BughY Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Salut! Am un prieten care are o yamaha xj600 din 1989, care nu stie cum se conecteaza tahometrul si vitezometrul, electronic sau mecanic.In cazul in care este cineva dispus sa il ajute, las nr lui de tel pe forum: 0765911118 sau ID mess: adys28_st Cu stima si multumesc anticipat pentru ajutorul oferit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 ni) si Hmm, inseamna ca trebuie sa merg cu bateria si sa o dau de cap la magazin. Eu iti propun sa masori si valoarea tensiunii in bateria noua...acum nemaiavand motorul nu mai stiu exact cat aveam...cred ca ca atunci cand nu mai ponrea era 12,2 V iar dupa incarcare 12,8..e posibil sa ma insel aici..dar stiu ca atuci cand valoarea tensiunii scadea la 12,45 nu mai pornea... doar aveam volampermetru si stiam sa il folosesc..am facut si eu experimente..sper ca te-a ajutat cu ceva ceea ce am spus. Mesaj completat PS- Bateria deconectata de la borne.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 @fmaguran Cu privire la incarcarea baterie si a mea incarca 13.5 dar nu am avut probleme cu baterie, am cumparat motorul cu o bateri Yusa m-a tinut 3 ani, am schimbat cu un EXIDE are 2 ani si e ok, probabil bateriea e uzata mai e posibil sa ai probleme cu releul sa nu mai incarce cand e solicitat adica "cand baga cand nu baga" Intrebare: In motor avem ulei 10w-60 sau 15-50, mineral sau full sintetic nu conteaza, trece timpul il schimi cu alta marca alta cifra alt timp 20w-40, 20w-50 Problema apare asa, dupa specificatile din manual avem : Oil quantity: Without oil filter cartridge replacement: 2.3 L With oil filter cartridge replacement: 2.6 L Total amount (dry engine): 3.1 L In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele. Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele.Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila. Io zic ca cea mai convenabila e aia cand pui peste si gata, ai uitat. Restu' e can can, uleiurile de acum sunt miscibile de n-au probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Am avut deja 20W40, 10W40, 15W50 - mineral, semi si full. Niciodata nu mi-a facut spuma. Eu fac schimbul [cu filtru] la cca. 2500-3000 km. Nu te lega la cap, daca nu te doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Era o chesti la care m-am gandit si deasta vroiam sa vad daca care a avut implicati, nici eu nu am avut probleme, in schimb fac schimbul de ulei la 7000 km, cred ca este o risipa de bani sa-l faca daca nu este nevoie, sau daca e nevoie il fac si mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Azi, după un schimb de ulei Âşi bujii noi, a venit rândul rulmenților de jug, comandați de la Romimoto să fie "judecați" de prietenul Korben Dallas(recunosc, l-am încurcat Âşi eu un pic ), operație cam anevoioasă Âşi care o recomand doar însoțită de o garnitură zdravănă de bere (pe care o mistui de-abia acu ), în fine , se scot greu cămăÂşile din lagăr, cămăÂşile noi trebuie băgate în congelator, rulmenții încălziți bine, țevi potrivite, lemne, ciocane, chei bune Âşi cam obligatoriu cheie dinamometrică... În fine, lucrarea a ieÂşit bine Âşi motoreta e la a doua tinerețe, m-am dat acu seara ca prostu prin sensurile girat rii.Stă super în viraje, nu mai ÂşerpuieÂşte, a trebuit să învăț din nou să merg drept , e super uÂşoară, în fine m-am trezit dându-mă cam tare... Uleiul e 20-50 mineral, 2500 km. e inutil de puțin pt. un schimb, 7000 e prea mult, "ei" zic 6000, e ok. 5000. Acuma doar bani de benzină mai trebuie... Mesaj completat P.S. Thanks Nicu, iur ză best! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Upgrade de weekend! Cutiile sunt ceva Zmoto si au costat cu transport din HU (mai precis din Budapesta in Szeged, de acolo lea adus cineva) 12250 Ft... adica aporx 190 RON. Cutiile au venit cu niste placi de prindere. Sunt de tabla dar sunt OK. Cei care aveti cutii laterale... cum a-ti rezolvat semnalizarile?? ... semnalizari mai mici sau le-ati montat altundeva. Eu cred ca i-mi fac un U lungit si o prind de palca de intarire care trece sub nr de inmatriculare. Editat Iulie 17, 2010 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Mie mi-a facut putina spuma dupa vreo 1000 de km. Va spun cum am patit eu. Am schimbat tot uleiul si stiind de la Macho ca mai ramane in baie cam 500 ml ulei uzat am zs sa bag si un Engine flush, solutie de aia de spalat motorul. Dupa aceasta operatiune, cu motorul spalat cu Engine Flush am pus fullsintetic 15 W 50, in prealabil avui 10W40 si am observat dupa o perioada ca la oprire, inediat am ceva spuma care dispare repede. Am mers asa, dupa care venind toamna am bagat fara sa mai folosesc solutie de curatat iae 10 w 40 Motul semisintetic si motorul mergea brici, si nu mai spuma. deloc, cu toate ca teoretic mai ramasese cam jumate de litru din uleiul full-sintetic. va las asadar pe voi sa trageti concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Ieri mi-am testat rulmenții (sanchi) Âşi m-am dat ca un tembel pe curbele dintre Lipova-Julița.Super tare!La dus am desenat trase curate, la întors am venit cu vântul în freză Âşi s-a simțit un pic, i-am dat Âşi maxim (maxim am zis!), per total i love my bike!Apropo, mă las mai uÂşor pe stânga, nu Âştiu de ce, la fel Âşi prietenul cu R6 din spatele meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 am patit-o si eu cu spuma in baia de ulei , nu a fost nici o problema , uleiul se schimba pur si simplu incalzind motorul si lasand sa se scurga pana nu mai pica aproape deloc . va supun atentiei 2 intrebari : 1. dupa ultima tura( pe care v-o recomand : Dalboka ferma de midii , Cap Kaliakra BG ) au inceput sa se auda site desprinse in toba , un zgomot neplacut de tablite vibrand , altfel acelasi zgomot al tobei , adica nu urla ! ati rezolvat in vreun fel ? 2. venind noaptea la intoarcere pe A2 ( la ducere prin Calarasi bac Silistra ) , am calcat-o si cu 160 km/h uneori , insa deloc sub 130 , am constatat lipsa a 400-500 ml de ulei , deajuns sa-mi aprinda becul rosu cu pompa , a doua zi la pornire . Avand in vedere ca la precedentul schimb cat ulei am bagat , atat am scos , nu fumega , am pus pe seama vitezei consumul , o fi normal ? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Cam mult, DAR: ce ulei ai pus, cum ai văzut că lipseÂşte atât, în sensul că fereastra e înÂşelătoare, uneori arată sub minim, alteori e full, se măsoară la 2-3 min. de la funcționarea motorului la relanti preț de (iarăÂşi) 2-3 min.Adică porneÂşti, laÂşi să meargă 2 min, opreÂşti, mai Âştergi praful de pe motor Âşi după ce ai stins țigara verifici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Eu cand am schimbat uleiul Vittorino,l-am lasat sa se scurga 12 h si credeti-ma ca in acest interval, de la scurgerea care parea completa pana la pus ulei in baie au mai picurat vreo 20-40 ml. iti raspund cat ma pricep la intrebari: 1- Pe ce parte ai auzit acele site desprinse in toba? Daca pe stanga e posibil sa ai lantul slab si sa iti loveasca undeva pe langa pinionul mic si ai impresia ca are toba respectiva o buba. Parerea mea e ca sa dai tobele jos, dureaza 10 minute maxim si sa le zgaltai...cred ca ai tobe originale. Asa iti dai seama daca s-au desprins sitele. 2. E mult sa pape atat ulei intr-o singura zi- sa spunem 400 ml..ce cred eu si probabil si altii de pe aici care citesc. Becul rosu se aprinde in cele mai inoportune momente, probabil in dimineata aia ai lasat moto pe cricul lateral-stanga si senzorul e pe dreapta, uleiul era mai gros, rece si e scazuta poate si presiunea in baia de ulei si se aprinde...La mine se aprindea cand nu te asteptai si pana la urma m-am invatat cu el si moto nu a avut nimic. Oricum motorul de XJ papa ulei... cand ai completat cu aia 500 ml era bine sa fi tinut cont de 2 aspecte: a. cat timp s-a scurs si cati km ai mers pana la aceatsa completare- eu completam cam 50 ml l 1000 km b. cum zicea un antevorbitor, fereastra aceea de vizitare e inselatoare... eu am pus la fel ulei odata ca aveam impresia ca e prea putin si dupa ce am mers era peste nivelul maxim, cu uleiul cald. Da, mai trebuie sa te uiti si pe sub motor, eventual la garnitura de chiloasa, aia se mai crapa de la vreme si mai scapa si pe acolo, avand in vedere ca e motor racire aer...mie pe la garnitura ia imi scapa frecvent, lacrima, dar era putin... cam la saptamana stergeam lamelele bloc-motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Multam , luna asta am mai facut 2 drumuri ( intrunire Bacau si un singuratic la Navodari ) drumuri unde am cam calcat-o . de fapt cred ca lipseau doar 300-400 ml , eu am adaugat 500 insa e peste nivel acum . Cum va spuneam in trecut , la un mers mai calm , nu a consumat deloc ulei . Toba de pe partea stanga face zgomote de site desprinse , mi-a zis un prieten ca se va lipi respectiva sita la un moment dat in mers , la turatii mai mari . Sunt cred la limita cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . stima tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . Totusi sfatul meu e sa ii intinzi la unul care se pricepe foarte putin lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei . Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment. Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu. Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util". Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA. Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei .Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment. Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu. Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util". Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA. Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate... Asfalt uscat! Salut , bine ca nu ai patit mai rau ,sti cum e fierul se repara , oasele mai greu , da ce s-a intamplat efectiv ca Diva s-a oprit intr-un copac !? Nu mai vrei sa o repari sau e prea sifonata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Baieti, va salut de pe plaiurile insorite ale Italiei, am stat pe langa Roma, momentan sunt la Faenza, am vizitat o gramada, am venit cu motorul in bus , acuma ne intoarem pe 2 roti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Mergand spre Cluj pt concert Iron MAiden , mi-a sarit lantul fratilor ! vazusem eu la ultima intindere ca e pe duca , insa speram sa il fac la iarna , cu propria trusa de scule l-am repus in functie insa e musai sa bag unul nou ! pe louis ( mai jos link ) este la 100 euro , are careva din voi la vreun pret de promotie si nu are nevoie de un chit de lant ( nou ! ) pt Diversionul meu din 1996 ? http://www.louis.de/_10f19835dac18b34358eb...artnr_gr=100411 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut , nu prea cred ca are nimeni un lant la promotie , pretul de pe louis.de este ok ( poate cel mai ieftin) eventual poti incerca la comerciantii de pe forum , sa vezi ce preturi au iei , dar dupa parerea mea cel mai bine este sa-l iei cel de pe louis.de , sau mai exista varinata de pe ebay.de, vazusem kit lant la vreo 70 de euro da sincer nu m-as complica. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Louis as zice si eu. Uite ce am primit eu de la un user de pe forum : Kit de lant DID 480 lei Kit de lant KMC 350 lei La iarna era putin mia ieftin la louis... am vt sa cumpar... era 75 de eu... dar as fii trecut limita de kg la bagajul de la avion si tot la 100 ajungeam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 salut! Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum). Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut. Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Louis as zice si eu. La fel zic si io, la kit de lantz am primit quote de 7M de la dealer Yamaha, cand i-am zis ca sub 100E pe louis a ridicat din umeri si a zis "cand louis are reducere n-am ce face, ia de acolo". Mesaj completat salut!Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum). Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut. Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat. La mai multe, partea cu singur la primul drum e ok si nu neaparat. Ok ca nu te preseaza nimeni, ca nu te iei dupa nimeni etc, not ok ca nici n-ai la cine sa vezi trase, viteza acceptabila pt o curba, daca e cazul sa pui frana inainte etc. Nu e nimeni sa-ti atraga atentia etc. Pe de alta parte daca iesi in grup, vezi si tu cum si ce, nu e bine sa iesi cu cine nu percuteaza ca esti mai pe la inceput si trebuie si tu sa-ti asumi rigorile mersului in grup. TF-ul merita savurat si ca peisaje dar dupa ce te saturi de ele merita si ca "just ride". Partea cu singur & stuff... e fun sa mergi singur dupa ce ai ceva "cheag", mai bine cu un tovaras mai experimentat totusi la inceput. Asfalt uscat si multi km inainte, ce sa zic. Mesaj completat Si mai de incheiere... just asking... am cam ajuns la concluzia ca Tenere ma cam satisface pe genul de drumuri de pe meleagurile noastre soo... cre' ca scot Diva la vanzare... xj600s, 1999, topcase, crashbars, alarma scorpio (numai asta e 10M), ceas, termometru, caucioace destul de noi, kit lant la vreo 8k, jambe schimbate, furca revizata acum o luna, in rest, de cand am luat-o cu schimburi de ulei la 5k, placute fatza noi, spate mai spre 6k, cred ca 48k arata kilometraju' - cu cat v-ati "rupe" de ea? De trantit a fost de vreo 2 ori mai cu ambitie... dar reparata... cam cat v-ar lasa inima sa cereti pe ea daca ati luat-o cu 3k fara ceva beri? Eu vrea sa-mi cam iau ceva mai off decat Tenere de lasat la munte si mers acolo o data pe luna si rupt forestiere daca o vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am ajuns acasă în sfârÂşit, am făcut 1200 km în 2 zile (Faenza - Arad) cu pauză la Celje (Slo), Roma-Faenza am făcut-o acu 2 săptămâni, în fine, mi-a ajuns de motor, el săracu a mers excelent da mi-a trecut os prin os, soția a rezistat eroic... Cât am umblat prin Roma, m-am speriat cum am putut merge pe-acolo, călare printre benzi (fapt divers, mergeam cu 90 la oră pe bulevard Âşi mă depăÂşea toată lumea) dar, într-un mod straniu m-am simțit "în siguranță".Plin de maxiscutere care demarează super tare, de parcă eram pe bicicletă, în fine, m-am descurcat fără nici un eveniment, în schimb de la Nădlac la Arad (47 km) am stat cu ochii cât cepele Âşi făceam cruci peste cruci de ce imbecili vedeam în trafic... Poze ceva mai târziu... Mesaj completat câteva mostre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 multumesc de sfaturi , voi apela la Louis , insa mai astept putin poate mai fac un drum in Germania si-l iau de acolo direct si poate in viitorul apropiat trec la modelul de 900cmc care are transmisie pe cardan , un exemplar au la vanzare chiar de unde mi-am cumparat-o eu pe a mea : http://www.motocenter.de/frame.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.