kraul Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Asta e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salutare iubitori de Diversion. Urmaresc de mult acest forum dar nu am avut curaj sa ma bag in seama. Am sa v-o prezint pe amanta mea Yamaha Xj 600 Diversion din 92', 53000 km parcursi din care 14000 cu mine. Am adaugat eu niste ''chestii'' facand-o pe placul meu. Pot spune ca momentan e tot cea ce imi doresc de la un motor . Va doresc un an nou plin de realizari, sanatate si asfalt uscat. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 misto "comenzile avansate" Un an nou mai un tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Welcome Robert! LA MULĂI ANI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Farte fain motoru Robert! Cutii, crashbar...tot ce liseste de pe al meu (. Intrebare: cum se comporta oglinzile montate pe carene? ca eu tot mai caut o solutie ca sa vad si peste 70km/h ce se intampla in spatele meu. ...aaa..era sa uit ....LA MULTI ANI!...cat mai multi km parcursi fara incidente in anul nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Chestia e ca eu am intarit pe interior acele mici carene de care vin prinse oglinzile cu 3 mm fibra sticla. Grosimea acum e de 4 mm si sunt foarte rezistente ceea ce face sa nu vibreze si sa pot vedea la viteze mai mari de 70 in spate. S-a redus putin vizibilitatea dar sunt ok. Pot oricand sa le pun pe cele de pe ghidon inapoi. Multumesc pentru aprecieri si Un an nou motociclist. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Da ce aveți cu oglinzile originale?Văd foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Da ce aveți cu oglinzile originale?Văd foarte bine! salut, la + 100km/h incepe sa se vada prost datorita vibratiilor, nu iti poti da seama daca in spatele tau ai o masina , mobra , tir...etc numa stii ca e ceva , ceea ce este nasol si nici nu poti aprecia la ce distanta este, cel putin asa am patit eu asta vara. Eu de obicei imi intorc capul inainte de a depasii ca sa fiu extra sigur . Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Parcă aveam Âşi un New Diversion pe-aici, ce se mai aude, cum e după ...km.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 XJ-urile din cate stiam eu nu sunt decat de 400 cc, de 600(mai exact 599) cc si de 900 cc ultimile fiind si pe cardan, insa de varianta de 550 cc nu am auzit si sunt sigur ca e o confuzie. sunt mai multe tipuri de xj , printre care si 550 , are Nae din giulesti una.....mai exista un xj frumos , foarte frumos de 650 si 750 care se mai numeste si '' maxim''......mai este tot un soi de xj -'' radian''.....cel mai fiabil pare a fi cel de 900.....in general , toata gama xj a fost reusita, motociclete clasice,simple si de buna calitate..... Mesaj completat Chestia e ca eu am intarit pe interior acele mici carene de care vin prinse oglinzile cu 3 mm fibra sticla. Grosimea acum e de 4 mm si sunt foarte rezistente ceea ce face sa nu vibreze si sa pot vedea la viteze mai mari de 70 in spate. S-a redus putin vizibilitatea dar sunt ok. Pot oricand sa le pun pe cele de pe ghidon inapoi. Multumesc pentru aprecieri si Un an nou motociclist.Va salut cu farul. s-o stapanesti sanatos!cam ce consum ai la drum lung?seaua este un aftermarket? Mesaj completat mie nu-mi place monocilindrul mare din principiu, asa ca nu stiu ce sa iti spun despreeu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp, ceva mare, dar tot 4L fenomenala motoreta, si seaua aia face toti banii......s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 fenomenala motoreta, si seaua aia face toti banii......s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 salut,la + 100km/h incepe sa se vada prost datorita vibratiilor, nu iti poti da seama daca in spatele tau ai o masina , mobra , tir...etc numa stii ca e ceva , ceea ce este nasol si nici nu poti aprecia la ce distanta este, cel putin asa am patit eu asta vara. Eu de obicei imi intorc capul inainte de a depasii ca sa fiu extra sigur . Asfalt uscat . Schimba-le, nu sunt scumpe cele originale... doar ca dupa un timp incep iar sa vibreze... eu le-am schimbat si s-a simtit diferenta... mai ai optiunea sa bagi spuma in ele, vezi ca s-a mai discutat si cu mare grija sa nu plezneasca sticla din cz de presiune. In ele au o placa invelita in doi bureti, presupun ca isi face joc cu timpul si intra in rezonanta de la anumite vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Salve! Imi poate da cineva o idee cum dau cateva trepte suspensia mai sus. Nu am chef sa-mi fac cheie pt o singura utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Dacă nu ai trusa de scule a motorului, care conține o astfel de cheie, poți folosi un mops de instalații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Ar fi o idee daca il prind cu o carpa dupaia cu mops-ul, nu vreau sa julesc suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 1.Locul ăla e 99% din timp plin de praf/noroi (Âşi eu țin motorul curat). 2.Inelul ăla cu Âşanțuri pe care trebuie să-l roteÂşti e dintr-o tablă ordinară, la prima străngere se Âşi deformează un pic, aÂşa că nu-ți fă iluzii . Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salutari.Legat de suspensie,gaurelele alea de pe inelul respectiv,reprezinta un fel de gradatie,sau au alt acop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Găurile din inel sunt pt. prinderea cheii speciale, oricum materialul e slab, în momentul în care vrei să strângi arcul (dică îl forțezi să urce pe zimți) fusta exterioară se deformează, deci ar fi mai bun un mops... Observ în semnătură un club Diversion România.Avem voie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 S-a rezolvat.....cu mops-ul.Nu s-a strambat tabla in schimb s-a zgariat un pic,oricum mersi de sfat acum astept primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) intrebare intrebatoare , stiftul acela insemnat cu rosu are voie sa aibe joc ?, la mobra mea are un joc de vreo 5 mm in toate directiile , este normal ? Poate stie careva , mersi P.S @adyman pune o poza cu mobra so vedem si noi Asfalt uscat Editat Ianuarie 22, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 "stiftul ala insemnat" e normal sa aiba joc se centreaza in capacul ambreiajului si in rulmentul din spatele placii de presiune (piesa in care intra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 "stiftul ala insemnat" e normal sa aiba jocse centreaza in capacul ambreiajului si in rulmentul din spatele placii de presiune (piesa in care intra) bun , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 O poza din vara: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 O poza din vara: Sper ca nu l-a prins flama ... de culoare (politica) mov, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.