P T R Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 o motocicleta superba... pozele vb de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Ma uit la pozele puse de tine si la modelul 2000 f4 de 750, ce este parcat la 2 metri de mine si pot spune ca la exterior diferentele sunt neglijabile, max 5%. Longeviv design au mai avut la modelul asta, o fi bine o fi rau, cine poate spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Spatele este demential, dar per total mi se pare mai frumos 848/1098/. Sigur, asta este parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ATenT Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) SBM, suta la suta de acord cu tine Editat Noiembrie 10, 2009 de ATenT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) La exterior nu prezinta mari diferente, doar un face lift as putea spune. Cu siguranta nu va avea acelasi impact pe care l-a avut F4 in 1998. Cred ca ala le-a fost apogeul desi sper ca nu. Si aceiasi greseala ca si Ducati de a face tot bordul digital . Turometrul analogic cu cadran alb e de mare efect. Editat Noiembrie 10, 2009 de Daan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Design-ul e destul de schimbat chiar daca aparent nu pare. Codita e complet redesenata si e mai supla, prizele de aer din fata sunt mai agresive, botul e mai dinamic, farul e altfel, parbrizul la fel. Mie imi place ce-au facut si cred ca au facut exact ce trebuia: o evolutie. E unul din cele mai apreciate superbike-uri din lume ca design, nu puteau risca o revolutie. Vechi Nou Vechi Nou Singura chestie care ma dezamageste e greutatea la gol de 192kg!! (Fireblade-ul are 178 iar Ducati 1198 are 171!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Design-ul e destul de schimbat chiar daca aparent nu pare. Codita e complet redesenata si e mai supla, prizele de aer din fata sunt mai agresive, botul e mai dinamic, farul e altfel, parbrizul la fel. Mie imi place ce-au facut si cred ca au facut exact ce trebuia: o evolutie. E unul din cele mai apreciate superbike-uri din lume ca design, nu puteau risca o revolutie. Vechi Nou Vechi Nou Singura chestie care ma dezamageste e greutatea la gol de 192kg!! (Fireblade-ul are 178 iar Ducati 1198 are 171!) Superba! Totusi un 1198 e mult mai atractiv in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) cine si-o cumpara sigur nu o sa o cumpere pt ca e cu cativa caluti mai slabuta decat fireblade.motocicleta asta e ceva gen ferrari prin aspect.e motorul care poti sa il tzi il loc de tablou si sa te si dai cu ea pe pista/drum. Editat Noiembrie 12, 2009 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) cine si-o cumpara sigur nu o sa o cumpere pt ca e cu cativa caluti mai slabuta decat fireblade.motocicleta asta e ceva gen ferrari prin aspect.e motorul care poti sa il tzi il loc de tablou si sa te si dai cu ea pe pista/drum. N-ai inteles ideea . Cine si-o cumpara si-o cumpara pentru exclusivitate. Exclusivitatea trebuie sa aiba o justificare si in performanta nu doar in design si notorietate. Performanta inseamna pe langa motor performant si puternic si masa proprie redusa (pentru manevrabilitate si agilitate). MV Agusta nu duce lipsa de cai putere (are oricum mai multi decat Fireblade si Ducati 1198) dar 192 de kg la gol (exact cat avea si vechiul model), este pur si simplu prea mult pentru clasa asta. Cu 21 de kg mai mult decat principalul concurent italian Ducati 1198, care sigur va fi mai ieftin, mi se pare un pic jenant. Nu stiu daca ai citit vreun review al penultime generatii MV Agusta F4 1078 RR dar unul din minusurile importante era fix masa proprie mare (cu toate dezavantajele generate precum schimbarea mai grea de directie, manevrabilitate mai slaba s.a.). Nu stiu cat de mult au schimbat pe bune astia de la MV Agusta la noul F4, dar mie mi-a ramas mai degraba impresia unui facelift cu ceva imbunatatiri tehnice. Daca era generatie complet noua, sigur reuseau sa reduca masa ceva mai mult. Editat Noiembrie 12, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 eu zic ca o sa se vanda fara probleme chiar dak nu s-a redus masa iar designu a ramas cam acelasi cu mici mari retusari.toata lumea incerca sa isi accesorizeze motoru cat mai mult si cat mai tare ca sa fie putin diferit de a lu' vecinu.ete prin achizitionarea unei MV esti diferit si cu ea stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc. Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general. A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente. Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia. Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta. Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Total de acord! Ducati este adevarata bijuterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia. Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) Sunt multi cei care s-au urcat pe o MV Agusta doar la salonul moto dar stiu atat de multe despre ea. La fel ca si cei ce blameaza fiabilitatea Ducati doar pentru ca au auzit ei ca... Dar niciodata nu au facut vreun km pe Ducati. Japos rule! Mesaj completat Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc.Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general. A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente. Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia. Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta. Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni. Cand a aparut in 1998 era oricum cu 20 de ani peste tot ce era pe piata atunci asa ca de ce ar face schimbari majore? Compar-o cu orice motocicleta vrei tu din 1998 si o sa vezi inovatia. Ca sa iti permiti inovatii la 3-4 ani ar trebui sa produci in masa, ceea ce MV Agusta nu face. Intre designul F4 si Ducati 916, ce asemanari vezi tu in afara de evacuarile de sub sa si bascula monobrat? Tot de la Ducati a copiat si Yamaha tobele pt R1 sau Honda bascula pt VFR? In caz ca nu stii, inainte de a veni la MV Agusta, Tamburini a fost designer la Ducati, asa ca nu avea cum sa creeze acest design ca Ducati, cum zici tu, pentru ca si designul Ducati ii apartine. MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu? Si totusi in 2007 uite ce facea o motocicleta conceputa inainte de 1998: http://www.motorcyclistonline.com/newsandu...bike/index.html Mesaj completat Exact! Si ai mai facut si tu un post.... Editat Noiembrie 15, 2009 de Daan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 In caz ca nu stii, inainte de a veni la MV Agusta, Tamburini a fost designer la Ducati, asa ca nu avea cum sa creeze acest design ca Ducati, cum zici tu, pentru ca si designul Ducati ii apartine. 916 a fost creat in 1994, si s-a produs pana in 1998. Poate acum e mai clar de ce Tamburini avea F4 deja desenat in 1998 ca succesor pentru 916. http://hellforleathermagazine.com/2008/12/...parts-mv-a.html MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu? Am (avut) si italieneasca si japoneza si alte natii, nu am prejudecati fata de nici un motor, si cred ca pot sa emit o parere destul de competenta. Poate mai competenta ca a ta. La urma urmei nu am zis ca e un motor prost, ci doar ca firma care il produce vinde minciuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 916 a fost creat in 1994, si s-a produs pana in 1998. Poate acum e mai clar de ce Tamburini avea F4 deja desenat in 1998 ca succesor pentru 916.http://hellforleathermagazine.com/2008/12/...parts-mv-a.html Am (avut) si italieneasca si japoneza si alte natii, nu am prejudecati fata de nici un motor, si cred ca pot sa emit o parere destul de competenta. Poate mai competenta ca a ta. La urma urmei nu am zis ca e un motor prost, ci doar ca firma care il produce vinde minciuni Deci Tamburini avea desenat F4 si nu Ducati. Iar anul 1998 a fost anul aparitiei, nu cred ca a fost conceputa in acelasi an. Dar MV Agusta ai avut? Ce minicuni vinde MV Agusta? Stii tu ce modificari au facut sau nu au facut la motorul din 2010? Noi le vedem doar pe cele de la suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Mv agusta cand a fost lansata in 1998 a fost lansata cu motor de 750 si 136 de cai iar pana in 2004(F4 EVO2, F4 EVO3) a fost perfectionata si dusa pana in 146 de cai si cu 15kg mai putin, au urmat modelele 1000R,1000S 312 si 1078(care scoate 193cai si 124nm), majoritatea modelelor aveau mici probleme, supraincalzire,butuc spate, greutate etc, cu noile modele au reusit sa rezolve aceste probleme inclusiv greutatea. Ca design ... De ce sa schimbi ceva ce e atat de frumos ...?? Legat de pret, uitativa ce primiti in pachetul stock (furca marzocchi, frane brembo, roti brembo, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slipery) si nu in ultimul rand legenda "EMVI AGUSTA" Recomand sa admirati motocicleta si cometariile sa le faceti cand sunteti in cunostinta de cauza si dupa ce ati avut ocazia sa mergeti pe una ... http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Agusta_F4_series Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc.Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general. A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente. Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia. Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta. Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Si ai mai facut si tu un post.... Mai bagatorule in seama. Tu imi masori mie lungimea posturilor? Ia vezi-ti de treaba. Cand a aparut in 1998 era oricum cu 20 de ani peste tot ce era pe piata atunci asa ca de ce ar face schimbari majore? Daca vii cu texte d-astea, sincer nu stiu de ce te-ar mai lua cineva in seama. In 1998 a aparut Yamaha R1 care a scuturat rau de tot clasa supersport de la vremea respectiva. Recomand sa admirati motocicleta si cometariile sa le faceti cand sunteti in cunostinta de cauza si dupa ce ati avut ocazia sa mergeti pe una ... Sa inteleg ca daca nu ne dam cu toate mobrele din lume, nu mai putem sa facem comentarii la adresa niciuneia? Mesaj completat Legat de pret, uitativa ce primiti in pachetul stock (furca marzocchi, frane brembo, roti brembo, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slipery) si nu in ultimul rand legenda "EMVI AGUSTA" Eu zic sa te uiti tu mai bine ce primesti (pentru multe mii de euro mai putin) cand iei un Ducati 1198 sau 1198 S. Mesaj completat MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu? Lasa, bine ca l-ai inteles tu si ni-l explici acum si noua. Mesaj completat Si totusi in 2007 uite ce facea o motocicleta conceputa inainte de 1998:http://www.motorcyclistonline.com/newsandu...bike/index.html Da, ce sa zic, super relevant. Avand in vedere cam cate reviste moto exista in lume, as putea sa bag mana in foc ca in 2007 (aproape) fiecare superbike (R1, Fireblade, GSX-R 1000, ZX-10R si 1098) a castigat cel putin un comparativ din asta smecher. In 2008 daca nu ma insel, MV Agusta a iesit ultimul sau penultimul in Motociclismo. Insa, ce sa mai zic, te cred ca atunci cand cineva da peste 22.000 de euro pe un motor, va fi ferm convins ca e numarul 1, indiferent de cat e de bun in realitate sau nu. Editat Noiembrie 16, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Parerea mea e ca e mai urata decat modelul vechi din cauza farului si mastii fata, prea ascutite si scutul ala anti-caldura din lateral e groaznic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Daca vii cu texte d-astea, sincer nu stiu de ce te-ar mai lua cineva in seama. In 1998 a aparut Yamaha R1 care a scuturat rau de tot clasa supersport de la vremea respectiva. Eu zic sa te uiti tu mai bine ce primesti (pentru multe mii de euro mai putin) cand iei un Ducati 1198 sau 1198 S. Lasa, bine ca l-ai inteles tu si ni-l explici acum si noua. Mesaj completat Da, ce sa zic, super relevant. Avand in vedere cam cate reviste moto exista in lume, as putea sa bag mana in foc ca in 2007 (aproape) fiecare superbike (R1, Fireblade, GSX-R 1000, ZX-10R si 1098) a castigat cel putin un comparativ din asta smecher. In 2008 daca nu ma insel, MV Agusta a iesit ultimul sau penultimul in Motociclismo. Insa, ce sa mai zic, te cred ca atunci cand cineva da peste 22.000 de euro pe un motor, va fi ferm convins ca e numarul 1, indiferent de cat e de bun in realitate sau nu. Bravo, compara un miar cu una de 750. Eu ma refeream la aspect si tehnologiile incorporate. Eu zic sa mai verifici putin listele de preturi ca nu prea esti la curent. Dar oricum nu prea ai inteles care e treaba si nici nu ma chinui sa iti explic. Nu prea am cum sa iti explic tie, e ca si cum ti-as explica ce este sexul, tu fiind virgin dar avand impresia ca te pripepi la sex doar pentru ca te-ai uitat la filme porno si te-ai masturbat. Daca si citeai articolul si nu te uitai doar la poze ai fi vazut cine a testat motocicletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Nu prea am cum sa iti explic tie, e ca si cum ti-as explica ce este sexul, tu fiind virgin dar avand impresia ca te pripepi la sex doar pentru ca te-ai uitat la filme porno si te-ai masturbat. No comment. Mesaj completat Eu ma refeream la aspect si tehnologiile incorporate. Poate ne iluminezi, cam ce super tehnologii incorpora, de a iesit asa in evidenta cu ele dupa cum spui tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Poate ne iluminezi, cam ce super tehnologii incorpora, de a iesit asa in evidenta cu ele dupa cum spui tu? Lumineaza-te singur, ai Wikipedia, Google etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Bai , parca motoarele se alegeau cu sufletul Indiferent ca au schimbat-o suta la suta sau deloc , atat tehnic cat si vizual , tot e diferita de predecesoarea . Putin , mult , nu conteaza ! Important e ca este ! Cat despre pret , cine si-o permite si-o achizitioneaza si se bucura de ea , si normal ca o lauda , cine nu .. pai stiti si voi aia cu strugurii . Pana acum erau europene ( Ducati , MV Agusta , Triumph , KTM ) versus japoneze , si cum s-a cam epuizat subiectul ati inceput sa va balacariti pe tema italiana versus italiana . Cat despre marketing , normal ca fiecare incearca sa iti scoata ochii , cu mai mult sau mai putin adevar in continut . E normal , ca doar 'trebuie sa mananca si gura lor" . Si ca sa aveti motive sa ma balacariti , mi se pare mult mai frumoasa decat 848 / 1098 / 1198 . PS : Astia care tipati din gura de sarpe legat de pret , parca tot voi luati apararea lui Ducati si spuneati ca desi costurile sunt mai mari , problemele mai multe , tot nu se compara cu o japoneza . De ce ar fi diferit acum cu F4 ? Poate e mai scumpa , mai urata , mai slaba decat Ducati , totusi unii o aleg pentru sentimentele inspirate de ea . Parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Ma "balacaresc" cu cei care nu s-au urcat in viata lor pe asa ceva dar vorbesc in cunostinta de cauza, exact ca in comparatia cu sexul pe care am facut-o mai sus. Treaba cu strugurii am vrut sa o spun si eu dar am evitat sa fiu arogant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Tehnologia cu care MvAgusta a venit in 1998 se numeste "Valvole Radiali" tehnologie luata de pe motoarele de Ferarri de F1, despre design-ul din 1998 nu cred ca are rost sa vorbim(Compara F4 cu Gsxr/R1/R6/CBR etc...), fiabilitate ce pot sa spun intr-un an am facut 40 000km cu ea si nu am avut probleme deosebit. Si DA atata timp cat nu ai mers cu o motocicleta nu ai cum sa o compari sau sa iti dai cu parerea.(Y2k imi recomanzi ..??) Si legat de pret esti FOARTE dezinformat F4 1098 (193 cai/124 nm ) NOU in jur de 17 000 EURO cu tot cu TVA, modelele noi se vor vinde cu 18500( Fa un calcul cat te costa rotile brembo, franele brembo, furca marzocchi, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slippery, etc, te duce mai mult decat un GSXR NOU ..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.