Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Yupiii, au venit piesele din Germania!

 

Iata ca incepe seria de poze: deocamdata doar piesele...

 

Urmeaza sa vina set complet de garnituri de frana (etriere si pompa), furtune frana racing, ambreiaj nou nout si ulei Castrol RS :scratch:

post-8885-1181312780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine are nevoie de un set de cauciucuri pt. FZR 600 atasat pozele. Eu le-am schimbat cu unele noi noute.

Nu au fost intepate, uzura se vede in poze. Pret convenabil :scratch:

 

 

post-8635-1181394219_thumb.jpg post-8635-1181394255_thumb.jpg post-8635-1181394417_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-ar interesa si pe mine sa pun pe spate o roata pe 17.Momentan am o janta cu dimensiuni 4.00X18, cu cauciuc 140/60R18.Am gasit o roata dimensiuni 5X17, cu cauciuc 160/60/17.

Stie cineva daca se potriveste?Sau ce dimensiuni s-a potrivi, eventual de la ce motor sa iau si eu o roata spate pe 17..

Orice idee sau sfat este binevenit....

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate vad tu ai fzr400...eu stiu doar ca la al meu, fzr600 se potrivesc 140 si 150 pe spate. mai mult nu stiu daca merge sa pui...

eu cred ca mai repede s-ar potrivi una de 150 pe spate decat 160 cum vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum dracu e mai nasol in curbe? ca eu am mers cu gpz cu 140 pe spate si curbele le luam oarecum aiurea, fara a ma putea inclina f bine, iar acum cu a mea, care are cauciuc de 150 spate curbele sunt super tari si ma pot inclina mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai scapat de matahalele alea de semnalizatoare. Le-am avut si eu - sunt mai mari decat o lustra de sufragerie...

 

Intre timp eu astep, astept...

 

Motorisca e la Racetek, unde primeste gramada de piese. Mai sunt de venit garniturile de frana si furtunele racing si ies cu ea pe strazi.

 

Uff, ce m-a trasnit si pe mine restaurarea in plin sezon...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: pai prima si ultima data cand am culcat-o a picat fix pe semnalizatoare si am spart dreapta fata, asa ca m-am hotarat sa le schimb cu unele mai mici.

dupa ce imi vin numerele de la inmatriculari tre sa o bag in service: reglat carburatoare si schimbat semeringe. apoi se va dezlantui bestia ca momentan e tinuta in frau de aceste 2 inconveniente :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un weekend de cca 1300km : Constanta - Buzau - Brasov - Bran (cazare) - Sighisoara - Tg. Mures... si retur - consum mediu de benzina cca 6.5L/100km dar in schimb, din cauza rpm destul de ridicate datorita curbelor stranse mi'a papat 1L de ulei... e setoasa tare :lol:

 

Am citit cate ceva pe net si se pare ca e "normal", YAMAHA a facut exces de zel cu ungerea/racirea la FZR1000. Se pare ca exista si un remediu, inlocuirea pistoanelor cu un "kit de 1048" cu o alta forma... Personal m'am resemnat cu consumul de ulei, la 2 "plinuri" trag si 2-300ml de ulei... :lol:

 

In rest... cauciucuri duse la maxim si scarite pe asfalt :lol: (ufff, ce n'ash da sa locuiesc in sighisoara...)

 

post-11356-1182102998_thumb.jpg

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu sper sa nu radeti de mine, dar nu am de unde sa stiu, sunt si eu mai mica...invat : cum verific nivelul uleiului?!

 

mai dar nu vad mari diferente, aproape deloc intre fzr600 si cel de 1000...ce naiba?!

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu sper sa nu radeti de mine, dar nu am de unde sa stiu, sunt si eu mai mica...invat : cum verific nivelul uleiului?!

 

mai dar nu vad mari diferente, aproape deloc intre fzr600 si cel de 1000...ce naiba?!

 

Meh, tu ai motor de 1000 si de fapt ne aburesti pe noi ca... :lol:

 

Lasand gluma la o parte, uite unde verifici nivelul uleiului. Oricum, stai linistita, 600'ele nu este asa de "setos" de ulei si oricum, cand scade nivelul sub minim se aprinde "beculetul rosu" in bord (senzor de nivel).

 

 

post-11356-1182104290_thumb.jpg

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa va aburesc, defapt e de 1000 :lol:)

serios ma refer ca infatisare seamana enorm cu 600 cmc...unde sunt deferentele?

merci, o sa ma uit si eu la al meu maine, poate mai tre ulei.

azi a pornit greu...dar nu o mai pornisem de 3 saptamani. probabil nu mai avea benzina in pahar...sau nu stiu...apoi a mers f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu sper sa nu radeti de mine, dar nu am de unde sa stiu, sunt si eu mai mica...invat : cum verific nivelul uleiului?!

 

mai dar nu vad mari diferente, aproape deloc intre fzr600 si cel de 1000...ce naiba?!

pai nush dar eu am un gemulet mik in partea dreapta sau stanga a motorului, arunca o privire cumva intre carene :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...teoretic functiuneaza.

 

 

 

Radius-ul Dynamic de 303mm nu se schimba la combinata asta de la 140/60R18 la 160/60R17.

Coificientul de amortizare de 3,8 este mai mare decit la roata pe 18" care are numai 1,9. Iti va trebui o presiune de aer in roata mai mare decit la cel pe 18".

Dar daca se potriveste fara sa modifici ceva la motocicleta ta, de exemplu: furca din spate (bascula), bratul (tija) care este intre suportul de etrier de frina si furca spate (bascula) sau pozitia pinion de lant transmisie, nu stiu.

 

Succes la modificari,

Vincent

 

 

 

Mersi mult pentru informatii...dar trebuiue sa schimb bascula si altele, asa ca imi iau gandul momentan..o sa ma limitez la un cauciuc 150/60/r18 ca sa nu mai ma complic cu alte modificari, caci si asa acum ii schimb codita, ii pun una de R1 si chiar vreau sa mai ma si plimb vara asta...:lol:

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare !!!

 

 

Un lant de distributie la fezerica al meu de 600 din 90 (3HE) pe unde gasesc, ca al meu cam suna, sau eventual un motor seccond sau cum sa fac ?

 

Please Help :moto: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: bravo dar ceva sunet...sau poze?

 

intrebare problema: ieri seara m-am plimbat cu motorul, am ajuns acasa si l-am bagat la locul de parcare. aveam cheia in contact, luminile bordului aprinse si am scos cheia si au ramas aprinse...am zis ca mi se pare mie...am bagat cheia la loc am inchis cu cheia contactul si l-am deschis iar, s-au aprins luminile si am scos cheia in aceeasi pozitie!!!! iar luminile au ramas aprinse... NU mi se pare normal....

raman aprinse fara cheie in contact...

ce are oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...