kreptor Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Se schimba pretul la Diva!!! Motor + cutii ... 1100 euro usor negociabil!!! /index.php?%2Ftopic%2F673424-vand-yamaha-xj-600-s-diversion%2F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. daca sunt modificari cu gust si stil merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. uite solutia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ffff tare...numa ca io n-am motoreta ca aia, nici fizicu lu ala, iar mitza mea e mai neagra decat noaptea fara stele.deci nu mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 ffff tare...numa ca io n-am motoreta ca aia, nici fizicu lu ala, iar mitza mea e mai neagra decat noaptea fara stele.deci nu mere. O lasi in garsoniera si rogi un prieten sau un vecin de incredere sa treaca din doua in doua zile sa-i dea mancare, apa si sa-i curete ladita. In cel mai rau caz gasesti un "hotel" pentru animale de companie in zona, o lasi acolo, platesti, si cand te intorci o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. Imi pare rau sa te dezamagesc dar daca nu ar exista unu sau altu care sa mai modifice cate ceva pe la motocicleta ar fii toate la fel. Eu m-am cam saturat sa merg pe varfuri, asa ca am luat "problema" in mana si am ajuns aici. P.S. Inainte sa da-ti cu pietre nu este terminata, dupa ce am facut pozele a inceput sa se intunece si asa ca am acoperit-o si ne vedem vinerea viitoare. NU o sa aiba lateralele si aripa din carton, sunt doar primele sabloane ca sa imi fac o idee. Va tin la curent. Numai de bine Robby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 ai verificat nivelul de ulei? si de unde stii ca ramane la 60 de grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 l-am verificat doar ce i-am facut schimbul de ulei si e aproape de max.temperatura o stiu deoarece am un capac la ulei cu termometru luat de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade. eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei cand il indreptam si am verficat nivelul era OK btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei cand il indreptam si am verficat nivelul era OK btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres! Acelasi lucru se intampla si la motorul meu. Trebuie sa il incalzesti bine inainte sa pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 ms.am zis eu ca e ok.o intrebare ...stie cineva unde gasesc capacele de cauciuc pt suruburi si aerisiri etriere?imi dispare unul cite unul cind las motorul parcat....ultima data mi-a disparut minerul de la robinetul de benzina si l-am inlocuit cu minerul de la un comutator electric cu cheie deh daca lucrez in domeniu... care se potriveste de minune am sa pun si o poza daca am timp pentru cei care au probleme asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 absolut genial..cricu mai ales...frate...fara d suparare...ai idee ce ti-ar face japonezii aia care au muncit p brinci ...daca ar vedea asta????man...ce sa mai daca tie i-ti place sa traiesti..100d ani. respect ptr munca depusa de tine. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salut, stie cineva de unde pot lua un manual de utilizare, respectiv reparatie pentru diversion 900 don 2001? Am cautat pe net, dar vad ca se gasesc greu. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 noroc , pt modelul din 1995 iti pot oferi , are 130 mega . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Mersi, cred ca e valabil si pentru cele dupa 2000. Mi-l poti trimite pe mail, sau pune pe net sa il iau de acolo? Pe mail parca e 25 MB maxim atasament. flavius.corhei@gmail.com Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 XJ900S Diversion - Service Repair Manual.pdf are 113 MB deci nu pot sa-l pun aici sau pe e-mail . incercam pe messenger , prin send file , poate reusim , vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 XJ900S Diversion - Service Repair Manual.pdf are 113 MB deci nu pot sa-l pun aici sau pe e-mail . incercam pe messenger , prin send file , poate reusim , vorbim Incearca sa-l uploadez pe filebox sau siteuri asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 il pun diseara pe www.filetransfer.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salut, nu reusesc sa intru pe filetransfer.ro Cred ca trebuie link. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) He he, dragii mosului ce bine imi pare ca v-am regasit, sa spun o scurta povestioara, de-a lungul timpului am avut si eu un diversion din '92(prima mea motoreta) si am crezut ca motocicleta ca ea nu mai exista, dar timpul a trecut, turatiile au tot crescut, vitezele se schimbau din ce in ce mai rapid si kilometrii se tot adunau sub centura, dar tot in acest rastimp au crescut si pretentiile mele. Si dupa cum spuneam timpul a trecut si a venit timpul maritisului ei cu alt proprietar, iar eu ma pricopsii cu o Honda VF 1000 F2, o zeita! a trebuit sa reinvat sa merg cu motocicleta da fiind faptul ca Honda avea 277kg, iar timpul iar se accelera si trecu, ca vantul! la fel si kilometrii, pretentiile mele erau tinute sub control de faimosul motor V4(16 supape, 4 axe cu came, etc), dar dupa cum speneam timpul trecu si a trebuit sa divortez de Honda, o iubire intensa scurta si cu nabadai(love-hate relationship), iar acum a inceput un nou segment din viata alaturi de ''Trompeta'' a treia mea sotie, adica m-am pricopsit cu o Yamaha XJ 600 51J model 1990. Si dupa toate aceste cifre si litere insirate este timpul sa va spun ca daca stiam ca exista aceasta motocicleta nu cred ca ma-as mai fi uitat a doua oara la diversion inainte sa dau banii, adica acest model de Yamaha(pre-Diversion) este pur si simplu extraordinara, nici acum nu inteleg de ce inginerii de la Yamaha au luat hotararea ca pe noul model diversion(aparut in '92) sa nu mai puna: 2 discuri de frana pe roata fata, radiator ulei, ghidon reglabil fata-spate si mai ales au redus puterea de la 72 cai putere la 61 ponei subnutriti, iar in final ceea ce apreciez eu foarte mult la Diversion este cadrul care l-a imprumutat de la sora mai mare FJ 1200 adica ''Lateral Frame Concept'', cadru care ii confera o oarecare elasticitate si este un lucru bun pentru incepatori pentru ca iarta multe greseli. No dragii mosului cam atat am avut de spus, sper ca nu am suparat pe nimeni ca de altfel nici nu intentionez, vroiam doar sa fac o paralela intre 2 model de yamaha care oricum nu se mai construiesc. Apropos in cazul noului diversion sunt inca impartial pentru ca inca nu am incalecat pe una dar ca aspect.... Va doresc asfalt uscat si cat mai multi kilometri1 P.S.: prima motocicleta din lume cu motor de 600 cc cu 4 cilindrii in linie dispusi transversali racit cu aer, a fost... Yamaha XJ 600! Editat Aprilie 18, 2012 de FastForWard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea ! revin cu manualul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Scuze ca intervin dar primul superbike a fost Honda CB750 Seven Fifty facut in 1969. Diversion e din 84. he he, am spus motor de 600cc , iar Dversion e din '92 pana atunci e xj 600. foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea ! revin cu manualul ! Fantastic! abia astept sa vad un xj de 900, inca nu am avut ocazia sa vad una! Cand ajungeti pe la Brasov dati un semn! azi e ziua cea mare! ii schimb becul din far, ii montez unul galben cum aveau daciile vechi, ii confera un aer mai retro(daca se poate spune ''retro'' la varsta ei). asta e ''Trompeta'' mea Salutare din nou! este cineva de aici care calareste o Yamaha FJ 1200? stiu ca ''Draku'' are una, dar as vrea sa stiu ceva detalii despre ea, cum ar fi consum benzina si alte treburi, se poate trai cu asa ceva? eu am avut o Honda VF 1000 f2, nu consuma ea mult 6,4 litri cu 2 persoane calare cu tot cu bagaje, iar maxim cam 8 si un pic, dar ma usca la piese. Intelegeti ce vreau sa aflu. Astept opinii cat mai multe si mai variate! Numai bine! Editat Aprilie 19, 2012 de FastForWard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.