Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul :lol:((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarta-ma ca intervin eu nu sunt detinator de fzr si nu am sa fiu niciodata(nu am nimic cu modelul pur si simplu nu ma atrage marca) dar toate motocicletele au in comun modul in care functioneaza.

sa inteleg ca tu vrei ca sa faci fzr-ul de 600 sa mearga cu 300km/h.

fzr 600 are 200 de kile si 100 de cai.

cum sa iti explic eu tie mai simplu.

r1 zx10r 1000rr gsxr 1000 astea merg cu 300km/h dar cu precizarea ca au 180 de cai fiecare si 180 de kilograme.

in fine am spus asta ca sa iti faci o idee.

ar fi doua variante.

1 maresti puterea motorului(axe pistoane jigloare turatii etc)

2 schimbi raportul final de transmisie

in cazul 2 vei avea o acceleratie de logan dar s-ar putea sa prinda 300 in 3 sferturi de ora de la pornire.

GOOD LUCK

si sper ca nu te-am demoralizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul :lol: ((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza.

 

Parerea mea e ca ar trebui sa revii cu picioarele pe pamant... nu de alta, dar fara parasuta contactul cu solul (asfaltul) va fi un pic diferit decat in filmele cu James Bond!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva :) . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am nevoie pt o yamaha fzr de 600 de un capac de cauciuc care akopera prezoanele din spate(prinderile motorului pe cadru)

unul din cele mici de sus, aveti careva asa ceva din vreun fzr dezmembrat?sau stiti la cineva?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul :laugh:((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza.

 

poti sa vi la mine sa ti-l tunez, numai sa fie furtuna afara :laugh:

 

Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva :D . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! :lol:

 

 

ulei ai putea sa-i bagi un 20w40 castrol, motul, yacco, ce vrei tu, acum ca e vara si la iarna poti sa bagi si ceva mai subtire 10w40, asta daca mergi iarna !

 

pentru celelalte intrebari descarca manualul de service de AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva :laugh: . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! :laugh:

 

Salut si bine ai venit in "club" !

 

Inainte de a cere sfaturi pentru ingrijirea motorului ar fi recomandata o revizie generala, pentru a afla exact stadiul de uzura al diferitelor componente active ale motorului si a motocicletei in general.

 

Astfel, ar trebui sa verifici urmatoarele:

- pentru a creea un punct de referinta, ar trebui inlocuite toate fluidele si consumabilele (lichid de frana/ambreaj, lichid de racire, ulei telescoape si motor+filtru, bujii, filtru aer)

- rulmentii de la roti, juguri si bascula cat si integritatea telescoapelor si/sau semeringurilor

- placutele de frana si starea etrierelor (demontat, verficat, curatat)

- integritatea cablurilor de acceleratie (curatat, gresat)

- uzura pinion/foaie/lantz transmisie finala (verificat, curatat, gresat)

- echilibrare roti

- carburatoare: uzura ace dozaj si tuburi emulsoare (curatat, reglat nivelul, sincronizat)

- compresie cilindrii

- joc termic supape (mai ales ca sunt convins ca motorul are cu multi mai multi km decat cei afisati)

 

 

Abia dupa aceste verificari si eventual corectarea problemelor descoperite poti trece la asa zisa "intretinere" care presupune schimbarea la timp a consumabilelor si o revizie generala macar odata pe an.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<guy.til> Am schimbat deja uleiu. Am bagat 15w50 de la motul. Thx pentru manual, chiar avea nevoie de unul .

<yo4hgx> Sincer, imi este rusine cu mine dar daca ma crezi nici nu stiu unde se introduce lichidul de racire :rock: . Rotile sunt ok, sunt echilibrate placutele sunt uzate dar inca s emai vede santul acela din mijloc, cred ca mai fac 1000 de km cel putin. Ce nu stiu si trebui facut este sincronizarea carburatoarelor. Trebuie sa mesteresc la ele pana am sunet continuu al motorului banuiesc. dar la cate ture trebuie sa stea la relanti ? ar fi mai bine sa caut un mecanic ? pff stiu ca is intrebari de noob.. dar asa-i la prima motocicleta . Multumesc frumos si sper sa nu va pierdeti rabdarea cu mine .

Asfalt uscat :bounce:

Editat de rudeboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echilibrarea carburatoarelor se face cu un aparat special, nu-ti baga nasul ca nu e asa simplu, apeleaza la un mecanic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echilibrarea carburatoarelor se face cu un aparat special, nu-ti baga nasul ca nu e asa simplu, apeleaza la un mecanic !

mersi :moto: ma gandeam ca e ceva de genu ca la dacie , invarti de surub pana se aude rotund :rock: Asfalt uscat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<guy.til> Am schimbat deja uleiu. Am bagat 15w50 de la motul. Thx pentru manual, chiar avea nevoie de unul .

<yo4hgx> Sincer, imi este rusine cu mine dar daca ma crezi nici nu stiu unde se introduce lichidul de racire ;) . Rotile sunt ok, sunt echilibrate placutele sunt uzate dar inca s emai vede santul acela din mijloc, cred ca mai fac 1000 de km cel putin. Ce nu stiu si trebui facut este sincronizarea carburatoarelor. Trebuie sa mesteresc la ele pana am sunet continuu al motorului banuiesc. dar la cate ture trebuie sa stea la relanti ? ar fi mai bine sa caut un mecanic ? pff stiu ca is intrebari de noob.. dar asa-i la prima motocicleta . Multumesc frumos si sper sa nu va pierdeti rabdarea cu mine .

Asfalt uscat :D

 

 

salut. eu te sfatuies sa te duci la un service bun,nu la un mecanic oarecare. cand mi-am luat si eu FZR l-am dus la un service cu mecanici japonezi cand a inceput sa-l puna la reglaj de carburatoare am ramas :lol: credeam ca se regleaza la ureche ca la dacia :) dar ti-l pune la un aparat cu multe ceasuri si multe fire nu e de joaca cu mecanica la motoare.bafta si asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. eu te sfatuies sa te duci la un service bun,nu la un mecanic oarecare. cand mi-am luat si eu FZR l-am dus la un service cu mecanici japonezi cand a inceput sa-l puna la reglaj de carburatoare am ramas :lol: credeam ca se regleaza la ureche ca la dacia :) dar ti-l pune la un aparat cu multe ceasuri si multe fire nu e de joaca cu mecanica la motoare.bafta si asfalt uscat :D

 

"Japonezii" aia ti'au facut doar o sincronizare, o operatie destul de simpla... iar "ceasurile" alea sunt niste simple vacuumetre si costa cam 50Euro.

 

Adevarata reglare a carburatoarelor presupune un banc DynoTest si analizor de gaze. Se poate si empiric, dupa metoda "culoarea bujiei" insa numai dupa mai multe zile de teste practice.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245

 

Din ce an este motorul?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Japonezii" aia ti'au facut doar o sincronizare, o operatie destul de simpla... iar "ceasurile" alea sunt niste simple vacuumetre si costa cam 50Euro.

 

Adevarata reglare a carburatoarelor presupune un banc DynoTest si analizor de gaze. Se poate si empiric, dupa metoda "culoarea bujiei" insa numai dupa mai multe zile de teste practice.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

 

 

Din ce an este motorul?

 

Ride Safe!

motorul e din 1990 1003 cm3 tip 3gm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245

 

este modelul cu un far,mai ai carenele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600.

 

cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge?

la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete.

 

am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala :angryfire:

 

Multumesc anticipat!

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600.

 

cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge?

la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete.

 

am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala :angryfire:

 

Multumesc anticipat!

 

am avut si eu timp de un an un fzr600 din '90.facea exact la fel cum spui tu.asa am luat-o,asa am dat-o.si merge si acum la fel,fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu timp de un an un fzr600 din '90.facea exact la fel cum spui tu.asa am luat-o,asa am dat-o.si merge si acum la fel,fara probleme.

 

 

oare asa sa fie din fabrica?

e nasol daca nu e asa pt nu stiu nimic de presiunea la ulei(poate am, poate n-am)

 

alte pareri de la alti detinatori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare asa sa fie din fabrica?

e nasol daca nu e asa pt nu stiu nimic de presiunea la ulei(poate am, poate n-am)

 

alte pareri de la alti detinatori?

 

FZR (si multe alte modele de motoare) nu are senzor de presiune de ulei ci de nivel. In mod normal, becul de ulei se aprinde cateva secunde la punerea contactului (dupa care se stinge automat) sau cand apesi butonul "start" insa butonul "rosu" este pe pozitia "off" (pentru test).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca intereseaza pe cineva am o yamaha fzr 1000 exup de vanzare cu acte tot ... motorul e defect irecuperabil ,,, il vand complet nu il dezmembrez.... 700 euroi un tel 0748881245

 

este modelul cu un far,mai ai carenele .

e modelul cu doua faruri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...