radu_ Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Adică ai avut niște carene roșii pe care le-ai vopsit? Sufăr... Aici cu Diva lu colegu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Sal, multam' de admitatie, cu inclinatul stau mai rau pt ca imi este teama sa ma inclin foarte tare. Cat despre carene le-am cumparat de la un tip din Pitesti, erau de culoare rosie si a trebuit sa le vopsesc. Asfalt uscat si sa vina vara. Inafara de factorul aspect te ajuta carenele la ceva adica se simte vreo diferenta la drum lung sau viteza mare ? Editat Mai 5, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Sal, nu am simtit nimic in afara de aspect. Inca nu stiu sigur ce o sa fac, sa las carenele sau crash bar. Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Pai in loc de carene ai putea lasa crash bar-ul pentru protectie si pentru aspect sa completezi cu un spoiler. Editat Mai 9, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krtaly Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat Salut , mai exista 2 suruburi pe partea cealalta a electromotorului la care ajungi foarte greu, ele se desfac cu o cheie de 12 daca imi amintesc bine. Pe partea cealalta a motocicletei ( adica partea cealalta a suruburilor care le-ai desfacut deja) o sa poti sa desfaci surubul din stanga destul de bine ( cei drept migalos) iar cel din dreapta nu , sau chiar foarte greu fiindca nu exista loc , dar este asa facuta tablita (capacul eletromotorului) incat se poate roti cu tot cu surubul respectiv tot in partea stanga ca sa poti sa-l desfaci si si pe acesta. Suruburile care trebuie sa desfaci sunt exemplificate in poza de mai jos.( nr.1 ) Editat Mai 10, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krtaly Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 da mersi mult cred ca o sa imi fie de un real folos. o sa incerc maine sper ca reusesc. La o intrunire o sa beau cu tine....nu impotriva ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 da mersi mult cred ca o sa imi fie de un real folos. o sa incerc maine sper ca reusesc. La o intrunire o sa beau cu tine....nu impotriva ta. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Mai am cateva piese, poate are cineva nevoie de ele. Preturi mici. Provin de la un divi 600, 4BR din 94, 12000 km. 0745435882 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krtaly Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 am reusit sa il repar dupa vro trei ore de lucru.Nu am facut mare lucru doar l-am curatat si se vedea ca nu a fost desfacut de foarte mult timp. Mi-a dat bataie de cap piesa 9 care daca nu se aseaza bine in locasul lui nu o sa functioneze. A trebuit sa il mai desfac o data. mersi Alex inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Vand electromotor pt motor 4BR in stare foarte buna. 150 lei + 10 posta. 0745435882 Editat Mai 13, 2011 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 stima posesorilor Y XJ , eu m-am hotarat s-o marit , un ochi plange insa cu putin noroc ma intorc in zona , detalii la vanzari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 ce parere aveti... sa cumpar airbox standard si filtru de aer, sau 4 conice la un xj900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 ce parere aveti... sa cumpar airbox standard si filtru de aer, sau 4 conice la un xj900? Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 cacao!La o gură de canal mai zdravănă mi s-a rupt bascula cam pe la prinderea monoamortizorului, deci am nevoie de o basculă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) cacao!La o gură de canal mai zdravănă mi s-a rupt bascula cam pe la prinderea monoamortizorului, deci am nevoie de o basculă... Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua. /index.php?/topic/556800-dezmembrez-yamaha-xj-600-diversion/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77831-desmembrez-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77514-dezmembrez-yamaha-xj600-diversion/ Editat Mai 14, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ? XJ 900 f din 1991 poze nu am cu ea dar am video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua. http://www.motocicli...-600-diversion/ http://www.pro-bike....-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike....j600-diversion/ Sărumâna coane, am să încerc o sudură , dacă nu, mă interesez la băieți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 @lestatlioncourte cum am si zis daca nu vrei neaparat cele conice ramai la cele stock macar asa nu trebuie sa refaci amestecul, si in functie de raportul pret/caliate/durabilitate decizi. @radu daca totusi dai jos bascula ar fi bine sa ungi si rulmentii ei ,acuma ai ocazia, apropo sunt tare curios pe unde si cum s-a rupt ai o poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg. Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara? Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4. Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga. Editat Mai 16, 2011 de lestatlioncourte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg. Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara? Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4. Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga. Am inteles , in orice caz e dubios ca nu s-a putut da airbox-ul jos intreg! cine stie pe unde a vrut sa-l scoata. Daca asa sta treaba atunci ia cele conice ...sunt bune fata de nimic , nici filtrul original nu costa mult dar daca trebuie si cutia in care sta deja te arde la buzunar si aici vorbim de sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele. Editat Mai 17, 2011 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele. Se poate monta 160 pe spate doar ca iti trebuie si janta corespunzatoare adica mai lata atunci nu o sa fie problema cu manevrabilitatea Editat Mai 17, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Sal Diversionistilor, am o problema care ma macina si nu ii dau de capat, need help In jur de 3-4k in acceleratie se simte o vibratie in tot motorul, mai nasol se simte in frana de motor de la 4k pana la 3k, si chestia este ca nu conteaza treapta de viteza. Daca a avut cineva de a face cu asa ceva sa imi spuna si mie cum sa rezolv problema. Am schimbat rulmenti fata, spate la roti. Multam, si asfolt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ciudat,vibratii intr-e 3-4k sunt relativ normale pentru D6 acuma depinde si cat de tare se simt. A aparut recent problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.