dragonlord Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) am traversat-o de la M5 la Nord în cam 15 min, traficul e incomparabil cu cel din BucureÂşti eÂşti lăsat să treci, toți motocicliÂştii se salută etc... In general se circula mai bine... dar credema au si ei momentel lor. In timpul facultatii am stat acolo 3 luni. De la camin pana la facultate care in mod normal dura 20 min cu autobuzul, (era pe aceasi parte a Dunarii) in traficul de la 7 dimi dura 50 de min. Un lucru f. important - CULTURA NORMALITĂĂII Âşi a vieții sănătoase: se merge în draci cu bicicleta, se face jogging (cu toată familia dacă se poate), toată lumea echipată ca la competiții, nu prea se fumează, multă lume cu constituție fizică bună, se face yoga în parc absolut normal, fără gură-cască Asta da! ... pe insula Maria exista o pista de alergat cu cauciuc de 5 Km! Si ce ii fain l-i se pare normal... ia dute la noi la alergat pe strada si sa vezi ca nu scapi fara sa se ia careva de tine. Hai... de baieiti mai putin dar de fete toti handicapatii fac misto. Pe autostradă am ținut cam 120-130, am "băgat" Âşi maxim, adică 180 cu pasageră Âşi bagaje, culmea motorul se miÂşcă f. bine de la 120 în sus, pe la 150 e "în element", dar trebuie o cască mai profi din gama +150 e...aaaa ...Âşi am ajuns la 50 k Doar? ... a mea tocmai a trecut de 85.000!! p.s: faina excursie!!! Editat Iunie 29, 2010 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 In caz ca e careva interesat.. Diva in toate mintile ei de vanzare. Next step: DRZ http://www.bikeshop.ro/show.php?id=309692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 aloha! Vreau sa-mi iau niste cauciucuri noi caci alea vechi am reusit sa le tai (am tercut peste ceva).. inca mai sunt Ok ar planuiesc ceva lung in septembrei (gen touring grecia... vezi topicu din TM sau AR). Pana acum am gasit 2 variante... daca mai stiti voi ceve preturi mai bune sau care cauciuc "is the shiiit" ... 1) dunlop GT501, 205 euro setul . 2) Preturile sunt: Mezteler Lasertec 110/80 -17M/C57HTL - 75 euro Metzeler Lasertec 130/70 -18M/C63HTL - 91 euro Haidenau... am inteles ca aluneca in ploaie Conti si Avon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 dunlop GT501 - no idea, nici nu stiam ca se face pe dimensiuni de diversion... Dunlop Arrowmax D103 am avut pe spate, a fost ok, cu el am luat motoreta. Dupa am trecut pe Metz. Metz am avut de doua ori pe fatza. Mi s-au parut ok - dar si de cazut tot Metz era pe motor cand am cazut :S Desenul e oricum cel mai cu santuri dar daca iti pasa si de estetic e si cel mai naspa M-am mai dat cu Pirelli Sport Demon vreo 3 saptamani pe un Diversion - spatele rupea mai usor aderenta, poate si din cauza suspensiei mai ciudate de la motoreta pe care era. Oricum nu era nou ca sa stiu cam ce ar fi putut in prima juma de viata. Mai ai optiuni Conti Go si Bridgestone bt45 - no idea ce si cum. Heidenau si Avon - no idea, Avon aveam un feeling ca-s chestii ieftine si se pare ca unele din gama sunt... altele sunt chiar scumpe, nu stiu, in general comentariile au fost de genul ca tin o gramada dar nici nu te poti baza pe ele. Mesaj completat De luat eu le-am luat de la romi, atunci au venit repede si aveau si dot ok. Acum stiu ca se plateste si livrarea la romi, legat de dot se pare ca nu garanteaza decat ca nu-i guma mai veche de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Dunlop Arrowmax am eu, țin destul de mult (20k km Âşi mai țin) dar un pic tari, dacă nu e chiar cald afară alunecă pe virajele mai vitejeÂşti, dar per total sunt ok., următorul set îl vreau Metz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) salutari , pe a mea am luato incaltata cu Michelin Macadam (poza 1) , si mai multe nu stiu! de tinut , tin si astea mult cel putin asa am citit pe alte forumuri deci este o guma tare. poza 1. p.s. parca pe dimensiunile Divei mai este si Michelin pilot active Editat Iulie 5, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 salutari , pe a mea am luato incaltata cu Michelin Macadam (poza 1) , si mai multe nu stiu! de tinut , tin si astea mult cel putin asa am citit pe alte forumuri deci este o guma tare. p.s. parca pe dimensiunile Divei mai este si Michelin pilot active ce ai tu...stiu ) ...deci se pare ca lumea merge spre metzler... pai luand in considerara ca setul este 160 de eu vs 200+ ca la alte cauciucuri si eu tin spre metz mai vedem mersi...daca mai are cineva idei... sunt bine venite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 In caz ca e careva interesat.. Diva in toate mintile ei de vanzare. Next step: DRZ http://www.bikeshop.ro/show.php?id=309692 mda...eu as fi , dar se pare ca mai dureaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Salut, am o intrebare despre curentul de incarcare pt 4BR (cred ca e general totusi). Nu stiu daca e bateria de vina sau releul. Am cumparat anul trecut o saito noua, s-s descarcat de vreo 2 ori, am crezut ca din cauza ca nu o folosesc prea des, dupa iernat in primavara nu mai conducea deloc, asa ca am cumparat o yuasa. dupa 3 sapt o gasesc moarta complet. O duc la vanzator, nunu, e buna, releul tau e stricat, ca e 13.5V. Mai stau cu motorul afara vreo 3 sapt (10 km parcursi) si nu se mai aprinde nici N. Mentionez ca nu am consum parazit pe circuit decat 0.5mA (am scos alarma care consuma 20mA si care a mers cu fosta baterie (inainte de saito) 4 ani. Ideea e ca manualul zice 14.2 voltaj la 5000 rpm fara consumatori. Asa ceva am si eu. Insa daca pun farurile, scade la 13.5 V constant si ramane acolo la turatie. Daca o turez putin (1500 RPM) atunci creste voltajul la 14. Intrebarea e, e normal sa fie 13.5 (asta o sa fie voltajul in mers si la utilizare normala a motorului)? Vreau sa stiu, e bateria sau e motorul? Voi cat aveti la incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Salut, Am avut si eu probleme asemanatoare. La mine bateria era functionala in procent de 75 %,dupa ce i-am facut un test cu robotul de incarcare inteligenta Saito a unui preten. De multe ori preferam sa deconectez bateria cand plecam mai multe zile. Asta vara dupa o ploaie serioasa de 2 zile, si frig, era in iunie, moto afara dar acoperit cu o prelata (care era sparta intr-un loc cam 2 palme), am constatat ca bateria era moarta. Cineva imi spusese ca mergeam cam mult cu motorul la 3000-3500 de ture si nu ar incarca alternatorul prea bine bateria,dar nu cred asta. Eu tind sa cred ca era ,in cazul meu bateria de vina, in conditiile in care dupa incarcare pornea motorul fara sa mai trag socul. Mi s-a intamplat odata la munte, in noiembrie la 4 gr C sa nu mai porneasca si am inecat-o,asa ca am cautat o panta, am bagat in a 2 sau a 3-a ,mi-am luat avant si a pornit, bine cu socul. Sa stii ca am postat acu un an ca si tine aceasta problema dar cei de pe aici nu au stiut sa imi dea un raspuns. eventual sa cauti unul la topicul de "SERVICE". In legatura cu cauciucurile mele, am avut tot Macadam si tin sa spun ca se tocesc greu,adica sunt bune...am bagat 2 ani cu ele si uzura nu a fost cum ma asteptam. Asfalt uscat. Mesaj completat PS- tot tipul de XJ- 4 BR am avut si eu, an 1994 Mesaj completat PS2- aceleasi valori, identice le-am avut si eu la masurarea tensiunii la borne cu motorul pornit si accelerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 pai poate stop & go si neturat nu incarca destul cat sa compenseze. singurele dati cand n-a pornit era ori bateria terminata, am schimbat si n-am mai avut probleme ori frig si stat 1wk or so nepornita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Iti dau dreptate. Dar bateria e noua (am pus eu electrolitul in ea) si am incarcat-o acum 3 saptamani full. Am facut 10 km cu ea si a stat afara (>20 grade ziua). Mi se pare penibil sa nu te plimbi cu motorul 2 sapt si bateria sa fie moarta de tot, mai ales ca am avut o baterie timp de 4 ani si nu am incarcat-o iarna, si primavara am dat la buton 10-15 sec pana sa porneasca (dupa 3 luni) si nu a dat semne de slabiciune. Deci se pare ca pentru 4BR 13.5 ar fi o valoare ok la incarcare. Hmm, inseamna ca trebuie sa merg cu bateria si sa o dau de cap la magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Salut! Am un prieten care are o yamaha xj600 din 1989, care nu stie cum se conecteaza tahometrul si vitezometrul, electronic sau mecanic.In cazul in care este cineva dispus sa il ajute, las nr lui de tel pe forum: 0765911118 sau ID mess: adys28_st Cu stima si multumesc anticipat pentru ajutorul oferit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 ni) si Hmm, inseamna ca trebuie sa merg cu bateria si sa o dau de cap la magazin. Eu iti propun sa masori si valoarea tensiunii in bateria noua...acum nemaiavand motorul nu mai stiu exact cat aveam...cred ca ca atunci cand nu mai ponrea era 12,2 V iar dupa incarcare 12,8..e posibil sa ma insel aici..dar stiu ca atuci cand valoarea tensiunii scadea la 12,45 nu mai pornea... doar aveam volampermetru si stiam sa il folosesc..am facut si eu experimente..sper ca te-a ajutat cu ceva ceea ce am spus. Mesaj completat PS- Bateria deconectata de la borne.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 @fmaguran Cu privire la incarcarea baterie si a mea incarca 13.5 dar nu am avut probleme cu baterie, am cumparat motorul cu o bateri Yusa m-a tinut 3 ani, am schimbat cu un EXIDE are 2 ani si e ok, probabil bateriea e uzata mai e posibil sa ai probleme cu releul sa nu mai incarce cand e solicitat adica "cand baga cand nu baga" Intrebare: In motor avem ulei 10w-60 sau 15-50, mineral sau full sintetic nu conteaza, trece timpul il schimi cu alta marca alta cifra alt timp 20w-40, 20w-50 Problema apare asa, dupa specificatile din manual avem : Oil quantity: Without oil filter cartridge replacement: 2.3 L With oil filter cartridge replacement: 2.6 L Total amount (dry engine): 3.1 L In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele. Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 In concluzie ramnem cu 0.5 l ulei vechi in motor care se amenste cu cel nou total diferit in concluzie vor apare probleme gen spuma in ulei una din ele.Ce variante ar fi sa soatem tot uleiul, singura la care ma gandesc ar fi sa dau baia de ulei jos capacul de la ambreaj si sa inclin motoru pe partea dreapta sau sa cumpari 5 l de ulei cu 2 speli motoru dupa care il scoti si schimbi filtru si uleiul si aici ramane intrebare care ar fi mai convenabila. Io zic ca cea mai convenabila e aia cand pui peste si gata, ai uitat. Restu' e can can, uleiurile de acum sunt miscibile de n-au probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Am avut deja 20W40, 10W40, 15W50 - mineral, semi si full. Niciodata nu mi-a facut spuma. Eu fac schimbul [cu filtru] la cca. 2500-3000 km. Nu te lega la cap, daca nu te doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Era o chesti la care m-am gandit si deasta vroiam sa vad daca care a avut implicati, nici eu nu am avut probleme, in schimb fac schimbul de ulei la 7000 km, cred ca este o risipa de bani sa-l faca daca nu este nevoie, sau daca e nevoie il fac si mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Azi, după un schimb de ulei Âşi bujii noi, a venit rândul rulmenților de jug, comandați de la Romimoto să fie "judecați" de prietenul Korben Dallas(recunosc, l-am încurcat Âşi eu un pic ), operație cam anevoioasă Âşi care o recomand doar însoțită de o garnitură zdravănă de bere (pe care o mistui de-abia acu ), în fine , se scot greu cămăÂşile din lagăr, cămăÂşile noi trebuie băgate în congelator, rulmenții încălziți bine, țevi potrivite, lemne, ciocane, chei bune Âşi cam obligatoriu cheie dinamometrică... În fine, lucrarea a ieÂşit bine Âşi motoreta e la a doua tinerețe, m-am dat acu seara ca prostu prin sensurile girat rii.Stă super în viraje, nu mai ÂşerpuieÂşte, a trebuit să învăț din nou să merg drept , e super uÂşoară, în fine m-am trezit dându-mă cam tare... Uleiul e 20-50 mineral, 2500 km. e inutil de puțin pt. un schimb, 7000 e prea mult, "ei" zic 6000, e ok. 5000. Acuma doar bani de benzină mai trebuie... Mesaj completat P.S. Thanks Nicu, iur ză best! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Upgrade de weekend! Cutiile sunt ceva Zmoto si au costat cu transport din HU (mai precis din Budapesta in Szeged, de acolo lea adus cineva) 12250 Ft... adica aporx 190 RON. Cutiile au venit cu niste placi de prindere. Sunt de tabla dar sunt OK. Cei care aveti cutii laterale... cum a-ti rezolvat semnalizarile?? ... semnalizari mai mici sau le-ati montat altundeva. Eu cred ca i-mi fac un U lungit si o prind de palca de intarire care trece sub nr de inmatriculare. Editat Iulie 17, 2010 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Mie mi-a facut putina spuma dupa vreo 1000 de km. Va spun cum am patit eu. Am schimbat tot uleiul si stiind de la Macho ca mai ramane in baie cam 500 ml ulei uzat am zs sa bag si un Engine flush, solutie de aia de spalat motorul. Dupa aceasta operatiune, cu motorul spalat cu Engine Flush am pus fullsintetic 15 W 50, in prealabil avui 10W40 si am observat dupa o perioada ca la oprire, inediat am ceva spuma care dispare repede. Am mers asa, dupa care venind toamna am bagat fara sa mai folosesc solutie de curatat iae 10 w 40 Motul semisintetic si motorul mergea brici, si nu mai spuma. deloc, cu toate ca teoretic mai ramasese cam jumate de litru din uleiul full-sintetic. va las asadar pe voi sa trageti concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Ieri mi-am testat rulmenții (sanchi) Âşi m-am dat ca un tembel pe curbele dintre Lipova-Julița.Super tare!La dus am desenat trase curate, la întors am venit cu vântul în freză Âşi s-a simțit un pic, i-am dat Âşi maxim (maxim am zis!), per total i love my bike!Apropo, mă las mai uÂşor pe stânga, nu Âştiu de ce, la fel Âşi prietenul cu R6 din spatele meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 am patit-o si eu cu spuma in baia de ulei , nu a fost nici o problema , uleiul se schimba pur si simplu incalzind motorul si lasand sa se scurga pana nu mai pica aproape deloc . va supun atentiei 2 intrebari : 1. dupa ultima tura( pe care v-o recomand : Dalboka ferma de midii , Cap Kaliakra BG ) au inceput sa se auda site desprinse in toba , un zgomot neplacut de tablite vibrand , altfel acelasi zgomot al tobei , adica nu urla ! ati rezolvat in vreun fel ? 2. venind noaptea la intoarcere pe A2 ( la ducere prin Calarasi bac Silistra ) , am calcat-o si cu 160 km/h uneori , insa deloc sub 130 , am constatat lipsa a 400-500 ml de ulei , deajuns sa-mi aprinda becul rosu cu pompa , a doua zi la pornire . Avand in vedere ca la precedentul schimb cat ulei am bagat , atat am scos , nu fumega , am pus pe seama vitezei consumul , o fi normal ? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Cam mult, DAR: ce ulei ai pus, cum ai văzut că lipseÂşte atât, în sensul că fereastra e înÂşelătoare, uneori arată sub minim, alteori e full, se măsoară la 2-3 min. de la funcționarea motorului la relanti preț de (iarăÂşi) 2-3 min.Adică porneÂşti, laÂşi să meargă 2 min, opreÂşti, mai Âştergi praful de pe motor Âşi după ce ai stins țigara verifici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Eu cand am schimbat uleiul Vittorino,l-am lasat sa se scurga 12 h si credeti-ma ca in acest interval, de la scurgerea care parea completa pana la pus ulei in baie au mai picurat vreo 20-40 ml. iti raspund cat ma pricep la intrebari: 1- Pe ce parte ai auzit acele site desprinse in toba? Daca pe stanga e posibil sa ai lantul slab si sa iti loveasca undeva pe langa pinionul mic si ai impresia ca are toba respectiva o buba. Parerea mea e ca sa dai tobele jos, dureaza 10 minute maxim si sa le zgaltai...cred ca ai tobe originale. Asa iti dai seama daca s-au desprins sitele. 2. E mult sa pape atat ulei intr-o singura zi- sa spunem 400 ml..ce cred eu si probabil si altii de pe aici care citesc. Becul rosu se aprinde in cele mai inoportune momente, probabil in dimineata aia ai lasat moto pe cricul lateral-stanga si senzorul e pe dreapta, uleiul era mai gros, rece si e scazuta poate si presiunea in baia de ulei si se aprinde...La mine se aprindea cand nu te asteptai si pana la urma m-am invatat cu el si moto nu a avut nimic. Oricum motorul de XJ papa ulei... cand ai completat cu aia 500 ml era bine sa fi tinut cont de 2 aspecte: a. cat timp s-a scurs si cati km ai mers pana la aceatsa completare- eu completam cam 50 ml l 1000 km b. cum zicea un antevorbitor, fereastra aceea de vizitare e inselatoare... eu am pus la fel ulei odata ca aveam impresia ca e prea putin si dupa ce am mers era peste nivelul maxim, cu uleiul cald. Da, mai trebuie sa te uiti si pe sub motor, eventual la garnitura de chiloasa, aia se mai crapa de la vreme si mai scapa si pe acolo, avand in vedere ca e motor racire aer...mie pe la garnitura ia imi scapa frecvent, lacrima, dar era putin... cam la saptamana stergeam lamelele bloc-motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.