Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

daca sunt modificari cu gust si stil merita! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba frate...am o mare problema...nu cu motoreta ci cu....cine las pisica in garsoniera cata vreme io si muierea mea om fi plecati prin romania ca doar a venit vremea frumoasa.intrebarea e urmatoarea.daca o inchid in cutie s-o stresa? o turba ?sincer ca as vrea s-o iau cu noi ptr ca face parte din familie na. :crack:

 

uite solutia!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ffff tare...numa ca io n-am motoreta ca aia, nici fizicu lu ala, iar mitza mea e mai neagra decat noaptea fara stele.deci nu mere.

O lasi in garsoniera si rogi un prieten sau un vecin de incredere sa treaca din doua in doua zile sa-i dea mancare, apa si sa-i curete ladita. In cel mai rau caz gasesti un "hotel" pentru animale de companie in zona, o lasi acolo, platesti, si cand te intorci o iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca o motocicleta ar trebui sa ramina asa cum a facuto fabricantu..adica o armata de ingineri,o multime de teste si cate si mai cate.ganditi-va cu ce ochi erau privite aceste motociclete absolut superbe acum 20, 25 paote si mai multi ani. de ce trebuie sa le ciopirtim si sa le uratim acum in speranta ca or sa arate mai cool.....asfalt uscat tuturor. apropos. am avut ocazia sa merg acum cateva zile cu o yamaha din 84.modelul de 750.seca cred ca se numeste.transmisie pe cardan....ce MOTOCICLETA DOMLEEEEEEE...pacat ca era choperita de neste baieti dastia cu idei.. :cheers:

 

 

Imi pare rau sa te dezamagesc dar daca nu ar exista unu sau altu care sa mai modifice cate ceva pe la motocicleta ar fii toate la fel.

Eu m-am cam saturat sa merg pe varfuri, asa ca am luat "problema" in mana si am ajuns aici.

 

 

post-53846-0-62973400-1333781576_thumb.jpg

 

post-53846-0-19183800-1333781620_thumb.jpg

 

post-53846-0-32762200-1333781643_thumb.jpg

 

post-53846-0-89026100-1333781682_thumb.jpg

 

post-53846-0-07354000-1333781706_thumb.jpg

 

post-53846-0-26376300-1333781727_thumb.jpg

 

P.S.

 

Inainte sa da-ti cu pietre nu este terminata, dupa ce am facut pozele a inceput sa se intunece si asa ca am acoperit-o si ne vedem vinerea viitoare.

NU o sa aiba lateralele si aripa din carton, sunt doar primele sabloane ca sa imi fac o idee.

 

Va tin la curent.

Numai de bine

Robby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade.rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai folosit cineva ulei full sintetic la xj.?eu de cind i-am pus ulei sintetic repsol off-road si filtru ulei k&n ,atunci cind sta in relanti pe cric intr-o parte se aprinde becul rosu iar cum o indrept se stinge.in rest nu am probleme...temperatura motorului ramine constant la 60grade.rolleyes.gif

 

eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie

pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei

cand il indreptam si am verficat nivelul era OK

 

btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit 5100 de la motul si la fel facea si mie

pana nu se inclazea motorul si pana statea p cricul din lateral se aprindea becul de la ulei

cand il indreptam si am verficat nivelul era OK

 

btw.. pana si la CBF face asa cateodata...deci no stres!

Acelasi lucru se intampla si la motorul meu. Trebuie sa il incalzesti bine inainte sa pornesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms.rolleyes.gifam zis eu ca e ok.o intrebare ...stie cineva unde gasesc capacele de cauciuc pt suruburi si aerisiri etriere?imi dispare unul cite unul cind las motorul parcat....ultima data mi-a disparut minerul de la robinetul de benzina si l-am inlocuit cu minerul de la un comutator electric cu cheie rolleyes.gifdeh daca lucrez in domeniu... care se potriveste de minunebanana.gif am sa pun si o poza daca am timp pentru cei care au probleme asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

absolut genial..cricu mai ales...frate...fara d suparare...ai idee ce ti-ar face japonezii aia care au muncit p brinci ...daca ar vedea asta????man...ce sa mai daca tie i-ti place sa traiesti..100d ani. respect ptr munca depusa de tine. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ900S Diversion - Service Repair Manual.pdf are 113 MB deci nu pot sa-l pun aici sau pe e-mail .

incercam pe messenger , prin send file , poate reusim , vorbim

Incearca sa-l uploadez pe filebox sau siteuri asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, dragii mosului ce bine imi pare ca v-am regasit, sa spun o scurta povestioara, de-a lungul timpului am avut si eu un diversion din '92(prima mea motoreta) si am crezut ca motocicleta ca ea nu mai exista, dar timpul a trecut, turatiile au tot crescut, vitezele se schimbau din ce in ce mai rapid si kilometrii se tot adunau sub centura, dar tot in acest rastimp au crescut si pretentiile mele. Si dupa cum spuneam timpul a trecut si a venit timpul maritisului ei cu alt proprietar, iar eu ma pricopsii cu o Honda VF 1000 F2, o zeita! a trebuit sa reinvat sa merg cu motocicleta da fiind faptul ca Honda avea 277kg, iar timpul iar se accelera si trecu, ca vantul! la fel si kilometrii, pretentiile mele erau tinute sub control de faimosul motor V4(16 supape, 4 axe cu came, etc), dar dupa cum speneam timpul trecu si a trebuit sa divortez de Honda, o iubire intensa scurta si cu nabadai(love-hate relationship), iar acum a inceput un nou segment din viata alaturi de ''Trompeta'' a treia mea sotie, adica m-am pricopsit cu o Yamaha XJ 600 51J model 1990. Si dupa toate aceste cifre si litere insirate este timpul sa va spun ca daca stiam ca exista aceasta motocicleta nu cred ca ma-as mai fi uitat a doua oara la diversion inainte sa dau banii, adica acest model de Yamaha(pre-Diversion) este pur si simplu extraordinara, nici acum nu inteleg de ce inginerii de la Yamaha au luat hotararea ca pe noul model diversion(aparut in '92) sa nu mai puna: 2 discuri de frana pe roata fata, radiator ulei, ghidon reglabil fata-spate si mai ales au redus puterea de la 72 cai putere la 61 ponei subnutriti, iar in final ceea ce apreciez eu foarte mult la Diversion este cadrul care l-a imprumutat de la sora mai mare FJ 1200 adica ''Lateral Frame Concept'', cadru care ii confera o oarecare elasticitate si este un lucru bun pentru incepatori pentru ca iarta multe greseli. No dragii mosului cam atat am avut de spus, sper ca nu am suparat pe nimeni ca de altfel nici nu intentionez, vroiam doar sa fac o paralela intre 2 model de yamaha care oricum nu se mai construiesc. Apropos in cazul noului diversion sunt inca impartial pentru ca inca nu am incalecat pe una dar ca aspect.... Va doresc asfalt uscat si cat mai multi kilometri1

 

P.S.: prima motocicleta din lume cu motor de 600 cc cu 4 cilindrii in linie dispusi transversali racit cu aer, a fost... Yamaha XJ 600!

Editat de FastForWard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea !

revin cu manualul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intervin dar primul superbike a fost Honda CB750 Seven Fifty facut in 1969. Diversion e din 84.

he he, am spus motor de 600cc :burnout: , iar Dversion e din '92 pana atunci e xj 600.

 

foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea !

revin cu manualul !

Fantastic! abia astept sa vad un xj de 900, inca nu am avut ocazia sa vad una! Cand ajungeti pe la Brasov dati un semn! azi e ziua cea mare! ii schimb becul din far, ii montez unul galben cum aveau daciile vechi, ii confera un aer mai retro(daca se poate spune ''retro'' la varsta ei).

 

asta e ''Trompeta'' mea

 

Salutare din nou! este cineva de aici care calareste o Yamaha FJ 1200? stiu ca ''Draku'' are una, dar as vrea sa stiu ceva detalii despre ea, cum ar fi consum benzina si alte treburi, se poate trai cu asa ceva? eu am avut o Honda VF 1000 f2, nu consuma ea mult 6,4 litri cu 2 persoane calare cu tot cu bagaje, iar maxim cam 8 si un pic, dar ma usca la piese. Intelegeti ce vreau sa aflu. Astept opinii cat mai multe si mai variate! Numai bine!

Editat de FastForWard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...