Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mergem impreuna la Timisoara , anul asta eu am ajuns de 2 ori p-acolo , e intr-un mare fel orasul asta , dau un "like it" , bafta cu cablul !

 

Deci se prefigureaza o prima iesire pentru viitorul sezon :) Imi doresc de mult timp sa vad orasul acela minunat. Am fost in Arad si Oradea si mai toata lumea mi a spus ca Timisoara e mai frumoasa. Asta m-a uimit pentru ca stiu cat de falosi sunt ardelenii in ceea ce priveste orasele lor.

 

Cu cablul nu am rezolvat mare chestie, va trebui sa il iau pe comanda dar asta o voi face pentru sezonul viitor. Pana atunci se va repara pastila de unde a si sarit cablul. smile.gif

 

:cheers:

 

Primesti Alex mare brigada de bucuresteni la anu' ? beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se regleaza avansul la aprindere la yamaha xj600s?am manualul dar pozele sunt cam sterse..pun si o poza mai jos pentru exemplu.daca este decalata se invirte de generator cu o cheie fixa sau de roti cu ambreiajul cuplat in 1-a?ms.

post-45302-0-24402400-1317577106_thumb.jpg

Editat de justme2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se regleaza avansul la aprindere la yamaha xj600s?am manualul dar pozele sunt cam sterse..pun si o poza mai jos pentru exemplu.daca este decalata se invirte de generator cu o cheie fixa sau de roti cu ambreiajul cuplat in 1-a?ms.

 

 

La xj nu ai cum sa reglezi avansul.Aia se face automat din cdi ,curba de avans e in map-ul care il contine cdi.Pt curiozitatea ta scanteia o da cand repereul care trece langa senzor se termina,nu cand incepe. Ai doua simboluri pe fulia cu repere.Uul e T si celalalt F.T e pct mort superior si F e fire.unghiul dintre ele e avansul.Ala il poti muta doar cu dalta si ciocanul :grinbandit:

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare, din pacate la prima tranteala am pierdut mult ulei si de fiecare data cand merg cu ea primii km se aprinde martorul de ulei, pe urma isi revine.

vreau sa ii mai completez ulei numai ca nu stiu ce fel de ulei ar trebui sa adaug...este un model general ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, din pacate la prima tranteala am pierdut mult ulei si de fiecare data cand merg cu ea primii km se aprinde martorul de ulei, pe urma isi revine.

vreau sa ii mai completez ulei numai ca nu stiu ce fel de ulei ar trebui sa adaug...este un model general ?

Salut , fiind o cantitate "mica" de ulei care completezi nu prea conteaza marca sau vascozitatea, sa fie doar mineral sau semisintetic uleiul de completare si de motociclete. Mergi pe un 10w40 sau 15w50 semi, sau mineral.(nu exista un model general) :ok: Spor

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o intrebare, moto ma forteaza sa i schimb vitezele pe la 3 sau 4 mii de ture ca altfel huruie ingrozitor...asta ar trebui sa fie carburatia nu ?

Huruit suna a problema la cutia de viteze! daca merge "infundat" si sare ca o capra atuncea e carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o intrebare, moto ma forteaza sa i schimb vitezele pe la 3 sau 4 mii de ture ca altfel huruie ingrozitor...asta ar trebui sa fie carburatia nu ?

 

Da-o la careva care a avut diversion sau ceva in genu' sa dea o tura... altfel, treaba e subiectiva... de schimbat la 3-4k se schimba doar daca n-ai baut cafeaua de dimineata si inca dormi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diva mea a gasit un nou proprietar acum 4 zile.la multi km impreuna!De azi sunt proprietarul unui Hornet,Diva m-a slujit cu credinta,desi pe o perioada scurta din luna mai pana acum si doar 5000km.Salutari celor de aici si multumiri celor care m-au ajutat cu diverse sfaturi!Sa ne auzim cu bine in viitorul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza?

Moto - XJ 600 diversion 1996.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza?

Moto - XJ 600 diversion 1996.

Multumesc!

post-40195-0-34323300-1320521048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc -Alex-!

Aveti idee unde pot gasi suruburi pentru capac? Ale mele sunt un pic fortate si cred ca data viitoare nu se vor putea desface?

dezmembrari, reprezentanta yamaha sau improvizatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 !

 

Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 !

 

Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ?

 

 

La xj releul de incarcare mai are si un plus care vine de pe contact ca sa alimenteze excitatia,verifica daca ai curent pe el cind pui contactul.Ai 7 fire:

3 faze galbene sau albe

2 fire plus si minus

2 fire subtiri care duc la excitatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat statorul e ok, releul insa nu e.

E bine totusi intr-un fel ca releul e mai ieftin si statorul nu pot sa il scot afara ca am crash-cage la motor si este prins cu niste imbusuri monstru de care nu am.

Asta e vagabontu'

post-53846-0-87742400-1321012270_thumb.jpg

 

Astia sunt carbunii care sunt noi cum a zis raposatu'

post-53846-0-30134300-1321012315_thumb.jpg

 

Si asta e crash-cage-u care ma incomodeaza de cand m-am urcat prima oara pe ea.

post-53846-0-74289900-1321012344_thumb.jpg

 

Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...