radu_ Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! Mesaj completat eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! Mesaj completat Am împlinit Âşi noi 46kkm(megametri?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Yamaha nu are senzor de presiune ulei, ci de nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp Iu dărti litl... Pix pliiiiz! Mai feivorit baic, doar la un cardan depărtare de prefect! asa-i, la un cardan departare de perfect..... da' nu le poti avea pe toate..... picsuri personale n-am inca, decat alea de la vanzare Editat Decembrie 8, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Ma bate gandul la un Tenere dar n-am avut ocazia sa merg mai mult de 10 minute in ritm de drum intins, pare ok la 10 minute dar nu prea stiu cum devine la peste 5-600km comparativ. Daca nu te deranjeaza vibratiile specifice unui monocilindru, ii ok. Eu am facut pe XTZ-ul meu aproape 700km intr-o zi, dar vibram si a 2-a zi. Daca mai ai si alte dileme, poate te pot ajuta ca si eu tot de la Diversion am trecut la Tenere. LE: cum prima dragoste nu se uita, ma bate gandul sa-mi iau si un XJ600N pt ture mai calme si tin Tenere-ul pt golaneala Editat Decembrie 8, 2009 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 la mine a facut figuri cu becul rosu de la ulei indiferent cat de recent era schimbat uleiul. senzorul respectiv e de nivel. Probabil diminetile cad e mai frig isi schimba consistenta si am observat ca atunci cand incepe motorul sa se incalzeasca, la vreo 2 min. si accelerez f. putin, pana la 2000-3000 ture se aprinde. in legatura cu fontul caracterelor si culori mi-e greu sa ma las deoarece ma distreaza sa le pun culoarea specific Diversionului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Deci TE URĂSC!!! Ce miÂşto e Âşaua aia !!!(Corbin cumva?) Am belit ochii nopți întregi pe net la din astea Âşi tocmai îmi trecuse! Să-l porți sănătos un meleon de km.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 multam saua e by Rebel cica (are o eticheta pe ea....) o sa ma bucur (sper) de ea dupa ce ajunge sa arate din nou ca o mobra. momentan e sub forma de gramada de fiare, dezmembrata intr-un atelier. intra intr-un program de reconditionare totala pana la primavara, ca si asa vremea e potrivnica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Mai am piese motor XJ 600 Diversion din 94 pt cei interesati./index.php?showtopic=388695 Informatii prin mail la m_memphis@yahoo.com. (nu intru totdeauna pe site) Toate cele bune! valabil!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
07ary Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 ciao, are cineva o codita de xj 600n suport numar, semnalizari (aripa spate practic) si la ce pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Sarbatori fericite Diversion-istilor ! LA MULTI ANI si Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 A primit cineva o oferta de un bloc de 4 carburatoare de yamaha xj 550? Intr-un mod dubios mi-au disparut niste piese. Nu ma mai intereseaza piesele, doar informatia. Sarbatori fericite si sanatate multa in anul ce urmeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. Nope....seria XJ.....400, 550, 600, 650, 750, 900. Doar ca cele de 550, 650, 750 sunt naked-uri si bat mai mult spre chopper...daca dai un search "yamaha xj" pe bikez.com o sa vezi toata gama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Asta e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salutare iubitori de Diversion. Urmaresc de mult acest forum dar nu am avut curaj sa ma bag in seama. Am sa v-o prezint pe amanta mea Yamaha Xj 600 Diversion din 92', 53000 km parcursi din care 14000 cu mine. Am adaugat eu niste ''chestii'' facand-o pe placul meu. Pot spune ca momentan e tot cea ce imi doresc de la un motor . Va doresc un an nou plin de realizari, sanatate si asfalt uscat. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 misto "comenzile avansate" Un an nou mai un tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Welcome Robert! LA MULĂI ANI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Farte fain motoru Robert! Cutii, crashbar...tot ce liseste de pe al meu (. Intrebare: cum se comporta oglinzile montate pe carene? ca eu tot mai caut o solutie ca sa vad si peste 70km/h ce se intampla in spatele meu. ...aaa..era sa uit ....LA MULTI ANI!...cat mai multi km parcursi fara incidente in anul nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Chestia e ca eu am intarit pe interior acele mici carene de care vin prinse oglinzile cu 3 mm fibra sticla. Grosimea acum e de 4 mm si sunt foarte rezistente ceea ce face sa nu vibreze si sa pot vedea la viteze mai mari de 70 in spate. S-a redus putin vizibilitatea dar sunt ok. Pot oricand sa le pun pe cele de pe ghidon inapoi. Multumesc pentru aprecieri si Un an nou motociclist. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Da ce aveți cu oglinzile originale?Văd foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Da ce aveți cu oglinzile originale?Văd foarte bine! salut, la + 100km/h incepe sa se vada prost datorita vibratiilor, nu iti poti da seama daca in spatele tau ai o masina , mobra , tir...etc numa stii ca e ceva , ceea ce este nasol si nici nu poti aprecia la ce distanta este, cel putin asa am patit eu asta vara. Eu de obicei imi intorc capul inainte de a depasii ca sa fiu extra sigur . Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Parcă aveam Âşi un New Diversion pe-aici, ce se mai aude, cum e după ...km.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. sunt mai multe tipuri de xj , printre care si 550 , are Nae din giulesti una.....mai exista un xj frumos , foarte frumos de 650 si 750 care se mai numeste si '' maxim''......mai este tot un soi de xj -'' radian''.....cel mai fiabil pare a fi cel de 900.....in general , toata gama xj a fost reusita, motociclete clasice,simple si de buna calitate..... Mesaj completat Chestia e ca eu am intarit pe interior acele mici carene de care vin prinse oglinzile cu 3 mm fibra sticla. Grosimea acum e de 4 mm si sunt foarte rezistente ceea ce face sa nu vibreze si sa pot vedea la viteze mai mari de 70 in spate. S-a redus putin vizibilitatea dar sunt ok. Pot oricand sa le pun pe cele de pe ghidon inapoi. Multumesc pentru aprecieri si Un an nou motociclist.Va salut cu farul. s-o stapanesti sanatos!cam ce consum ai la drum lung?seaua este un aftermarket? Mesaj completat mie nu-mi place monocilindrul mare din principiu, asa ca nu stiu ce sa iti spun despreeu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp, ceva mare, dar tot 4L fenomenala motoreta, si seaua aia face toti banii......s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 fenomenala motoreta, si seaua aia face toti banii......s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.