radu_ Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 .. Mesaj completat sunt handicapat, nu Âştiu să fac link la saitu hepk&beker, dar la primu sărci vă dă un grilaj de 2 lei jumate la mirificul preț de 119 oiro pt doo fiare îndoite Mesaj completat ultima ieÂşeală... Mesaj completat .. me and korben dallas my man.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Mesaj completatultima ieÂşeală... Mesaj completat .. me and korben dallas my man.. hehe... v-ati asortat tricourile cu motoarele... asta da "feshian"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Am o rugaminte la veteranii cu mestesug la surubareala. Am un telescop stanga fata care curge. As dori o schema cu consumabile eventual posibilitate de livrare. Multumesc la toti cei amabili. uite aicea poate te ajuta /index.php?...72379&st=30 Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 despre ce se discuta in poze? despre volumul burtii? ca despre motociclism nu prea cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 burta creste odata cu achizitia motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 LiniÂşte pe culoar, burțile la control! ÂŞi culmea ar fi să ies la iarbă verde să vorbim de motoare... voi de table n-ați auzit? (fireÂşte am schimbat impresii despre motorul celuilalt, după un scurt schimb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Tenere simplu... XT660Z '09 mai multe detalii dupa birocratie Gata si birocratia: Momentan nu pot sa zic decat, total diferit... in prima poza e langa Diversion, care s-a cam sifonat alaltaieri in urma unui intalniri f. apropiate cu un Cielo, deocamdata o sa-l repar si le pastrez pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Gata si birocratia:Momentan nu pot sa zic decat, total diferit... in prima poza e langa Diversion, care s-a cam sifonat alaltaieri in urma unui intalniri f. apropiate cu un Cielo, deocamdata o sa-l repar si le pastrez pe ambele. Felicitari si "off road" uscat! Faina alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 vad ca ai mers pe aceeasi culoare ca si Diversionul , sa le stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 vad ca ai mers pe aceeasi culoare ca si Diversionul , sa le stapanesti sanatos model 2009, stoc... aka - mai ieftin... arata si mai bine parerea mea decat albastrul. negrul de 2009 / 2010 e prea mono... si daca Diverison era aceeasi culoare, masinile, toate care le-am avut la fel, caiacul tot rosu... am zis ca poate imi place mie sa atrag atentia cred ca mai bine as lua o caramida rosie totusi... oruicum, multam, asfalt uscat si am zis, raman si pe topicul asta momentan... poate ma mut la un naked complet mai incolo dar nu curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 ÂŞtiți cumva dacă amortzorul central e pe gaz sau cu ulei?(eu Âştiu că e gaz).Se poate recondiționa? Ultimul drum pe la Surduc i-a cam pus capac (piatră de terasament, drum de pământ absolut groaznic, dale de beton nasoale, cam tot ce e mai naÂşpa pt un motor de stradă încărcat full... Motorul oricum merită nota 10, s-a comportat excelent.Nu mai merg veci pe acolo, malul lacului este colmatat de peturi Âşi gunoaie, peste care zăceau grămezi de cocălari maneliÂşti în cel mai oribil tablou pe care l-am văzut, ne-am întors urgent Âşi am făcut traseul pe la Bata-Lipova-MiniÂş-Măderat, locuri superbe, dar de vizitat cu un adventure bike. TotuÂşi totul e bine când se termină cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salut , amortizorul central nu am auzit sa se poata reconditiona, daca chiar se poate ar fi o varianta mai ieftina , daca nu singurele obtiuni care le ai este sa il schimbi cu unul second (care mai merge un timp) sau sa cauti de la alt model si sa-l adaptezi , (varianta mai complicata ) sau alegi varianta ce-a mai scumpa fiind asta http://cgi.ebay.de/Wilbers-Federbein-Yamah...=item519210a0ea Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 salut.cine ma poate auta? Am cumparat un tocase de la expo si ma intereseaza supotul care se prinde pe moto.De unde ?Cat costa?Daca are cineva de vanzare? Multumesc. E l-am cumparat cu 35 euro din Hanovra , la 1 an dupa motor ! mai aveau acolo la o reprezentanta Yamaha, incearca pe site aici si apoi cu tel , poate-ti trimit respectivii prin curier . www.motocenter.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Oameni buni, o intrebare: vi s-a intamplat sa mergeti subturat, lejereanu pe la 3k-4k de ture si sa nu va incarce alternatorul? La mine e a doua oara si deja ma intreb daca nu cumva motorul meu are probleme cu incarcarea. De fapt a fost cam asa: mers lejer, totul ok - a doua zi cand sa pornesc bateria goala, repet, de doua ori mi-a facut faza asta. Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa... PS Azi ma duc cu metroul la scarbici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Oameni buni, o intrebare: vi s-a intamplat sa mergeti subturat, lejereanu pe la 3k-4k de ture si sa nu va incarce alternatorul?La mine e a doua oara si deja ma intreb daca nu cumva motorul meu are probleme cu incarcarea. De fapt a fost cam asa: mers lejer, totul ok - a doua zi cand sa pornesc bateria goala, repet, de doua ori mi-a facut faza asta. Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa... PS Azi ma duc cu metroul la scarbici Salut , nu cred ca este normal. si eu am mai mers pe la 3k-4k si nu am patit asa ceva... deci ai nevoie de un electrician sa vada ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa... Incarca si la relanti... mai greu dar incarca... am avut si eu probleme acum 2 ierni cu bateria si o porneam impinsa sau cu curent si o lasam dupa aia sa incarce la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Vand Yamaha xj 750 stare buna,ulei+filtru schimbat,bujii noi,pompa de frana schimbat,carburatoare reglat,bord computer.pret negociabil.Tel:07534610674.JPG] Mesaj completat Am uitat anul fabricatiei si km....1982,92000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 @-alex- @b374 multzam de raspunsuri, deci trebe sa merg cu diva la "medic", sper sa nu fie ceva grav. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Către userul memphis, mai ai piese pt.diva, respectiv amortizorul central? Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 pai noi nu avem probleme cu mobra , deci nu avem de ce sa scriem Mesaj completat p.s. userul @manci avea un Diversion la dezmembrat , ia legatura cu el . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Către userul memphis, mai ai piese pt.diva, respectiv amortizorul central? Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu tot! pai noi mancam Km, iar ei tocesc tastaturili, hihihi. rad io, rad, da tot n-am rezolvat cu incarcarea sub 4k ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare, caut suporti coburi pt Diva, daca n-aveti nevoie careva de ei, am eu. Asfalt uscat si numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare, caut suporti coburi pt Diva, daca n-aveti nevoie careva de ei, am eu.Asfalt uscat si numa' bine! Hi hi, noroc cu asta, multi cauta ebay si multa rabdare... mai ales daca vrei si genti si top case e destul de complicat de gasit ceva si ieftin. Mesaj completat Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu tot! Daca-s mai multi, ce sa faci? Si mai sunt si tradatori pe aici da' o fac io si tot n-o dau Mesaj completat Daca tot veni vorba de tdm si cere lumea activitate... dupa vreo 500 de km pe tenere m-am urcat pe tdm... daca nu stiam ca-i in doi as fi jurat ca-i patru in linie... dupa inca vreo 500km m-am urcat pe diversion... prima data am zis, "wow, this is low rider"... dupa aia nu stiam cand si daca aveam motoru' pornit . Comparatii la mers prin oras... cu diversion mergeam mult mai golaneste, mai agresiv. Cu tenere ma simt mai sus, vad peste masini, merg mai cursiv, senzatia de viteza e atenuata de inaltime la care sunt fatza de asfalt. E mult mai misto pe manevere de viteza mica, daca nu ar fi stopuri as face economie la talpa de la ghete... oglinzile de la masinile mici sunt sub ghidon - pacat de inflatia de dube si suv-uri totusi... Pe de alta parte... ceva gen Cheia e mult mai fun pe 4 cilindrii in ture. Nu ca ar fi diversionu' ceva super excitant dar nah. Pe de alta parte, tenere pe drum neasfaltat cu 70kmh = ranjet in casca. Pac-pac-poc vs vzzzzzzzz ... le pastrez pe ambele momentan. Ce pusca are forumu de se plange de prea multe emoticoane??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu visez la asta pe lângă diva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Si eu am ales in oras sa ma dau cu un Suzuki Burgman AN 400 , cutie automata , pozitie comoda in sa , spatiu de depozitare generos , iarna am husa si aparatori de maini , inima imi bate insa tot la Diversion , cu care ies din localitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.