edutzu20 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 oameni buni , mai experimentati decat mine ... mam hotarat si eu sami schimb carenele la FZR ul meu (250 R din 89 ) si nu stiu ce carene mi sar potrivi, bineinteles cu modificarile aferente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristifin Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 cat vrei pe toba? ai idee daca merge si pe fzr 600 3he din 93? a reusit cineva sa schimbe fisele la bobine? eu am desfacut bobinele de inductie si am vazut ca fisele sunt capsulate... alta solutie inafara de a schimba bobinele cu totul exista? Vreau 420 ron...nu am idee daca se potriveste...pe fzr 4jh sau thundercat merge sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerbone Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) M-am tot uitat pe forum si am vazut numai fzr-uri din 89' pana in 95' dar nu am vazut din 96' ca si al meu!Ori n-am cautat eu bine ori au fost facut putine si eu sunt unul din fericitii posesori!L-am cumparat anul trecut din Anglia,din pacate a stat nefolosit 2 ani iar rugina si cocleala nu l-au iertat!Cu parare de rau am facut doar 5000 km asta din cauza problemelor cauzate de cei doi "dusmani" naturali.Chiar am avut o postare pe forum in legatura cu furca pe care tot n-am rezolvat-o,i-am finisat punctele de rugina de pe jambe dar acuma se aude un troncanit cand apas frana de fata("ciupita" putin atat cat sa culiseze furca),joc nu cred ca are pentru ca inainte de slefuirea jambelor mergea normal.O duc la mecanic cat de curand pentru o inspectie totala si mici modificari!O sa pun poze, "before" si "after"! Numai bine! Editat Martie 18, 2011 de Cerbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salut baieti , am o problema cu motorul nu vrea sa porneasca dupa o pauza de 3 luni , am fost la garaj i-am pus bateria am tras socul si am rasucit acceleratia de cateva ori asa mi-a spus un amic dar nimic . la inceput merge in gol ,apoi parca incepe sa scoata pe toba ceva gaze nearse , dar cand incepe sa-si dea drumu moare bateria . tot aici pe forum am citit ca ar merge sa leg niste fire de la masina la baterie la motor si sa-i dau automat dar nu stiu cat de sigur ar fi in sensul ca as putea avaria ceva , dati-va si voi cu parerea va rog ca tare as vrea sa bag o tura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salut baieti , am o problema cu motorul nu vrea sa porneasca dupa o pauza de 3 luni , am fost la garaj i-am pus bateria am tras socul si am rasucit acceleratia de cateva ori asa mi-a spus un amic dar nimic . la inceput merge in gol ,apoi parca incepe sa scoata pe toba ceva gaze nearse , dar cand incepe sa-si dea drumu moare bateria . tot aici pe forum am citit ca ar merge sa leg niste fire de la masina la baterie la motor si sa-i dau automat dar nu stiu cat de sigur ar fi in sensul ca as putea avaria ceva , dati-va si voi cu parerea va rog ca tare as vrea sa bag o tura . salut, asa am patit si eu, da-i curent de la masina relax, daca a stat 3 luni,,,,,,, trebuia sa faci niste mici "operatii" inainte, verificat bujii, golit carburatoare de benzina statuta, etc, succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supercurat Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jham tot in afara de carene astept cereri daca va intereseaza ceva Salut, ma intereseaza cadrul de bord(suportul pe care stau farurile, bordul si carena fata) daca este in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 salut, asa am patit si eu, da-i curent de la masina relax, daca a stat 3 luni,,,,,,, trebuia sa faci niste mici "operatii" inainte, verificat bujii, golit carburatoare de benzina statuta, etc, succes! mersi Calin ,am sa incerc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 baieeeeeeettttiii care ma ajuta si pe mine cu neste roate de fzrista cu cauciucuri ca la carte ca nu reusesc sa trec rar-ul ... macar sa trec autentificarea.... si le dau inapoi ...le demontez eu fac eu tot ce e necesar numai sa scap de ( numai pot sunt disperat ma respins a doua oara prima oara ca nu aveam violet ( e trecut in talon) pe ea, toba urla prea tare, si bordul nu-i placea cum sta. Acum la a doua vizita m-a picat din cauza lampii de numar ca nu are lumina alba, iar cauciucurile nu au marimea din carte. MA AJUTA SI PE MINE CINEVA? dau bere cotzez... numai sa scap odata ca ... deja m-am descurajat total. va rog cine ma ajuta stau in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salutari, Tocmai m-am inscris la scoala de soferi cat a ( b am de 4 ani) , intre timp mi-am luat un motor - Yamaha fzr 1000 din 94 exup cod motor 3lf , din cate mi s-a spus trebuie sincronizate carburatoarele si schimbat cauciucul pe spate . Stiu ca nu e bine asa mare motor pentru incepator dar l-am gasit la pret mic ( 800 euro), trage ok, s-au dat cativa prieteni. v-a rog sa mi dati ceva sfaturi despre cum se merge, la cat schimabti vitezele la mers normal, unde ar fi turatia ok pentreu mers linistit, app la cat e relantiul la motoru asta ? daca las maneta si ajunge la 500 rpm ( lunia aia mica dintre 0 si 1000 rpm) motorul sta un pic si moare adaug cateva poze cu motorul sa ziceti daca pare ok, macar din poze ( pozele le adaug dupa ce ma prind cum sa fac asta), carenele sunt luate jos sa le dau cu un strat de lac. Mesaj completat poze, sper ca reusesc http://img819.imageshack.us/i/26032011013.jpg/ http://img861.imageshack.us/i/26032011003.jpg/ http://img51.imageshack.us/i/26032011004k.jpg/ http://img827.imageshack.us/i/26032011005p.jpg/ http://img291.imageshack.us/i/26032011011.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boby87 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salut....pt incepator fzr 1000......cam exagerat dar ma rog fiecare cu pasaricile lui relantiul trebuie sa stea undeva pe la 1500.....in nici un caz 500........curata-i carburatoarele , sincronizare , ulei , filtru ulei , filtru aer , placute ( daca e cazul ) bujii.....cat de cat o revizie sa nu ai surprize cu ea.....parerea mea eu unul asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Salutari, Tocmai m-am inscris la scoala de soferi cat a ( b am de 4 ani) , intre timp mi-am luat un motor - Yamaha fzr 1000 din 94 exup cod motor 3lf , din cate mi s-a spus trebuie sincronizate carburatoarele si schimbat cauciucul pe spate . Stiu ca nu e bine asa mare motor pentru incepator dar l-am gasit la pret mic ( 800 euro), trage ok, s-au dat cativa prieteni. v-a rog sa mi dati ceva sfaturi despre cum se merge, la cat schimabti vitezele la mers normal, unde ar fi turatia ok pentreu mers linistit, app la cat e relantiul la motoru asta ? daca las maneta si ajunge la 500 rpm ( lunia aia mica dintre 0 si 1000 rpm) motorul sta un pic si moare salut, daca vei fii temperat, o sa-ti fie bine, are ce te invata motocicleta, iar greutatea ei iti va oferii stabilitate si siguranta pe sosea, si in ciuda celor aproape 150 de cp te va ierta in anumite cazuri! nu uita sa verifici uleiul periodic (fzr1000 papa ulei!), ulei (15w50) numai semi-sintetic, sau full sintetic daca te tine buzunaru, gume de generatie noua, daca ai bani de xenon.... merita investitia! ..succes si .....ia carnetu, numa bine, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) In carte scrie la fzr 1000(90) 20W40(unii spun ca este bun pt moroarele mai vechi sa pui mineral,in nici un caz full sintetic).Eu am bagat la a mea motul 7100(semi sintetic) 20W40 parca si a mers perfect.Numai bine! iar greutatea ei iti va oferii stabilitate si siguranta pe sosea, si in ciuda celor aproape 150 de cp te va ierta in anumite cazuri! nu uita sa verifici uleiul periodic (fzr1000 papa ulei!) are dreptate in totalitate calin...chiar iti ofera o senzatie de stabilitate si siguranta.Uleiul,in functie de stilul de mers se consuma pana la 1 litru la 1000 de km. Editat Aprilie 8, 2011 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut. Am o intrebare: la ce trebuie sa te uiti cand cumperi un FZR 600 ~1992? Ma refer la defecte ascunse, probleme clasice ... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Te uiti pe sub carene sa nu fie lipite si raslipite, sa nu scoata fum albastru, verifici incarcarea cu un volmetru, sa nu curga ulei de la furca, starea amortizorului spate, franele sa tina bine, starea gaturilor de la carburatoare si de la airbox. Cel mai bine ar fi sa mergi cu cineva care mai are FZR si stie care sunt bubele la tipul asta la motoare si in general la motoarele vechi. De unde il iei, din ce oras? daca e prin apropiere de PNT poate te pot ajuta eu. Editat Aprilie 9, 2011 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Iasi, insa e doar la stadiul de idee. Consumabilele cum sunt ca si pret? Bujii, ulei, filtre, lant, anvelope... Are RamAir? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 ram air nu are. are doar 2 conducte care duc in cadru dar nu au legatura cu aerul ce intra in airbox, ci mai mult cu racirea cadrului. Consumabilele sunt asa si asa. Bujiile trebuie schimbate la 1 an sau chiar de 2 ori pe an, depinde cum sunt reglate carburatoarele (in jur de 130 de lei pe set). Daca ai noroc si nu consuma ulei, il schimbi la 6-7 mii, cu 170 lei scapi ieftin la 2 schimburi de ulei ( uleiul specificat de producator fiind 20w40 mineral, e foarte ieftin, si nu vad un motiv anume pentru care ai pune un ulei semi sintetic sau full sintetic la un motor vechi). Filtrul de aer eu recomand unul ce poate fi spalat de genul K&N (costa in jur de 200 de lei in comparatie cu unul de 60 de lei ce nu se poate refolosi). Kitul de lant costa in jur de 500 de lei, dar daca ai grija de el corespunzator te tine destul de mult (in jur de 2 sezoane lejer ). Anvelopeeee.....aici e mai cu dichis, pentru ca pe fata se gasesc usor si intr-o gama mai larga de modele avand dimensiunea de 110/70/17, dar pe spate dimensiunea standard e 140/60/18 sau poti pune 150/60/18 (mojoritatea producatorilor produc cauciucuri pe aceste dimeniuni pentru modelele enduro-touring si enduro, avand foarte putine modele pentru motocicletele sport). Un upgrade simplu si foarte bun e o janta de GS 500 de 17 " cu cauciuc de 150/70/17 care se potriveste cu foarte putine modificari in bascula de FZR si ofera posibilitatea de a monta cauciucuri specifice categorieri din care face parte motocicleta. Singurul impediment e ca nu poti scoate bani vanzand roata spate pentru ca iti va trebui la ITP ( sa o pui la loc cu un cauciuc standard pentru a putea trece verificarea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Ca si comportament cum e? Cum livreaza putere? Cum franeaza? Cum fac sa-mi dau seama "ochiometric" daca are compresia ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 ca si comportament e ok. daca nu ai mai condus niciodata o motocicleta o sa ti se para cam prea naravasa prima data,dar e destul de iertatoare. compresia nu o prea poti verifica decat daca ai ustensila aceea cu manometru si o pui in locul fiecarei bujii pe rand. In mod normal, daca au fost setate bine carburatoarele, puterea este livrata destul de liniar, adica nu are un punct din care trage deodata ca nebuna. Despre franare pot sa zic ca e mai mult decat satisfacatoare; fii cu ochii pe furtunasele de frana (daca sunt cele originale, sa nu fie scopt cauciucul, iar daca sunt cu insertii de otel este un mare plus), verifica placutele sa fie in stare buna si discurile sa nu fie strambe(un disc stramb da impresia de franare neregulata, adica atunci cand aplici frana cu forta constanta motocicleta franeaza mai brusc si apoi mai lent si apoi mai brusc si apoi mai lent si tot asa, pe scurt te zguduie inainte si inapoi cand franezi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 fac un apel catre toti FZR-isti, am o YAMAHA FZR 3he 1992 care necesita o schimbare de cadru si o vopsire a carenelor....am acest motor de la o cunostinta si as vrea sa il readuc la viata.Am reusit de am cumparat un cadru cu acte in regula verificat sa nu fie furaciune sau sa fie lovit si acum vine partea ce-a mai grea si anume schimbarea cadrului de pe motor, am vorbit cu cateva persoane la servisuri moto si au cerut sume exorbitate. Am zis sa apelez la cei care detin o yamaha si care se pricep la mecanica poate ma veti ajuta la un pret mai acceptabil. Eu sunt din Slobozia, Ialomita deci ar fi de preferabil sa gasesc prin apropiere, gen calarasi, braila, galati, constanta, bucuresti..... Sper ca nu am postat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ai postat exact unde trebuie. daca erai mai aproape te ajutam eu cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 fac un apel catre toti FZR-isti, am o YAMAHA FZR 3he 1992 care necesita o schimbare de cadru si o vopsire a carenelor....am acest motor de la o cunostinta si as vrea sa il readuc la viata.Am reusit de am cumparat un cadru cu acte in regula verificat sa nu fie furaciune sau sa fie lovit si acum vine partea ce-a mai grea si anume schimbarea cadrului de pe motor, am vorbit cu cateva persoane la servisuri moto si au cerut sume exorbitate. Am zis sa apelez la cei care detin o yamaha si care se pricep la mecanica poate ma veti ajuta la un pret mai acceptabil.Eu sunt din Slobozia, Ialomita deci ar fi de preferabil sa gasesc prin apropiere, gen calarasi, braila, galati, constanta, bucuresti..... Sper ca nu am postat gresit. salut, daca ti-ar fii usor la brasov,,,,,,putem face schimbarea.. numa bine! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Amgasit un atelier la bucuresti(nu sunt foarte incantat, sper sa iasa bine) si am sa merg luni acolo daca nu apar alte oferte. Pana atunci vreau sa cumpar o baterie un set de bujii si doua semeringuri pentru furca fata dar nu stiu ce modele si ce coduri. La baterie stiti cumva ce dimensiuni si caracteristici trebuie sa aiba? si ce firma imi recomandati nu vreau ceva scump deoarece momentan am cheltuiala mare si pe parcurs am sa pun unele mai bune. Bujiile stiti cumva vreun cod ceva sau de care sa cumpar, iar la semeringuri sunt pe marca de motor sau se cumpara pe dimensiuni, aveti vreun site de unde sa cumpar? si ce dimensiuni ar trebui? Apropo la furca fata ce ulei trebuie sa ii pun, ce specificicatie, plus ca as vrea sa ii schimb si uleiul din motor cu filtru de ulei si aer, antigelul si lichidul de frana, imi puteti spune de care sa folosesc si ce modele? Yamaha FZR 3he 1992 de 600cc Am o gramada de nelamuriri, imi aduc aminte ca asa eram si la masini cand am luat permisul, acum sunt pe un taram nou la motoare sper sa le invat si pe astea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 http://www.all-moto.ro/, baterii, bujii, filtru absolut tot ce iti trebuie si preturile sunt cele mici de pe piata! (mai mici eu nu am gasit), sunt si foarte seriosi! nu iti fa griji daca nu stii codu bujiei de ex. iti cauta dupa modelul motocicletei si iti da exact bujia de care ai nevoie! numa bine, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 multumesc CalinMZ astept si alte sugestii, ce tip de ulei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 multumesc CalinMZ astept si alte sugestii, ce tip de ulei..... daca ai obs eu zic semi-sintetic altii mineral, eu iti recomand motul5100 15w50 , uleiul mineral nu face fata la turatii mari! parerea mea! numa bine , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.