Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

cum adica ajustat supape?? e o chestie necesara dupa ceva timp sau este un upgrade?? si ce operatiuni se fac la carburatoare? curatare, sincronizare si mai ce?

un service bun in constanta stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum adica ajustat supape?? e o chestie necesara dupa ceva timp sau este un upgrade?? si ce operatiuni se fac la carburatoare? curatare, sincronizare si mai ce?

un service bun in constanta stie cineva?

 

Complet spus ar fi fost "reajustat jocul la supape". In timp, supapele se "tocesc" pe "pat" si "scot coada"mai mult. In prima faza se reface "jocul" recomandat de producator prin inlocuirea "pastilelor" cu altele (masura potrivita), mai tarziu fiind necesar refacerea patului cu niste freze speciale sau/si inlocuirea completa a supapelor. Pe la noi se practica "alezarea" pastilelor, o practica nu tocmai "ortodoxa", ele fiind supuse mai multor procedee de calire printre care si cimentarea...

 

In fine, una peste alta, este o solutie de compromis, destul de controversata, dar vorba romanului... "decat nimic...!!!"

 

La carburatoare se face curatare, sincronizare si... REGLARE. Iti recomand sa arunci o privire la:

 

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...t-I-t23499.html

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t23592.html

 

Cu o minima dotare si mult entuziasm (si putin talent) nu ai nevoie de nici un service "bun", vorba ceea "daca vrei ceva bine facut, FA-O CU MANA TA!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma bucuram eu ca motoreta merge cu totul altfel...

 

Ieri de dimineata am constatat in drum spre serviciu ca a intervenit ceva (nu stiu ce), astfel incat nu mai are putere si suna ciudat (ca si cum ar merge in doi cilindri).

 

Am facut cateva teste din care a reiesit ca merg toti cilindri.

 

Am fost la service si am facut iarasi niste teste. In primul rand scoate fum negru, ceea ce inseamna ori ca scaunele supapelor/ supapele trebuie rectificate, ori ca merge cu prea multa benzina.

 

Am facut si un test de compresie, rapid, pe un singur cilindru, ca oricum era calda, si a iesit 10.00.

 

Am scos bujia si ne-am uitat la ea - cam neagra/ afumata.

 

S-ar putea (si sper) sa aiba nevoie de carburatie (si nu de rectificat)...

 

Bafta! Tinem la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dan erai cumva in zona Bul. Decebal- Piata muncii ieri dimineata pe la 8 juma?

Ca am vazut pe cineva cu un FZR care avea probleme cu el, mergea foarte greu si incet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam!

 

Sa speram ca dupa inca o sedinta de terapie la Racetek va redeveni racheta care era in weekend...

 

Oricum vroiam sa ii fac si carburatoarele, asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat iti sincronizezi carb ? am inteles ca la auner langa cluj (in floresti) e 50 ron. oricum cred ca merg la valea ierii pe 25-27 mai si cred ca o sa le fac o vizita.

 

asfalt uscat :rock: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un FZR de 1000 proaspat achizitionat. Ce sa zic, fuge de rupe. Si normal la cei 145 cai.

In schimb venind de la enduro ma deranjeaza suspensiile ... Destul de mult ... Dar asta e, cu vitezana la asfalt fara gropi ...

salut daca nu ma insel e ca a mea! :rock:

nu va intereseaza ?o vand!!!1 :D

post-7368-1178800540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam!

 

Sa speram ca dupa inca o sedinta de terapie la Racetek va redeveni racheta care era in weekend...

 

Oricum vroiam sa ii fac si carburatoarele, asa ca...

 

Asa ca... ar fi bine sa vii cu deznodamantul acestei povesti si ceva detalii suplimentare... pana acum s'a inteles ca in urma "terapiei" de la Racetek "racheta" si'a pierdut "aripile"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost sa-mi pornesc mobra(FZR 1000) dupa o luna in care nu am folosit-o si surpriza.... nu a pornit :D . Am constatat ca bateria care este noua era descarcata, cand am pus-o pe redresor avea 5A in loc de 12A. Abia se aprindea beculetul verde in bord. O alta chestie care m-a surprins a fost faptul ca, daca puneam contactul din cheie, indiferent ca intrerupatorul de curent era pe off sau on beculetul verde era aprins. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a intamplat? :rock: Toata luna in care nu am folosit-o motoreta a stat in garaj, asa ca se exclude posibilitatea unei "maini criminale"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa ca... ar fi bine sa vii cu deznodamantul acestei povesti si ceva detalii suplimentare... pana acum s'a inteles ca in urma "terapiei" de la Racetek "racheta" si'a pierdut "aripile"...

 

 

 

Am trecut pe la foarte multe service-uri si am "prins" cam cum merg lucrurile.

 

Pana acum pot spune ca Racetek a fost ok si s-a comportat profesionist.

 

In mod normal (adica asa cum ar fi facut multi) as fi fost tentat sa spun ca defectiunea a intervenit in urma ajustarii valvelor. Insa testele facute infirma acest lucru.

 

Daca mai punem in calcul si faptul ca de cand o am nu i-am facut carburatia si ca exact inainte de ajustarea valvelor a avut subit un consum enorm (8.5 la suta!!!).... Toate astea ma duc cu gandul la probleme de carburatie. Sper sa nu fie ceva serios gen membrane sparte, fiindca asta inseamna sa cumpar un alt set de carburi...

 

Bineinteles ca o sa va tin la curent cu evolutia motocicletei (ca nu ma lasa pana nu o sa mearga si o sa arate PERFECT) si a celor petrecute in service, indiferent daca este de bine sau de rau.

 

Dar in acelasi timp voi fi si eu la randul meu "fair" - nu poti pretinde ceva atata timp cat tu nu te comporti la fel.

 

Bafta!

Editat de Dan-Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost sa-mi pornesc mobra(FZR 1000) dupa o luna in care nu am folosit-o si surpriza.... nu a pornit :D . Am constatat ca bateria care este noua era descarcata, cand am pus-o pe redresor avea 5A in loc de 12A. Abia se aprindea beculetul verde in bord. O alta chestie care m-a surprins a fost faptul ca, daca puneam contactul din cheie, indiferent ca intrerupatorul de curent era pe off sau on beculetul verde era aprins. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a intamplat? :rock: Toata luna in care nu am folosit-o motoreta a stat in garaj, asa ca se exclude posibilitatea unei "maini criminale"

 

Bateriei nu i se poate masura amperajul (A) ci doar tensiunea (V). Probabil ca ai vrut sa scrii ca in loc de 12V avea doar 5V.

 

La care beculet "verde" din bord te referi, la cel de "neutral"? Si la ce te referi cu "intrerupatorul de curent"? Cumva la comutatorul de culoare rosie de langa maneta de acceleratie? Daca da, e bine de stiut ca el nu "intrerupe curentul" ci doar taie alimentarea aprinderii electronice, putandu'se asfel sta cu contactul pus fara pericolul de a praji aprinderea.

 

Ce fel de baterie ai? Cu gel, cu acid... depinde de tip si marca - nu e mare mirare sa ramana fara curent dupa o luna (daca e ceva in neregula).

 

N'ai spus, dupa ce ai incarcat bateria, a pornit?

 

 

Dar in acelasi timp voi fi si eu la randul meu "fair" - nu poti pretinde ceva atata timp cat tu nu te comporti la fel.

 

 

Asta era si ideea, esti printre putinii in care (cel putin personal) am incredere. Obiectivitatea este extrem de rara p'aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateriei nu i se poate masura amperajul (A) ci doar tensiunea (V). Probabil ca ai vrut sa scrii ca in loc de 12V avea doar 5V.

 

La care beculet "verde" din bord te referi, la cel de "neutral"? Si la ce te referi cu "intrerupatorul de curent"? Cumva la comutatorul de culoare rosie de langa maneta de acceleratie? Daca da, e bine de stiut ca el nu "intrerupe curentul" ci doar taie alimentarea aprinderii electronice, putandu'se asfel sta cu contactul pus fara pericolul de a praji aprinderea.

 

Ce fel de baterie ai? Cu gel, cu acid... depinde de tip si marca - nu e mare mirare sa ramana fara curent dupa o luna (daca e ceva in neregula).

 

N'ai spus, dupa ce ai incarcat bateria, a pornit?

 

 

 

Da ma refer exact la ce ai spus tu mai sus. Scuze 5V si 12V am vrut sa spun(am fost corigent la fizica :bounce: ). Bateria e cu acid si eu am turnat acidul in ea cand am cumparat-o, marca EXIDE BIKE e de 12V si 14A. Vreau sa mai precizez ca bateria a fost cuplata nonstop pe motor si au mai fost cazuri cand mobra sa stea 2-3 saptamani nepornita dar apoi pornea la sfert din prima. Nu am incercat sa o pornesc cu bateria incarcata am sa incerc, dar mai mult ca sigur o sa porneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma refer exact la ce ai spus tu mai sus. Scuze 5V si 12V am vrut sa spun(am fost corigent la fizica :bounce: ). Bateria e cu acid si eu am turnat acidul in ea cand am cumparat-o, marca EXIDE BIKE e de 12V si 14A. Vreau sa mai precizez ca bateria a fost cuplata nonstop pe motor si au mai fost cazuri cand mobra sa stea 2-3 saptamani nepornita dar apoi pornea la sfert din prima. Nu am incercat sa o pornesc cu bateria incarcata am sa incerc, dar mai mult ca sigur o sa porneasca

 

Asa mai venim de acasa... doar o mica corectie inca - 12V 14Ah (amperi/ora).

 

FZR'ul de 1000 este usor de inecat la pornire, dupa care, daca bateria nu este in cea mai buna forma, sa nu mai porneasca si sa o descarce (mai ales datorita compresiei si/sau motorului de capacitate mare).

 

Am patit'o si eu de multe ori cu pornirea, si la cald si la rece... pana i'am gasit setarea "ideala" (pentru temperaturi de peste 15gr.C, la altitudinea zero metri - Constanta - inaltimea plutitoarelor 14mm si 2.7-3 ture la suruburile pilot, se pare ca ar fie setarile "ideale"... de mentionat ca la mine evacuarea si filtrul de aer sunt standard).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all! am o problema mi-am gasit furca de fzr 600 modelu 3HE dar are semeringurile terminate si trebuiesc schimbate, si mai e o chestie.. se poate schimba contactul daca nu mai are cheia ?

Atasez si o poza sa vedeti despre ce e vorba

 

Si daca aveti idee.. cat costa un set se semeringuri pt furca la yamaha fzr 600 modelu 3HE pe louis, si ce cod au?

 

Va intreb daca se poate schimba sa nu o cumpar degeaba si dupa aceea sa vad ca nu merge shimbat contactul si furca este inutilizabila

post-9353-1179059126_thumb.jpg

post-9353-1179059134_thumb.jpg

Editat de bikerboy-iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all! am o problema mi-am gasit furca de fzr 600 modelu 3HE dar are semeringurile terminate si trebuiesc schimbate, si mai e o chestie.. se poate schimba contactul daca nu mai are cheia ?

Atasez si o poza sa vedeti despre ce e vorba

 

Si daca aveti idee.. cat costa un set se semeringuri pt furca la yamaha fzr 600 modelu 3HE pe louis, si ce cod au?

 

Va intreb daca se poate schimba sa nu o cumpar degeaba si dupa aceea sa vad ca nu merge shimbat contactul si furca este inutilizabila

Normal ca se pot schimba numai ca este un pic dificil din cauza ca contactele din motive de securitate sunt prinse cu suruburi care cand ajung la momentul de srangere se rupe capul ,astfel nu mai poti pune nici o cheie pe el.insa se pot desface prin metode mai neconventionale .Duci partea de jug la un meserias si ti le desface dupa care pui noul contact cu suruburi cap inbus normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti in cautare de semeringuri...

 

Nu e nevoie sa comanzi de pe Louis, dureaza prea mult. Te poate ajuta remusmoto (asta e id de mess) sau poti merge la magazin (de exemplu pe Cotroceni, la KTM). Au pe stoc.

 

Mie saptamana asta imi vine un set complet de furca, adica semeringuri, cuzineti si arcuri. In cazul in care nu imi trebuie cuzinetii si semeringurile, putem discuta.

 

Plus ca imi vor ramane in plus arcurile stock...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de scump, avand in vedere ca trebuie date jos telescoapele si trebuie schimbat si uleiul din ele.

 

Cu totul te poate duce la peste 250 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de scump, avand in vedere ca trebuie date jos telescoapele si trebuie schimbat si uleiul din ele.

 

Cu totul te poate duce la peste 250 RON.

 

:angry: cred k ma apuc sa le schimb eu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-as recomanda sa te bagi la desfacut furca si schimbat semeringuri (decat daca ai scule si experienta).

 

La schimbul de ulei de furca mai merge, ca acolo nu trebuie sa o dai jos sau sa o desfaci.

 

A, apropos de preturi, la Racetek Garage (unde preturile sunt mai maricele - dar si serviciile de top), o manopera la suspensia fata este 200 RON.

 

In alte parti gasesti si mai ieftin asadar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-as recomanda sa te bagi la desfacut furca si schimbat semeringuri (decat daca ai scule si experienta).

 

La schimbul de ulei de furca mai merge, ca acolo nu trebuie sa o dai jos sau sa o desfaci.

 

A, apropos de preturi, la Racetek Garage (unde preturile sunt mai maricele - dar si serviciile de top), o manopera la suspensia fata este 200 RON.

 

In alte parti gasesti si mai ieftin asadar.

 

Scule am..ca experientza am schimbat la Jawa semeringurile.--->intr-adevar e destul de munk la ele...nu mi se pare mult din punctul de vedere al mecanicului sa ceara atat.Numai timp sa am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...