Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Am un prieten care are o yamaha xj600 din 1989, care nu stie cum se conecteaza tahometrul si vitezometrul, electronic sau mecanic.In cazul in care este cineva dispus sa il ajute, las nr lui de tel pe forum: 0765911118 sau ID mess: adys28_st

 

Cu stima si multumesc anticipat pentru ajutorul oferit!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ni) si

Hmm, inseamna ca trebuie sa merg cu bateria si sa o dau de cap la magazin.

Eu iti propun sa masori si valoarea tensiunii in bateria noua...acum nemaiavand motorul nu mai stiu exact cat aveam...cred ca ca atunci cand nu mai ponrea era 12,2 V iar dupa incarcare 12,8..e posibil sa ma insel aici..dar stiu ca atuci cand valoarea tensiunii scadea la 12,45 nu mai pornea... doar aveam volampermetru si stiam sa il folosesc..am facut si eu experimente..sper ca te-a ajutat cu ceva ceea ce am spus.

 

Mesaj completat

PS- Bateria deconectata de la borne..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fmaguran

 

Cu privire la incarcarea baterie si a mea incarca 13.5 dar nu am avut probleme cu baterie, am cumparat motorul cu o bateri Yusa m-a tinut 3 ani, am schimbat cu un EXIDE are 2 ani si e ok, probabil bateriea e uzata mai e posibil sa ai probleme cu releul sa nu mai incarce cand e solicitat adica "cand baga cand nu baga"

 

 

Intrebare:

In motor avem ulei 10w-60 sau 15-50, mineral sau full sintetic nu conteaza, trece timpul il schimi cu alta marca alta cifra alt timp 20w-40, 20w-50

 

 

Problema apare asa, dupa specificatile din manual avem :

 

Oil quantity:

Without oil filter cartridge

replacement:

2.3 L

With oil filter cartridge

replacement:

2.6 L

Total amount (dry engine):

3.1 L

 

 

In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele.

Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila.

 

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele.

Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila.

 

Io zic ca cea mai convenabila e aia cand pui peste si gata, ai uitat. Restu' e can can, uleiurile de acum sunt miscibile de n-au probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o chesti la care m-am gandit si deasta vroiam sa vad daca care a avut implicati, nici eu nu am avut probleme, in schimb fac schimbul de ulei la 7000 km, cred ca este o risipa de bani sa-l faca daca nu este nevoie, sau daca e nevoie il fac si mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, după un schimb de ulei Âşi bujii noi, a venit rândul rulmenților de jug, comandați de la Romimoto să fie "judecați" de prietenul Korben Dallas(recunosc, l-am încurcat Âşi eu un pic :D ), operație cam anevoioasă Âşi care o recomand doar însoțită de o garnitură zdravănă de bere (pe care o mistui de-abia acu :D ), în fine , se scot greu cămăÂşile din lagăr, cămăÂşile noi trebuie băgate în congelator, rulmenții încălziți bine, țevi potrivite, lemne, ciocane, chei bune Âşi cam obligatoriu cheie dinamometrică...

În fine, lucrarea a ieÂşit bine Âşi motoreta e la a doua tinerețe, m-am dat acu seara ca prostu prin sensurile girat :D rii.Stă super în viraje, nu mai ÂşerpuieÂşte, a trebuit să învăț din nou să merg drept :( , e super uÂşoară, în fine m-am trezit dându-mă cam tare...

Uleiul e 20-50 mineral, 2500 km. e inutil de puțin pt. un schimb, 7000 e prea mult, "ei" zic 6000, e ok. 5000.

Acuma doar bani de benzină mai trebuie... ;)

Mesaj completat

P.S. Thanks Nicu, iur ză best!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Upgrade de weekend! ;)

Cutiile sunt ceva Zmoto si au costat cu transport din HU (mai precis din Budapesta in Szeged, de acolo lea adus cineva) 12250 Ft... adica aporx 190 RON.

Cutiile au venit cu niste placi de prindere. Sunt de tabla dar sunt OK.

 

Cei care aveti cutii laterale... cum a-ti rezolvat semnalizarile?? ... semnalizari mai mici sau le-ati montat altundeva. Eu cred ca i-mi fac un U lungit si o prind de palca de intarire care trece sub nr de inmatriculare.

post-43874-1279396740_thumb.jpg

post-43874-1279396817_thumb.jpg

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a facut putina spuma dupa vreo 1000 de km. Va spun cum am patit eu.

Am schimbat tot uleiul si stiind de la Macho ca mai ramane in baie cam 500 ml ulei uzat am zs sa bag si un Engine flush, solutie de aia de spalat motorul. Dupa aceasta operatiune, cu motorul spalat cu Engine Flush am pus fullsintetic 15 W 50, in prealabil avui 10W40 si am observat dupa o perioada ca la oprire, inediat am ceva spuma care dispare repede.

Am mers asa, dupa care venind toamna am bagat fara sa mai folosesc solutie de curatat iae 10 w 40 Motul semisintetic si motorul mergea brici, si nu mai spuma. deloc, cu toate ca teoretic mai ramasese cam jumate de litru din uleiul full-sintetic.

va las asadar pe voi sa trageti concluziile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am testat rulmenții (sanchi) Âşi m-am dat ca un tembel pe curbele dintre Lipova-Julița.Super tare!La dus am desenat trase curate, la întors am venit cu vântul în freză Âşi s-a simțit un pic, i-am dat Âşi maxim (maxim am zis!), per total i love my bike!Apropo, mă las mai uÂşor pe stânga, nu Âştiu de ce, la fel Âşi prietenul cu R6 din spatele :( meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o si eu cu spuma in baia de ulei , nu a fost nici o problema , uleiul se schimba pur si simplu incalzind motorul si lasand sa se scurga pana nu mai pica aproape deloc .

va supun atentiei 2 intrebari : 1. dupa ultima tura( pe care v-o recomand : Dalboka ferma de midii , Cap Kaliakra BG ) au inceput sa se auda site desprinse in toba , un zgomot neplacut de tablite vibrand , altfel acelasi zgomot al tobei , adica nu urla ! ati rezolvat in vreun fel ?

2. venind noaptea la intoarcere pe A2 ( la ducere prin Calarasi bac Silistra ) , am calcat-o si cu 160 km/h uneori , insa deloc sub 130 , am constatat lipsa a 400-500 ml de ulei , deajuns sa-mi aprinda becul rosu cu pompa , a doua zi la pornire . Avand in vedere ca la precedentul schimb cat ulei am bagat , atat am scos , nu fumega , am pus pe seama vitezei consumul , o fi normal ? va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mult, DAR: ce ulei ai pus, cum ai văzut că lipseÂşte atât, în sensul că fereastra e înÂşelătoare, uneori arată sub minim, alteori e full, se măsoară la 2-3 min. de la funcționarea motorului la relanti preț de (iarăÂşi) 2-3 min.Adică porneÂşti, laÂşi să meargă 2 min, opreÂşti, mai Âştergi praful de pe motor Âşi după ce ai stins țigara verifici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am schimbat uleiul Vittorino,l-am lasat sa se scurga 12 h si credeti-ma ca in acest interval, de la scurgerea care parea completa pana la pus ulei in baie au mai picurat vreo 20-40 ml. iti raspund cat ma pricep la intrebari:

1- Pe ce parte ai auzit acele site desprinse in toba? Daca pe stanga e posibil sa ai lantul slab si sa iti loveasca undeva pe langa pinionul mic si ai impresia ca are toba respectiva o buba. Parerea mea e ca sa dai tobele jos, dureaza 10 minute maxim si sa le zgaltai...cred ca ai tobe originale. Asa iti dai seama daca s-au desprins sitele.

2. E mult sa pape atat ulei intr-o singura zi- sa spunem 400 ml..ce cred eu si probabil si altii de pe aici care citesc. Becul rosu se aprinde in cele mai inoportune momente, probabil in dimineata aia ai lasat moto pe cricul lateral-stanga si senzorul e pe dreapta, uleiul era mai gros, rece si e scazuta poate si presiunea in baia de ulei si se aprinde...La mine se aprindea cand nu te asteptai si pana la urma m-am invatat cu el si moto nu a avut nimic. Oricum motorul de XJ papa ulei... cand ai completat cu aia 500 ml era bine sa fi tinut cont de 2 aspecte:

a. cat timp s-a scurs si cati km ai mers pana la aceatsa completare- eu completam cam 50 ml l 1000 km

b. cum zicea un antevorbitor, fereastra aceea de vizitare e inselatoare... eu am pus la fel ulei odata ca aveam impresia ca e prea putin si dupa ce am mers era peste nivelul maxim, cu uleiul cald. Da, mai trebuie sa te uiti si pe sub motor, eventual la garnitura de chiloasa, aia se mai crapa de la vreme si mai scapa si pe acolo, avand in vedere ca e motor racire aer...mie pe la garnitura ia imi scapa frecvent, lacrima, dar era putin... cam la saptamana stergeam lamelele bloc-motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam ,

luna asta am mai facut 2 drumuri ( intrunire Bacau si un singuratic la Navodari ) drumuri unde am cam calcat-o . de fapt cred ca lipseau doar 300-400 ml , eu am adaugat 500 insa e peste nivel acum . Cum va spuneam in trecut , la un mers mai calm , nu a consumat deloc ulei .

Toba de pe partea stanga face zgomote de site desprinse , mi-a zis un prieten ca se va lipi respectiva sita la un moment dat in mers , la turatii mai mari . Sunt cred la limita cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . stima tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta .

Totusi sfatul meu e sa ii intinzi la unul care se pricepe foarte putin lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei ;) .

Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment.

 

Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu.

Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util".

 

Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA.

Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei ;) .

Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment.

 

Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu.

Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util".

 

Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA.

Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate...

 

Asfalt uscat!

 

 

Salut , bine ca nu ai patit mai rau ,sti cum e fierul se repara , oasele mai greu , da ce s-a intamplat efectiv ca Diva s-a oprit intr-un copac !?

Nu mai vrei sa o repari sau e prea sifonata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Baieti, va salut de pe plaiurile insorite ale Italiei, am stat pe langa Roma, momentan sunt la Faenza, am vizitat o gramada, am venit cu motorul in bus , acuma ne intoarem pe 2 roti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergand spre Cluj pt concert Iron MAiden , mi-a sarit lantul fratilor ! vazusem eu la ultima intindere ca e pe duca , insa speram sa il fac la iarna , cu propria trusa de scule l-am repus in functie insa e musai sa bag unul nou !

pe louis ( mai jos link ) este la 100 euro , are careva din voi la vreun pret de promotie si nu are nevoie de un chit de lant ( nou ! ) pt Diversionul meu din 1996 ?

 

 

http://www.louis.de/_10f19835dac18b34358eb...artnr_gr=100411

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , nu prea cred ca are nimeni un lant la promotie , pretul de pe louis.de este ok ( poate cel mai ieftin) eventual poti incerca la comerciantii de pe forum , sa vezi ce preturi au iei , dar dupa parerea mea cel mai bine este sa-l iei cel de pe louis.de , sau mai exista varinata de pe ebay.de, vazusem kit lant la vreo 70 de euro da sincer nu m-as complica. Bafta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis as zice si eu.

 

Uite ce am primit eu de la un user de pe forum :

Kit de lant DID 480 lei

Kit de lant KMC 350 lei

 

La iarna era putin mia ieftin la louis... am vt sa cumpar... era 75 de eu... dar as fii trecut limita de kg la bagajul de la avion si tot la 100 ajungeam :baldy:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum).

Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut.

Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis as zice si eu.

 

La fel zic si io, la kit de lantz am primit quote de 7M de la dealer Yamaha, cand i-am zis ca sub 100E pe louis a ridicat din umeri si a zis "cand louis are reducere n-am ce face, ia de acolo".

 

Mesaj completat

salut!

Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum).

Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut.

Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat.

 

La mai multe, partea cu singur la primul drum e ok si nu neaparat. Ok ca nu te preseaza nimeni, ca nu te iei dupa nimeni etc, not ok ca nici n-ai la cine sa vezi trase, viteza acceptabila pt o curba, daca e cazul sa pui frana inainte etc. Nu e nimeni sa-ti atraga atentia etc. Pe de alta parte daca iesi in grup, vezi si tu cum si ce, nu e bine sa iesi cu cine nu percuteaza ca esti mai pe la inceput si trebuie si tu sa-ti asumi rigorile mersului in grup.

 

TF-ul merita savurat si ca peisaje dar dupa ce te saturi de ele merita si ca "just ride". Partea cu singur & stuff... e fun sa mergi singur dupa ce ai ceva "cheag", mai bine cu un tovaras mai experimentat totusi la inceput.

 

Asfalt uscat si multi km inainte, ce sa zic.

Mesaj completat

Si mai de incheiere... just asking... am cam ajuns la concluzia ca Tenere ma cam satisface pe genul de drumuri de pe meleagurile noastre soo... cre' ca scot Diva la vanzare... xj600s, 1999, topcase, crashbars, alarma scorpio (numai asta e 10M), ceas, termometru, caucioace destul de noi, kit lant la vreo 8k, jambe schimbate, furca revizata acum o luna, in rest, de cand am luat-o cu schimburi de ulei la 5k, placute fatza noi, spate mai spre 6k, cred ca 48k arata kilometraju' - cu cat v-ati "rupe" de ea? De trantit a fost de vreo 2 ori mai cu ambitie... dar reparata... cam cat v-ar lasa inima sa cereti pe ea daca ati luat-o cu 3k fara ceva beri?

 

Eu vrea sa-mi cam iau ceva mai off decat Tenere de lasat la munte si mers acolo o data pe luna si rupt forestiere daca o vand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acasă în sfârÂşit, am făcut 1200 km în 2 zile (Faenza - Arad) cu pauză la Celje (Slo), Roma-Faenza am făcut-o acu 2 săptămâni, în fine, mi-a ajuns de motor, el săracu a mers excelent da mi-a trecut os prin os, soția a rezistat eroic...

Cât am umblat prin Roma, m-am speriat cum am putut merge pe-acolo, călare printre benzi (fapt divers, mergeam cu 90 la oră pe bulevard Âşi mă depăÂşea toată lumea) dar, într-un mod straniu m-am simțit "în siguranță".Plin de maxiscutere care demarează super tare, de parcă eram pe bicicletă, în fine, m-am descurcat fără nici un eveniment, în schimb de la Nădlac la Arad (47 km) am stat cu ochii cât cepele Âşi făceam cruci peste cruci de ce imbecili vedeam în trafic...

Poze ceva mai târziu...

Mesaj completat

câteva mostre...

post-9423-1282429708_thumb.jpg

post-9423-1282429753_thumb.jpg

post-9423-1282429785_thumb.jpg

post-9423-1282429812_thumb.jpg

post-9423-1282429848_thumb.jpg

post-9423-1282429879_thumb.jpg

post-9423-1282429900_thumb.jpg

post-9423-1282429947_thumb.jpg

post-9423-1282429976_thumb.jpg

post-9423-1282430048_thumb.jpg

post-9423-1282430115_thumb.jpg

post-9423-1282430163_thumb.jpg

post-9423-1282430206_thumb.jpg

post-9423-1282430235_thumb.jpg

post-9423-1282430289_thumb.jpg

post-9423-1282430316_thumb.jpg

post-9423-1282430355_thumb.jpg

post-9423-1282430377_thumb.jpg

post-9423-1282430416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi , voi apela la Louis , insa mai astept putin poate mai fac un drum in Germania si-l iau de acolo direct si poate in viitorul apropiat trec la modelul de 900cmc care are transmisie pe cardan , un exemplar au la vanzare chiar de unde mi-am cumparat-o eu pe a mea :

 

http://www.motocenter.de/frame.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...