IraSciBil Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Care sunt modele cu electro-starter sau ce ani de fabricatie?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 toate care au cate un "E" in coada exemplu DR 650 RSE DR 650 SE....sau RE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 toate care au cate un "E" in coada exemplu DR 650 RSE DR 650 SE....sau RE... Multumesc! Si diferenta intre ele care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) Electrostarter Editat Mai 10, 2006 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Electrostarter Sa'ti bagi singura Dominatoru'n curte ca eu nu ti'l mai bag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Sa'ti bagi singura Dominatoru'n curte ca eu nu ti'l mai bag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) Multumesc! Si diferenta intre ele care e? De exemplu diferentele dintre RS - ul meu si RSE -ul lui Marc: 1. Pe a lui doar scrie kick-starter ca pedala nu e de gasit.... 2. Electrostarterul din spatele cilindrului. 3. Inca o piesa in spatele cilindrului care nus' ca face. 4. Acumulatorul lui e de 8 Ah ... al meu de 5 Ah (=diferenta de pret 130 ron) 5. Alternatorul lui produce 200 W al meu numa 180 W 6. Intamplator socul lui e pus intr-o zona mai accesibila , ca pe al meu il caut cateodata de ma disper... 7. Decompresorul e automat. 8. Din toate astea rezulta 15 kg. in plus. Editat Mai 10, 2006 de sadik69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 De exemplu diferentele dintre RS - ul meu si RSE -ul lui Marc: 1. Pe a lui doar scrie kick-starter ca pedala nu e de gasit.... 2. Electrostarterul din spatele cilindrului. 3. Inca o piesa in spatele cilindrului care nus' ca face. 4. Acumulatorul lui e de 8 Ah ... al meu de 5 Ah (=diferenta de pret 130 ron) 5. Alternatorul lui produce 200 W al meu numa 180 W 6. Intamplator socul lui e pus intr-o zona mai accesibila , ca pe al meu il caut cateodata de ma disper... 7. Decompresorul e automat. 8. Din toate astea rezulta 15 kg. in plus. Eu as fi vrut sa aflu care sunt diferentele intre diferitele modele cu E.De ce una e RE ,alta SE si RSE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml Mersi mult,acum m'am lamurit cu diferentele! Nasol,modelul preferat e cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 R-ul e modelul enduro, fara carenaj frontal. Mai usor si mai bun pentru off-road. Bineinteles ca are kickstarter! Are cam 175 de kile. RS-ul dispune de un carenaj frontal si o greutate mai semnificativa. E racit pe ulei. Se aseamana ca idee cu Dominatorul. Iar pornirea este la kick. Tragi decompresorul, dai la pedala. N-a pornit? Repeti procedeul Ai obosit deja? Roga un prieten! Are cam 185 de kile. Tot doua bujii pe cilindru. RSE-ul ne aduce nou electromotorul... Ce te intereseaza pe tine. Altfel, ca design si rest, arata la fel ca RS-ul. S-a produs intre 1991 si 1996. SE-ul e deja o alta mancare de peste! Se produce din 1996, are pornire la buton, un design cu linii mai fine si se aseamana cu R-ul (Dakar) in sensul ca este "naked", mai bun pentru coclauri. Nu ai ce sa strici/spargi dar in acelasi timp isi pierde din avantajul pe care il avea la drum intins RS-ul sau RSE-ul. Pentru oras ar fi ideal, eu spre asa ceva am incercat sa ma orientez, doar ca nu-l gasesti la noi sub 3.000 euro. Nu numai astea ar fi modificarile la el, i-au umblat la motor si prin urmare cantareste doar 150 de kile si fata de Dominator sau DR-urile mai vechi, si-a pierdut balbaiala din ture joase. Asta s-ar traduce printr-un motor mai fiabil, care merge mai rotund. Se subintelege ca are si un raport CP/kg mai mare, avand aceeasi putere ca cele vechi dar fiind cu 25 de kg mai usor. Uite-l la un concesionar italian la 2.000 de euro, are gume de strada si din poze nu arata deloc rau: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=826491 Deci adus aici pe leasing te duce in 3.000 N-am reusit anul asta sa-l iau, poate la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 R-ul e modelul enduro, fara carenaj frontal. Mai usor si mai bun pentru off-road. Bineinteles ca are kickstarter! Are cam 175 de kile. RS-ul dispune de un carenaj frontal si o greutate mai semnificativa. E racit pe ulei. Se aseamana ca idee cu Dominatorul. Iar pornirea este la kick. Tragi decompresorul, dai la pedala. N-a pornit? Repeti procedeul Ai obosit deja? Roga un prieten! Are cam 185 de kile. Tot doua bujii pe cilindru. RSE-ul ne aduce nou electromotorul... Ce te intereseaza pe tine. Altfel, ca design si rest, arata la fel ca RS-ul. S-a produs intre 1991 si 1996. SE-ul e deja o alta mancare de peste! Se produce din 1996, are pornire la buton, un design cu linii mai fine si se aseamana cu R-ul (Dakar) in sensul ca este "naked", mai bun pentru coclauri. Nu ai ce sa strici/spargi dar in acelasi timp isi pierde din avantajul pe care il avea la drum intins. Pentru oras ar fi ideal, eu spre asa ceva am incercat sa ma orientez, doar ca nu-l gasesti la noi sub 3.000 euro. Nu numai astea ar fi modificarile la el, i-au umblat la motor si prin urmare cantareste doar 150 de kile si fata de Dominator sau DR-urile mai vechi, si-a pierdut balbaiala din ture joase. Asta s-ar traduce printr-un motor mai fiabil, care merge mai rotund si un raport CP/kg mai mare. Uite-l la un concesionar italian la 2.000 de euro, are gume de strada si din poze nu arata deloc rau: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=826491 Deci adus aici pe leasing te duce in 3.000 N-am reusit anul asta sa-l iau, poate la anul Exact la un SE ma gandeam si eu si,intr'adevar,bate pe la 3000 euri si ceva Cred ca,ori vand Virago,ori ma orientez catre un XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joee_cretz Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Am un amic ce a gasit un DR 650 SE din 96 cu 2000 euro. Daca nu te grabesti cu siguranta ai sa gasesti. Pe de alta parte un DR 650 R reglat cum trebe porneste la prima pedala...Mai greu dupa ce cazi cu ea si se ineaca... @ "ori ma orientez catre un XT" - In conditii off-road, cunosc un tip cu un XT care a dat praf in ochi la tot ce se numea KTM....urca ala la relanti ceva de speriat; pe sosea nu stiu cum se comporta... Daca iti place sa mergi pe sosea nu-ti lua varianta R de la DR si nici SE...orienteaza-te catre RSE sau RS ca au seaua mai comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 @ "ori ma orientez catre un XT" - In conditii off-road, cunosc un tip cu un XT care a dat praf in ochi la tot ce se numea KTM....urca ala la relanti ceva de speriat; .... am auzit si eu ca oamenii au inceput sa-si vanda KTM-urile ca sa-si ia XT-uri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 am auzit si eu ca oamenii au inceput sa-si vanda KTM-urile ca sa-si ia XT-uri ... Copiii,luati'va jucariile in alta parte,nu va mai suparati p'aici. Daca nu ati fost atenti,era vorba de Suzuki DR650,nu XT sau cateme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Care sunt modele cu electro-starter sau ce ani de fabricatie?!? Daca nu te duci sa faci enduro si sa dai cu ea de pamant, (si aici ma refer la enduro adevarat, nu plimbare pe forestier), nici nu ai nevoie de buton. Bine reglata porneste dimineatza la a 2, 3-a pedala, iar cand e calda, din prima. La fel ca si joee_cretz, iti recomand varianta carenata pt. turing.E saua mult mai comoda. Pe "R" o sa te doara kurul la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 13, 2006 Autor Share Postat Mai 13, 2006 Daca nu te duci sa faci enduro si sa dai cu ea de pamant, (si aici ma refer la enduro adevarat, nu plimbare pe forestier), nici nu ai nevoie de buton. Bine reglata porneste dimineatza la a 2, 3-a pedala, iar cand e calda, din prima. La fel ca si joee_cretz, iti recomand varianta carenata pt. turing.E saua mult mai comoda. Pe "R" o sa te doara kurul la drum lung. Sarumana! Astfel de raspunsuri asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Daca nu te duci sa faci enduro si sa dai cu ea de pamant, (si aici ma refer la enduro adevarat, nu plimbare pe forestier), nici nu ai nevoie de buton. Bine reglata porneste dimineatza la a 2, 3-a pedala, iar cand e calda, din prima. La fel ca si joee_cretz, iti recomand varianta carenata pt. turing.E saua mult mai comoda. Pe "R" o sa te doara kurul la drum lung. exact cum zici tu .am rasturnat-o de nenumarate ori prin paduri,plaje dealuri,nu s-a inecat a pornit intotdeauna imediat la cald ,am mers si 300 km pe ploaie continua fara probleme...saracutza,pornirea la rece park e mai buna la mine minu o pedala ...saua kiar mi se pare f comoda la drum lung sau poate curu meu e mai altfel....si pe sosea imi place f mult la 4 mii de ture 100km/h la 4,5 mii 120km/h la un consum de 4,5-5 cu pasager ,si consum de ulei cam 150 ml la 2200 de km ...asta dupa ce i-am pus piston,segmenti ,boltz,simeringuri de la supape noi toate originale aduse de suzuki romania,slefuit f bine q-lasa la admisie in special ...cu toba sebring....si reglat f atent carbu. e belea ce mai!!! aaa si modele mai noi de 94 au putere mai mik cu acelasi cuplu....adika au marit pistonu in diametru de la 95 la 100 mm si au scazut f putin compresia,alea din 91-94 sunt cele mai vinoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 exact cum zici tu .am rasturnat-o de nenumarate ori prin paduri,plaje dealuri,nu s-a inecat a pornit intotdeauna imediat la cald ,am mers si 300 km pe ploaie continua fara probleme...saracutza,pornirea la rece park e mai buna la mine minu o pedala ...saua kiar mi se pare f comoda la drum lung sau poate curu meu e mai altfel....si pe sosea imi place f mult la 4 mii de ture 100km/h la 4,5 mii 120km/h la un consum de 4,5-5 cu pasager ,si consum de ulei cam 150 ml la 2200 de km ...asta dupa ce i-am pus piston,segmenti ,boltz,simeringuri de la supape noi toate originale aduse de suzuki romania,slefuit f bine q-lasa la admisie in special ...cu toba sebring....si reglat f atent carbu. e belea ce mai!!! Scuze ca sunt un pic off topic.... Dar al meu la drum intins nu consuma sub 5,5 nici sa il bati.... Sigur al tau / ale voastre cons 4,5-5? La mine la consum nu are nici o imp. daca am pasager, bagaje...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joee_cretz Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 A mea la o viteza 90 - 100 (3500 - 4000 rpm) consuma in jur de 4% 100 - 120 (4000 - 4500 rpm) 4,5% - 4,8% La 160 a luat 6% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 irascibil daca mai stai un sezon, iti vand DR meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 "Scuze ca sunt un pic off topic.... Dar al meu la drum intins nu consuma sub 5,5 nici sa il bati.... Sigur al tau / ale voastre cons 4,5-5? La mine la consum nu are nici o imp. daca am pasager, bagaje......" fa si tu o socoteala ...la ultimu dum lung care l-am facut cu pasager a fost Mangalia - SMAEB 290 de km pe autostrada(nu mai zic cum ) dupa ceasu meu.am trecut pe rez kiar linga COMPLEXU unde s-a tinut SMAEBU..14 litri pt 290 de km cu pasager mers pima la autostrada 80-110 si pe autostr cu 120. cam 1 litru/20,7 km ..cam sub 5 % si conteaza mult stilu de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.