b374 Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului? dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri. incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe... Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective? roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 incearca s-o lasi pe cricul central si vezi daca e vreo diferenta dupa aia intre tobe... roteste bujiile daca crezi ca-i de la ele... mie nu-mi pare... motoreta fu pornita numai pe cricul central.....si pe ala lateral.. se comporta la fel..rateuri pe una dintre tobe pana se incalzeste si am impresia..sau ma insel mai rau... nu stiu.. ca merge inconstant ..se aud cam aceleasi rateuri in mers pe toba stanga ori o fi lantul slab care in frana de motor imi loveste ceva metalic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) /index.php?showtopic=388695 Piese de schimb din dezmembrare. Informatii si detalii la 0745435882 Editat Noiembrie 16, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut , navigand pe net am dat de urmatoarele poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Sal, pentru cine nu stie bujiile cu iridiu nu se regleaza, doar se inlocuiesc. Referitor de mersul neregulat la relanti uneori, nu este neaparat din buji, reglaj, ci asta este fenomenul la motoarele pe carburator. Rezolvarea este accelerarea de cateva ori sa se arda benzina din cilindri dupa care isi revine. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut , navigand pe net am dat de urmatoarele poze trebuia lucrat si la codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 06:05 AM' [/color] post='2193940'] Mesaj completat Păi ăsta e streetfighter-allrounder! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut! daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj. In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante . In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came. a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei. Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote. Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut!daca tot a inceput moda inregistrarilor trancanitului la motorul de Diversion, m-am gandit sa iau si eu exemplul lui Nick Djdee de la Cluj. In seara asta m-am decis sa pun si eu la auditie trancaniturile care parca sunt mai pregnante . In seara asta m-am gasit cu un nene care se mai baga la schimbat consumabile la moto plus putin prin motoare si a spus ca zgomotul e de la axa cu came. a tras ambreiajul si zgomotul se aude aproximativ la fel, ceea ce o sa observati cand ascultati pe la jumatatea coloanei. Am inregistart cu capacul baii de ulei ,pe unde se toarna ulei scos si apoi am pus capacul. Zgomotul e mai tare cand e scos capacul si mai metalic.Apoi am accelerat si de cateva ori, se va auzi ca un vajait si am mutat telefonul si pe partea opusa ambreiajului(asta spre sfarsit) plus si intre cilindri, poate se mai percep si alte zgomote. Deci, ce parere aveti? asa se aude si la voi? nenea ala asa zis mecanic se sperie de zgomotul pe care il am si cu care circul de 10 mii km. Bafta. cel putin pt mine este irelevant zgomotul....orice motor scoate zgomote daca este "ascultat" cu microfonul de pe carter.....atata timp cat nu "bate" exagerat metalic eu zic sa nu-ti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 salut ! Azi au venit garniturile comandate acum 5 zile de la Dual Tours, cum am ajuns acasa le-am si montat... pret 110 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 de ce ai comandat garnituri? de unde ? alea vechi de hiba aveau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 de ce am comandat garnituri? In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor. Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva. Devenisera foarte rigide si stateau stramb. de unde? de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 de ce am comandat garnituri?In primul rand ,tragea aer fals ,cred asta deoarece atunci cand am desfacut carbu. am gasit particule de praf si nisip pe pistonasele de vacum(nu le lasa sa se mai inchida)mi s-a intamplat sa ramana turata de vre-o doua ori ,cand stateam la un semafor. Am incercat sa asez niste benzi de cauciuc intre colier si santul in care sta colierul,crezand ca rezolv ceva. Devenisera foarte rigide si stateau stramb. de unde? de la un magazin ,reprezentanta YAMHA, DUAL TOURS(faci comanda la orice piesa vrei)sant putin cam scumpe,(am dat 350 lei pe un set de garnituri pistonase etrier spate+doua ventile +cinci pastile pentru supape). Am inteles.... si eu am avut aceeasi problema acum 6 luni dar am rezolvat-o cum am mai spus cu garnituri confectionate din furtun siliconic care vin mai bine decat alea originale.. si chiar de as avea garnituri originale tot pe alea din furtun le-as lasa ca sunt siliconice si se muleaza bine, nu se intaresc si arata ok.le-am verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohmcola Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau: Ceas turometru scarita stop acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 salut! cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu. Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau:Ceas turometru scarita stop acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul) Incearca pe ebay. Elmentu ca ceasu pot fii foarte scumpe noi. Scarite, stop eu zic iei la bani marunti...eu am platit 1 euro pt o oglinda si am dat 8 euro pt taxe postale Scarite poti pune si de la alt motor de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 salut!cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu. Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. Sal ai cumva un nr de tel sau e-mail de la DUAL TOURS, 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Dual Tours srl Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti Bucuresti Romania info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea. 021-528 0474 / 021-528 0475 021/528 0476 0729.019.787 http://www.motociclete.com.ro/ Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Dual Tours srl Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti Bucuresti Romania info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea. 021-528 0474 / 021-528 0475 021/528 0476 0729.019.787 http://www.motociclete.com.ro/ Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Bătrânu, ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Bătrânu, ai pm. Despre ce e vorba in PM? nu de alta pentru ca deoarece sunt si eu curios, ma-ntelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Da, m-am prins, te-am recomandat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) pe cand am apucat eu sa citesc mesajul in care l-ai recomandat tu, eu deja ma intalnisem cu perseu si vazusem motorul . oricum, Cristi, mi-a lasat o impresie foarte buna motocicleta si ne auzim la tel. in principiu sper ca m-ai inteles ca trebuie sa vad si un CB Editat Noiembrie 28, 2009 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Acesta este sunetul care ma enerveaza la culme shi nu ii mai dau de capat. Daca este shi la voi tot asa, haideti sa discutam shi sa rezolvam problema.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 SALUT ! Foarte interesant ce se aude acolo.Se aude si la mine,dar mult mai slab ca intensitate (momentan) e de vazut. In viitorul apropiat am sa umblu si eu in zona aia,deoarece cam patineaza ambreiaju'.Trebuie sa-l desfac si sa masor grosimea discurilor ,sigur sunt uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.