnituri sa nu se intareasca si sa se stranga bine la colier, colierul sa nu se roteasca. Daca vezi ca garniturile joaca,atunci le schimbi....de unde? gasesti pe e-bay sau le faci singur ca subsemnatul. Astept sa vad cum te-ai descurcat! Succesuri ! Mesaj completat Ieri ,fiind caldut afara am luat motorul putin la o tura in total 60 km dus intors....fiind pe rezerva am alimentat de la o statie Luk oil. Parca nu a mers cum ma asteptam, adica sa aiba vana care o avea mai acu 3-4 saptamani. I-am pus benzina de 95. Mesaj completat Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului? dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri. Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective? e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului? dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri. Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective? e normal Eu asa am patit cand am trantit mobra langa lacul din Ghiroda (am prins o urma de tractor si n-am mai putut sa-l tin). Dupa ce l-am ridicat si l-am pornit din nou pe toba din dreapta gazele ieseau cu intrerupere (mobra a picat pe partea stanga). Dupa cateva minute de mers in relantiu si-a revenit si n-am mai avut probleme cu el. La mine presupun era problema de benzina din carburator. Pt tine nu pot sa zic altceva decat sa vezi cum arat bujiile, eventual cu un smirglu foarte fin curatale. Alta ar fii ca se depune apa in cele doua carburatoare si pana la evapora face figuri ...sau daca intrebi batranii de la bloc ...curata capacu de la delcou Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 SALUT ! Daca atunci cand pornesti motoru',se simte miros de benzina,inseamna ca nu sa aprins si verifici bujiile,curatat + reglarea distantei dintre electrozi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 SALUT !Daca atunci cand pornesti motoru',se simte miros de benzina,inseamna ca nu sa aprins si verifici bujiile,curatat + reglarea distantei dintre electrozi. Nu se simte miros de benzina. Am vazut caimi arunca picaturi de apa cand dadea rateuri ceea ce cred eu ca e normal sa arunce, de la condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului? dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri. incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe... Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective? roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe... roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare... motoreta fu pornita numai pe cricul central.....si pe ala lateral.. se comporta la fel..rateuri pe una dintre tobe pana se incalzeste si am impresia..sau ma insel mai rau... nu stiu.. ca merge inconstant ..se aud cam aceleasi rateuri in mers pe toba stanga ori o fi lantul slab care in frana de motor imi loveste ceva metalic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) /index.php?showtopic=388695 Piese de schimb din dezmembrare. Informatii si detalii la 0745435882 Editat Noiembrie 16, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut , navigand pe net am dat de urmatoarele poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Sal, pentru cine nu stie bujiile cu iridiu nu se regleaza, doar se inlocuiesc. Referitor de mersul neregulat la relanti uneori, nu este neaparat din buji, reglaj, ci asta este fenomenul la motoarele pe carburator. Rezolvarea este accelerarea de cateva ori sa se arda benzina din cilindri dupa care isi revine. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut , navigand pe net am dat de urmatoarele poze trebuia lucrat si la codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 06:05 AM' [/color] post='2193940'] Mesaj completat Păi ăsta e streetfighter-allrounder! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut! daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj. In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante . In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came. a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei. Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote. Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut!daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj. In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante . In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came. a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei. Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote. Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km. Bafta. cel putin pt mine este irelevant zgomotul....orice motor scoate zgomote daca este "ascultat" cu microfonul de pe carter.....atata timp cat nu "bate" exagerat metalic eu zic sa nu-ti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 salut ! Azi au venit garniturile comandate acum 5 zile de la Dual Tours, cum am ajuns acasa le-am si montat... pret 110 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 de ce ai comandat garnituri? de unde ? alea vechi de hiba aveau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 de ce am comandat garnituri? In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor. Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva. Devenisera foarte rigide si stateau stramb. de unde? de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 de ce am comandat garnituri?In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor. Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva. Devenisera foarte rigide si stateau stramb. de unde? de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape). Am inteles.... si eu am avut aceeasi problema acum 6 luni dar am rezolvat-o cum am mai spus cu garnituri confectionate din furtun siliconic care vin mai bine decat alea originale.. si chiar de as avea garnituri originale tot pe alea din furtun le-as lasa ca sunt siliconice si se muleaza bine, nu se intaresc si arata ok.le-am verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.