-alex- Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Eu visez la asta pe lângă diva... Sau iti iei o Diva de 900 si o modifici putin , gen Asfalt uscat 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Dumnezeule!!! TotuÂşi ce se ascunde în husa din spate?(Pare a fi o roată de ARO...). Cred că ai reuÂşit să-mi scoți Diva de 900 din cap:nu mai pot s-o văd! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! Yeah, right... azi am vazt ca a mea avea rugina pe discuri deja... luni mere la doftor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! Asfalt Âşi noroi, că plouă ca la tropice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! Confirm , Ivecoring V1.1 Editat Mai 29, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szimike Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salutare! Caut ghidon original xj. Ma poate ajuta cineva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Bun, hai că ies la înaintare cu o problemă : în frână de motor, în tr. a 3-a, între 60-50 km-h, îmi pendulează ghidonul destul de tare (totuÂşi controlabil), roata e umflată la 2 atm., guma mai are viață, în schimb am observat că s-a teÂşit uÂşor pe flancuri, devenind uÂşor ''ascuțită'' pe mijloc...idei, păreri etc. P.S. ÂŞtiu că trebuie să schimb rulmenții de jug... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Si la mine la fel , daca erai din Buc sau eu din Arad mergeam impreuna la un mecanic ! Parca voblaj am inteles p-aici ca se numeste neregula ! Unde ne trimiteti cei ce ati rezolvat problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 de unde pot sa iau si eu rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un xj600s din 99.............stie cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 ebay, sau incearca la cei care aduc piese de pe forum sauuuu un magazin de profil din orasul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 de unde pot sa iau si eu rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un xj600s din 99.............stie cineva rulmentii pentru roata sa ii ceri sa fie pentru uzul "auto". de obicei au terminatia C3 cei normali nu rezista nici macar un an de zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 i-am schimbat anul trecut si nu au tinut nici macar un an si am joc in roata iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 i-am schimbat anul trecut si nu au tinut nici macar un an si am joc in roata iar la fel am patit si eu pune rulmenti asa cum ti-am zis si n-o sa mai fie probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Cine vine la bike fest in Timisoara 18-20 iunie ? poate spargem o samantza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salutari la toata lumea! am intentia sa achizitionez un diversion...acum am o intrebare : cum se comporta in oras avand in vedere ca racirea este pe aer . Pentru ca pe la alte mobre racite cu aer , auzi tot felul de variante : ba ca se aprinde becul la ulei , ba ca scade relantiul destul de mult , ba ca nu mai stiu ce...deci cine baga km destui prin orase aglomerate il rog sa-si dea cu parerea...am luat forumul la rasfoit si am ajuns pe la pagina 40 si nimic pana acolo despre acest subiect..o sa mai citesc...bft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 eu am mers cu Diversionul prin oras pe caldura mare, afara peste 35 gr C,aveam ulei 15 W 50, inclusiv toata vara prin Bucuresti. ideea e, ca asa specifica si in maualul sau de instructiuni daca stai mult la semafor, iei contactul. Nu am avut probleme, ce sa spun .... relantiul nu scade mult ci creste mult, de expl la mine de la 1300 cat era reglat crestea la aproape 2000 la semafor cand stationam. Becul rosu de ulei nu s-a aprins decat cand era uleiul rece, adica in diminetile mai reci de august,pe la ora 06-07, vorbind de un ulei mai gros, specificat cu 3 randuri mai sus. Succes in achizitionare. Problema Diversionului e un trancanit la ambreiaj, la ala sa asculti deci bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Bun, hai că ies la înaintare cu o problemă : în frână de motor, în tr. a 3-a, între 60-50 km-h, îmi pendulează ghidonul destul de tare (totuÂşi controlabil), roata e umflată la 2 atm., guma mai are viață, în schimb am observat că s-a teÂşit uÂşor pe flancuri, devenind uÂşor ''ascuțită'' pe mijloc...idei, păreri etc.P.S. ÂŞtiu că trebuie să schimb rulmenții de jug... Aceeasi problema o aveam si eu si nu stiam de unde, ridica roata fata in aer si invarte-o, priveste suprafata de calcare a cauciucului, daca isi e neregulata cand o invarti e cauciucul. Eu am crezut initial ca e dezechilibrata rau roata, am pus-o pe masina de echilibrat si avea bataie gen 15 grame, adica nimic alarmant ... ma uit la suprafatza de calcare cand se invartea roata si constat ca are o solcaitura (un loc unde caucicul e tras in interior) pe suprafatza de calcare ... acum asteapta cuminte un set nou de maxxis-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) salutari la toata lumea! am intentia sa achizitionez un diversion...acum am o intrebare : cum se comporta in oras avand in vedere ca racirea este pe aer . Pentru ca pe la alte mobre racite cu aer , auzi tot felul de variante : ba ca se aprinde becul la ulei , ba ca scade relantiul destul de mult , ba ca nu mai stiu ce...deci cine baga km destui prin orase aglomerate il rog sa-si dea cu parerea...am luat forumul la rasfoit si am ajuns pe la pagina 40 si nimic pana acolo despre acest subiect..o sa mai citesc...bft! Salutari , eu merg 90% numa in oras , pana acuma nu am avut probleme de nici un fel gen "owerheating" s-au sa se aprinda becul de ulei , sau sa nu mai traga bine , este adevarat ca relantiul iti creste putin vreo 20% asa este la mine cand stau mult cu ea in trafic, dar nu-i problema , becul de ulei se aprinde de obicei la pornire cateva secunde , s-au cand este pe cricul lateral si sonda nu mai este in ulei , atuncea complectezi un pic si totul este ok, o singura data am avut "probleme" cu supraincalzitul , defiland pe 35 de grade in parada timp de vreo ora cu o viteza de (nush nu arata acul nimic) adica melc , simptome ... se tura mai greu , da dupa 12-20 min la umbra a fost iara ok . Diversion-ul e un motor usor de intretinut , nu este pretentios , poti sa-i bagi ulei mineral si se simte bine , si relativ ieftin de achizitionat , cam toate au o buba adica un trancanit la relanti , este normal , si se poate rezolva , cauza fiind un boltz care tine o roata dintata dupa ambreiaj , se poate desface si inlocuii in 20-30 min, daca nu te deranjeaza suntel (daca nu asculti atent nici nu iti dai seama de el) poti merge asa , nu face nici un rau, altii au facut zeci de mii de km cu acel sunte si e ok . Bafta Editat Iunie 13, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Salutari , eu merg 90% numa in oras , pana acuma nu am avut probleme de nici un fel gen "owerheating" s-au sa se aprinda becul de ulei , sau sa nu mai traga bine , este adevarat ca relantiul iti creste putin vreo 20% asa este la mine cand stau mult cu ea in trafic, dar nu-i problema , becul de ulei se aprinde de obicei la pornire cateva secunde , s-au cand este pe cricul lateral si sonda nu mai este in ulei , atuncea complectezi un pic si totul este ok, o singura data am avut "probleme" cu supraincalzitul , defiland pe 35 de grade in parada timp de vreo ora cu o viteza de (nush nu arata acul nimic) adica melc , simptome ... se tura mai greu , da dupa 12-20 min la umbra a fost iara ok .Diversion-ul e un motor usor de intretinut , nu este pretentios , poti sa-i bagi ulei mineral si se simte bine , si relativ ieftin de achizitionat , cam toate au o buba adica un trancanit la relanti , este normal , si se poate rezolva , cauza fiind un boltz care tine o roata dintata dupa ambreiaj , se poate desface si inlocuii in 20-30 min, daca nu te deranjeaza suntel (daca nu asculti atent nici nu iti dai seama de el) poti merge asa , nu face nici un rau, altii au facut zeci de mii de km cu acel sunte si e ok . Bafta am inteles si multumesc in alta ordine de idei , pt ca si eu ca tot romanu' pun raul inainte , pt procurarea pieselor cum e? adik se gasesc cu usurinta , se aduc repede daca e vorba de comanda ? sa nu-mi spuneti de United Motors ca nu vreau sa stiu de ei...si cu asta inkei pt ca nu vreau sa va stric topicul...va multumesc pt raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 am inteles si multumesc in alta ordine de idei , pt ca si eu ca tot romanu' pun raul inainte , pt procurarea pieselor cum e? adik se gasesc cu usurinta , se aduc repede daca e vorba de comanda ? sa nu-mi spuneti de United Motors ca nu vreau sa stiu de ei...si cu asta inkei pt ca nu vreau sa va stric topicul...va multumesc pt raspunsuri ! Dual Tours si K & Log am testat. Piesele vin cam in 10 zile... ei zic 14 zile dar de obicei vin inainte. Preturile sunt cam aceleasi. Nu stiu Dual de unde le aduce, K&Log le aduce prin Moto Dynamics din cate stiu. Poti si direct de la Moto Dynamics, eu n-am testat, probabil la fel si acolo. Mesaj completat salutari la toata lumea! am intentia sa achizitionez un diversion...acum am o intrebare : cum se comporta in oras avand in vedere ca racirea este pe aer . Pentru ca pe la alte mobre racite cu aer , auzi tot felul de variante : ba ca se aprinde becul la ulei , ba ca scade relantiul destul de mult , ba ca nu mai stiu ce...deci cine baga km destui prin orase aglomerate il rog sa-si dea cu parerea...am luat forumul la rasfoit si am ajuns pe la pagina 40 si nimic pana acolo despre acest subiect..o sa mai citesc...bft! Pai nu e nimic mentionat ca nu-s probleme Am aproape 2 ani de diversion prin bucuresti... nici o problema din cele enumerate... e un motor ok de oras, haios afara daca-l turezi. Vezi ca iaste 2 variante... pre 98 parca si post... cele de dupa au extra un radiator de ulei sub far, poate ajuta, nu stiu. M-am dat si cu un '94 prin B vreo 2 saptamani dar pe vreme mai rece. Ulei eu am bagat 10w40 iarna si 15w50 vara. Nu mi-a papat decat cand ma asteptam - autostrada sau drumuri pe care am tras de ea tare si mult timp. Singurul ulei cu care nu mi-a placut a fost 300V de la Motul - nu e pt mobra asta in nici un caz. In rest, Motul, Putoline si semi si full si a mers ok, parca papa mai mult la full... Cu aprinsu' becului... cand e lasata pe lateral si se mai aprinde daca e mai rece afara, daca o inclini in partea cealalta se stinge ( sau poti sa mergi 1 minut si se stinge singur ). Mesaj completat daca stai mult la semafor, iei contactul. neah... o fi pt aia de tin semafoarele destul cat sa adormi... altfel in bucuresti se aplica raspunsul la definitia microsecundei: timpul scurs intre momentul cand s-a pus verde si cand claxoneaza primul bucurestean din spate. N-am luat contact niciodata la semafor, nici cand opream scurt pe drum pt uitat pe harta sau alte chestii, n-a fost bai... eu ca treaba asta cu opritu' motorului la semafor e mai problematica pt baterie... papa electromotoru de rupe la o pornire. 1 pornire = circa 15minute de alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Salutare tuturora, am nevoie de rulmentul de la boltul de placa de presiune, ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 În oraÂşul în care viețuiesc Âşi în care mai nou fac câte 4-5 ture zilnic acasă-Âşcoală, plus altele, practic oprirea motorului la semafor, mai ales că stai de-ți vine acru.Nu încălzeÂşti motorul degeaba, nu arzi gazul degeaba, starterul n-are nimic, motorul porneÂşte practic instantaneu, so... P.S.De azi am ITP nou Abia aÂştept să bag un schimb de Castrol Actevo 20w-50, ăla e cel mai bun vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 problema cu cresterea relatiului am patit-o si eu de 3 ori cred dar asta dupa ce am facut reglajul aer\benzina sincronizare, probabil se incalezeste datorita reglari aerului care e prea "af=gresiv.." La ulei sunt deacord cu @radu_ Castrol 20w-50 e the best, nu neaparat ca marca dar 20w-50 e indicat de la 1iunie:) in rest totul e ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Intr-un manual de utilizare era specificat ca daca stai cu ea la semafor sau stationezi,fiind cu racire pe aer iei contactul..asa ca am facut ca acolo, mai ales in conditiile in care afara era canicula si probabil la sol erau peste 50 gr. Trancanitul ambreiajului e buba veche, aceasta problema nu stiu de se poate rezolva doar schimband acel bolt din spatele unei roti zimtate. Dupa parerea mea si altui diversionist a carui nume nu vrea sa il dau e bina ca mai intai de toate sa se faca o sincronizare si curatare bineinteles a carburatoarelor deoarece bataia se transmite de la piston in cutia de viteze si in discurile de ambreiaj. Ca ulei recomand iarna 10 e 40 si vara 15w50 semisintetic. Am pus si full sintetic si nu avea acelasi demaraj, uneori intra din a 4-a direct in a 6-a si fata de un semisintetic pe fulsinteti motorul il cam papa. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.