perseu77 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Păi zi-ne Âşi nouă cum... Simplu..cica din sincronizarea carbelitoarelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Am o veste buna, cel putin pentru mine daca pe altcineva nu intereseaza.Am rezolvat problema cu trancanitul(zgomotul la ambreiaj/cutie de viteze), merge ca nou Diversionul Despre acest trancanit/zgomot e vorba Drumuri Bune! 700S ??? e frumos 700-le asta...cati CP are in plus fata de 600...ca de trancanit vad ca trancane mai tare Simplu..cica din sincronizarea carbelitoarelor! La mine nu ajutat...dupa sincronizre s-a schimbat limita acea de "masaj"...a coborat cu 3-400 rpm si trage un pic mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 700S ??? e frumos 700-le asta...cati CP are in plus fata de 600...ca de trancanit vad ca trancane mai tare La mine nu ajutat...dupa sincronizre s-a schimbat limita acea de "masaj"...a coborat cu 3-400 rpm si trage un pic mai bine. Sal era vb de sunatul acela, sa rezolvat, nu am video acum dar cat de curand o sa fac unul sa vezi diferenta;) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Sincronizarea de carburi îmbunătățeÂşte funcționarea motorului într-adevăr, dar n-are nimic a face cu zgomotul din oala de ambreiaj!Ca Âşi cum ai spune că tratezi hemoroizii prin scoaterea amigdalelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Totul a inceput acum 28 de luni cand mi-am cumparat Diversionul, de cand l-am cumparat avea un trancanit in partea de ambreiaj/cutie de viteze. Am shimbat mai multe pise dupa cum am citit pe acest forum(x,y tre schimbat a,b,c.......), dupa schimbata pieselor nici un rezultat. Din proprie initiativa am shimbat shi rulmenti in cutia de viteze in speranta ca sa rezolva problema(nu am gasit nimic sa fie altceva numai 3 rulmenti shi i-am shimbat 6 rulmenti, a mai ramas un singur rulment la selectorul de viteze neshimbat). In urma cu cateva zile am decis sa merg la un service unde uni ziceau ca e ok(acesta l-am omis pana acum, am fost la altele numai la acest service nu am fost). Mecanicul mi-a zis ca e problema din reglat/sincronizat/curatat carburatoarele, bineinteles ca nu am crezut, tot timpul am zis ca ceva problme mecanica cu acel trancanit. Mi-am luat inima in dinti shi am zis ca mai fac inca o data curatat/reglat/sincronizat carburatoare. Nici eu nu am crezut, mai ales ca am facut sincronizare de carburatoare acum 1900km, dar am mai incercat inca o data la un prieten, prima data am facut verificare carburatoarele shi spre mirarea mea am constatat ca nu sa facut treaba bine acum 1900km, iar dupa ce am facut curatat/reglat/sincronizat carburatoarele trancanitul a disparut. Cine vrea sa creada bine, cine nu mai trebuie sa astepte, o sa fac un video cu dovada, deshi nu tre sa demonstrez la nimeni nimic atat timp cat stiu cat suflet am pus sa rezolv problema trancanitului, perseu77 stie cat m-am chinuit pt ca am tinut legatura cu el, chiar daca nu am prea scris pe acest forum. Va doresc toate ce bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 OK, glumeam doar,la capitolul reglat ce anume ai făcut, sincronizare am făcut Âşi eu, e mai bine dar se mai poate... Mesaj completat Apropos, zgomote sunt doar la relanti, în miÂşcare sună chiar bine, probabil frigul face bine Âşi el.În ultima vreme îmi place tot mai mult mersul rotund Âşi chiar rasat aÂş putea spune Âşi la ultima tură pe Âşosea m-am trezit schimbând vitezele în turație maximă Âşi ajungând la viteze destul de mari (160+) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Inainte de sincronizat carburatoare: Dupa sincronizat carburatoare: Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 de cate ori ai sincronizat carburatoarele de cand o ai? eu am diversionul de 3 ani si am umblat la carburatoare de foarte multe ori, cu diverse ocazii, avand acces la sculele unui service moto. le-am sincronizat si eu si cei de la service si nu a disparut zgomotul de la ambreiaj. parerea mea e ca nu aceasta este rezolvarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Nu prea inteleg legatura intre sincronizare si ambreiaj... da, poa sa bata, troncane etc daca nu sunt sincronizate ca atunci un cilindru are amestec mai bogat sau mai sarac... dar in rest... nu vad legatura. Sper sa fie asta si sa nu urmeze un post peste 10 zile cu "a aparut din nou" In rest... totusi, daca toata lumea se plange de faza asta dar nimanui nu i-a crapat nic de la ea - nu intentionez sa-mi bat capul ... a mea se duce spre 44k si mere bine, asa la capitolul zgomote si un pic de gluma pot sa zic ca partea cu zgomotele de la carena de se mai mentioneaza se rezolva cu fibra de sticla pe dos si cum e pacat sa o armezi asa ca n-ai ce face poti sa mai schimbi si un semnal, o scarita, o maneta, un reshape pe fatza careneim niste chit si sa-i dai si o vopsea cu ocazia aia Dar nah, pt asta tre sa dai cu ea de pamant... mai bine cu zgomote, nu? O chestie observata, cricul central... atentie mare, mai inspectati pintenul ca se pare ca are tendinta sa se rupa dupa vreo 10 ani... s-a rupt la a mea exact in acelasi loc cu a unui amic, la sudura de pe cric. Mie mi s-a rupt in timp ce o ridicam pe cric si eram intr-un echilibru instabil, piciorul mi-a fugit si luat prin surprindere m-a tras peste ea, cam nasol de ridicat pe central acum. Are careva un cric de vanzare? e oribil pretzul de nou si sudura nu stiu cat de solutie e... oricum decat nou mai repede sudat si atentie ulterior. De vreo 3000km am trecut pe 10w40 ca-i mai frig... porneste mai usor dimineata, de papat pare ca tot papa - la 200km de autostrada la 160 daca nu-i bag un pic de completare ma trezesc ca se aprinde becul la ceva de genul 1-2 minute dupa ce o pornesc si inainte sa se incalzeasca complet... de stins se stinge daca opresc, tai contact si dau din nou sau dupa 1-2 minute de mers. Desi la inspectie pare ca e destul ulei face faza cu becul, daca-i bag un pic de completare nu mai se aprinde becul pana la urmatoarea autostrada. Faza asta mi-a facut-o si pe caldura cu Motul 300V 15-50 dar ala nu mi s-a parut ok pt diversion oricum... pare ca e ulei mai de forja decat poate motorul asta... troncane rau pana se incalzeste - parerea mea - si se incalzeste si greu, nu prea merita pt fatzait prin oras. In rest, toate bune, asfalt uscat la aia care mai merg... btw, aveti careva impresii comparative cu un monocilindru mare la drum lung? Ma bate gandul la un Tenere dar n-am avut ocazia sa merg mai mult de 10 minute in ritm de drum intins, pare ok la 10 minute dar nu prea stiu cum devine la peste 5-600km comparativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 mie nu-mi place monocilindrul mare din principiu, asa ca nu stiu ce sa iti spun despre eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp, ceva mare, dar tot 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 daca nu-i bag un pic de completare ma trezesc ca se aprinde becul la ceva de genul 1-2 minute dupa ce o pornesc si inainte sa se incalzeasca complet... de stins se stinge daca opresc, tai contact si dau din nou sau dupa 1-2 minute de mers. Desi la inspectie pare ca e destul ulei face faza cu becul, daca-i bag un pic de completare nu mai se aprinde becul pana la urmatoarea autostrada. cu aprinsul becului de la ulei la fel se intampla si la mine, cu toate ca nivelul de ulei e intre limitele normale. solutia cu completatul daca mananca nu e rea, insa la mine se aprindea cand abia ii facusm schimbul. deci nu era de la nivel scazut ci probabil fiind motorul rece presiunea uleiului era mai mica. la mine becul resp.se aprinde in urmatoarele situatiuni, pe care acum le consider normale 1. cand o pornesc pe cricul lateral si motorul e destul de inclinat (adica e pusa pe cric in panta, nu pe suprafata plana); 2. dimineata cand e frig si motorul nu e incalzit.. mi s-a intamplat frecvent. Daca o porneam de expl dupa-amiaza sansele sa se aprinda erau mai mici, aproape nule. 3.experimental am aplecat pe partea stanga f mult din statiune motorul si prompt becul respectiv s-a aprins. alta data la pornire cand s-a aprins nu am luat contactul ci am aplecat motorul mult pe dreapta ,acolo unde este plasat senzorul electirc al baii de ulei si dupa 4-5 sec. s-a stins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 perseu, pls pls pls las-o cu culorile, font-uri diferite sau / si font size-uri... pls pls pls pls confirm toate de mai sus dar faza incepe cam la 1000km facuti cu uleiul respectiv, cred ca se schimba ceva si in consistenta lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! Mesaj completat eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! Mesaj completat Am împlinit Âşi noi 46kkm(megametri?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Yamaha nu are senzor de presiune ulei, ci de nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! asa-i, la un cardan departare de perfect..... da' nu le poti avea pe toate..... picsuri personale n-am inca, decat alea de la vanzare Editat Decembrie 8, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Ma bate gandul la un Tenere dar n-am avut ocazia sa merg mai mult de 10 minute in ritm de drum intins, pare ok la 10 minute dar nu prea stiu cum devine la peste 5-600km comparativ. Daca nu te deranjeaza vibratiile specifice unui monocilindru, ii ok. Eu am facut pe XTZ-ul meu aproape 700km intr-o zi, dar vibram si a 2-a zi. Daca mai ai si alte dileme, poate te pot ajuta ca si eu tot de la Diversion am trecut la Tenere. LE: cum prima dragoste nu se uita, ma bate gandul sa-mi iau si un XJ600N pt ture mai calme si tin Tenere-ul pt golaneala Editat Decembrie 8, 2009 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 la mine a facut figuri cu becul rosu de la ulei indiferent cat de recent era schimbat uleiul. senzorul respectiv e de nivel. Probabil diminetile cad e mai frig isi schimba consistenta si am observat ca atunci cand incepe motorul sa se incalzeasca, la vreo 2 min. si accelerez f. putin, pana la 2000-3000 ture se aprinde. in legatura cu fontul caracterelor si culori mi-e greu sa ma las deoarece ma distreaza sa le pun culoarea specific Diversionului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Deci TE URĂSC!!! Ce miÂşto e Âşaua aia !!!(Corbin cumva?) Am belit ochii nopți întregi pe net la din astea Âşi tocmai îmi trecuse! Să-l porți sănătos un meleon de km.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 multam saua e by Rebel cica (are o eticheta pe ea....) o sa ma bucur (sper) de ea dupa ce ajunge sa arate din nou ca o mobra. momentan e sub forma de gramada de fiare, dezmembrata intr-un atelier. intra intr-un program de reconditionare totala pana la primavara, ca si asa vremea e potrivnica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Mai am piese motor XJ 600 Diversion din 94 pt cei interesati./index.php?showtopic=388695 Informatii prin mail la m_memphis@yahoo.com. (nu intru totdeauna pe site) Toate cele bune! valabil!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
07ary Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 ciao, are cineva o codita de xj 600n suport numar, semnalizari (aripa spate practic) si la ce pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Sarbatori fericite Diversion-istilor ! LA MULTI ANI si Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 A primit cineva o oferta de un bloc de 4 carburatoare de yamaha xj 550? Intr-un mod dubios mi-au disparut niste piese. Nu ma mai intereseaza piesele, doar informatia. Sarbatori fericite si sanatate multa in anul ce urmeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. Nope....seria XJ.....400, 550, 600, 650, 750, 900. Doar ca cele de 550, 650, 750 sunt naked-uri si bat mai mult spre chopper...daca dai un search "yamaha xj" pe bikez.com o sa vezi toata gama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.