-alex- Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 domnilor va multumesc de pretioasele informatii ! marturisesc ca mi-a fost lene sa caut prea mult dupa ce am vazut ca pe Haynes e contra cost ! intradevar am urcat la cota 900 , deja duminica am facut vreo 500 km cu ea , la o tura in Bulgaria , detalii la foto intalniri , azi m-am despartit emotionat si de xj600 , doresc multi km fara probleme lui Johan , marele bucatar care a promis ca va avea grija de ea si-l astept aici la comentarii si pe asfalt la plimbari . Faina jucarie , sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 domnilor va multumesc de pretioasele informatii ! marturisesc ca mi-a fost lene sa caut prea mult dupa ce am vazut ca pe Haynes e contra cost ! intradevar am urcat la cota 900 , deja duminica am facut vreo 500 km cu ea , la o tura in Bulgaria , detalii la foto intalniri , azi m-am despartit emotionat si de xj600 , doresc multi km fara probleme lui Johan , marele bucatar care a promis ca va avea grija de ea si-l astept aici la comentarii si pe asfalt la plimbari . Sa o stapanesti sanatos, mulri km impreuna Sal Domnilor am un cauciuc SH de vanzare daca este cineva interesat 110/80 r17 pirelli demon sport. Pretul este 150 ron negociabil. Detali mai amanuntite la tel: 0744658400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 multumesc , am schimbat azi uleiul , am bagat un 10w60 de la Elf sa duca vara asta fierbinte , pretul era bun la cauciucuri insa am alte dimensuni , am comandat azi un set de Michelin , sa n-am greturi in vara asta si poate si urmatoarea ! sambata la mare ! sa plimbam "vaca" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 SALUT. Un prieten de-al meu are tot Diversion dar modelul din 88. Recent a observat ca undeva pierde benzina, iar azi curgea bezina la greu pe unul din furtunasele negre care ies din carburatoare(nu stiu ce rol au). Cine stie care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 SALUT. Un prieten de-al meu are tot Diversion dar modelul din 88. Recent a observat ca undeva pierde benzina, iar azi curgea bezina la greu pe unul din furtunasele negre care ies din carburatoare(nu stiu ce rol au). Cine stie care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema? Merci. Sal, constati furtunul spart si il inlocuiesti cu altul Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 SALUT. Un prieten de-al meu are tot Diversion dar modelul din 88. Recent a observat ca undeva pierde benzina, iar azi curgea bezina la greu pe unul din furtunasele negre care ies din carburatoare(nu stiu ce rol au). Cine stie care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema? Merci. 1988 - 2011 = 23 ani , piesele de cauciuc se coc de la temperaturi ridicate , se inlocuiesc , e pericol de incendiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
j`ariel Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) mesaj de sters Editat Mai 29, 2011 de j`ariel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Problema este ca nu curge din el sau prin el, ci la iesire din furtun(furtunasele alea doua is lasate liber sa coboare pe cadru). Dar curge ca la robinet cand se porneste motorul. Care-i rolul furtunaselor alea doua? Ca pe celalalt nu curge nimic. Editat Mai 29, 2011 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Problema este ca nu curge din el sau prin el, ci la iesire din furtun(furtunasele alea doua is lasate liber sa coboare pe cadru). Dar curge ca la robinet cand se porneste motorul. Care-i rolul furtunaselor alea doua? Ca pe celalalt nu curge nimic. Eventual fa o poza cu furtunul respectiv si de unde iese ca sa vedem despre ce este vorba , asa pe ghicitelea nu merge...fiecare carburator e "altfel" sau cel putin difera.Alta solutie iei manualul de service si identifici furtunul implicit si problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Am inteles ca furtunasele alea sunt pentru supraplin la carburatoare. Inseamna ca ceva poate fi infundat si nu lasa bine sa mearga benzina mai departe de se umple carburatorul.O sa fac mai tarziu si poza sau un film. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sal, Domnilor, m-am gandit sa vad carenele, nu ma pot obisnui cu ele, daca este cineva interesat astept PM Pretul se poate negocia Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 salutare! sunt si eu de vreo 6luni mandrul detinator al unei yamaha xj900s diversion.din pacate din cauza serviciului am facut cu ea doar vreo 200 km de cand o am.din momentul in care am luat-o am facut-o bucati(mai putin motorul)si am refacut-o asa,pentru sufletul meu.practic in ultimul concediu m-am dedicat 90% ei.este intr-adevar un tourer de exceptie dar pacat ca la noi sunt asa rare. toate cele bune si s-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) salutare! sunt si eu de vreo 6luni mandrul detinator al unei yamaha xj900s diversion.din pacate din cauza serviciului am facut cu ea doar vreo 200 km de cand o am.din momentul in care am luat-o am facut-o bucati(mai putin motorul)si am refacut-o asa,pentru sufletul meu.practic in ultimul concediu m-am dedicat 90% ei.este intr-adevar un tourer de exceptie dar pacat ca la noi sunt asa rare. toate cele bune si s-auzim de bine! Salut si bine ai venit in randurile xj-istilor! pune si tu o poza cu D9 tau ca sa-l admiram si noi mai ales ca e reconditionat Editat Iunie 2, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 sper sa va placa abia astept luna august...am programat o tura la munte de vreo 1500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Trebuie sa-ti spun ca arata FOARTE BINE poti sa pui o poza in detaliu cu etrierii? mi se pare foarte misto combinatia de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 din pacate ma aflu la 2500km departe de ea,dar promit sa fac asta in august cand ma intorc! nu am intervenit prea mult asupra designului deoarece am vrut sa pastrez nota de originalitate.doar mici artificii... i-am retapitat saua,pus manere incalzite,priza 12V,navigatie tom-tom si top-case,toate noi.urmeaza proiectoare(am vazut pe-aici ceva deosebit)si genti laterale. ce poze mai aveam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) In orice caz arata foarte bine, la cat mai multi km in luna august! Editat Iunie 2, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Super tare 900-le, la asta visez și eu, bravo pt munca depusă, merită! În altă ordine de idei, am revenit pe două roți datorită bunului meu prieten Korben Dallas (căruia îi mulțumesc până la loc comanda! ) și încerc să atașez nește poze before&after, sper să meargă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Super tare 900-le, la asta visez și eu, bravo pt munca depusă, merită! În altă ordine de idei, am revenit pe două roți datorită bunului meu prieten Korben Dallas (căruia îi mulțumesc până la loc comanda! ) și încerc să atașez nește poze before&after, sper să meargă... A iesit bine reparatia si o sa tina , plus ca acolo unde e amortizorul nici nu o sa se vada , bine ca esti iara motorizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 salutare! sunt si eu de vreo 6luni mandrul detinator al unei yamaha xj900s diversion.din pacate din cauza serviciului am facut cu ea doar vreo 200 km de cand o am.din momentul in care am luat-o am facut-o bucati(mai putin motorul)si am refacut-o asa,pentru sufletul meu.practic in ultimul concediu m-am dedicat 90% ei.este intr-adevar un tourer de exceptie dar pacat ca la noi sunt asa rare. toate cele bune si s-auzim de bine! esti fratele meu ! sunt aproape identice motoarele noastre , sambata am fost cu ea in 2Mai , am tranzitat Mangalia , probabil esti pe vas peste mari si tari , ne vedem in August ! mi-ar fi de mare folos o poza macro cu suportul de top case , l-ai confectionat sau e original ? salutari tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 salut,vittore da,motoarele sunt identice.suportul este original Hepco&Becker ptr modelul asta iar top-case-ul l-am adaptat eu ulterior.poze in august sau poate ne vedem la mare.ca idee uite o poza de pe net... toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Băieți, am upgradat guma spate, care era praf și am achiziționat un Michelin Pilot Road(ceva de genu) second, în stare excelentă, fab. 2010, de 160(!), se potrivește, deși am avut rețineri, motorul stă excelent, îmi place de numa, ITP-ul e de-abia la anul.Eu zic că la 100 de lei, guma aproape nouă e super ok, m-am dat ca prostu prin sensurile giratorii din oraș, merge ca pe șine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Revin cu problema "huruitului" la ambreiaj. Dupa cum ati citit se pare ca e vorba de o piesa din spatele ambreiajului. Am identificat piesa respectiva pe o microfisa yamaha cu piesele ambreiajului detaliate si se pare ca e vorba de piesa nr 29 care in manualul de reparatii haynes nu e mentionata. Se pare ca cilindrul acela metalic trebuie inlocuit cu unul mai mare in diametru si care sa intre fix astfel rezolvandu-se problema. Acest cilindru se poate realiza dintr-o bucata de burghiu de 5.5 mm taiata la dimensiune si eventual ajustata sa intre fix. In speranta ca v-am fost de ajutor Spor la treaba! (voi pune poze cu operatiunea imediat ce-mi fac un pic de timp sa desfac motorul) Toate cele bune! Stiu ca dau quote unui post din 2007.. insa poate ajuta. Exista pe stoc la Yamaha Romania (sos de centura) inca 4 astfel "cilindrei/shtifturi/cum_vreti_sa_le_ziceti". Vin la seturi de 5, iar pe primul l-am cuparat eu. Costa sub 10 ron bucata. In alta ordine de idei, se vinde diva ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Băieți, am upgradat guma spate, care era praf și am achiziționat un Michelin Pilot Road(ceva de genu) second, în stare excelentă, fab. 2010, de 160(!), se potrivește, deși am avut rețineri, motorul stă excelent, îmi place de numa, ITP-ul e de-abia la anul.Eu zic că la 100 de lei, guma aproape nouă e super ok, m-am dat ca prostu prin sensurile giratorii din oraș, merge ca pe șine! Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salutare, tocmai am gasit tura perfecta pt Diva...Clisura Dunarii cu plecare din Timisoara, retur pe la Orsova. Vreme buna, drum liber, dar merita ,spun eu, tura completa prin Serbia. Sper sa vad inspir cu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.