b374 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 salut,la + 100km/h incepe sa se vada prost datorita vibratiilor, nu iti poti da seama daca in spatele tau ai o masina , mobra , tir...etc numa stii ca e ceva , ceea ce este nasol si nici nu poti aprecia la ce distanta este, cel putin asa am patit eu asta vara. Eu de obicei imi intorc capul inainte de a depasii ca sa fiu extra sigur . Asfalt uscat . Schimba-le, nu sunt scumpe cele originale... doar ca dupa un timp incep iar sa vibreze... eu le-am schimbat si s-a simtit diferenta... mai ai optiunea sa bagi spuma in ele, vezi ca s-a mai discutat si cu mare grija sa nu plezneasca sticla din cz de presiune. In ele au o placa invelita in doi bureti, presupun ca isi face joc cu timpul si intra in rezonanta de la anumite vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Salve! Imi poate da cineva o idee cum dau cateva trepte suspensia mai sus. Nu am chef sa-mi fac cheie pt o singura utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Dacă nu ai trusa de scule a motorului, care conține o astfel de cheie, poți folosi un mops de instalații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Ar fi o idee daca il prind cu o carpa dupaia cu mops-ul, nu vreau sa julesc suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 1.Locul ăla e 99% din timp plin de praf/noroi (Âşi eu țin motorul curat). 2.Inelul ăla cu Âşanțuri pe care trebuie să-l roteÂşti e dintr-o tablă ordinară, la prima străngere se Âşi deformează un pic, aÂşa că nu-ți fă iluzii . Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salutari.Legat de suspensie,gaurelele alea de pe inelul respectiv,reprezinta un fel de gradatie,sau au alt acop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Găurile din inel sunt pt. prinderea cheii speciale, oricum materialul e slab, în momentul în care vrei să strângi arcul (dică îl forțezi să urce pe zimți) fusta exterioară se deformează, deci ar fi mai bun un mops... Observ în semnătură un club Diversion România.Avem voie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 S-a rezolvat.....cu mops-ul.Nu s-a strambat tabla in schimb s-a zgariat un pic,oricum mersi de sfat acum astept primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) intrebare intrebatoare , stiftul acela insemnat cu rosu are voie sa aibe joc ?, la mobra mea are un joc de vreo 5 mm in toate directiile , este normal ? Poate stie careva , mersi P.S @adyman pune o poza cu mobra so vedem si noi Asfalt uscat Editat Ianuarie 22, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 "stiftul ala insemnat" e normal sa aiba joc se centreaza in capacul ambreiajului si in rulmentul din spatele placii de presiune (piesa in care intra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 "stiftul ala insemnat" e normal sa aiba jocse centreaza in capacul ambreiajului si in rulmentul din spatele placii de presiune (piesa in care intra) bun , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 O poza din vara: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 O poza din vara: Sper ca nu l-a prins flama ... de culoare (politica) mov, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Observ în semnătură un club Diversion România.Avem voie? Nu avem?? Este tot un forum dedicat Yamaha XJ,dar ori este mai nou,ori lumea nu prea il agreaza,ca nu scrie nimic acolo,este pustiu rau. Poare il animam putin noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Nu avem?? Este tot un forum dedicat Yamaha XJ,dar ori este mai nou,ori lumea nu prea il agreaza,ca nu scrie nimic acolo,este pustiu rau. Poare il animam putin noi in orice caz este nou , de aicea nimeni nu stia de el ... p.s frumoasa mobra si cati mai multi km Editat Ianuarie 23, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Fraților, azi am tras o tură de nervi... Mă duc eu țanțoÂş la dealerul Yamaha local cu niscaiva lovele asupră-mi, chitit pe treabă să comand rulmenții de jug Âşi după un search pe listele lor mi-a trecut urgent : frate, aprox. 110 euri perechea!!! No, dragii moÂşului, la banii ăÂştia ghidonul meu merge super brici!(ține un pic blocat la mijloc dar m-am obiÂşnuit, oricum aÂşa îl luasem).Prietenul Korben Dallas a găsit urgent ceva pe Louis pe la 35 perechea, dar oricum au ieÂşit din calcul, vreau să desfac Âşi să pun vaselină din greu acolo (am înțeles că e ceva specială pt planetare, ambalată în plic precum haleala de mâțe...) Âşi cu asta basta. În mintea mea eu mai clocesc o fază cu 2-3 magazine de (ați ghicit!) rulmenți nu departe de domițil, poate dacă-i arăt la nenea de acolo mă lămureÂşte ce Âşi cum.REFUZ SĂ CRED că dooă inele cu bile costă 110 euri cu tevea, e clar preț de plezneală că "e de motoare".MAMA LOR!Viva la Revolucion! Hai că m-am calmat cu un lt. de ulei de furcă Motorex 15W, aÂşa ca pt. "băbuțe". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 daca tot vrei sa schimbi rulmentii directiei, macar pune unii conici cu role, ca sa stii o treaba ca astia http://cgi.ebay.de/Lenkkopflager-Yamaha-XJ...51#ht_702wt_939 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Fraților, azi am tras o tură de nervi... Mă duc eu țanțoÂş la dealerul Yamaha local cu niscaiva lovele asupră-mi, chitit pe treabă să comand rulmenții de jug Âşi după un search pe listele lor mi-a trecut urgent : frate, aprox. 110 euri perechea!!! No, dragii moÂşului, la banii ăÂştia ghidonul meu merge super brici!(ține un pic blocat la mijloc dar m-am obiÂşnuit, oricum aÂşa îl luasem).Prietenul Korben Dallas a găsit urgent ceva pe Louis pe la 35 perechea, dar oricum au ieÂşit din calcul, vreau să desfac Âşi să pun vaselină din greu acolo (am înțeles că e ceva specială pt planetare, ambalată în plic precum haleala de mâțe...) Âşi cu asta basta. În mintea mea eu mai clocesc o fază cu 2-3 magazine de (ați ghicit!) rulmenți nu departe de domițil, poate dacă-i arăt la nenea de acolo mă lămureÂşte ce Âşi cum.REFUZ SĂ CRED că dooă inele cu bile costă 110 euri cu tevea, e clar preț de plezneală că "e de motoare".MAMA LOR!Viva la Revolucion! Hai că m-am calmat cu un lt. de ulei de furcă Motorex 15W, aÂşa ca pt. "băbuțe". Pentru rulmenti iti recomand SKF sunt facuti in suedia, calitare super ok iar pretul la fel de bun(un rulment original ce mi-a trebuit mie Yamaha 150ron, SKF 48ron) Iar daca vrei piese "orighinale" incearca aici, bag mana in foc ca e mai eftin decat la reprezentanta, cel putin eu asa am constatat : http://www.motomike.eu/autonet/shop/ Sa vina Primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Cum a zis si Alex...ca si alternativa la rulmenti cauta SKF...sau FAG, INA si astea fiind cele mai raspandite pe la noi. Rulmentii sunt standardizati. Te duci la un magazin serios de rulmenti si zici codu de pe rulment sau le dai sa-l masoare cu un schubler. Ca ex...la suzuki swift in magazin rulemntu de la roata fata...undeva pe al 100 ron...in magazin...10!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 vedeti ca si cu rulmentii astia ieftini e cu dus si intors.... eu am avut probleme cu unii schimbati la roata din fatza, cumparati de la un magazin obisnuit dupa aproape un an, au inceput sa aiba joc. cand a trebuit sa ii schimb, am cumparat unii pentru domeniul de utilizare "auto", la sfatul unui vanzator priceput nu imi amintesc exact, dar ca ex: SKF 6203 Z C3 (unde C3 reprezinta simbolul pt domeniul "auto", de fapt cred ca este toleranta pe care o au rulmentii care se folosesc in acest domeniu) stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 C3 = tempereturi mari si turati mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Hopaaa!!! Roberttulli isi vinde Diversionul din 1992 cu 1800 e. Sper sa ramana Diversionist ,nu? Adica sa isi ia ceva mai nou, eventual un XJ 6. Mesaj completat PS. Acel Divy cu oglijoare pe carena, vi-l mai amintiti nu? Mesaj completat Cam slaba activitate pe topicul XJ-ului. Ori or fi toti afectati de flacara violet, ori si-au vandut Diversioanele ca nu le convin racirea pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Hopaaa!!!Roberttulli isi vinde Diversionul din 1992 cu 1800 e. Sper sa ramana Diversionist ,nu? Adica sa isi ia ceva mai nou, eventual un XJ 6. Mesaj completat PS. Acel Divy cu oglijoare pe carena, vi-l mai amintiti nu? Mesaj completat Cam slaba activitate pe topicul XJ-ului. Ori or fi toti afectati de flacara violet, ori si-au vandut Diversioanele ca nu le convin racirea pe aer. din pacate nu se intampla nimica in perioada asta a anului, un XJ 6 n-ar fi rau numai sa aiba banu @Roberttulli , daca-l ea second poate il ea cu 1000 e mai ieftin in alta ordine de idei ii urez bafta , 1800 e e ceva ... Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Hopaa! Supriza iar din nou! Se mai vinde un Diversion N cu 2300 e, al lui Macho. ii uram succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Salve tuturor, demult nu am mai scris pe forum datorita timpului foarte putin care imi ramane Il vand ???!?!? Da ..vreau ceva de 90Cp inca nu sunt hotarat dar cert estre ca raman pe Yamaha si prefer Naked...daca nu se lipeste nimeni asta e ...nu ma dereanjaza sa raman cu ea...degeaba nu o dau nu mi-a facut probleme nu ma suparat..asa ca sunt sanse mari sa raman cu ea si sezonul asta. ce nu-mi place ---de la 175-180 km\H ajunge mai greu la 200km\H in restu ulei la timp si inretinerea coresunzatpare si nu ai probleme..... valabil la toate marcile. Ura..o iarna calduroasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.