lestatlioncourte Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 ce parere aveti... sa cumpar airbox standard si filtru de aer, sau 4 conice la un xj900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 ce parere aveti... sa cumpar airbox standard si filtru de aer, sau 4 conice la un xj900? Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 cacao!La o gură de canal mai zdravănă mi s-a rupt bascula cam pe la prinderea monoamortizorului, deci am nevoie de o basculă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) cacao!La o gură de canal mai zdravănă mi s-a rupt bascula cam pe la prinderea monoamortizorului, deci am nevoie de o basculă... Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua. /index.php?/topic/556800-dezmembrez-yamaha-xj-600-diversion/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77831-desmembrez-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77514-dezmembrez-yamaha-xj600-diversion/ Editat Mai 14, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ? XJ 900 f din 1991 poze nu am cu ea dar am video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua. http://www.motocicli...-600-diversion/ http://www.pro-bike....-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike....j600-diversion/ Sărumâna coane, am să încerc o sudură , dacă nu, mă interesez la băieți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 @lestatlioncourte cum am si zis daca nu vrei neaparat cele conice ramai la cele stock macar asa nu trebuie sa refaci amestecul, si in functie de raportul pret/caliate/durabilitate decizi. @radu daca totusi dai jos bascula ar fi bine sa ungi si rulmentii ei ,acuma ai ocazia, apropo sunt tare curios pe unde si cum s-a rupt ai o poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg. Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara? Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4. Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga. Editat Mai 16, 2011 de lestatlioncourte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg. Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara? Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4. Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga. Am inteles , in orice caz e dubios ca nu s-a putut da airbox-ul jos intreg! cine stie pe unde a vrut sa-l scoata. Daca asa sta treaba atunci ia cele conice ...sunt bune fata de nimic , nici filtrul original nu costa mult dar daca trebuie si cutia in care sta deja te arde la buzunar si aici vorbim de sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele. Editat Mai 17, 2011 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele. Se poate monta 160 pe spate doar ca iti trebuie si janta corespunzatoare adica mai lata atunci nu o sa fie problema cu manevrabilitatea Editat Mai 17, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Sal Diversionistilor, am o problema care ma macina si nu ii dau de capat, need help In jur de 3-4k in acceleratie se simte o vibratie in tot motorul, mai nasol se simte in frana de motor de la 4k pana la 3k, si chestia este ca nu conteaza treapta de viteza. Daca a avut cineva de a face cu asa ceva sa imi spuna si mie cum sa rezolv problema. Am schimbat rulmenti fata, spate la roti. Multam, si asfolt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ciudat,vibratii intr-e 3-4k sunt relativ normale pentru D6 acuma depinde si cat de tare se simt. A aparut recent problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Mi se pare ca vibreaza mai tare decat anul trecut si vreau sa rezolv neaparat, este foarte enervant si nu stiu de unde sa ma apuc Asfalt uscat, astept un raspuns favorabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Ulei gros, mineral(20-50), filtru de aer nou, bujii noi și sincronizare carburi...cam ăsta-i jazzu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Si daca sunt facute saptamana asta? Care e jazuu? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 (editat) Sfatul meu este sa intrebi un mecanic daca nu ai facut deja , sau sa intrebi pe topicul de service Asfalt uscat! Editat Mai 19, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Sfatul meu este sa intrebi un mecanic daca nu ai facut deja , sau sa intrebi pe topicul de service Asfalt uscat! Am intrebat peste tot, nu am dat de cineva care sa stie care este problema. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 salutare.are cineva un motor de xj600 model 1989?poate fi si din alt an,dar sa se potriveasca pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 un manual Haynes pt XJ900 Diversion are cineva ? sau pana-l gasesc , cum se verifica/ schimba uleiul la transmisie cardan ? o foto mi-ar fi de mare folos , pt. cine doreste , am manualul Haynes pt XJ 600 ( 92-99 ), are 42,7MB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) un manual Haynes pt XJ900 Diversion are cineva ? sau pana-l gasesc , cum se verifica/ schimba uleiul la transmisie cardan ? o foto mi-ar fi de mare folos , pt. cine doreste , am manualul Haynes pt XJ 600 ( 92-99 ), are 42,7MB Salut , asta e tot ce am , poate te ajuta . http://www.2shared.com/document/FlHO8c3U/Yamaha_XJ900S_Diversion_-_Serv.html Editat Mai 23, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) un manual Haynes pt XJ900 Diversion are cineva ? sau pana-l gasesc , cum se verifica/ schimba uleiul la transmisie cardan ? o foto mi-ar fi de mare folos , pt. cine doreste , am manualul Haynes pt XJ 600 ( 92-99 ), are 42,7MB extras din manual cu multumiri lui -alex- pt link Editat Mai 23, 2011 de diversionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) extras din manual cu multumiri lui -alex- pt link @vittore ti-ai luat xj 900? poze poze .... Editat Mai 23, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 domnilor va multumesc de pretioasele informatii ! marturisesc ca mi-a fost lene sa caut prea mult dupa ce am vazut ca pe Haynes e contra cost ! intradevar am urcat la cota 900 , deja duminica am facut vreo 500 km cu ea , la o tura in Bulgaria , detalii la foto intalniri , azi m-am despartit emotionat si de xj600 , doresc multi km fara probleme lui Johan , marele bucatar care a promis ca va avea grija de ea si-l astept aici la comentarii si pe asfalt la plimbari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 domnilor va multumesc de pretioasele informatii ! marturisesc ca mi-a fost lene sa caut prea mult dupa ce am vazut ca pe Haynes e contra cost ! intradevar am urcat la cota 900 , deja duminica am facut vreo 500 km cu ea , la o tura in Bulgaria , detalii la foto intalniri , azi m-am despartit emotionat si de xj600 , doresc multi km fara probleme lui Johan , marele bucatar care a promis ca va avea grija de ea si-l astept aici la comentarii si pe asfalt la plimbari . Si eu iti multumesc Victor si sunt bucuros de alegerea facuta..voi avea grija de ea cum am promis...am plimbat-o putin ieri si deja suntem prieteni:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.