Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Manca-v-ar tata pe voi pai cum sa injur io pe cei care ma ajuta pe mine mai ?? :baldy:... sau daca vreti o sa va dau in cap la fiecare cu cate o bere cand apucam vreun "meeting" si nu conducem :baldy:

 

 

Becks... la sticla! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sssssttt! Nu fa galagie!!!

 

--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------
@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai vrea sa porneasca ... :finger: in conditiile in care am lasat-o o luna trasa pe dreapta.(Fzr 400cc)

Ultima oara a functionat perfect.

 

Poate ma ajutati cu niste sfaturi sa imi dau seama unde e buba :baldy:

 

Am verificat daca da scanteie si e ok.

Pompa scuipa benzina

Am scos bujiile si le-am curatzat.

 

Degeaba...nu vrea nici macar sa dea cel mai mic semn ca ar pornii...i-am dat cu soc,fara soc,cu gaz,fara gaz..toate combinatiile...degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sssssttt! Nu fa galagie!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Nov 2007 18:09 -------------</small><br/>@yo4hgx-ai idee de unde pot sa iau si eu buretelul ala care e in spatele carenei,la faruri? Al meu era "copt" si s-a rupt si a cazut aproape tot. Sau poate stii cu ce pot sa-l inlocuiesc.

 

Vezi ca erau cateva FZR'uri la dezmembrari pe "VANZARI - Piese de Schimb", poate gasesti si alte piese de care ai eventual nevoie...

 

Altfel, vad ca tu si cu amicul tau LOLA (!?) ati cam dat'o in "Beavis @ Butt-Head"...

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 14:44 -------------</small><br/>

Nu mai vrea sa porneasca ...

 

Unele FZR'uri sunt foarte nazuroase la pornire in special dupa o perioada mai lunga de stationare. Dintr'un motiv sau altul amestecul in general e o idee prea bogat si e foarte usor sa le "ineci"...

 

Asa cum zicea si domnisoara "noastra", asigura'te ca bateria e in stare buna in asa fel incat dupa ce pompa a umplut carburatoarele, mai are suficiente resurse pentru aprindere... si ca sa nu omori electromotorul, n'ar fi o idee rea sa incerci sa o pornesti impinsa.

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria ai verificat-o? ia bateria si incarc-o la redresor, sigur va merge

 

Bateria era incarcata...dar ca sa nu omor electromotorul i-am dat reprize scurte pana s-a descarcat.

In timp ce am pus-o pe redresor la incarcat,am scos bujiile(care erau ok),am verificat pompa(era ok),am verificat bobina de inductie(era ok).

 

Am pus bateria la loc si nimic,ii dadeam la demaror maxim 5 sec(de frica sa nu il ard)....asta pana m-am enervat :lol: :lol: :) ....si am inceput sa tin apasat continuu...si dupa 15 sec a inceput sa dea semne:Brum.....brum brum......brum brum brum...mai dadeam putin gaz...brum brumm...am mai bagat putin socul....brum brum brum brummm si intr-un final...vrummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

A PORNIT... :baldy: :baldy: :(

 

Totusi e ciudat sa porneasca asa greu dupa o stationare indelungata....dar acum e bine ca stiu. :finger:

 

Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cauza mai probabila a fenomenului descris de tine ar fi carburatia : n'ar strica sa faci o revizie, reglare si sincronizare carburatoarelor. E posibil ca unul dintre cilindrii sa mearga cu amestec sarac si sa incinga mai tare decat celelalte - ar trebui insa ca in revenire din ture mari (in sarcina) sa dea rateuri in evacuare. O grava desincronizare poate face ca un cilindru sa'i "duca in spate" pe ceilalti si respectiv sa se incinga nejustificat.

Am fost astazi sa mai vad odata motorul,inainte sa ma hotarasc,cu un "tatic";intr-adevar,cauza inrosirii cotului este de la carburatoare.Ar mai trebui un intinzator pt. lantul de distributie si reglata valva de exup.

-Acum,la un om de doar 70kg la 1.80 ar fi probleme in manevrarea ei?N-am mers decat in spate.

-Se simte pe o vitezana 20kg la manevrabilitate?(ex:fzr1000 fata de cbr600)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu la fzrica tineam apasat pe start destul de mult...

 

 

Eu inainte doar trageam socul si pornea imediat...acum cu frigul inteleg sa porneasca mai greu..dar totusi 15 sec de dat continuu la demaror mi se pare cam mult. !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi sa mai vad odata motorul,inainte sa ma hotarasc,cu un "tatic";intr-adevar,cauza inrosirii cotului este de la carburatoare.Ar mai trebui un intinzator pt. lantul de distributie si reglata valva de exup.

-Acum,la un om de doar 70kg la 1.80 ar fi probleme in manevrarea ei?N-am mers decat in spate.

-Se simte pe o vitezana 20kg la manevrabilitate?(ex:fzr1000 fata de cbr600)

 

 

 

Cum adica "ar trebui un intinzator de lant de distributie" ???

 

Nu inteleg intrebarile legate de greutate, inaltime si manevrabilitate. Ce anume vrei sa intrebi mai precis?

 

Oricum, un motor nu se conduce cu muschii ci cu... creierul! Forta propriu-zisa conteaza eventual la manevre pe loc, intoarceri in locuri stramte...

 

Ah, daca nu ajungi cu picioarele la sol astfel incat sa poti tine motorul drept la stopuri... asta intr'adevar e o problema. Serioasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica "ar trebui un intinzator de lant de distributie" ???

Asa mi-a spus omul cu care-am fost.In loc sa-i schimb lantul de distributie ii pun un intinzator care-i vreo 150E.

Nu inteleg intrebarile legate de greutate, inaltime si manevrabilitate. Ce anume vrei sa intrebi mai precis?

Un speeder avand centrul de greutate mai sus,fata de exemplu de o dnepr,imi poate creea probleme peste o anumita greutate la viteze mici(in oras).Vorba unui tip:"ar trebui sa mai trag de fiare daca iau fzr-ul" :finger:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mi-a spus omul cu care-am fost.In loc sa-i schimb lantul de distributie ii pun un intinzator care-i vreo 150E.

Un speeder avand centrul de greutate mai sus,fata de exemplu de o dnepr,imi poate creea probleme peste o anumita greutate la viteze mici(in oras).Vorba unui tip:"ar trebui sa mai trag de fiare daca iau fzr-ul" :finger:

 

 

Uzuri majore la lantul de distributie nu se rezolva cu "un intinzator". Orice motor are deja din constructie un intinzator... Atentie la "oamenii" cu care te duci sa vezi motoare!

 

Repet, un motor, fie el si FZR1000 nu se conduce cu muschii ! Si repet din nou, o oarecare forta ai nevoie la manevre de garaj, pe loc, cric... etc. - NU IN MERS - chiar si la viteze mici totul e din centrul de greutate si incheietura (desi nu e rau sa mai treci si pe la sala din cand in cand).

 

Am mers pe vremuri cu o nepra (sau parca se chema altfel... "MT"!?) si'ti pot spune ca nu sufera comparatie cu un FZR sau vreo alta japoneza sport. Sunt diferente enorme de ciclistica, din punctul meu de vedere nepra e mult mai greu de manevrat in special la viteze mici, cu tot cuplul consistent disponibil la turatii mici.

 

Daca ai destula experienta pe o nepra (adica peste 100mii km), personal consider ca te poti "aventura" pe un FZR1000. Atentie sporita la inceput in special cu gazul si o sa descoperi un motor extraordinar de versatil si manevrabil...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-o dilema,am de ales intre fzr-ul asta de 1000 si un cbr600f2,unul din motivele hotaratoare de a nu alege fzr-ul ar fi piesele de schimb.Se gasesc orice fel de piese pt. un model atat de vechi(1990)?

 

 

E greu de apreciat, totul depinde de starea celor 2 motoare in discutie.

 

Pentru FZR'90 piese se mai gasesc, insa sunt destul de scumpe: un exemplu LINK (atentie preturile sunt in lire sterline!!!)

 

sau alt exemplu: LINK (aici preturile sunt in dolari americani)

 

In principiu un CBR600 ar fi varianta "ideala", motorul mai "cuminte" fiind o alegere buna pentru inceptaori (se subintelege ca esti incepator, cel putin pe motoare sport). Acest model a fost destul de popular asa ca piesele de schimb nu ar trebui sa fie o problema deosebita. In plus, in Romania HONDA sta cel mai bine la capitolul marketing si service (dupa parerea mea).

 

Pe de alta parte, fiind vorba de un motor la S/H, FZR1000 ar trebui sa prezinte uzuri mai mici, dat fiind puterea sa considerabil superioara CBR'ului. Este un motor pentru "big boys", desi foarte manevrabil este totusi... 1000cc! Am vazut multe FZR1000 extrem de "abuzate", tavalite...etc., dar care continua cu incapatanare sa functioneze.

 

Nu poti fi absolut obiectiv intr'o asemenea decizie insa repet, TOTUL DEPINDE DE STAREA motoarelor - desi nu foarte asemanatoare, ambele variante sunt o alegere mai mult decat buna.

 

Ride Safe!

 

P.S. Intotdeauna am recomandat ca la cumpararea unui S/H sa se apeleze la consilierea unui motociclist experimentat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce probleme ai?

 

Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara.

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:12 -------------
Domnule DanLudus:PEACE MAN :baldy: ! Imi cer scuze in numele meu si al prietenului meu,daca asta te ajuta.La urma-urmei e un forum al motociclistilor si ar trebui sa fim cat mai uniti nu sa ne "intepam"reciproc.OK?! te invit la o bere...fara alcool :finger: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara.

 

Cred ca cel mai bine ar fi sa ceri informatii despre un service (bun) din Galati pe categoria dedicata regiunilor " Comunitati Moto Regionale > Galati - Braila ", poate mai gasesti pe cineva cu FZR sa te indrume.

 

Sincer, se gasesc destul de greu mecanici cu adevarat priceputi asa ca, daca ai ceva cunostinte de mecanica, cu un minim de scule si mult entuziasm, poti face destule si de unul singur.

 

Cu cartea in fata, chiar daca n'ai facut'o niciodata, poti demonta singur carburatoarele, curata (cu spray dedicat), verifica si corecta reglajele. Te poti inspira de aici LINK - fara modificari la admisie-evacuare setarile considerate "ideale" sunt cca 14mm la plutitoare, cuiele la pozitia 3, si 2.5-3.5 (prin teste) ture la suruburile "pilot". Pentru sincronizare iti va trebui o baterie de vacuumetre... avand in vedere ca unii cer pentru aceasta simpla operatie chiar si 200RON, cumpararea unei baterii personale poate ca nu e o idee tocmai rea.

 

Pentru EXUP gaseesti informatii aici: LINK. Atentie la suruburile de la capac, datorita caldurii tind sa "inghetze" si sa se rupa daca fortzezi aiurea... foloseste mult mult spray de dezghetzat! Pentru ungerea lagarelor este musai sa folosesti vaselina speciala de temperatura (rezistenta la peste 1000gr.C). Daca ai vre'un cablu de la servo ciufulit se poate inlocui cu unul ce se gaseste la orice magazin moto (nu e la fel ca cel de acceleratie ci mult mai "moale") - atentie insa sa nu folosesti stifturi de plumb la capete ci numai mecanice (eventual cu surub).

 

La distributie nu prea ai ce regla. Zgomotul poate proveni de la un lantz uzat (trebuie inlocuit), intinzator sau jocuri termice la supape in afara parametrilor (trebuie kit de pastile).

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara.

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:12 -------------</small><br/>Domnule DanLudus:PEACE MAN :lol: ! Imi cer scuze in numele meu si al prietenului meu,daca asta te ajuta.La urma-urmei e un forum al motociclistilor si ar trebui sa fim cat mai uniti nu sa ne "intepam"reciproc.OK?! te invit la o bere...fara alcool :) !

 

Te-ai dat cu "dusu firbinte",tradatorule!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...