yo4hgx Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta ... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92... Va multumesc anticipat... Nu se cearta nimeni, stai linistit, atat doar ca anumite lucruri nu trebuie lasate neclare... Poti pune un bec cu halogen o idee mai puternic decat cel original. Daca insa vrei sa cresti considerabil puterea va trebui sa suplimentezi instalatia cu un releu suplimentar cu contacti mai mari si fire de alimentare cu sectiune mai mare. Trebuie sa tii cont ca aceasta modificare va reduce viata bateriei. Pentru ca "raza de lumina sa fie mai lunga", cauta in spatele carenei sub bord niste surubele de reglaj, unul pentru planul orizontal si unul pentru cel vertical. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Ms dar... totusi... ce bec cer la magazin? Mia aratat omul ala niste becuri dar habar nu am care din ele se potrivesc... si nu, nu doresc sa bag releu pentru ceva mai puternic... consider ca pot sa ma multumesc cu ceva puternic fara sa "supraalimentez" Oricum ms mult ptr sfaturi, chiar m-ai facut curios cu reglajele de sub bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) fuzzy scoti frumusel becurile si te duci in targ la vitan si gasesti sigur. e foarte simplu de scos... ps: ma bucur ca am vazut-o pe fzrica aseara la arc Editat Noiembrie 22, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Ms dar... totusi... ce bec cer la magazin? Mia aratat omul ala niste becuri dar habar nu am care din ele se potrivesc... si nu, nu doresc sa bag releu pentru ceva mai puternic... consider ca pot sa ma multumesc cu ceva puternic fara sa "supraalimentez" Oricum ms mult ptr sfaturi, chiar m-ai facut curios cu reglajele de sub bord... Desi nu foarte usor accesibile, suruburile de reglaj al farului sunt relativ usor de gasit (daca demontezi bordul e imposibil sa nu le vezi) - joaca'te un pic cu ele, in special cu cel pentru planul vertical si abia apoi mai experimenteaza cu becuri de puteri diferite, daca mai e cazul. Inainte insa de a incepe testele, ia'ti un punct de referinta: de la o distanta de 3-4m, cu motocicleta in pozitie dreapta, indreapta lumina catre un panou si traseaza cu o creta centrul planului vertical/orizontal in asa fel incat sa poti urmari modificarile facute ulterior si compara cu rezultatele practice (ai grija ca de fiecare data cand te dai jos de pe motor sa pui cricul, stiu eu pe cineva care are 3 copci din cauza asta...). Din pacate se pare ca farurile nu sunt punctul forte al FZR'urilor, eu am ultimul model "foxeyes" si desi sunt 2 bucati si le'am reglat de un milion de ori... tot nu sunt pe deplin multumit. Sau poate am eu o problema... nu'mi place sa merg noaptea decat daca sunt absolut nevoit?! In fine, indiferent cat de bune ar fi farurile sau cat de bine ar fi reglate, pe motocicleta noaptea riscurile cresc in mod exponential. Evita! Daca nu poti, dubleaza'ti concentrarea si injumatateste viteza! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta ... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92... Va multumesc anticipat... Nu trebuie niciun bec mai puternic-FZR are lumini brici cu bec stc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 @raven: multumesc, becuri deja gasisem dar nu stiam care se potrivesc @yo4hgx: merci si tie, sper ca maine sa apuc aceasta operatiune @karpatenwolf: nu discut acest aspect... insa mie mi se pare ca becul nu lumineaza cum ar trebui (in ideea ca ori are nevoie de reglaje ori trebuie inlocuit - si de ce sa nu il si inlocuiesc cu ceva mai nou, eventual cu lumina mai alba, mai buna...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Thank you :* p.s.: de ce sa te injur?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Thank you :* p.s.: de ce sa te injur?!?? De obicei Romanii fac o "anumita" aluzie la... mama???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Manca-v-ar tata pe voi pai cum sa injur io pe cei care ma ajuta pe mine mai ?? ... sau daca vreti o sa va dau in cap la fiecare cu cate o bere cand apucam vreun "meeting" si nu conducem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Manca-v-ar tata pe voi pai cum sa injur io pe cei care ma ajuta pe mine mai ?? ... sau daca vreti o sa va dau in cap la fiecare cu cate o bere cand apucam vreun "meeting" si nu conducem Becks... la sticla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) Becks... la sticla! Cand vii la Mures... Editat Noiembrie 24, 2007 de DanLudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 nu zic nimic k poate ne pandeste ...stii tu cine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOLA Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 cine ma luludus fierbinte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 sssssttt! Nu fa galagie!!! --- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 25, 2007 Share Postat Noiembrie 25, 2007 Nu mai vrea sa porneasca ... in conditiile in care am lasat-o o luna trasa pe dreapta.(Fzr 400cc) Ultima oara a functionat perfect. Poate ma ajutati cu niste sfaturi sa imi dau seama unde e buba Am verificat daca da scanteie si e ok. Pompa scuipa benzina Am scos bujiile si le-am curatzat. Degeaba...nu vrea nici macar sa dea cel mai mic semn ca ar pornii...i-am dat cu soc,fara soc,cu gaz,fara gaz..toate combinatiile...degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 25, 2007 Share Postat Noiembrie 25, 2007 bateria ai verificat-o? ia bateria si incarc-o la redresor, sigur va merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 (editat) sssssttt! Nu fa galagie!!! <small>--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------</small><br/>@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc. Vezi ca erau cateva FZR'uri la dezmembrari pe "VANZARI - Piese de Schimb", poate gasesti si alte piese de care ai eventual nevoie... Altfel, vad ca tu si cu amicul tau LOLA (!?) ati cam dat'o in "Beavis @ Butt-Head"... <small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 14:44 -------------</small><br/> Nu mai vrea sa porneasca ... Unele FZR'uri sunt foarte nazuroase la pornire in special dupa o perioada mai lunga de stationare. Dintr'un motiv sau altul amestecul in general e o idee prea bogat si e foarte usor sa le "ineci"... Asa cum zicea si domnisoara "noastra", asigura'te ca bateria e in stare buna in asa fel incat dupa ce pompa a umplut carburatoarele, mai are suficiente resurse pentru aprindere... si ca sa nu omori electromotorul, n'ar fi o idee rea sa incerci sa o pornesti impinsa. Ride Safe! Editat Noiembrie 26, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 bateria ai verificat-o? ia bateria si incarc-o la redresor, sigur va merge Bateria era incarcata...dar ca sa nu omor electromotorul i-am dat reprize scurte pana s-a descarcat. In timp ce am pus-o pe redresor la incarcat,am scos bujiile(care erau ok),am verificat pompa(era ok),am verificat bobina de inductie(era ok). Am pus bateria la loc si nimic,ii dadeam la demaror maxim 5 sec(de frica sa nu il ard)....asta pana m-am enervat ....si am inceput sa tin apasat continuu...si dupa 15 sec a inceput sa dea semne:Brum.....brum brum......brum brum brum...mai dadeam putin gaz...brum brumm...am mai bagat putin socul....brum brum brum brummm si intr-un final...vrummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm A PORNIT... Totusi e ciudat sa porneasca asa greu dupa o stationare indelungata....dar acum e bine ca stiu. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 mai eu la fzrica tineam apasat pe start destul de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 O cauza mai probabila a fenomenului descris de tine ar fi carburatia : n'ar strica sa faci o revizie, reglare si sincronizare carburatoarelor. E posibil ca unul dintre cilindrii sa mearga cu amestec sarac si sa incinga mai tare decat celelalte - ar trebui insa ca in revenire din ture mari (in sarcina) sa dea rateuri in evacuare. O grava desincronizare poate face ca un cilindru sa'i "duca in spate" pe ceilalti si respectiv sa se incinga nejustificat.Am fost astazi sa mai vad odata motorul,inainte sa ma hotarasc,cu un "tatic";intr-adevar,cauza inrosirii cotului este de la carburatoare.Ar mai trebui un intinzator pt. lantul de distributie si reglata valva de exup.-Acum,la un om de doar 70kg la 1.80 ar fi probleme in manevrarea ei?N-am mers decat in spate. -Se simte pe o vitezana 20kg la manevrabilitate?(ex:fzr1000 fata de cbr600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 mai eu la fzrica tineam apasat pe start destul de mult... Eu inainte doar trageam socul si pornea imediat...acum cu frigul inteleg sa porneasca mai greu..dar totusi 15 sec de dat continuu la demaror mi se pare cam mult. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 (editat) eu in general cam 10 secunde... Editat Noiembrie 27, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Am fost astazi sa mai vad odata motorul,inainte sa ma hotarasc,cu un "tatic";intr-adevar,cauza inrosirii cotului este de la carburatoare.Ar mai trebui un intinzator pt. lantul de distributie si reglata valva de exup. -Acum,la un om de doar 70kg la 1.80 ar fi probleme in manevrarea ei?N-am mers decat in spate. -Se simte pe o vitezana 20kg la manevrabilitate?(ex:fzr1000 fata de cbr600) Cum adica "ar trebui un intinzator de lant de distributie" ??? Nu inteleg intrebarile legate de greutate, inaltime si manevrabilitate. Ce anume vrei sa intrebi mai precis? Oricum, un motor nu se conduce cu muschii ci cu... creierul! Forta propriu-zisa conteaza eventual la manevre pe loc, intoarceri in locuri stramte... Ah, daca nu ajungi cu picioarele la sol astfel incat sa poti tine motorul drept la stopuri... asta intr'adevar e o problema. Serioasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 eu in general cam 10 secunde... pai cum ca eu tin maxim 2-3 secunde... si daca nu porneste din prima... la a doua porneste instant... dar deobicei porneste la "sfert" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.