CataGrecu Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 pretenash spui cui vrei tu! nu doresc nimanui sa pateasca faza ce-am patit-o eu cu albina (viziera era inchisa) - gandeste-te cum e cand iti intra direct in ochi... dar na fa in continuare cum crezi - problema ta am incercat sa-ti dau un sfat ingamfarea e sora cu prostia Catre Goodkat - daca nu vezi pe sosea inseamna ca ai farurile slabe - incearca un bec mai bun in far Auzi prietene, . . .deja ai deviat q asta.nici nu se cuvenea sa post acest post. . .ai dat q batan balta Auzi prietene, . . .deja ai deviat q asta.nici nu se cuvenea sa post acest post. . .ai dat q batan balta Mai bine taceai. . . .c rost are remark ta,dak e total eronata?nu zic c nai dreptu la opinie. . . .asta k sa nu mai intelegi iar aiurea. . .asta crezi tu,ingamfare c merg q viziera ridikta?poaffff. . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) ai de capu meu cat de anagramat poti fi: 1. invata sa scri toate literele unui cuvant - "c rost are remark ta" - k il folosesti doar pt cuvinte de genu: kilogram, kilometru; "nu zic c nai dreptu" - corect era "nu zic ca n-ai dreptu" - ai luat Bacu la limba si literatura romana? 2. Asculta si sfaturile altora - daca vrei le bagi la cap daca vrei nu le asculti si gata - tu esti cel care a dat cu bata-n balta! Incorect scris "batan balta" - corect scris "Bâta în baltă" sau "Bâta-n baltă" ambele variante corecte! Inteleg ca esti grec si poate in grecia se folosesti alt alfabet - nu-ti bate joc de alfabetu romanesc si de limba romana! Editat August 7, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Terminati cu tampeniile... macar aici! E plin forumul numai de certuri de doi bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Terminati cu tampeniile... macar aici! E plin forumul numai de certuri de doi bani! Da' nu se cearta nimeni,vezi tu asa ceva?ce sai fac daca nu are nicio legatura cu fair play??trebuie sa existe cate unu din astia asa pe fiecare categorie...mai e unu pe incepatori care toti se iau de el asta e...eu ma retrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Am uitat sa fac update la situatie: Ieri mi-a venit cablu de ambreiaj marca Vicma, de la Adal Motors din Bucuresti; montarea a fost simpla, am apreciat faptul ca butoiasul ce intra in maneta se roteste in jurul niplului din varfu cablului (implicit in jurul cablului) fapt ce-i permite sa nu mai streseze cablu din cauza unei montari mai ciudate! Maneta este foarte usor manevrabila, ambreiajul este mult mai ferm, posesorii de FZR600R care s-au plans pana acum de ambreiaj trebuie sa ia la cunostinta faptul ca vinovatul principal este cablul de ambreiaj si nu ambreiajul in sine! Poate va intereseaza preturi diverse de cabluri: 1. cablu vicma - 54 lei 2. cablu gasit pe site la romimoto si pe site la all-moto - 77lei 3. afara din tara pe un site cu piese originale Yamaha am gasit cablu in original la 42 de euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanhood Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Salut! M-ar interesa si pe mine un capac monopost pentru Yamaha FZR 600 Genesis 3HE din '92 daca are cineva si ma poate ajuta, contra cost desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Am un motor de fzr 400 de prin 92-92. are aprinderea intreaga, capacele, cutie, ambreiaj si multe altele. Daca e cineva interesat ma pot uita pe bloc sa verific dupa serie din ce an e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Salut,am o intrebare voi cum tineti capacul acela de la apa?inchis definitiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Salut,am o intrebare voi cum tineti capacul acela de la apa?inchis definitiv? cum adica inchis definitiv? la radiator e un capac care trebuie sa stea inchis, vasul de expansiune are si el capac - deasemenea si el e inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salut colegi.sunt si eu incepator si in prima instanta am pus mana pe o yamaha FZR 500... dar furca e cam moale.simeringurile sunt foarte bune si uleiul nu curge.as vrea sa scot uleiul si sa pun altul exact cat trebuie poate putin mai mult ca le vreau mai tari...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salut colegi.sunt si eu incepator si in prima instanta am pus mana pe o yamaha FZR 500... dar furca e cam moale.simeringurile sunt foarte bune si uleiul nu curge.as vrea sa scot uleiul si sa pun altul exact cat trebuie poate putin mai mult ca le vreau mai tari...multumesc daca faci aceasta operatiune o sa fii nevoit sa ii pui simeringuri noi! probabil si arcurile sunt obosite! esti sigur ca e de 500, daca e de 500 e model foarte rar! daca vrei amortizoare mai rigide recomand vascozitate de 10W sau 15W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 daca faci aceasta operatiune o sa fii nevoit sa ii pui simeringuri noi! probabil si arcurile sunt obosite! esti sigur ca e de 500, daca e de 500 e model foarte rar! daca vrei amortizoare mai rigide recomand vascozitate de 10W sau 15W da sunt sigur ca este de 500... el revine cand pa apas pe el si ii dau drumu.revine ok dar le vreau mai tari.mai detaliata operatia o pot face eu acasa?am ceva cunostinte de mecanica nu mie frica doar ca vreau sa fiu informat inainte sa stiu la ce sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 da poti sa faci operatiunea acasa! ai de dat jos furcile din juguri si mai inainte de asta trebuie sa te asiguri ca ai semeringuri noi, ulei pt telescoape si sa lucrezi curat! sunt foarte sensibile furcile daca au chiar si un fir de par pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu e nevoie sa dai nimic jos. Suspenzi fata motocicletei, chiar si pe cric poate sa o tina cineva. Jos langa axul rotii ai cate un surub pe fiecare parte. Il desfaci cu o surubelnita in cruce si apesi pe telescoape si o sa sara un jet de numa'. Eventual desfaci capacul de sus, sa nu faca vid. Acum, dupa ce a curs uleiul vechi, poti folosi un spray de curatare, sa cureti! Pui surubul la loc, umblii telescopul cu cantitatea de ulei necesara, pui capacul de sus, il infiletezi bine si gata! E cam ca si schimbul de ulei de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) si care e cantitatea necesara pentru 3jh? acum mai vreau si mura in gura.si uleiul folosit trebuie hidraulic sau de motor cum zic altii?si o vreau mai tare asta inseamna ca trebuie sa pun cativa ml de ulei in plus? inca o intrebare.in carte este gri-violet la modificari este gri-rosu-violet in certificat este gri-rosu si la observatii culoare secundara violet si vreau sa il vopsescsi nush cum cadru il am gri si jantele albe.nu am carenele laterale si nush daca vreau sa le montez. Editat Septembrie 6, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic. 400-450 de telescop?si o parere de cum trebuie sa fie vopsita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Da, de telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 am rezolvat.aveam cate 150ml de telescop ) si culmea simerignurile sunt foarte bune si nu curg.poate cine lea schimbat nu a stiut cat ulei trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 150, atat de putin?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 150, atat de putin?? da cam atat era.... Daca cineva are nevoie de pompa frana fata si maneta ambreiaj am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 acum de care ulei ai pus? cum se simte? spune-ne parerea la rece si la cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gh0sT21 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut baieti am si eu un FZR din 91, si am o problema la care apelez la voi, deci imi curge ceva lichid din suspensia fata (unii zic ca e lichidul hidraulic) va rog daca imi puteti da un sfat (scuzati de scris imi merge inca greu romana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 da iti curge uleiul din furci! trebuie sa-ti schimbi semeringurile si sa bagi ulei nou 10W sau 15W! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gh0sT21 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 da iti curge uleiul din furci! trebuie sa-ti schimbi semeringurile si sa bagi ulei nou 10W sau 15W! mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.