Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Multam ,

luna asta am mai facut 2 drumuri ( intrunire Bacau si un singuratic la Navodari ) drumuri unde am cam calcat-o . de fapt cred ca lipseau doar 300-400 ml , eu am adaugat 500 insa e peste nivel acum . Cum va spuneam in trecut , la un mers mai calm , nu a consumat deloc ulei .

Toba de pe partea stanga face zgomote de site desprinse , mi-a zis un prieten ca se va lipi respectiva sita la un moment dat in mers , la turatii mai mari . Sunt cred la limita cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta . stima tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu lantul , dar nu atinge inca cricul , e pe aproape , in iarna imi voi lua de pe Louis un chit si-l schimb . pana atunci il voi muta la ultima liniuta .

Totusi sfatul meu e sa ii intinzi la unul care se pricepe foarte putin lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei ;) .

Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment.

 

Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu.

Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util".

 

Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA.

Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am comis-o, am avut un "mic" accident ce s-a soldat cu distrugerea partiala a Divei ;) .

Io sunt okey, m-am ales cu degetul mic de la mana stanga un pic sifonat si cu vanatai usoare pe ambii umeri si pe genunchi (de la rezervor), am fost afectat mai mult psihic, drept pentru care postez patania la mai bine de o luna de la eveniment.

 

Purtati echipament de protectie ca face toti banii si daca puteti apucati-va de arte martiale, multumesc pe aceasta cale lu' senseiu meu.

Mai exact Diva s-a oprit intr-un copac, io avand inspiratia(?) sa sar de pe ea in "timp util".

 

Deci daca e cineva interesat de ceva piese gasiti detalii aici: DIVA SIFONATA.

Sincer, daca mi-as permite, as pastra-o pt piese si mi-as mai lua una la fel, dar din pacate...

 

Asfalt uscat!

 

 

Salut , bine ca nu ai patit mai rau ,sti cum e fierul se repara , oasele mai greu , da ce s-a intamplat efectiv ca Diva s-a oprit intr-un copac !?

Nu mai vrei sa o repari sau e prea sifonata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Baieti, va salut de pe plaiurile insorite ale Italiei, am stat pe langa Roma, momentan sunt la Faenza, am vizitat o gramada, am venit cu motorul in bus , acuma ne intoarem pe 2 roti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergand spre Cluj pt concert Iron MAiden , mi-a sarit lantul fratilor ! vazusem eu la ultima intindere ca e pe duca , insa speram sa il fac la iarna , cu propria trusa de scule l-am repus in functie insa e musai sa bag unul nou !

pe louis ( mai jos link ) este la 100 euro , are careva din voi la vreun pret de promotie si nu are nevoie de un chit de lant ( nou ! ) pt Diversionul meu din 1996 ?

 

 

http://www.louis.de/_10f19835dac18b34358eb...artnr_gr=100411

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , nu prea cred ca are nimeni un lant la promotie , pretul de pe louis.de este ok ( poate cel mai ieftin) eventual poti incerca la comerciantii de pe forum , sa vezi ce preturi au iei , dar dupa parerea mea cel mai bine este sa-l iei cel de pe louis.de , sau mai exista varinata de pe ebay.de, vazusem kit lant la vreo 70 de euro da sincer nu m-as complica. Bafta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis as zice si eu.

 

Uite ce am primit eu de la un user de pe forum :

Kit de lant DID 480 lei

Kit de lant KMC 350 lei

 

La iarna era putin mia ieftin la louis... am vt sa cumpar... era 75 de eu... dar as fii trecut limita de kg la bagajul de la avion si tot la 100 ajungeam :baldy:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum).

Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut.

Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis as zice si eu.

 

La fel zic si io, la kit de lantz am primit quote de 7M de la dealer Yamaha, cand i-am zis ca sub 100E pe louis a ridicat din umeri si a zis "cand louis are reducere n-am ce face, ia de acolo".

 

Mesaj completat

salut!

Acum aproximativ trei sapt. am facut prima iesire cu" diva" din Bucuresti;primul drum mai lung(in primul rand a fost o iesire de curiozitate dorind sa trec prin toate "starile"pe care le intimpina un motociclist la un astfel de drum, urmand ca ulterior sa pot merge si cu un pasager sau cu alt motociclist.)Pot spune ca m-am descurcat bine pe serpentine,pe drum cu multe gropi si pe ploaie.Traseul a fost destul de lung si obositor de aceia nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult (am jurat ca nu mai plec niciodata singur la un asemenea drum).

Traseul fiind acesta:Voluntari-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Voluntari,in jur de 440 km.Ce mi-a placut din toata excursia asta a fost doar condusul motocicletei, in rest nu pot sa spun ca m-am bucurat de peisaje fiind presat de timp, nu stateam mai mult de trei minute intrun loc.Tot traseul a durat doisprezece ore.Cred ca am exagerat pentru o prima iesire, de aceea nu mi-a placut.

Moto. sa comportat foarte bine ne avand nici o problema;am ramas uimit cat de putin a consumat.

 

La mai multe, partea cu singur la primul drum e ok si nu neaparat. Ok ca nu te preseaza nimeni, ca nu te iei dupa nimeni etc, not ok ca nici n-ai la cine sa vezi trase, viteza acceptabila pt o curba, daca e cazul sa pui frana inainte etc. Nu e nimeni sa-ti atraga atentia etc. Pe de alta parte daca iesi in grup, vezi si tu cum si ce, nu e bine sa iesi cu cine nu percuteaza ca esti mai pe la inceput si trebuie si tu sa-ti asumi rigorile mersului in grup.

 

TF-ul merita savurat si ca peisaje dar dupa ce te saturi de ele merita si ca "just ride". Partea cu singur & stuff... e fun sa mergi singur dupa ce ai ceva "cheag", mai bine cu un tovaras mai experimentat totusi la inceput.

 

Asfalt uscat si multi km inainte, ce sa zic.

Mesaj completat

Si mai de incheiere... just asking... am cam ajuns la concluzia ca Tenere ma cam satisface pe genul de drumuri de pe meleagurile noastre soo... cre' ca scot Diva la vanzare... xj600s, 1999, topcase, crashbars, alarma scorpio (numai asta e 10M), ceas, termometru, caucioace destul de noi, kit lant la vreo 8k, jambe schimbate, furca revizata acum o luna, in rest, de cand am luat-o cu schimburi de ulei la 5k, placute fatza noi, spate mai spre 6k, cred ca 48k arata kilometraju' - cu cat v-ati "rupe" de ea? De trantit a fost de vreo 2 ori mai cu ambitie... dar reparata... cam cat v-ar lasa inima sa cereti pe ea daca ati luat-o cu 3k fara ceva beri?

 

Eu vrea sa-mi cam iau ceva mai off decat Tenere de lasat la munte si mers acolo o data pe luna si rupt forestiere daca o vand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acasă în sfârÂşit, am făcut 1200 km în 2 zile (Faenza - Arad) cu pauză la Celje (Slo), Roma-Faenza am făcut-o acu 2 săptămâni, în fine, mi-a ajuns de motor, el săracu a mers excelent da mi-a trecut os prin os, soția a rezistat eroic...

Cât am umblat prin Roma, m-am speriat cum am putut merge pe-acolo, călare printre benzi (fapt divers, mergeam cu 90 la oră pe bulevard Âşi mă depăÂşea toată lumea) dar, într-un mod straniu m-am simțit "în siguranță".Plin de maxiscutere care demarează super tare, de parcă eram pe bicicletă, în fine, m-am descurcat fără nici un eveniment, în schimb de la Nădlac la Arad (47 km) am stat cu ochii cât cepele Âşi făceam cruci peste cruci de ce imbecili vedeam în trafic...

Poze ceva mai târziu...

Mesaj completat

câteva mostre...

post-9423-1282429708_thumb.jpg

post-9423-1282429753_thumb.jpg

post-9423-1282429785_thumb.jpg

post-9423-1282429812_thumb.jpg

post-9423-1282429848_thumb.jpg

post-9423-1282429879_thumb.jpg

post-9423-1282429900_thumb.jpg

post-9423-1282429947_thumb.jpg

post-9423-1282429976_thumb.jpg

post-9423-1282430048_thumb.jpg

post-9423-1282430115_thumb.jpg

post-9423-1282430163_thumb.jpg

post-9423-1282430206_thumb.jpg

post-9423-1282430235_thumb.jpg

post-9423-1282430289_thumb.jpg

post-9423-1282430316_thumb.jpg

post-9423-1282430355_thumb.jpg

post-9423-1282430377_thumb.jpg

post-9423-1282430416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi , voi apela la Louis , insa mai astept putin poate mai fac un drum in Germania si-l iau de acolo direct si poate in viitorul apropiat trec la modelul de 900cmc care are transmisie pe cardan , un exemplar au la vanzare chiar de unde mi-am cumparat-o eu pe a mea :

 

http://www.motocenter.de/frame.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior ^_^ cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum!

Bafta si sa se intample!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , modelul de 900 cc am auzit ca e misto , 89 Cp , cardan , dublu disc fata ....net superior :D cred ca o sa fi primul cu 900 pe forum!

Bafta si sa se intample!

 

Ai vrea tu 900-le :) !!

si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare.

 

ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... ^_^)) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal.

Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vrea tu 900-le :) !!

si eu ma tot uit de un an la una... dar in tara sunt foarte rare.

 

ce sa mai zic asa pt colegi... mai verificati placutele de frana! ... :D)) .... nu stiam de ce se aude un zgomot metalic de frecare... deja s-a uzat complet si freca metal pe metal.

Impresii despre noile cauciucuri: Michelin Pilot Activ (940 RON setul) ... in cateva saptamani... deocamdata in oras se comporta OK. Se simte diferenta la manevre ca nu e deloc uzat pe mijloc ca si cel vechi.

 

cu cauciucurile noi poti sa te dai acuma racing! ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Diversionistilor!

Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. :laugh:

Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Diversionistilor!

Dupa ce am tradat cauza si am trecut prin mai multe motoare am revenit printre voi, dar cu cel de 900. ;)

Am in plan un rat-custom-streetfighter, dar pana acolo m-am apucat de schimbat simeringuri, ulei, cauciuc, etc. Voi reveni cu poze si detalii.

Toate cele bune!

 

 

welcome back :laugh: astept niste impresii si poze :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.

 

Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta?

 

Motocicleta este asta:

 

file_154420_phpKKUnsV.jpg

 

si

 

file_154420_php96BWEo.jpg

 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.

 

Stie cineva cum pot afla codul culorii de pe motocicleta?

 

Motocicleta este asta:

 

file_154420_phpKKUnsV.jpg

 

si

 

file_154420_php96BWEo.jpg

 

 

Multumesc anticipat

 

Motocicleta aia nu are culoare originala cum nu-s eu popa! E vopsita deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca asa am inceput si eu sa cred. asta dupa ce am cautat pe diverse site-uri, printre care si pe cel mentionat de -alex- (caruia ii multumesc pe aceasta cale) si nu am gasit aceasta culoare pentru Xj tinand cont de anul de fabricatie.

 

Mai, de vopsita pare bine vopsita, dar culoarea nu e originala, sticker-ul la fel nu seamana cu original de la nici o serie... tobele cred ca sunt si ele schimabte... altfel motoreta e chiar bine intretinuta si curata rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola!

 

2 intrebari:

 

1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus...

Ca si impresii: excelent la faza scurta 80-90 km/h pe drum vopsit... fara probleme!

 

2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul?

Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte.

 

Impresii cauciucuri Micehlin: pe asfalt se tin foarte bine... de drum umed inca nu stiu cum se comporta. Pe pietris e mai nasol... azi am luat-o pe nist drumuri pietruite (pietris fin - Recas - Bazos pt cei din zona TM) si fugea motorul stanga-dreapta. Da na... vb aia:sunt cauciucuri pt asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) are cineva o schema cum trebuie sa fie nivelul farurilor?... ma refer la un standard sau ceva de genu. de unde se regleaza stiu. Mi-am montat un kit xenon si am impresia ca bate prea sus...

 

Ca orice xenon pus pe motoreta cu geam striat o sa bata aiurea. Vezi ca o sa ai probleme la ITP, sa schimbi inainte sa te duci cand o fi cazul

 

2) am inceput sa simt a "disturbence in the force"... mai precis la roata spate. Cum se simte daca ai probleme cu rulmentul?

Eu simt ceva pulsant, adica la intervale exacte.

 

Sigur nu e lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil să fie de la guma nouă, acuma că începe să-Âşi facă uzura se poate să fie un 10 -15 gr. diferență pe roată, dă-o jos Âşi fă o echilibrare, mie la guma față(!) mi-au trebuit 60 de grame :P , într-adevăr e spre final de "carieră".

 

...Âşi nu mă întreabă nimeni cum am venit cu Diva din Italia 1700 de km... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...