Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Totusi au ramas cateva intrebari fara raspuns:

 

1. De ce nu vrea as porneasca la cald(ori porneste impinsa, sau porneste foarte greu)? Culmea e ca la rece, chiar dupa toata iarna, a pornit din prima fara nici o problema, iar dupa ce merg cu ea si o las 10-20 min pur si simplu face nazuri. de altfel mentionez ca i-am facut revizia(ulei, filtre, bujii+curatat,sincronizat carburatoare) in urma cu 500 km(acu' o luna).

 

2. de unde pot cumpara un parbriz (de preferinta fumuriu sau negru).?

 

3. Martorul de bord pt benzina face figuri. are idee cineva ce se intampla?

 

 

1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil.

 

2. Nu stiu.

 

3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un set complet de placute frana pt FZR1000EXUP '95 (fatza) pe care doar ce le'am testat si nu mi'au placut deloc, pana se incalzesc tzin prea brusc, probabil ca "KEVLAR MIX" presupune "racing" si este normal. Personal am trecut la "clasicele normale de strada". Daca le doreste cineva... sunt disponibile!

post-11356-1176998866_thumb.jpg

post-11356-1176998902_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

 

 

La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine acul statea mai ridicat de jumatate (cand era functionala... :-( ) . Cam pe la trei sperturi asa... Se ducea mult spre rosu cand mergeam foarte mult prin oras printre masini, vara, dar imediat ce-i dadeam gas, se punea la loc pe la trei sferturi.

 

 

Eu am mers o juma de ora cu 160 si acul s-a dus pana aproape de rosu. Problema e ca nu a scazut nici dupa ce am mers 5 minute cu 80 km/h in viteza 6.

Mersi pt. raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, cei care au FZR-uri de 600, la voi cum sta ceasul de temperatura a apei ?

 

La mine e aproape de zona rosie si nu cred ca e normal. Sunt curios daca e ceva in neregula sau asa e si la voi. Culmea e ca dupa 300 de km parcursi incepe sa se ridice pana la zona rosie, pana atunci e ok. :nono:

 

Daca mergi turat si cu viteza mica-->e normal sa ajunga aproape de rosu.E nasol daca deja intra pe roshu,in acest caz cred k ai arsa termocupla care ar trebui sa iti porneasca ventilatoarele cand intrii pe roshu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"""""""1. Am avut si eu aceeasi problema, pornire greoiae la "semi"cald. Cauza - amestec bogat la "idle" si primul sfert de tura a manetei de acceleratie: nivelul prea ridicat in camera de nivel si/sau "suruburile pilot" dereglate. Nu cunosc valorile pentru modelul de 600cc, la fzr1000exup'ul meu din 95 nivelul flotoarelor este cca 14mm si 2.5-3 ture (deschidere) la "suruburile pilot". N'am reusit sa'i gasesc setarile "perfect ideale", mici diferente fiind sesizabile cand conditiile mediului ambiant initial se schimba considerabil.

 

2. Nu stiu.

 

3. Am citit ceva despre aceasta problema care se pare ca e cam generala, insa nu'mi mai amintesc exact explicatiile... oricum, daca ai "rezerva" pe comutator electric, tine cont ca acesta trimite un semnal si CIP'ului aprinderii electronice care modifica programul de avans... e bine de stiut!""""""""""""""

 

 

 

Mersi mult, yo4hgx!

Bine c-am scapat fara sa schimb piese si e doar chestie de "fine tuning". :nono:

 

Asfalt uscat!

Editat de klac!d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o garnitura de chiuloasa pt. FZR-ul meu ?

 

Macar cu o informatie de unde as putea gasi.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o garnitura de chiuloasa pt. FZR-ul meu ?

 

Macar cu o informatie de unde as putea gasi.........

 

Are pe Louis link nu prea stiu bine germana,dar in poza arata si garnitura de chiuloasa

 

Vezi daca are si pentru modelul tau,oricum e posibil sa se potriveasca si de la alt model.

 

Daca nu gasesti iti poti face singur una,cu conditia sa o mai ai si pe cea veche.Materialul se numeste klingherit(nush daca e scris corect),e facut dintr-un aliaj de carton cu azbest.

Nu uita sa degresezi bine inainte,apoi poti da si cu silicon roshu si nu ai treaba.

 

http://www.fermit.ro/index.jsp?optiune=g_01&pag=s_11 -->astia fac garnituri la comanda,poate te ajuta.

 

 

 

P.S : mai vine vreun FZR-ist la mare cu grupul care pleaca sambata la 10 de la statuie din Salajan???

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu furca si capacul de pe stanga de fzr 600 3HE din 91 , a.... si farul si janta fata pls ....Help am ramas fara motor :nono:

 

Omule, vezi ca exista un capac in RO.

Este la powermotors, eu l-am comandat, insa l-au adus prea tarziu (l-am reparat si vopsit pe cel vechi).

Cauta pe net piese moto.ro

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pe Louis link nu prea stiu bine germana,dar in poza arata si garnitura de chiuloasa

 

Vezi daca are si pentru modelul tau,oricum e posibil sa se potriveasca si de la alt model.

 

Daca nu gasesti iti poti face singur una,cu conditia sa o mai ai si pe cea veche.Materialul se numeste klingherit(nush daca e scris corect),e facut dintr-un aliaj de carton cu azbest.

Nu uita sa degresezi bine inainte,apoi poti da si cu silicon roshu si nu ai treaba.

 

http://www.fermit.ro/index.jsp?optiune=g_01&pag=s_11 -->astia fac garnituri la comanda,poate te ajuta.

P.S : mai vine vreun FZR-ist la mare cu grupul care pleaca sambata la 10 de la statuie din Salajan???

 

 

Multumesc pentru informatii. Am vorbit cu cineva si astept coletul :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot veni vorba de reparatii....

 

M-am hotarat sa nu o mai vand si sa incep o noua repriza de upgrade-uri si refresh-uri (mai ales ca un prieten este acum in Germania si imi poate trimite bunataturi de pe ebay).

Iata ce am comandat:

 

- arcuri furca progressive

- kit lant x-ring Iris auriu cu foaia stainless

- kit de ridicat spatele

- releu de incarcare upgradat (cu aripioare de racire)

- ghidoane noi (alea vechi erau putin indoite)

 

Zilele astea o sa o si duc la Racetek Garage pentru resuscitarea qulasei.

Si peste doua luni (ca atunci vine vopsitorul din armata:D) o vopsim din nou, cu tot cu cadru.

 

Voi reveni cu poze (ca oricum o sa ma plictisesc cat va sta in service).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: ;) :smoke: va rog eu frumos, fac cinste, am nevoie de ajutor :lol:

am fost azi la RAR si am fost respinsa pentru ca am pe roata spate cauciuc de 150 in loc de 140 cat scrie in talon. va rog eu, va implor, cine imi imprumuta si mie o roata spate O ZI, ca sa trec RARul....va implorrrrrrrrrrrrr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: ;) :smoke: va rog eu frumos, fac cinste, am nevoie de ajutor :lol:

am fost azi la RAR si am fost respinsa pentru ca am pe roata spate cauciuc de 150 in loc de 140 cat scrie in talon. va rog eu, va implor, cine imi imprumuta si mie o roata spate O ZI, ca sa trec RARul....va implorrrrrrrrrrrrr

 

INCREDIBIL! Dupa ce ca habar n'au cu ce sa mananca si n'au nici cea mai mica dotare tehnica pentru testarea motocicletelor... fac mizerii de genul asta! Bleah!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja nu ma mai mira, ma apucase plansul de nervi ...nu a zis boul ala nimic, m-am trezit cand mi-a dat actele ca scrie respins si motivul...

asta dupa ce m-am chinuit azi sa imi iau numere provizorii, sa alerg dupa acte, sa ajung la timp la RAR....

idiotul astepta spaga, dar de la mine nu o sa primeasca niciodata :nono:

 

asa ca va implor, daca are cineva...nush fac cinste, platesc pentru o zi, orice, numa sa trec de rar si gata ;)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

acum 2 ani mi-am luat si eu un fzr 1000 genesis din 91. pretul = 3.500 E. anul trecut am luat si permisul dar intre timp am busit motorul. asa ca abia anul asta am inceput sa ma dau cu el. treaba e ca au incaput sa apara problemele.prima

- la inceput becul de la ulei se aprindea la peste 140 la ora sau 5 mii rpm. acum se aprinde si la turatii/viteze mult mai mici. deci ce ulei sa folosesc??

- am un mic joc al rotii spate pe ax (cred eu). sa fie rulmentii?? daca da cat ma costa?

- firma suzi din constanta este dealer (cred) yamaha. se tot lauda cu noul service. stiti ceva despre ei? preturi/calitate alea alea.

- are cineva un manual pentru fzr 1000??

super danke si ne vedem pe strazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot veni vorba de reparatii....

 

M-am hotarat sa nu o mai vand si sa incep o noua repriza de upgrade-uri si refresh-uri (mai ales ca un prieten este acum in Germania si imi poate trimite bunataturi de pe ebay).

Iata ce am comandat:

 

- arcuri furca progressive

- kit lant x-ring Iris auriu cu foaia stainless

- kit de ridicat spatele

- releu de incarcare upgradat (cu aripioare de racire)

- ghidoane noi (alea vechi erau putin indoite)

 

Zilele astea o sa o si duc la Racetek Garage pentru resuscitarea qulasei.

Si peste doua luni (ca atunci vine vopsitorul din armata:D) o vopsim din nou, cu tot cu cadru.

 

Voi reveni cu poze (ca oricum o sa ma plictisesc cat va sta in service).

asteptam rezultatul cu nerabdare...apropo stii k sunt un mare fan al motorului tau......de mult i-am facut loc la mine pe desktop :ok: numai bine si bafta la upgraduri :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiunea anvelopelor la motociclete ptr "tovarasii" de la RAR miroase a Caragiale...

 

La FZR'ul meu '95 (din cartea tehnica) AR TREBUI sa fie : fata 130/60/17 spate 170/60/17

 

IN TALON mi'au trecut: fata 120/70/17 spate 190/50/17

 

In REALITATE am avut 120/70/17 si 180/55/17 (ca nu am gasit alte masuri)

 

Cum ziceam ... BLEAH !!! (mi'e scarba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello hello!!!

am si eu un fzr 1000 genesis din 1991. l-am cumparat in 2005 dupa ce am divortat :ok: a fost unul din visurile mele printre altele (amor cu 2 tipe, salt cu parasuta etc :duel: ). asta a fost singurul implinit pana acum. am dat pe el 3500E. initial am crezut ca-mi va fi mai greu sa iau motorul decat permisul dar nu a fost deloc asa. deci m-am pomenit cu bestia in pat dar fara licentza de conducere. asa ca dupa nici 100 km m-am intalnit (in miezul noptii cum altfel ) cu o curba in care eu ar fi trebuit sa am o viteza mult mai mica. asa ca am zis ca fiecare sa mearga in drumul lui : motorul in stanga mea eu in dreapta lui. binenteles ca amandoi in pozitia culcat. culmea ne-am facut un prieten comun: o sanatoasa bordura pe care acum o mai vizitam din cand in cand asa doar in trecere. am scapat amandoi cu bine. eu imi aduc aminte de cazatura cand am ranitza in carca umarul drept fiind cel ce-mi da acum si starea meteo. iar bestia a avut nevoi de o furca un face lifting si un mecanic. treaba e ca mai nou am un bec ce se aprinde in bord. si e rosu ca focul. e de la ulei. deci ce ulei sa pun in el??? un amic mi-a spus sa pun un ulei mai vascos sa masor presiunea sa curat sita dinaintea filtrului. am nevoi de niste preturi si tipuri de ulei si de asemenea locul de unde-l pot procura. dupa aia tre sa schimb guma de pe spate. la fel o idee ceva? un pret? tre sa spun ca asta este primul meu motor si abia anul asta am inceput sa ma dau cu el. am vreo 3-400 km cu el si inca multe de invatat. deocamdata el este cel care conduce. id-ul meu de mess este mpetcu2001. stie cineva ceva despre noul service yamaha din constanta? este al celor de la suszi parca dealeri yamaha. astept un semn de la voi.

 

PS. cine credeti ca ne-a scos din micul parculet in care am intrat cu motorul???? tot ei au fost si cei care au asistat la toata aventura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti imprumut eu roata dar vezi ca tre sa fie acees firma...... ca daca sunt diferite te respinge iar

multumesc mult, vedem mai multe joi cand sunt libera.

cert e ca la mine in talonul motorului din germania sunt omologate masurile 140 si 150 pe spate! dar cu toate ca am 150 am fost respinsa.

daca si de data asta face vreo faza, pe cuvant de nu iese show :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...