Sari la conținut

Pe Urmele Lui Soso


Postări Recomandate

Din pacate n-am reusit.Da, e vb de poteca respectiva.E chiar cea mai a dracu' urcare, foarte lunga, nu-ti lasa pic de ragaz deloc, plina de radacini de copac si ca sa fie tacamul complet mai sunt si portiuni cu bolovani iesiti din pamant. :blink:

Cred ca ne-am lasat pagubasi la cca 100m de varf, da lasa, ca ne facem noi mari, si dupa o seceta(caci daca e ud nu cred ca ai nici o sansa pana sus), o sa revenim acolo.

 

Asa am patit si noi (Okesz si cu mine), anul trecut de vreo doua ori. Apoi, a treia oara, am prins o zi mai buna si am reusit. B) Ideea e ca e trebuie sa o faci dintr-un foc; daca te-ai oprit, esti pa.

 

Am facut-o si in sens invers, nici ca si coborare nu e tocmai usoara...

 

@Soso: asteptam impresii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit si noi (Okesz si cu mine), anul trecut de vreo doua ori. Apoi, a treia oara, am prins o zi mai buna si am reusit. B) Ideea e ca e trebuie sa o faci dintr-un foc; daca te-ai oprit, esti pa.

 

Am facut-o si in sens invers, nici ca si coborare nu e tocmai usoara...

 

@Soso: asteptam impresii :blink:

 

Asa e ... cel mai bine e sa o urci dintr-un foc .... dar e interminabila :lol:

Eu am reusit sa plec din panta de 2 ori, insa nu am avut suficienta viteza si m-am oprit din nou destul de repede.

Eu am coborat cu motorul orprit intr-a 1-a si o mai lasam sa curga tragand ambreiajul .... f abrupta si plina de bolovani si radacini .

In aceeasi zi am urcat si am coborat si partia de la Azuga. Am urcat intr-un minut si la coborare .... simteam ca nu se mai termina.

Personal, prefer sa urc oricat decat sa cobor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am coborat cu motorul orprit intr-a 1-a si o mai lasam sa curga tragand ambreiajul .... f abrupta si plina de bolovani si radacini .

In aceeasi zi am urcat si am coborat si partia de la Azuga.

 

Cu EXC-ul e o greseala (pe care o faceam si eu) sa cobori intr-a 1-a cu motorul oprit si sa incerci sa "franezi" din ambreiaj. EXC-ul nu are buton de "taiat" aprinderea. Vine un moment cand invariabil te dezechilibrezi si lasi ambreiajul de tot. Atunci motorul porneste si pleaca de sub tine si ramai cu o singura solutie: eject! :blink:

 

Trebuie sa lasi motorul pornit, intr-a 1-a, si sa nu te atingi de ambreiaj. Te ridici frumusel in picioare, ca sa poti da kurul si implicit centrul de greutate spre spate. Acum in aceasta pozitie tre' sa faci cumva ca sa ai si varful piciorului drept pe frana si sa franezi spatele. Eventual poti chiar sa-l si blochezi, de multe ori am coborat zeci de metri cu spatele blocat continuu si controland doar cu fatza. Mi-a luat si mie ceva timp sa invat sa controlez frana spate stand in picioare, dar e esential!

 

Odata am vrut si noi sa urcam partia de la Azuga, dar nu ne-au lasat; tocmai plantasera iarba. Intrucat stiu ce inseamna pietrele de pe partie pe sub schiuri, am inteles si am cautat alt drum. Exista unul care pleaca din DN1, urca pe creasta si ajunge tot sus la capatul telescaunului. E foart mishto. Am track-ul pe GPS, daca vrei ti-l trimit. Ete poza cu nishte turisti B) , sus la telescaun:

post-2066-1147466220_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu EXC-ul e o greseala (pe care o faceam si eu) sa cobori intr-a 1-a cu motorul oprit si sa incerci sa "franezi" din ambreiaj. EXC-ul nu are buton de "taiat" aprinderea. Vine un moment cand invariabil te dezechilibrezi si lasi ambreiajul de tot. Atunci motorul porneste si pleaca de sub tine si ramai cu o singura solutie: eject! :what:

B) :blink: :lol:

exact asta a patit Ionut, mai putin partea cu eject :lol: . Nu prinsese viteza si si-a dat seama ca e mai bine pe neutral si infipt in ambele frane. :crack:

Io am contact la dere :lol:

P.S. frumoasa vreme ati prins la Azuga :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic e mai bine cum zici tu, Dragose. Practic insa, pe mine nu ma tine sa merg mult in picioare cu poponeata in spate si infipt in frane. Merge la o panta de 50 m ... insa la cateva sute de metri ma rupe ...

 

In poza sunt Danny si cu mai cine?

 

Ai iesit ieri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza sunt Danny si cu mai cine?

Ai iesit ieri?

 

Danny si Matei, ca eu eram in spatele aparatului foto. N-am iesit duminica, ca n-am avut cu cine B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

La ZARNESTI se tine enduro - pe 5/6 august...

 

...deci:

etapa I. - FAGET - 15/16 iulie

etapa II. - ZARNESTI - 5/6 august

etapa III. - BUZAU - 9/10 septembrie

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

La ZARNESTI se tine enduro - pe 5/6 august...

 

...deci:

etapa I. - FAGET - 15/16 iulie

etapa II. - ZARNESTI - 5/6 august

etapa III. - BUZAU - 9/10 septembrie

 

;)

 

Multumim Geza

Eu vin la Faget si la Buzau. La Zarnesti nu am cum - o sa merg la Carpat Express la rally in weekendul ala. Poate-l muta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...