-alex- Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum! Bafta si sa se intample! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum!Bafta si sa se intample! Ai vrea tu 900-le !! si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare. ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... )) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal. Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ai vrea tu 900-le !!si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare. ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... )) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal. Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi. cu cauciucurile noi poti sa te dai acuma racing! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salut Diversionistilor! Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salut Diversionistilor!Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii. Toate cele bune! welcome back astept niste impresii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare lume. Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta? Motocicleta este asta: si Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salut , incearca aici http://www.home.foni.net/~marty-mcbyte/for.../farbcodes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare lume. Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta? Motocicleta este asta: si Multumesc anticipat Motocicleta aia nu are culoare originala cum nu-s eu popa! E vopsita deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie. Mai, de vopsita pare bine vopsita, dar culoarea nu e originala, sticker-ul la fel nu seamana cu original de la nici o serie... tobele cred ca sunt si ele schimabte... altfel motoreta e chiar bine intretinuta si curata rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Ola! 2 intrebari: 1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus... Ca si impresii: excelent la faza scurta 80-90 km/h pe drum vopsit... fara probleme! 2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul? Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte. Impresii cauciucuri Micehlin: pe asfalt se tin foarte bine... de drum umed inca nu stiu cum se comporta. Pe pietris e mai nasol... azi am luat-o pe nist drumuri pietruite (pietris fin - Recas - Bazos pt cei din zona TM) si fugea motorul stanga-dreapta. Da na... vb aia:sunt cauciucuri pt asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus... Ca orice xenon pus pe motoreta cu geam striat o sa bata aiurea. Vezi ca o sa ai probleme la ITP, sa schimbi inainte sa te duci cand o fi cazul 2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul?Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte. Sigur nu e lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Posibil să fie de la guma nouă, acuma că începe să-Âşi facă uzura se poate să fie un 10 -15 gr. diferență pe roată, dă-o jos Âşi fă o echilibrare, mie la guma față(!) mi-au trebuit 60 de grame , într-adevăr e spre final de "carieră". ...Âşi nu mă întreabă nimeni cum am venit cu Diva din Italia 1700 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Posibil să fie de la guma nouă, acuma că începe să-Âşi facă uzura se poate să fie un 10 -15 gr. diferență pe roată, dă-o jos Âşi fă o echilibrare, mie la guma față(!) mi-au trebuit 60 de grame , într-adevăr e spre final de "carieră". ...Âşi nu mă întreabă nimeni cum am venit cu Diva din Italia 1700 de km... a consumat ceva ulei ? auzisem ceva de genu 100g la 1000km! p.s. stie careva un cod rulmenti roata fata ? Danke. Editat August 31, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Nu chiar atât, cam 50 gr./1000, ceea ce e ok, benzină a cam luat, 5 jumate spre 6 la 120-130 constant...Urmează un poponeataățat Âşi sincronizat carbelitoare Âşi un filtru de aer nou (ăsta a depăÂşit 20000 km. Âşi a cam văzut nisip pe lângă plajă ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 a consumat ceva ulei ? auzisem ceva de genu 100g la 1000km! Crede-ma ca daca mergi blana iti papa 100 in 100 ... 100g la mie nu cred ca-i mult daca e si autostrada si viteza. p.s. stie careva un cod rulmenti roata fata ?Danke. presupun ca nu vrei reperul Yamaha, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Crede-ma ca daca mergi blana iti papa 100 in 100 ... 100g la mie nu cred ca-i mult daca e si autostrada si viteza. presupun ca nu vrei reperul Yamaha, nu? rezolvat , am luat rulmenti SKF 6203 Z de la un magazin autohton , astazi i-am montat , cu ocazia asta am inlocuit si placutele de frana , era si timpul ,m-ai aveau vreo 0,5 mm placutele au costat 120 lei de la motodiscount , marca carbone lorraine (sinter) , daca totusi am schimbat atatea , am schimbat si semeringurile si uleiul din furca ( m-a costat in jur de 45 lei) , telescopul drept scapa deja ulei de acum cateva luni cand am luat un gropoi de vreo 30 cm adancime cu 50 km/h , se putea si mai rau , puteau sa puste ambele ! Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut ! Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut ! Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Eu am avut norocul sa-l iau SH la un an dupa ce mi-am luat motorul tocmai de la Hanover DE cu 35 euro , avand drum p-acolo in zona . Pe Louis e 139 euro , daca nu contine si suporti pt genti laterale e cam scump . Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut !Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Eu am avut norocul sa-l iau SH la un an dupa ce mi-am luat motorul tocmai de la Hanover DE cu 35 euro , avand drum p-acolo in zona . Pe Louis e 139 euro , daca nu contine si suporti pt genti laterale e cam scump . Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Kitul de lantz nu-i mare filosofie de inlocuit. Poate doar daca ai parte de ceva piulite blocate sa se complice treaba si sa fie util ceva pneumatic - in lipsa merge si un arzator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900... Plusuri: - f stabila in curbe - confortabila la drum lung - rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora) - cardan Minusuri: - cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti) - cam mare pentru oras Inca ceva... il vand! Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el. I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei. Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive). Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50. Poze voi pune maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare. Si eu sunt un nou posesor de Diversion 600s din 92. Am trecut de pe un cbr din 89 pe asta. Toate-mi plac la el in afara de telescoapele fata si luatul curbelor. Mi se pare foarte instabil. Citeam undeva ca se poate face o smecherie pentru a inlatura efectul asta. Dar n-am vazut inca concret cum se face. Daca imi puteti da o indicatie... vi-as multumi foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare. Si eu sunt un nou posesor de Diversion 600s din 92. Am trecut de pe un cbr din 89 pe asta. Toate-mi plac la el in afara de telescoapele fata si luatul curbelor. Mi se pare foarte instabil. Citeam undeva ca se poate face o smecherie pentru a inlatura efectul asta. Dar n-am vazut inca concret cum se face. Daca imi puteti da o indicatie... vi-as multumi foarte mult. Salut , bine ai venit in randurile noastre Si a mea e din 92 S da nu am problemele mentionate de tine , nu ar trebuii sa existe daca totul este in ordine .... eventual detaliaza fenomenul , Cauzele pot fi multiple , verifica urmatoarele : -presiunea in anvelopa -anvelopa sa fie ok , vezi sa nu aibe galme , uzura , etc -rulmentii roata fata sa nu aibe joc (la mine era cazul si dupa ce le-am schimbat zici ca a intinerit ...mult mai manevrabila) -rulmentii jug sa nu aibe joc -si/sau schimbat uleiul din telescoape , posibil sa nu mai fie aceeasi cantitate de ulei in amandoua p.s. pune o poza cu mobra sa o vedem si noi . Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ii vorba de aceleasi neajunsuri de care pomeneau toti la diversion: telescoape moi pe fata si greutate de a lua curbe care au galme sau denivelari. Undeva am citit tot pe forumul asta ca s-a rezolvat cu ceva adaos in furca la arc. Despre asta as vrea sa stiu mai multe. Se pot intari arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.