Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

daca faci aceasta operatiune o sa fii nevoit sa ii pui simeringuri noi! probabil si arcurile sunt obosite! esti sigur ca e de 500, daca e de 500 e model foarte rar!

daca vrei amortizoare mai rigide recomand vascozitate de 10W sau 15W

da sunt sigur ca este de 500... el revine cand pa apas pe el si ii dau drumu.revine ok dar le vreau mai tari.mai detaliata operatia o pot face eu acasa?am ceva cunostinte de mecanica nu mie frica doar ca vreau sa fiu informat inainte sa stiu la ce sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da poti sa faci operatiunea acasa! ai de dat jos furcile din juguri si mai inainte de asta trebuie sa te asiguri ca ai semeringuri noi, ulei pt telescoape si sa lucrezi curat! sunt foarte sensibile furcile daca au chiar si un fir de par pe ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa dai nimic jos.

 

Suspenzi fata motocicletei, chiar si pe cric poate sa o tina cineva. Jos langa axul rotii ai cate un surub pe fiecare parte. Il desfaci cu o surubelnita in cruce si apesi pe telescoape si o sa sara un jet de numa'. Eventual desfaci capacul de sus, sa nu faca vid. Acum, dupa ce a curs uleiul vechi, poti folosi un spray de curatare, sa cureti! Pui surubul la loc, umblii telescopul cu cantitatea de ulei necesara, pui capacul de sus, il infiletezi bine si gata! E cam ca si schimbul de ulei de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care e cantitatea necesara pentru 3jh? acum mai vreau si mura in gura.si uleiul folosit trebuie hidraulic sau de motor cum zic altii?si o vreau mai tare asta inseamna ca trebuie sa pun cativa ml de ulei in plus?

 

inca o intrebare.in carte este gri-violet la modificari este gri-rosu-violet in certificat este gri-rosu si la observatii culoare secundara violet si vreau sa il vopsescsi nush cum cadru il am gri si jantele albe.nu am carenele laterale si nush daca vreau sa le montez.

 

 

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic.

400-450 de telescop?si o parere de cum trebuie sa fie vopsita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti am si eu un FZR din 91, si am o problema la care apelez la voi, deci imi curge ceva lichid din suspensia fata (unii zic ca e lichidul hidraulic) va rog daca imi puteti da un sfat (scuzati de scris imi merge inca greu romana)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat 15w la rece e ok.culiseaza bine acum se aude si acel fasait daca te lasi pe ea si ii dai drumu.inainte se lasa la maxim aveam probleme.la cald deocamdata nu pot sa zic ca nu am permisul dar din caz de vro iesire revin cu pareri

 

stie cineva codul de culoare?

post-68972-0-93512500-1347473559_thumb.jpg

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu un FZR la fel de impecabil care nu mai stiu nimic de soarta lui............

 

tu sa taci - sa nu te prind pe aici... R6 ti-a trebuit :)) acu-ti pare rau dupa el, inainte iti era rusine cand altii iti ziceau ca-i batrana... da acu iti e dor de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

batrana si mai rezistenta.Duminik am iesit cu mobra la o tura sa vad ce poate si daca e sigura...furca e impecabila si la cald si la rece nu face probleme la curbe sau la drum cu denivelari nici la 50/h nici la 180/h

 

prima iesire la un drum mai lung sa zicem.Roman-Piatra Neamt-Roman-Trei iazuri(IASI) se comporta bine.viteza maxim 200 cu 2 persoane(doar o portiune de proba).Si asta este mombra mea readusa partial la viata(am cumparato-o fara bot) urmeaza vopsita

post-68972-0-55622400-1347988381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...