Vittore Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Multam , luna asta am mai facut 2 drumuri ( intrunire Bacau si un singuratic la Navodari ) drumuri unde am cam calcat-o . de fapt cred ca lipseau doar 300-400 ml , eu am adaugat 500 insa e peste nivel acum . Cum va spuneam in trecut , la un mers mai calm , nu a consumat deloc ulei . Toba de pe partea stanga face zgomote de site desprinse , mi-a zis un prieten ca se va lipi respectiva sita la un moment dat in mers , la turatii mai mari . Sunt cred la limita cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . stima tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . Totusi sfatul meu e sa ii intinzi la unul care se pricepe foarte putin lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei . Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment. Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu. Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util". Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA. Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei .Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment. Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu. Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util". Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA. Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate... Asfalt uscat! Salut , bine ca nu ai patit mai rau ,sti cum e fierul se repara , oasele mai greu , da ce s-a intamplat efectiv ca Diva s-a oprit intr-un copac !? Nu mai vrei sa o repari sau e prea sifonata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Baieti, va salut de pe plaiurile insorite ale Italiei, am stat pe langa Roma, momentan sunt la Faenza, am vizitat o gramada, am venit cu motorul in bus , acuma ne intoarem pe 2 roti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Mergand spre Cluj pt concert Iron MAiden , mi-a sarit lantul fratilor ! vazusem eu la ultima intindere ca e pe duca , insa speram sa il fac la iarna , cu propria trusa de scule l-am repus in functie insa e musai sa bag unul nou ! pe louis ( mai jos link ) este la 100 euro , are careva din voi la vreun pret de promotie si nu are nevoie de un chit de lant ( nou ! ) pt Diversionul meu din 1996 ? http://www.louis.de/_10f19835dac18b34358eb...artnr_gr=100411 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut , nu prea cred ca are nimeni un lant la promotie , pretul de pe louis.de este ok ( poate cel mai ieftin) eventual poti incerca la comerciantii de pe forum , sa vezi ce preturi au iei , dar dupa parerea mea cel mai bine este sa-l iei cel de pe louis.de , sau mai exista varinata de pe ebay.de, vazusem kit lant la vreo 70 de euro da sincer nu m-as complica. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Louis as zice si eu. Uite ce am primit eu de la un user de pe forum : Kit de lant DID 480 lei Kit de lant KMC 350 lei La iarna era putin mia ieftin la louis... am vt sa cumpar... era 75 de eu... dar as fii trecut limita de kg la bagajul de la avion si tot la 100 ajungeam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 salut! Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum). Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut. Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Louis as zice si eu. La fel zic si io, la kit de lantz am primit quote de 7M de la dealer Yamaha, cand i-am zis ca sub 100E pe louis a ridicat din umeri si a zis "cand louis are reducere n-am ce face, ia de acolo". Mesaj completat salut!Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum). Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut. Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat. La mai multe, partea cu singur la primul drum e ok si nu neaparat. Ok ca nu te preseaza nimeni, ca nu te iei dupa nimeni etc, not ok ca nici n-ai la cine sa vezi trase, viteza acceptabila pt o curba, daca e cazul sa pui frana inainte etc. Nu e nimeni sa-ti atraga atentia etc. Pe de alta parte daca iesi in grup, vezi si tu cum si ce, nu e bine sa iesi cu cine nu percuteaza ca esti mai pe la inceput si trebuie si tu sa-ti asumi rigorile mersului in grup. TF-ul merita savurat si ca peisaje dar dupa ce te saturi de ele merita si ca "just ride". Partea cu singur & stuff... e fun sa mergi singur dupa ce ai ceva "cheag", mai bine cu un tovaras mai experimentat totusi la inceput. Asfalt uscat si multi km inainte, ce sa zic. Mesaj completat Si mai de incheiere... just asking... am cam ajuns la concluzia ca Tenere ma cam satisface pe genul de drumuri de pe meleagurile noastre soo... cre' ca scot Diva la vanzare... xj600s, 1999, topcase, crashbars, alarma scorpio (numai asta e 10M), ceas, termometru, caucioace destul de noi, kit lant la vreo 8k, jambe schimbate, furca revizata acum o luna, in rest, de cand am luat-o cu schimburi de ulei la 5k, placute fatza noi, spate mai spre 6k, cred ca 48k arata kilometraju' - cu cat v-ati "rupe" de ea? De trantit a fost de vreo 2 ori mai cu ambitie... dar reparata... cam cat v-ar lasa inima sa cereti pe ea daca ati luat-o cu 3k fara ceva beri? Eu vrea sa-mi cam iau ceva mai off decat Tenere de lasat la munte si mers acolo o data pe luna si rupt forestiere daca o vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am ajuns acasă în sfârÂşit, am făcut 1200 km în 2 zile (Faenza - Arad) cu pauză la Celje (Slo), Roma-Faenza am făcut-o acu 2 săptămâni, în fine, mi-a ajuns de motor, el săracu a mers excelent da mi-a trecut os prin os, soția a rezistat eroic... Cât am umblat prin Roma, m-am speriat cum am putut merge pe-acolo, călare printre benzi (fapt divers, mergeam cu 90 la oră pe bulevard Âşi mă depăÂşea toată lumea) dar, într-un mod straniu m-am simțit "în siguranță".Plin de maxiscutere care demarează super tare, de parcă eram pe bicicletă, în fine, m-am descurcat fără nici un eveniment, în schimb de la Nădlac la Arad (47 km) am stat cu ochii cât cepele Âşi făceam cruci peste cruci de ce imbecili vedeam în trafic... Poze ceva mai târziu... Mesaj completat câteva mostre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 multumesc de sfaturi , voi apela la Louis , insa mai astept putin poate mai fac un drum in Germania si-l iau de acolo direct si poate in viitorul apropiat trec la modelul de 900cmc care are transmisie pe cardan , un exemplar au la vanzare chiar de unde mi-am cumparat-o eu pe a mea : http://www.motocenter.de/frame.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum! Bafta si sa se intample! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum!Bafta si sa se intample! Ai vrea tu 900-le !! si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare. ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... )) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal. Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ai vrea tu 900-le !!si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare. ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... )) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal. Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi. cu cauciucurile noi poti sa te dai acuma racing! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salut Diversionistilor! Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salut Diversionistilor!Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii. Toate cele bune! welcome back astept niste impresii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare lume. Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta? Motocicleta este asta: si Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salut , incearca aici http://www.home.foni.net/~marty-mcbyte/for.../farbcodes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare lume. Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta? Motocicleta este asta: si Multumesc anticipat Motocicleta aia nu are culoare originala cum nu-s eu popa! E vopsita deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie. Mai, de vopsita pare bine vopsita, dar culoarea nu e originala, sticker-ul la fel nu seamana cu original de la nici o serie... tobele cred ca sunt si ele schimabte... altfel motoreta e chiar bine intretinuta si curata rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Ola! 2 intrebari: 1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus... Ca si impresii: excelent la faza scurta 80-90 km/h pe drum vopsit... fara probleme! 2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul? Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte. Impresii cauciucuri Micehlin: pe asfalt se tin foarte bine... de drum umed inca nu stiu cum se comporta. Pe pietris e mai nasol... azi am luat-o pe nist drumuri pietruite (pietris fin - Recas - Bazos pt cei din zona TM) si fugea motorul stanga-dreapta. Da na... vb aia:sunt cauciucuri pt asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus... Ca orice xenon pus pe motoreta cu geam striat o sa bata aiurea. Vezi ca o sa ai probleme la ITP, sa schimbi inainte sa te duci cand o fi cazul 2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul?Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte. Sigur nu e lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Posibil să fie de la guma nouă, acuma că începe să-Âşi facă uzura se poate să fie un 10 -15 gr. diferență pe roată, dă-o jos Âşi fă o echilibrare, mie la guma față(!) mi-au trebuit 60 de grame , într-adevăr e spre final de "carieră". ...Âşi nu mă întreabă nimeni cum am venit cu Diva din Italia 1700 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.