Sari la conținut

Ce Sa-i Fac?


Kozmin
 Share

Postări Recomandate

Cand imi era lumea mai draga s-a hotarat sa nu mai porneasca! Dupa ce am stat cu el fix in fata la faculta l-am dus eu pe el acasa nu el pe mine! Porneste, sta la relati dar cand il accelerez moare! Sau...daca reusesc sa merg cam 150 m iara imi moare! Il pornesc il accelerez si...moare! Benzina ii vine, scanteie are, filtru de aer ii nou! Nu stiu ce poate avea! Dintr-un ghinion il altul! Simt ca dau in dileala :blink: :lol: Ajutati-ma cu ceva sfaturi sau cumva!

 

 

Salve si numai bine! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pateam chestia asta la ij cind nu aveam strins bine/oxidat un papuc pe firul dintre platina si bobina . Mergea bine la relanti dar cind turam motorul si incepea sa vibreze murea.

Mai curata contactele elecrice...

Editat de topi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivele pot fi foarte multe.

Nivel prea mic in carb, tobe infundate, jicloare infudate, aer fals, ceva pe la aprindere etc etc.

 

Curata carbul, verifica-i nivelul, verifica papucii ... tot ce poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A putut sa se modifice nivelul la carb asa brusc si dintr-o data! Pentru ca pana la faculta am ajuns fara probleme si a pornit la prima pedala dimineata cand am plecat de acasa! Dar cand am vrut sa plec...de unde atata fericire! Maine sper sa am timp sa ma uit pe la platina si sper sa am timp si de carb! Ms de informatii! Mai veniti si cu alte idei! Si toba nu cred ca ii infundata pentru ca tuna si pusca de veneau altii afara de la ore sa vada ce se intampla!

 

 

Salve si numai bine! B)

Editat de Kozmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca vreodata o sa modifici etz ul si o sai pui aprindere fara platina (am prieten care asa o are din fabrica), chestia care ai patit-o tu i s-a intimplat si lui si de vina a fost unul din firele de la sensorul care tine loc de platina , fir care era dezlipit, dar care nu se vede ca este dezlipit pt ca meseriasii constructori l-au lipit a.î. sa nu ai acces la el (placa este nituita).

Oricum nu stiu cit iti este tie de folos dar poate o mai pateste si altcineva si macar are o idee. Tipul a avut aceleasi probl: la relanti o puteai tura de-i sarea pistonul dar in momentul cind dadea o tura cu ea (100-150m) pauza - se oprea motorul!!!!

 

Bafta!

Editat de LUCIFER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca vreodata o sa modifici etz ul si o sai pui aprindere fara platina (am prieten care asa o are din fabrica), chestia care ai patit-o tu i s-a intimplat si lui si de vina a fost unul din firele de la sensorul care tine loc de platina , fir care era dezlipit, dar care nu se vede ca este dezlipit pt ca meseriasii constructori l-au lipit a.î. sa nu ai acces la el (placa este nituita).

Oricum nu stiu cit iti este tie de folos dar poate o mai pateste si altcineva si macar are o idee. Tipul a avut aceleasi probl: la relanti o puteai tura de-i sarea pistonul dar in momentul cind dadea o tura cu ea (100-150m) pauza - se oprea motorul!!!!

 

Bafta!

 

 

 

 

Faza ii ca al meu are aprindere cu platina. Oricum merci de informatie! E bine de tinut minte pentru toti!

 

Salve si numai bine! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jiclor principal infundat - verifica-l / sufla-l

sau

benzina vine, dar nu vine destula si cand accelerezi moare (posibil robinet sau decantor obturat/infundat - de desfacut si curatat)

in juma de ora esti gata

la partea electrica nu prea cred sa fie ceva

daca nu te descurci da-mi un PM si vin maine seara (marti) sa te ajut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jiclor principal infundat - verifica-l / sufla-l

sau

benzina vine, dar nu vine destula si cand accelerezi moare (posibil robinet sau decantor obturat/infundat - de desfacut si curatat)

in juma de ora esti gata

la partea electrica nu prea cred sa fie ceva

daca nu te descurci da-mi un PM si vin maine seara (marti) sa te ajut

 

 

 

 

Sa imi spui dc ai primit PM meu! Ok man

 

Asfalt uscat! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema o am si eu la ij ul meu..de ceva timp

 

faza nasoala e ca mai fac ceva la ea si isi revine, un timp merge bine, pana cand, dintrodata, iar apare problema..deci nam lucrat eu bine.O iau de la capat, ii gasesc altceva ( cel putin asa cred eu ) o repar, si

din nou aceeasi poveste :blink:

 

si uite asa nu pot depista carei problema principala, asa ca daca o prinzi sa mi spui si mie B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi spui dc ai primit PM meu! Ok man

 

Asfalt uscat! :blink:

@Kozmin, nu am primit PM, si din pacate nu mai sunt liber pana sambata

In principiu nu este ceva complicat

Trebuie putina rabdare, putina logica si putine cunostinte de mecanica :lol:

 

la relanti o puteai tura de-i sarea pistonul dar in momentul cind dadea o tura cu ea (100-150m) pauza - se oprea motorul!!!!

 

Bafta!

Mi se pare ca ai vrut sa spui ca PE LOC o puteai tura, iar in mers se oprea

Sau nu am inteles eu bine ce ai vrut sa spui B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kozmin, nu am primit PM, si din pacate nu mai sunt liber pana sambata

In principiu nu este ceva complicat

Trebuie putina rabdare, putina logica si putine cunostinte de mecanica :lol:

Mi se pare ca ai vrut sa spui ca PE LOC o puteai tura, iar in mers se oprea

Sau nu am inteles eu bine ce ai vrut sa spui B)

 

 

 

Aia nu am spus eu! Mie mi se opreste si cand o turez pe loc! Alta data reusesc sa plec cu ea dar mi se opreste in mers! Si de obicei cand se opreste pusca de mama focului! Cineva mi-a spus sa schimb bujia! O sa incerc si asta! Dar nu pot sa ma apuc mai repede de vineri de ea! Oricum mai vb si dc o fac iesim la o tura mica!

 

 

Salve si numai bine! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, pai nu ai zis de prima data ca pusca

Asta e simptom clar de aprindere dereglata

De verificat platina si condensatorul

Condensatorul il verifici inlocuindu-l cu altul

Hai, treci la treaba! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, pai nu ai zis de prima data ca pusca

Asta e simptom clar de aprindere dereglata

De verificat platina si condensatorul

Condensatorul il verifici inlocuindu-l cu altul

Hai, treci la treaba! :blink:

 

 

Ok frate! :lol: Merci mult de sfat! Platina, condensator...am bagat la dovleac ce trebuie sa fac! Vineri ma pun la lucru! Mercy inca o data!

 

Salve si numai bine! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca mi-am mai amintit o treaba ce am patit-o eu demult cu bobina de inductie

Pornea si mergea pana se incalzea bobina, apoi gata

Sa tii cont si de bobina

Hai, ca ai numai kestii simple de verificat: robinet benzina, carburator, platina, condensator si bobina

O nimica toata B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja nu mai inteleg nimic! Astazi am mers sa incerc sa-l pornesc si....culmea: porneste, sta la relanti si mai si reusesc sa dau niste ture pe strazile din jur fara sa mai se opreasca! Ce mama naibii? Asta cred ca mere in functie de zilele saptamanii! Acuma sa mai ma pun sa piscal pe la el sau sa-i dau pace! Dar parca vad ca o sa-mi faca figuri cand ii lumea mai draga!

 

Dar... m-am uitat la robinetul de la benzol si la carb! Astea is in regula! Benzina vine linistit! Deci numai electric ar trebui sa fie buba...care vad ca acuma nu mai ii! Pana mai incolo!

 

Salve si Numai bine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia scoate capacul la aprindere si strange surburile, verifica firele, sa nu fie ceva slabit

Si verifica si legaturile sus la bobina de inductie, firele sa fi frecat pe cadru si sa se fi ros izolatia, fisa de inalta tensiune sa fie introdusa bine

daca imi mai amintesc cateceva mai zic

Editat de Nick61
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia scoate capacul la aprindere si strange surburile, verifica firele, sa nu fie ceva slabit

Si verifica si legaturile sus la bobina de inductie, firele sa fi frecat pe cadru si sa se fi ros izolatia, fisa de inalta tensiune sa fie introdusa bine

daca imi mai amintesc cateceva mai zic

 

 

 

M-am uitat si acolo la platina si din cate ma pricep eu...adica destul de putin; nu am vazut nimic in neregula! Suruburile sunt in regula si firul de la bobina este OK! Sa sa fi dereglat avasul cumva! Habar n-am! Oricum Duminica cand vin mai dau cateva ture prin apropriere... nu de alta da nu vreau sa imping mai mult si mai vb at! Mercy ptr sfaturi! Asfalt usacat!

 

 

Salve si Numai Bine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..iar treaba cu puscatul in eapament se poate trage si din curent slab de la baterie( incarca ? )

Nu te supara, dar asta inca nu am auzit-o (dar poate ca am imbatranit degeaba)

Poti sa si explici acest fenomen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar treaba cu puscatul in eapament se poate trage si din curent slab de la baterie( incarca ? )

Nici eu nu m-am lovit de chestia asta pana acum dar s-ar putea intampla daca nu-i curent suficient si se mai pierde cate o scanteie

 

Daca face figuri de genul acum merge bine si alta data nu merge deloc suna mai mult a problema electrica, deci ar trebui sa verifici contactele si firele. Ce am mai patit eu atat la Ij cat i la GS: s-a depus mizerie pe bobina intre fisa de tensiune inalta si celelalte 2 borne si nu mai dadea scanteie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la baterie nu cred sa fie pentru ca este noua si farul are curent destul deci si scanteie da bine! Porbabil ca is ceva contacte sau avansul ii dereglat! Asfalt Uscat!

 

Salve si Numai bine! ;)

 

Tocmai acum am dat o tura mica prin imprejurimi si nu am mai avut probleme cu ea! A dat 2 rateuri la pornire (a si puscat pe toba) dupa care nu am mai avut probleme! Deci probabil ca atunci a vrut sa imi faca in ciuda! Nu stiu! Asfat Uscat!

 

Salve si numai bine! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la baterie nu cred sa fie pentru ca este noua si farul are curent destul deci si scanteie da bine! Porbabil ca is ceva contacte sau avansul ii dereglat! Asfalt Uscat!

 

Salve si Numai bine! ;)

 

Tocmai acum am dat o tura mica prin imprejurimi si nu am mai avut probleme cu ea! A dat 2 rateuri la pornire (a si puscat pe toba) dupa care nu am mai avut probleme! Deci probabil ca atunci a vrut sa imi faca in ciuda! Nu stiu! Asfat Uscat!

 

Salve si numai bine! :lol:

etz-ul poti sa-l arunci in parau.ia-ti Jawa 350 TS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...