Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

pretenash spui cui vrei tu! nu doresc nimanui sa pateasca faza ce-am patit-o eu cu albina (viziera era inchisa) - gandeste-te cum e cand iti intra direct in ochi... dar na fa in continuare cum crezi - problema ta :) am incercat sa-ti dau un sfat

ingamfarea e sora cu prostia ;)

 

Catre Goodkat - daca nu vezi pe sosea inseamna ca ai farurile slabe - incearca un bec mai bun in far :)

Auzi prietene, . . .deja ai deviat q asta.nici nu se cuvenea sa post acest post. . .ai dat q batan balta :P

 

Auzi prietene, . . .deja ai deviat q asta.nici nu se cuvenea sa post acest post. . .ai dat q batan balta :P

Mai bine taceai. . . .c rost are remark ta,dak e total eronata?nu zic c nai dreptu la opinie. . . .asta k sa nu mai intelegi iar aiurea. . .asta crezi tu,ingamfare c merg q viziera ridikta?poaffff. . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai de capu meu cat de anagramat poti fi:

1. invata sa scri toate literele unui cuvant - "c rost are remark ta" - k il folosesti doar pt cuvinte de genu: kilogram, kilometru; "nu zic c nai dreptu" - corect era "nu zic ca n-ai dreptu" - ai luat Bacu la limba si literatura romana?

2. Asculta si sfaturile altora - daca vrei le bagi la cap daca vrei nu le asculti si gata - tu esti cel care a dat cu bata-n balta! Incorect scris "batan balta" - corect scris "Bâta în baltă" sau "Bâta-n baltă" ambele variante corecte!

Inteleg ca esti grec si poate in grecia se folosesti alt alfabet - nu-ti bate joc de alfabetu romanesc si de limba romana!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu tampeniile... macar aici! E plin forumul numai de certuri de doi bani!

Da' nu se cearta nimeni,vezi tu asa ceva?ce sai fac daca nu are nicio legatura cu fair play??trebuie sa existe cate unu din astia asa pe fiecare categorie...mai e unu pe incepatori care toti se iau de el asta e...eu ma retrag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa fac update la situatie:

Ieri mi-a venit cablu de ambreiaj marca Vicma, de la Adal Motors din Bucuresti; montarea a fost simpla, am apreciat faptul ca butoiasul ce intra in maneta se roteste in jurul niplului din varfu cablului (implicit in jurul cablului) fapt ce-i permite sa nu mai streseze cablu din cauza unei montari mai ciudate! Maneta este foarte usor manevrabila, ambreiajul este mult mai ferm, posesorii de FZR600R care s-au plans pana acum de ambreiaj trebuie sa ia la cunostinta faptul ca vinovatul principal este cablul de ambreiaj si nu ambreiajul in sine!

Poate va intereseaza preturi diverse de cabluri:

1. cablu vicma - 54 lei

2. cablu gasit pe site la romimoto si pe site la all-moto - 77lei

3. afara din tara pe un site cu piese originale Yamaha am gasit cablu in original la 42 de euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un motor de fzr 400 de prin 92-92.

are aprinderea intreaga, capacele, cutie, ambreiaj si multe altele.

Daca e cineva interesat ma pot uita pe bloc sa verific dupa serie din ce an e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,am o intrebare voi cum tineti capacul acela de la apa?inchis definitiv?

 

cum adica inchis definitiv? la radiator e un capac care trebuie sa stea inchis, vasul de expansiune are si el capac - deasemenea si el e inchis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi.sunt si eu incepator si in prima instanta am pus mana pe o yamaha FZR 500... dar furca e cam moale.simeringurile sunt foarte bune si uleiul nu curge.as vrea sa scot uleiul si sa pun altul exact cat trebuie poate putin mai mult ca le vreau mai tari...multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi.sunt si eu incepator si in prima instanta am pus mana pe o yamaha FZR 500... dar furca e cam moale.simeringurile sunt foarte bune si uleiul nu curge.as vrea sa scot uleiul si sa pun altul exact cat trebuie poate putin mai mult ca le vreau mai tari...multumesc

 

daca faci aceasta operatiune o sa fii nevoit sa ii pui simeringuri noi! probabil si arcurile sunt obosite! esti sigur ca e de 500, daca e de 500 e model foarte rar!

daca vrei amortizoare mai rigide recomand vascozitate de 10W sau 15W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci aceasta operatiune o sa fii nevoit sa ii pui simeringuri noi! probabil si arcurile sunt obosite! esti sigur ca e de 500, daca e de 500 e model foarte rar!

daca vrei amortizoare mai rigide recomand vascozitate de 10W sau 15W

da sunt sigur ca este de 500... el revine cand pa apas pe el si ii dau drumu.revine ok dar le vreau mai tari.mai detaliata operatia o pot face eu acasa?am ceva cunostinte de mecanica nu mie frica doar ca vreau sa fiu informat inainte sa stiu la ce sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poti sa faci operatiunea acasa! ai de dat jos furcile din juguri si mai inainte de asta trebuie sa te asiguri ca ai semeringuri noi, ulei pt telescoape si sa lucrezi curat! sunt foarte sensibile furcile daca au chiar si un fir de par pe ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa dai nimic jos.

 

Suspenzi fata motocicletei, chiar si pe cric poate sa o tina cineva. Jos langa axul rotii ai cate un surub pe fiecare parte. Il desfaci cu o surubelnita in cruce si apesi pe telescoape si o sa sara un jet de numa'. Eventual desfaci capacul de sus, sa nu faca vid. Acum, dupa ce a curs uleiul vechi, poti folosi un spray de curatare, sa cureti! Pui surubul la loc, umblii telescopul cu cantitatea de ulei necesara, pui capacul de sus, il infiletezi bine si gata! E cam ca si schimbul de ulei de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care e cantitatea necesara pentru 3jh? acum mai vreau si mura in gura.si uleiul folosit trebuie hidraulic sau de motor cum zic altii?si o vreau mai tare asta inseamna ca trebuie sa pun cativa ml de ulei in plus?

 

inca o intrebare.in carte este gri-violet la modificari este gri-rosu-violet in certificat este gri-rosu si la observatii culoare secundara violet si vreau sa il vopsescsi nush cum cadru il am gri si jantele albe.nu am carenele laterale si nush daca vreau sa le montez.

 

 

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400-450 ml, undeva in zona asta. Nu pui ulei mai mult, pui mai gros. Ai nevoie de ulei pentru telescoape. Poti pune si ulei de motor, nu cred ca strica nimic, insa daca exista ulei de telescop ... Atentie, daca pui prea mult ulei iti vei face o furca prea tare si te va nenoroci pe viraje si denivelari. Nu va fi in stare sa absoarba socul si te va baga in voblaj. Asculta-ma ca stiu ce zic.

400-450 de telescop?si o parere de cum trebuie sa fie vopsita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti am si eu un FZR din 91, si am o problema la care apelez la voi, deci imi curge ceva lichid din suspensia fata (unii zic ca e lichidul hidraulic) va rog daca imi puteti da un sfat (scuzati de scris imi merge inca greu romana)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...