Sari la conținut

MV Agusta F4 2010


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Ma uit la pozele puse de tine si la modelul 2000 f4 de 750, ce este parcat la 2 metri de mine si pot spune ca la exterior diferentele sunt neglijabile, max 5%. Longeviv design au mai avut la modelul asta, o fi bine o fi rau, cine poate spune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La exterior nu prezinta mari diferente, doar un face lift as putea spune. Cu siguranta nu va avea acelasi impact pe care l-a avut F4 in 1998. Cred ca ala le-a fost apogeul desi sper ca nu.

 

Si aceiasi greseala ca si Ducati de a face tot bordul digital :laugh: . Turometrul analogic cu cadran alb e de mare efect.

Editat de Daan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Design-ul e destul de schimbat chiar daca aparent nu pare. Codita e complet redesenata si e mai supla, prizele de aer din fata sunt mai agresive, botul e mai dinamic, farul e altfel, parbrizul la fel. Mie imi place ce-au facut si cred ca au facut exact ce trebuia: o evolutie. E unul din cele mai apreciate superbike-uri din lume ca design, nu puteau risca o revolutie.

 

Vechi

MV_Agusta_F4_1000S_1plus1_2006_02_1024x768.jpg

 

Nou

3763.jpg

 

Vechi

MV_Agusta_F4_1000Tamburini_2006_01_1024x768.jpg

 

Nou

3762.jpg

 

Singura chestie care ma dezamageste e greutatea la gol de 192kg!! (Fireblade-ul are 178 iar Ducati 1198 are 171!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Design-ul e destul de schimbat chiar daca aparent nu pare. Codita e complet redesenata si e mai supla, prizele de aer din fata sunt mai agresive, botul e mai dinamic, farul e altfel, parbrizul la fel. Mie imi place ce-au facut si cred ca au facut exact ce trebuia: o evolutie. E unul din cele mai apreciate superbike-uri din lume ca design, nu puteau risca o revolutie.

 

Vechi

MV_Agusta_F4_1000S_1plus1_2006_02_1024x768.jpg

 

Nou

3763.jpg

 

Vechi

MV_Agusta_F4_1000Tamburini_2006_01_1024x768.jpg

 

Nou

3762.jpg

 

Singura chestie care ma dezamageste e greutatea la gol de 192kg!! (Fireblade-ul are 178 iar Ducati 1198 are 171!)

 

 

Superba! Totusi un 1198 e mult mai atractiv in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine si-o cumpara sigur nu o sa o cumpere pt ca e cu cativa caluti mai slabuta decat fireblade.motocicleta asta e ceva gen ferrari prin aspect.e motorul care poti sa il tzi il loc de tablou si sa te si dai cu ea pe pista/drum.

 

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine si-o cumpara sigur nu o sa o cumpere pt ca e cu cativa caluti mai slabuta decat fireblade.motocicleta asta e ceva gen ferrari prin aspect.e motorul care poti sa il tzi il loc de tablou si sa te si dai cu ea pe pista/drum.

 

N-ai inteles ideea :laugh:. Cine si-o cumpara si-o cumpara pentru exclusivitate. Exclusivitatea trebuie sa aiba o justificare si in performanta nu doar in design si notorietate. Performanta inseamna pe langa motor performant si puternic si masa proprie redusa (pentru manevrabilitate si agilitate). MV Agusta nu duce lipsa de cai putere (are oricum mai multi decat Fireblade si Ducati 1198) dar 192 de kg la gol (exact cat avea si vechiul model), este pur si simplu prea mult pentru clasa asta. Cu 21 de kg mai mult decat principalul concurent italian Ducati 1198, care sigur va fi mai ieftin, mi se pare un pic jenant. Nu stiu daca ai citit vreun review al penultime generatii MV Agusta F4 1078 RR dar unul din minusurile importante era fix masa proprie mare (cu toate dezavantajele generate precum schimbarea mai grea de directie, manevrabilitate mai slaba s.a.).

 

Nu stiu cat de mult au schimbat pe bune astia de la MV Agusta la noul F4, dar mie mi-a ramas mai degraba impresia unui facelift cu ceva imbunatatiri tehnice. Daca era generatie complet noua, sigur reuseau sa reduca masa ceva mai mult.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca o sa se vanda fara probleme chiar dak nu s-a redus masa iar designu a ramas cam acelasi cu mici mari retusari.toata lumea incerca sa isi accesorizeze motoru cat mai mult si cat mai tare ca sa fie putin diferit de a lu' vecinu.ete prin achizitionarea unei MV esti diferit si cu ea stock :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc.

Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general.

 

 

A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente.

Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia.

 

 

Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta.

 

 

Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi cei care s-au urcat pe o MV Agusta doar la salonul moto dar stiu atat de multe despre ea. La fel ca si cei ce blameaza fiabilitatea Ducati doar pentru ca au auzit ei ca... Dar niciodata nu au facut vreun km pe Ducati. Japos rule!

Mesaj completat

Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc.

Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general.

 

 

A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente.

Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia.

 

 

Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta.

 

 

Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni.

 

Cand a aparut in 1998 era oricum cu 20 de ani peste tot ce era pe piata atunci asa ca de ce ar face schimbari majore? Compar-o cu orice motocicleta vrei tu din 1998 si o sa vezi inovatia. Ca sa iti permiti inovatii la 3-4 ani ar trebui sa produci in masa, ceea ce MV Agusta nu face. Intre designul F4 si Ducati 916, ce asemanari vezi tu in afara de evacuarile de sub sa si bascula monobrat? Tot de la Ducati a copiat si Yamaha tobele pt R1 sau Honda bascula pt VFR? In caz ca nu stii, inainte de a veni la MV Agusta, Tamburini a fost designer la Ducati, asa ca nu avea cum sa creeze acest design ca Ducati, cum zici tu, pentru ca si designul Ducati ii apartine. MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu?

 

Si totusi in 2007 uite ce facea o motocicleta conceputa inainte de 1998:

http://www.motorcyclistonline.com/newsandu...bike/index.html

 

 

 

Mesaj completat

Exact! :crack:

 

Si ai mai facut si tu un post....

Editat de Daan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca nu stii, inainte de a veni la MV Agusta, Tamburini a fost designer la Ducati, asa ca nu avea cum sa creeze acest design ca Ducati, cum zici tu, pentru ca si designul Ducati ii apartine.

916 a fost creat in 1994, si s-a produs pana in 1998. Poate acum e mai clar de ce Tamburini avea F4 deja desenat in 1998 ca succesor pentru 916.

http://hellforleathermagazine.com/2008/12/...parts-mv-a.html

 

MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu?

Am (avut) si italieneasca si japoneza si alte natii, nu am prejudecati fata de nici un motor, si cred ca pot sa emit o parere destul de competenta. Poate mai competenta ca a ta.

La urma urmei nu am zis ca e un motor prost, ci doar ca firma care il produce vinde minciuni :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

916 a fost creat in 1994, si s-a produs pana in 1998. Poate acum e mai clar de ce Tamburini avea F4 deja desenat in 1998 ca succesor pentru 916.

http://hellforleathermagazine.com/2008/12/...parts-mv-a.html

 

 

Am (avut) si italieneasca si japoneza si alte natii, nu am prejudecati fata de nici un motor, si cred ca pot sa emit o parere destul de competenta. Poate mai competenta ca a ta.

La urma urmei nu am zis ca e un motor prost, ci doar ca firma care il produce vinde minciuni :crack:

 

Deci Tamburini avea desenat F4 si nu Ducati. Iar anul 1998 a fost anul aparitiei, nu cred ca a fost conceputa in acelasi an.

Dar MV Agusta ai avut? Ce minicuni vinde MV Agusta? Stii tu ce modificari au facut sau nu au facut la motorul din 2010? Noi le vedem doar pe cele de la suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mv agusta cand a fost lansata in 1998 a fost lansata cu motor de 750 si 136 de cai iar pana in 2004(F4 EVO2, F4 EVO3) a fost perfectionata si dusa pana in 146 de cai si cu 15kg mai putin, au urmat modelele 1000R,1000S 312 si 1078(care scoate 193cai si 124nm), majoritatea modelelor aveau mici probleme, supraincalzire,butuc spate, greutate etc, cu noile modele au reusit sa rezolve aceste probleme inclusiv greutatea.

Ca design ... De ce sa schimbi ceva ce e atat de frumos ...??

Legat de pret, uitativa ce primiti in pachetul stock (furca marzocchi, frane brembo, roti brembo, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slipery) si nu in ultimul rand legenda "EMVI AGUSTA" :crack:

Recomand sa admirati motocicleta si cometariile sa le faceti cand sunteti in cunostinta de cauza si dupa ce ati avut ocazia sa mergeti pe una ...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Agusta_F4_series

 

Nu e nici o schimbare "profunda" "pe dedesubt" "care nu se observa asa usor" etc etc.

Este exact acelasi motor cu un pic alte plastice, care oricum nu schimba absolut deloc aspectul general.

 

 

A facut si Agusta ce au facut aproape toti producatorii auto/moto cu ocazia crizei. Au oprit orice investitie in dezvoltarea de modele noi (oricum nu au fost in stare sa scoata un model nou de 10 ani incoace), si pana se lamureste treaba mai coafeaza putin modelele existente.

Ce este deranjant la Agusta e ca in loc sa taca din gura scot o declaratie de presa de 1 km in care mananca rahat cu inovatia.

 

 

Iar partea cu designul lor iconic si cu cea mai frumoasa motocicleta este alta magarie, avand in vedere ca Tamburini a creat acest design ca Ducati (succesorul lui 916), pentru ca pe urma sa il preia Terblanche si sa ii puna eticheta de Agusta.

 

 

Deci asta e Agusta. Vorba multa, bani multi dar in spate numai minciuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ai mai facut si tu un post....

 

Mai bagatorule in seama. Tu imi masori mie lungimea posturilor? Ia vezi-ti de treaba.

 

 

Cand a aparut in 1998 era oricum cu 20 de ani peste tot ce era pe piata atunci asa ca de ce ar face schimbari majore?

 

Daca vii cu texte d-astea, sincer nu stiu de ce te-ar mai lua cineva in seama. In 1998 a aparut Yamaha R1 care a scuturat rau de tot clasa supersport de la vremea respectiva.

 

Recomand sa admirati motocicleta si cometariile sa le faceti cand sunteti in cunostinta de cauza si dupa ce ati avut ocazia sa mergeti pe una ...

 

Sa inteleg ca daca nu ne dam cu toate mobrele din lume, nu mai putem sa facem comentarii la adresa niciuneia? :crack:

Mesaj completat

Legat de pret, uitativa ce primiti in pachetul stock (furca marzocchi, frane brembo, roti brembo, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slipery) si nu in ultimul rand legenda "EMVI AGUSTA"

 

Eu zic sa te uiti tu mai bine ce primesti (pentru multe mii de euro mai putin) cand iei un Ducati 1198 sau 1198 S.

Mesaj completat

MV Agusta e un concept pe care nu il intelegi pana nu mergi pe ea. Dar nu imi spune, deja ai mers, nu?

 

:) Lasa, bine ca l-ai inteles tu si ni-l explici acum si noua.

Mesaj completat

Si totusi in 2007 uite ce facea o motocicleta conceputa inainte de 1998:

http://www.motorcyclistonline.com/newsandu...bike/index.html

 

Da, ce sa zic, super relevant. Avand in vedere cam cate reviste moto exista in lume, as putea sa bag mana in foc ca in 2007 (aproape) fiecare superbike (R1, Fireblade, GSX-R 1000, ZX-10R si 1098) a castigat cel putin un comparativ din asta smecher. In 2008 daca nu ma insel, MV Agusta a iesit ultimul sau penultimul in Motociclismo. Insa, ce sa mai zic, te cred ca atunci cand cineva da peste 22.000 de euro pe un motor, va fi ferm convins ca e numarul 1, indiferent de cat e de bun in realitate sau nu.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vii cu texte d-astea, sincer nu stiu de ce te-ar mai lua cineva in seama. In 1998 a aparut Yamaha R1 care a scuturat rau de tot clasa supersport de la vremea respectiva.

 

Eu zic sa te uiti tu mai bine ce primesti (pentru multe mii de euro mai putin) cand iei un Ducati 1198 sau 1198 S.

 

:crack: Lasa, bine ca l-ai inteles tu si ni-l explici acum si noua.

Mesaj completat

 

 

Da, ce sa zic, super relevant. Avand in vedere cam cate reviste moto exista in lume, as putea sa bag mana in foc ca in 2007 (aproape) fiecare superbike (R1, Fireblade, GSX-R 1000, ZX-10R si 1098) a castigat cel putin un comparativ din asta smecher. In 2008 daca nu ma insel, MV Agusta a iesit ultimul sau penultimul in Motociclismo. Insa, ce sa mai zic, te cred ca atunci cand cineva da peste 22.000 de euro pe un motor, va fi ferm convins ca e numarul 1, indiferent de cat e de bun in realitate sau nu.

 

Bravo, compara un miar cu una de 750. Eu ma refeream la aspect si tehnologiile incorporate.

 

Eu zic sa mai verifici putin listele de preturi ca nu prea esti la curent. Dar oricum nu prea ai inteles care e treaba si nici nu ma chinui sa iti explic.

 

Nu prea am cum sa iti explic tie, e ca si cum ti-as explica ce este sexul, tu fiind virgin dar avand impresia ca te pripepi la sex doar pentru ca te-ai uitat la filme porno si te-ai masturbat.

 

Daca si citeai articolul si nu te uitai doar la poze ai fi vazut cine a testat motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am cum sa iti explic tie, e ca si cum ti-as explica ce este sexul, tu fiind virgin dar avand impresia ca te pripepi la sex doar pentru ca te-ai uitat la filme porno si te-ai masturbat.

 

No comment.

Mesaj completat

Eu ma refeream la aspect si tehnologiile incorporate.

 

Poate ne iluminezi, cam ce super tehnologii incorpora, de a iesit asa in evidenta cu ele dupa cum spui tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai , parca motoarele se alegeau cu sufletul :crack:

Indiferent ca au schimbat-o suta la suta sau deloc , atat tehnic cat si vizual , tot e diferita de predecesoarea . Putin , mult , nu conteaza ! Important e ca este !

Cat despre pret , cine si-o permite si-o achizitioneaza si se bucura de ea , si normal ca o lauda , cine nu .. pai stiti si voi aia cu strugurii . Pana acum erau europene ( Ducati , MV Agusta , Triumph , KTM ) versus japoneze , si cum s-a cam epuizat subiectul ati inceput sa va balacariti pe tema italiana versus italiana .

Cat despre marketing , normal ca fiecare incearca sa iti scoata ochii , cu mai mult sau mai putin adevar in continut . E normal , ca doar 'trebuie sa mananca si gura lor" .

Si ca sa aveti motive sa ma balacariti , mi se pare mult mai frumoasa decat 848 / 1098 / 1198 . :)

 

 

 

PS : Astia care tipati din gura de sarpe legat de pret , parca tot voi luati apararea lui Ducati si spuneati ca desi costurile sunt mai mari , problemele mai multe , tot nu se compara cu o japoneza . De ce ar fi diferit acum cu F4 ? Poate e mai scumpa , mai urata , mai slaba decat Ducati , totusi unii o aleg pentru sentimentele inspirate de ea . Parerea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma "balacaresc" cu cei care nu s-au urcat in viata lor pe asa ceva dar vorbesc in cunostinta de cauza, exact ca in comparatia cu sexul pe care am facut-o mai sus. Treaba cu strugurii am vrut sa o spun si eu dar am evitat sa fiu arogant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnologia cu care MvAgusta a venit in 1998 se numeste "Valvole Radiali" tehnologie luata de pe motoarele de Ferarri de F1, despre design-ul din 1998 nu cred ca are rost sa vorbim(Compara F4 cu Gsxr/R1/R6/CBR etc...), fiabilitate ce pot sa spun intr-un an am facut 40 000km cu ea si nu am avut probleme deosebit.

Si DA atata timp cat nu ai mers cu o motocicleta nu ai cum sa o compari sau sa iti dai cu parerea.(Y2k imi recomanzi ..??)

Si legat de pret esti FOARTE dezinformat F4 1098 (193 cai/124 nm ) NOU in jur de 17 000 EURO cu tot cu TVA, modelele noi se vor vinde cu 18500(

Fa un calcul cat te costa rotile brembo, franele brembo, furca marzocchi, amortizor spate sachs, amortizor de ghidon, ambreiaj slippery, etc, te duce mai mult decat un GSXR NOU ..??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...