Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu stii "la ce sa te uiti" probabil ca cel mai bine ar fi sa apelezi la cineva care stie. Nu cred ca o discutie pe un forum poate face mare diferenta.

 

In fine, pe langa lucrurile general valabile care se verifica inaintea achizitionarii ORICARUI motor S/H, la FZR1000EXUP exista cateva particularitati - in primul rand daca nu a fost intretinuta corect valvula EXUP sau cablurile sale se pot bloca, fapt ce poate duce la deteriorarea angrenajelor reductorului servomotorului sau chiar a electromotorasului insusi. Aceasta problema poate deveni foarte neplacuta deoarece nu se poate anula pur si simplu EXUP'ul, CDI "cautand" feedback'ul sau.

 

Jocul termic al supapelor si in general starea supapelor in sine sunt un subiect sensibil ce nu trebuie sacapat din vedere. Generatiile initiale de FZR'uri (in special 600) au suferit de arcuri prea moi pe supape lucru ce ducea la uzura lor prematura, in special pe admisie.

 

Desi cei de la YAMAHA s'au intrecut pe ei insusi cu YICS (Yamaha Induction Control System), tuburile emulsoare ale carburatoarelor au tendinta neplacuta de a se "ovaliza".

 

Datorita inclinarii cilindrilor, respectiv pozitiei carburatoarelor, alimentarea cu benzina nu poate fi facuta gravitational ci cu ajutorul unei pompe de benzina care, desi foarte rar, mai poate face figuri, in special dupa perioade lungi de stationare in conditii improprii.

 

Cu o intretinere minimala, ulei bun si exploatare "omeneasca" FZR1000EXUP duce multi km insa, oricat de robusta ar fi nu trebuie uitat ca nu este totusi... tanc rusesc.

 

Succes!

oricum iti multumesc :hug:

 

--- Mesaj completat în 15 Nov 2007 20:31 -------------

oricum iti multumesc :D

dupa ce il iau o sa pun niste poze aici, am vorbit si il iau pe 15 ianuarie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mario_p2: iti recomand cu caldura sa mergi pentru verificare la o firma care se ocupa de service moto. Iti pot recomanda personal o firma unde mi-am dat eu FZRica pentru o mica reparatie si revizuiri si sunt super multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe ebay dar nu gasesc ..... daca cineva stie de vanzare carb pt yamaha fzr400 3tj i-l rog sa-mi spuna si mie...nu stiu care e faza

cica motorul cand a fost vandut prima data-n tara de la tomina a fost vandut si cu carb originale pe langa... si mie mi sa parut ciudat sa modifici un motor de 400 si are si furca usd

 

Intradevar motocicleta asta a venit in tara acum 7 ani cu carburatoare si filtre sport .....de liniute..... inafara de alte modificari care din fericire au ramas in continuare functionale.

Problema cu carburatoarele a aparut cu ceva vreme in urma ..........sa explic........pentru o perioada motocicleta a functionat foarte bine asa cum a venit ea din Japonia dupa o perioada a fost vanduta si a disparut din cercul meu de motociclete care vin la Tomina ......anul trecut a reaparut dupa 4 ani de absenta cu alte carburatoare si fara filtru de aer....este firesc sa nu functioneze.... unul din proprietarii trecuti a mai venit la mine si a comandat o pereche de carbutatoare si un filtru de aer de serie pe care nu le-a mai ridicat niciodata.......insa acea motocicleta nu va functiona niciodata la adevarata sa capacitate fara carburatoare sport pentru ca are si axele cu came si electronica..schimabate ......este o motocicleta de circuit........nu de strada.

In concluzie.....am sa te ajut sa o repui in deplinatatea ei functionala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar motocicleta asta a venit in tara acum 7 ani cu carburatoare si filtre sport .....de liniute..... inafara de alte modificari care din fericire au ramas in continuare functionale.

Problema cu carburatoarele a aparut cu ceva vreme in urma ..........sa explic........pentru o perioada motocicleta a functionat foarte bine asa cum a venit ea din Japonia dupa o perioada a fost vanduta si a disparut din cercul meu de motociclete care vin la Tomina ......anul trecut a reaparut dupa 4 ani de absenta cu alte carburatoare si fara filtru de aer....este firesc sa nu functioneze.... unul din proprietarii trecuti a mai venit la mine si a comandat o pereche de carbutatoare si un filtru de aer de serie pe care nu le-a mai ridicat niciodata.......insa acea motocicleta nu va functiona niciodata la adevarata sa capacitate fara carburatoare sport pentru ca are si axele cu came si electronica..schimabate ......este o motocicleta de circuit........nu de strada.

In concluzie.....am sa te ajut sa o repui in deplinatatea ei functionala .

 

 

Hmmmm... aud pentru prima data termenul de "carburatoare sport" sau "filtre sport"... insa nu o sa comentez in nici un fel afirmatiile Dvs. pana nu le verific. Deocamdata!

 

@sogard82 - nu'ti pot cere sa verifici axele cu came, insa te rog spune'mi exact ce scrie pe CDI/carburatoare - model, serie... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, sper sa fie in stare buna, ai gasit pana la urma pe cineva sa te ajute la teste?

chiar nu am gasit sa vad dak gasesc vreun amic atunci, oricum la mecanica ma pricep ff..bine dar la prima vedere iti dai seama ca nu sti la ce sa te uiti mai repede de aia cer date despre el sa stiu si eu care sunt defectele care apare mai tot timpul la acest tip de motor :hug: ca nu am avut asa ceva nici o data, si sti cum este defectele le vezi mai tarziu de regula dupa ce te obisnuiesti cu el, asa ca voi sunteti obisnuiti cu acest tip :)

Editat de mario_p2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa-ti spun cand o desfac iar

pe carburatoare scrie mikuni corp

<small>--- Mesaj completat în 17 Nov 2007 03:01 -------------</small><br/>

 

 

Aha! Am vazut carburatoarele "sport"... Astept(am) informatii despre CDI (in mod normal e relativ usor de accesat)

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Nov 2007 16:04 -------------</small><br/>

chiar nu am gasit sa vad dak gasesc vreun amic atunci, oricum la mecanica ma pricep ff..bine dar la prima vedere iti dai seama ca nu sti la ce sa te uiti mai repede de aia cer date despre el sa stiu si eu care sunt defectele care apare mai tot timpul la acest tip de motor :hug: ca nu am avut asa ceva nici o data, si sti cum este defectele le vezi mai tarziu de regula dupa ce te obisnuiesti cu el, asa ca voi sunteti obisnuiti cu acest tip :)

 

 

Nu e bine, gaseste pe cineva care are cu adevarat experienta... uita'te doar ce a patit "sogard82"...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P eee hai :D ...nu v-am parasit de tot...mi-am luat alt motor, e adevarat nu FZR :lol:

 

aveti grija de voi! si hibernare placuta celor care au dus FZRurile la iernat! :D

ps dan: ce e chestia asta, defapt stiu, dar de ce iese pe acolo? e carena schimbata? :cheers:

E alt model de carene, pentru US si/sau UK. Au doua faruri, si prizele de aer deasupra lor.

S-au fabricat in paralel cu modelul cum a avut raven pana prin 94-95, si apoi cu modelul mai nou, cum are @ray, cred.

 

@DanLudus : alea de pe carburi sunt filtre de aer. Probabil, sport.

Editat de maniakz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E alt model de carene, pentru US si/sau UK. Au doua faruri, si prizele de aer deasupra lor.

S-au fabricat in paralel cu modelul cum a avut raven pana prin 94-95, si apoi cu modelul mai nou, cum are @ray, cred.

 

@DanLudus : alea de pe carburi sunt filtre de aer. Probabil, sport.

 

 

Aici LINK se gasesc toate modele de FZR1000 (PreExup 88-89, Exup 89-90, RU 91-93 si "FoxEye" 94-95).

 

"Alea" de pe carburatoare sunt filtre de aer independente (de vanzare si pe Luis). Nu am inteles niciodata de ce unii le numesc "sport", n'au nici o legatura cu latura "sport" a motociclismului, in general sunt folosite pentru proiecte "custom" cand cutia filtrului de aer nu'si mai gaseste locul sau spatiul in noul "design".

 

Renuntarea la filtrul de aer original (cutia) cat si modificari, gauri suplimentare...etc, sau tot felul de alte bazaconii sunt total contraindicate in special cand sistemul de alimentare este pe carburatoare.

 

Carburatoarele sunt concepute cu niste "camere de vacuum" deasupra membranelor "cuielor" al caror volum este calculat functie de capacitatea, tipul, compresia...etc. motorului asadar pentru ca "cuiele" sa fie ridicate in zona optima vom avea nevoie de mica "restrictie" oferita de filtrul de aer (cutia si elementul filtru originale). Filtrele independente si uneori chiar numai schimbarea elementului filtrant cu unul mai putin restrictiv gen K&N vor necesita "rejetty" adica refacerea reglajelor si inlocuirea jigloarelor principale iar in cazul filtrelor independente chiar necesitatea largirii fizice a jiglerului de aer... lucru nu tocmai usor in lipsa unui stand dyno.

 

Stiu ca pare paradoxal insa incercarea de a ajuta motorul sa "respire mai usor" de cele mai multe ori face mai mult rau decat bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm... aud pentru prima data termenul de "carburatoare sport" sau "filtre sport"... insa nu o sa comentez in nici un fel afirmatiile Dvs. pana nu le verific. Deocamdata!

 

@sogard82 - nu'ti pot cere sa verifici axele cu came, insa te rog spune'mi exact ce scrie pe CDI/carburatoare - model, serie... etc.

 

 

Te-ai dumirit?

 

Carburatoare fara vacum .....cu pompa de sptritz pe fiecare carburator in parte .....nu pate fi reglat ralanti-ul decat dupa 2000 de ture din cauza ca merge foarte bogat si in ture mici ineaca.........la aceste carburatoare fluxul de aer nu conteaza pentru ca nu functioneaza pe depresiunea de aer creata in fitrul de ci au cuiol de amestec pe cablu ce se ridica pentru dozaj odata de clapeta de aer actionat mecanic nu prin vacum din aceasta cauza a montat filtre de aer conice cu admisie rapida sport..........impreuna cu axele cu came si cdi in varianta care a venit in tara ajungea la 260 km pe ora viteza de top.......pentru 400cc este foare mult........

 

 

--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 00:07 -------------

am sa-ti spun cand o desfac iar

pe carburatoare scrie mikuni corp

<small>--- Mesaj completat în 17 Nov 2007 03:01 -------------</small><br/>

 

 

Daca mai ai cum intraba ......domnul.... de la care baniuesc ca ai luat motocicleta daca mai are carburatoarele care i le-am dat pentru pentru doua zile si nici azi ni mi le-a mai inapoiat.... erau carburatoare de serie pentru modelul tau ....in acest caz i-ti mai trebuie decat carcasa de filtru si filtru original ...cu axele si cdi poate se functioneze ok si in ture joase .

Editat de TOMINA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai dumirit?

 

Carburatoare fara vacum .....cu pompa de sptritz pe fiecare carburator in parte .....nu pate fi reglat ralanti-ul decat dupa 2000 de ture din cauza ca merge foarte bogat si in ture mici ineaca.........la aceste carburatoare fluxul de aer nu conteaza pentru ca nu functioneaza pe depresiunea de aer creata in fitrul de ci au cuiol de amestec pe cablu ce se ridica pentru dozaj odata de clapeta de aer actionat mecanic nu prin vacum din aceasta cauza a montat filtre de aer conice cu admisie rapida sport..........impreuna cu axele cu came si cdi in varianta care a venit in tara ajungea la 260 km pe ora viteza de top.......pentru 400cc este foare mult........

 

 

 

 

Nu, nu m'am dumirit, pozele nu au fost edificatoare! Daca insa e asa cum reclami, motorul asta n'o sa mearga NICIODATA bine, in special idle/low/middle rpm.

 

Carburatoarele despre care vorbesti nu sunt ele in sine de tip "racing" (sport) ci "direct slide" sau "slide carburator". Ele sunt de generatie veche si au fost (si uneori chiar mai sunt) intr'adevar alegerea pentru multe motociclete racing, deoarece sunt usor de reglat, au o singura piesa majora in miscare, si cand fereastra este deschisa in totalitate nu prezinta nici o restrictie in calea aerului. Faimosul carburator flat slide este construit in aceeasi maniera. Fereastra insasi este cumva turtita daca privim dintr'o parte, in comparatie cu modelul anterior. Avantajele sunt ferestre mai usoare, suprafete potentiale de frecare reduse, si abilitatea de a construi zone venturi mai scurte, imbunatatind un pic cantitatea potentiala de aer ce patrunde in motor. De asemenea ele sunt mai greu (a se citi mai scump) de produs.

 

Acest tip de carburator nu lucreaza insa bine pe strada. Aceasta din cauza faptului ca nu lucreaza la fel de bine pe o arie larga de setari ale throttleului, viteza si incarcarea motorului.

 

Ce CDI spuneai ca are montat?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazice cu nea Tomina ca sigur are o explicatie pentru orice prostie pe care o spune.

Pe scurt, la tehnica sta la fel de bine ca motoarele pe care le vinde ... :cheers:

 

 

Nu'l cunosc pe "nenea Tomina" si nici nu'mi place sa ma "contrazic" aiurea, in special cand nu pot verifica personal veridicitatea anumitor afirmatii.

 

O sa'mi permit sa'i reamintesc totusi ca ne aflam pe "Detinatori de YAMAHA FZR" si daca are ceva de justificat nu asta e locul potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect despre ce ati zis despre tomina, insa nu putem spune la fel si despre userul tomina. Cine stie cine e, ce stie, etc, dar banuiesc ca daca ar fi meserias ar fi intr-un serivce... :lol:

 

 

 

DESPRE FISELE MELE NU ZICETI NIMIC ? ...ca n-am nici o bucurie dupa voi :P :D :D

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D salut,sunt nou pe forum si nou proprietar de fzr1000 (,95) si caut de mult timp manualul de reparatii,am incercat peste tot dar n-am gasit nimic :cheers:.ma puteti ajuta? :D

 

--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 18:24 -------------
Stie cineva ce se poate intampla daca te prinde garda si observa ca ai alta culoare fata de cea din acte? :lol:

Editat de cumintelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...