c0sminel Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) am bagat 15w la rece e ok.culiseaza bine acum se aude si acel fasait daca te lasi pe ea si ii dai drumu.inainte se lasa la maxim aveam probleme.la cald deocamdata nu pot sa zic ca nu am permisul dar din caz de vro iesire revin cu pareri stie cineva codul de culoare? Editat Septembrie 12, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Un FZR 600R 4jh in STARE IMPECABILA!!!! CAT E DE FRUMOASA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 am avut si eu un FZR la fel de impecabil care nu mai stiu nimic de soarta lui............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 am avut si eu un FZR la fel de impecabil care nu mai stiu nimic de soarta lui............ tu sa taci - sa nu te prind pe aici... R6 ti-a trebuit ) acu-ti pare rau dupa el, inainte iti era rusine cand altii iti ziceau ca-i batrana... da acu iti e dor de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 batrana si mai rezistenta.Duminik am iesit cu mobra la o tura sa vad ce poate si daca e sigura...furca e impecabila si la cald si la rece nu face probleme la curbe sau la drum cu denivelari nici la 50/h nici la 180/h prima iesire la un drum mai lung sa zicem.Roman-Piatra Neamt-Roman-Trei iazuri(IASI) se comporta bine.viteza maxim 200 cu 2 persoane(doar o portiune de proba).Si asta este mombra mea readusa partial la viata(am cumparato-o fara bot) urmeaza vopsita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Buna treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 ce misto e shark-u acela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 ce misto e shark-u acela o cunosti mai bine ca mine casca:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 multumit de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 da sunt multumit.are un vajait suportabil dupa 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 salutare,o intrebare:cine are manualul de reparatide ptr FZR600 3HE.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 manuale de reparatie pt fzr 3he se gaseste pe google - e foarte raspandit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) AZi am fost la Piatra s-a fac ITP-ul. fara probleme,domnul inginer Mihai motociclism deal nostru ma poate ajuta cineva cu o parere sau ce sa verific.nu se ridica apa in bord,mentionez ca ventilatorul nu il am pus pe radiator.sa fie din cauza asta? firele pe la bulbu ala sau termostat ce e ala le-am scos sa vad poate au calamina sau ceva.dar nimic.dar nici nush daca a mers ca asa l-am cumparat si s-unt bolnav cu chestiile astea vreau sa il fac sa mearga tot la el.ca sa imi duc proiectul de readucere la viata o yamaha FZR 500 la viata stiti cumva daca membranele de la carburatoare de la fzr600 4hj sau jh se potrivesc si la 3hj?si despre galeriile de admisie daca se potrivesc azi am umblat la mobra.am verificat firele sunt ok nu sunt intrerupte.am incalzit cacatu ala de sonda la bricheta si f greu s-a ridicat in bord.am curatat-o am curatat si contactele.am montat-o si am lasat-o la relanti si nimic. deci in bord sa ridicat acu ce sa fie? Editat Septembrie 23, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gh0sT21 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Va rog frumos daca, cineva poate sa-mi arata o poza unde trebuie instalat releu de incarcare, si cum arata gata pus, va multumesc bft ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 azi am umblat la mobra.am verificat firele sunt ok nu sunt intrerupte.am incalzit cacatu ala de sonda la bricheta si f greu s-a ridicat in bord.am curatat-o am curatat si contactele.am montat-o si am lasat-o la relanti si nimic. deci in bord sa ridicat acu ce sa fie? daca sonda e cu un fir ,poti pune firul la masa si normal ceasu ar trebui sa se duca in maxim,daca sonda e cu 2 fire fa scurt intre ele si ar tr trebui sa se duca tot in maxim.iar daca face acest lucru nu e ceasu devina in problema ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 daca sonda e cu un fir ,poti pune firul la masa si normal ceasu ar trebui sa se duca in maxim,daca sonda e cu 2 fire fa scurt intre ele si ar tr trebui sa se duca tot in maxim.iar daca face acest lucru nu e ceasu devina in problema ta... sonda estecu un fir si am puso si in scurt.se ridica 3 sferturi si dupa aia f greu nu am stat sa vad daca se duce la maxim.deci ar fi ceasu din aceasta ipoteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am cam incheiat sezonul de vre-o 2 saptamani. A fost unul frumos. A durat cam 5000 de km, din aprilie pana la sfarsit de septembrie. Deci cam 5400km de cand il am. Multi km, multe viraje, multe zambete, multi prieteni noi, foarte multe poze, soare, era soare. Am progresat mult. Chiar mult. M-a invatat de toate FZR-ul. Si spre multumirea mea, nu a fost nevoie sa desfac motorul pentru vre-o problema. A primit ulei bun la inceput de sezon (BelRay, foarte ok), toate filtrele, bujii, anvelope ... si s-a tinut de treaba. A, doar releul de incarcare. Insa i-am cumparat unul cu aripioare de racire, mult mai mare si mai bun si nu a facut nici o figura. Si am cam dat gata setul de anvelope. Pe sezonul viitor am planuri cu el. Il vand ---->imi iau ceva mai mare. Sau: Il pastrez -------> il modific. Trebuie sa fac ceva in legatura cu codita. Singurul unghi in care arata aiurea e din spate. Nu chiar aiurea, dar merge inbunatatit. Si cu fata trebuie sa ma iau la tranta. Trebuie sa scap de cadrul de bord urat si mare. Probabil ii las doar un far. Vopsea...aproape sigur o voi vopsi. Negru, sau poate vre-o culoare delirica. Da...e timp. O iarna intreaga la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) si eu as fi foarte curios ce idei aveti pentru codita modificata sau pusa de pe altul?la mine abia deacum incepe sezonul:)) azi am avut sala si din fericire maine am poligonul Editat Octombrie 8, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Se obisnuieste sa se puna de R6 sau R1. Uneori se pune si rezervorul cu totul. Tibi si-a pus codita de 636 si i-a iesit foarte bine. Unii mai taie din ea si pare mai subtire si mai ascutita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Azi am luat si eu permisul :D:D:D:D:D si am intrat si eu in randul vostru ca fzrist :D:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Bravo. Ai grija de acum. Pregateste-ti motocicleta tehnic si apoi optic. O vopsea lucioasa nu te va ajuta in cazul unei franari de urgenta de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 lasa si tu te rog un id sa te intreb ceva despre fzr sau cosmin_cosmin29 care ma poate ajuta cu o idee unde pot gasi garnituri pt galeriile de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 YAMAHA FZR 600 3HE Vand Yamaha FZR 600 3HE inmatriculat. an fabricatie 1991 599 cmc 66 kW Toba carbon Leo Vince SBK. Ulei schimbat la inceputul lunii Iunie. Asigurarea pana in 01.11.2012 la Astra, ITP pana in 25.05.2013. Scarite sport, furtune frana fata sport, alarma, parbriz Puig negru si alte imbunatatiri. La acelasi pret ofer inca o motocicleta, acelasi model nefunctionala, pentru piese (cadru, motor, carburatoare, roti, galerie evacuare, bord, carene laterale, toba originala, melc kilometraj) Pret 900 de euro Alex Carstolovean 0729081282 sau alexcarsto@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ce carene ai pe cealalta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.