akybo Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Cum adica "ar trebui un intinzator de lant de distributie" ??? Asa mi-a spus omul cu care-am fost.In loc sa-i schimb lantul de distributie ii pun un intinzator care-i vreo 150E. Nu inteleg intrebarile legate de greutate, inaltime si manevrabilitate. Ce anume vrei sa intrebi mai precis? Un speeder avand centrul de greutate mai sus,fata de exemplu de o dnepr,imi poate creea probleme peste o anumita greutate la viteze mici(in oras).Vorba unui tip:"ar trebui sa mai trag de fiare daca iau fzr-ul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Asa mi-a spus omul cu care-am fost.In loc sa-i schimb lantul de distributie ii pun un intinzator care-i vreo 150E. Un speeder avand centrul de greutate mai sus,fata de exemplu de o dnepr,imi poate creea probleme peste o anumita greutate la viteze mici(in oras).Vorba unui tip:"ar trebui sa mai trag de fiare daca iau fzr-ul" Uzuri majore la lantul de distributie nu se rezolva cu "un intinzator". Orice motor are deja din constructie un intinzator... Atentie la "oamenii" cu care te duci sa vezi motoare! Repet, un motor, fie el si FZR1000 nu se conduce cu muschii ! Si repet din nou, o oarecare forta ai nevoie la manevre de garaj, pe loc, cric... etc. - NU IN MERS - chiar si la viteze mici totul e din centrul de greutate si incheietura (desi nu e rau sa mai treci si pe la sala din cand in cand). Am mers pe vremuri cu o nepra (sau parca se chema altfel... "MT"!?) si'ti pot spune ca nu sufera comparatie cu un FZR sau vreo alta japoneza sport. Sunt diferente enorme de ciclistica, din punctul meu de vedere nepra e mult mai greu de manevrat in special la viteze mici, cu tot cuplul consistent disponibil la turatii mici. Daca ai destula experienta pe o nepra (adica peste 100mii km), personal consider ca te poti "aventura" pe un FZR1000. Atentie sporita la inceput in special cu gazul si o sa descoperi un motor extraordinar de versatil si manevrabil... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Salutare! Spuneti-mi si mie unde gasesc un service bun pentru fezerica mea!!! Este vreo unul mai aproape de galati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Salutare! Spuneti-mi si mie unde gasesc un service bun pentru fezerica mea!!! Este vreo unul mai aproape de galati? Ce probleme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Cu capu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Cu capu... Bah! Doar ce se potolisera "Beavis & ButtHead" si acuma incepi tu?... Abtine'te te rog de la caterinca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Sunt intr-o dilema,am de ales intre fzr-ul asta de 1000 si un cbr600f2,unul din motivele hotaratoare de a nu alege fzr-ul ar fi piesele de schimb.Se gasesc orice fel de piese pt. un model atat de vechi(1990)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Sunt intr-o dilema,am de ales intre fzr-ul asta de 1000 si un cbr600f2,unul din motivele hotaratoare de a nu alege fzr-ul ar fi piesele de schimb.Se gasesc orice fel de piese pt. un model atat de vechi(1990)? E greu de apreciat, totul depinde de starea celor 2 motoare in discutie. Pentru FZR'90 piese se mai gasesc, insa sunt destul de scumpe: un exemplu LINK (atentie preturile sunt in lire sterline!!!) sau alt exemplu: LINK (aici preturile sunt in dolari americani) In principiu un CBR600 ar fi varianta "ideala", motorul mai "cuminte" fiind o alegere buna pentru inceptaori (se subintelege ca esti incepator, cel putin pe motoare sport). Acest model a fost destul de popular asa ca piesele de schimb nu ar trebui sa fie o problema deosebita. In plus, in Romania HONDA sta cel mai bine la capitolul marketing si service (dupa parerea mea). Pe de alta parte, fiind vorba de un motor la S/H, FZR1000 ar trebui sa prezinte uzuri mai mici, dat fiind puterea sa considerabil superioara CBR'ului. Este un motor pentru "big boys", desi foarte manevrabil este totusi... 1000cc! Am vazut multe FZR1000 extrem de "abuzate", tavalite...etc., dar care continua cu incapatanare sa functioneze. Nu poti fi absolut obiectiv intr'o asemenea decizie insa repet, TOTUL DEPINDE DE STAREA motoarelor - desi nu foarte asemanatoare, ambele variante sunt o alegere mai mult decat buna. Ride Safe! P.S. Intotdeauna am recomandat ca la cumpararea unui S/H sa se apeleze la consilierea unui motociclist experimentat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Ce probleme ai? Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:12 -------------Domnule DanLudus:PEACE MAN ! Imi cer scuze in numele meu si al prietenului meu,daca asta te ajuta.La urma-urmei e un forum al motociclistilor si ar trebui sa fim cat mai uniti nu sa ne "intepam"reciproc.OK?! te invit la o bere...fara alcool ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara. Cred ca cel mai bine ar fi sa ceri informatii despre un service (bun) din Galati pe categoria dedicata regiunilor " Comunitati Moto Regionale > Galati - Braila ", poate mai gasesti pe cineva cu FZR sa te indrume. Sincer, se gasesc destul de greu mecanici cu adevarat priceputi asa ca, daca ai ceva cunostinte de mecanica, cu un minim de scule si mult entuziasm, poti face destule si de unul singur. Cu cartea in fata, chiar daca n'ai facut'o niciodata, poti demonta singur carburatoarele, curata (cu spray dedicat), verifica si corecta reglajele. Te poti inspira de aici LINK - fara modificari la admisie-evacuare setarile considerate "ideale" sunt cca 14mm la plutitoare, cuiele la pozitia 3, si 2.5-3.5 (prin teste) ture la suruburile "pilot". Pentru sincronizare iti va trebui o baterie de vacuumetre... avand in vedere ca unii cer pentru aceasta simpla operatie chiar si 200RON, cumpararea unei baterii personale poate ca nu e o idee tocmai rea. Pentru EXUP gaseesti informatii aici: LINK. Atentie la suruburile de la capac, datorita caldurii tind sa "inghetze" si sa se rupa daca fortzezi aiurea... foloseste mult mult spray de dezghetzat! Pentru ungerea lagarelor este musai sa folosesti vaselina speciala de temperatura (rezistenta la peste 1000gr.C). Daca ai vre'un cablu de la servo ciufulit se poate inlocui cu unul ce se gaseste la orice magazin moto (nu e la fel ca cel de acceleratie ci mult mai "moale") - atentie insa sa nu folosesti stifturi de plumb la capete ci numai mecanice (eventual cu surub). La distributie nu prea ai ce regla. Zgomotul poate proveni de la un lantz uzat (trebuie inlocuit), intinzator sau jocuri termice la supape in afara parametrilor (trebuie kit de pastile). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Nu pot sa spun k am probleme cu motorul dar as vrea sa-i curat carburatoarele, sa-i verific exup-ul,putin distributia ca mi se pare cam zgomotoasa...Am ceva cunostinte de mecanica,am cartea de service de care te-am intrebat dar nu e de ajuns.Parca nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si sa stau cu el pe dreapta toata vara. <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:12 -------------</small><br/>Domnule DanLudus:PEACE MAN ! Imi cer scuze in numele meu si al prietenului meu,daca asta te ajuta.La urma-urmei e un forum al motociclistilor si ar trebui sa fim cat mai uniti nu sa ne "intepam"reciproc.OK?! te invit la o bere...fara alcool ! Te-ai dat cu "dusu firbinte",tradatorule!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Te-ai dat cu "dusu firbinte",tradatorule!!! Nu meh, a intrat in "clubul FZR" unde papagalii nu sunt apreciati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 vad ca tu esti "apreciat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 tradare..tradare dar s-o stim si noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 ai dus motorul la "calibrat",sau inca nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 him-ule,noi vb pe mess,cat despre tradare...ce sa spun...sunt FZR-ist si ii multumesc luiyo4hgx ca mi-a luat apararea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 salutare....mai si eu care credeam ca iarna nu se pun in discutie motoarele ;P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 si i mai multumesc lui yo4ghx pentru sfaturile foarte utile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 vad ca tu esti "apreciat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 salutare speedy...pai acum se vorbeste mai mult de motoare pt k toti le pregatim pt sezonul urmator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 tot e bine ca in sfarsit s-a hotarat cineva sa mai si raspunda cand i se cere ajutorul,chiar si dupa 3 saptamani de asteptare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 salutare cumintelul....al meu sade momentan .....mi-a tras teapa ultima oara....cacum vreo 4 zile am iesit pe vreme frumoasa si m-a prins ploaia abia ce i-am schimbat si eu bujiile k mi-au fost busite. in rest e totul OK....putin ULEIUL mai tre refacut si un picut curatat. voi cum stati? --- Mesaj completat în 01 Dec 2007 16:37 ------------- tot e bine ca in sfarsit s-a hotarat cineva sa mai si raspunda cand i se cere ajutorul,chiar si dupa 3 saptamani de asteptare. sper k nu este vorbe de mine HIM? sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 salutare cumintelul....al meu sade momentan .....mi-a tras teapa ultima oara....cacum vreo 4 zile am iesit pe vreme frumoasa si m-a prins ploaia abia ce i-am schimbat si eu bujiile k mi-au fost busite. in rest e totul OK....putin ULEIUL mai tre refacut si un picut curatat. voi cum stati? <small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 16:37 -------------</small><br/> sper k nu este vorbe de mine HIM? sau? nu man ,nu de tine ,stie el de cine e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 aha...ma si miram......da adevarul e k am avut si eu o perioada indelungata de absenteism pe forum. da-mi si mie o dresa de mes pe pv dc nu e ok aici sa mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 salutare cumintelul....al meu sade momentan .....mi-a tras teapa ultima oara....cacum vreo 4 zile am iesit pe vreme frumoasa si m-a prins ploaia abia ce i-am schimbat si eu bujiile k mi-au fost busite. in rest e totul OK....putin ULEIUL mai tre refacut si un picut curatat. voi cum stati? <small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 16:37 -------------</small><br/> sper k nu este vorbe de mine HIM? sau? ferice de tine...eu m-am dat pe jos acu cateva luni si trebuie sa-l vopsesc si cu ocazia asta vreau sa-i schimb si culoarea plus k nu i-am curatat niciodata exup-ul,trebuie sa-i schimb uleiul,etc,etc...mici ''finisaje'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.