Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Salutare. am si eu o intrebare. azi dimineta nu am lasat motorul (4JH) sa se incalzeasca si am pornit de pe loc. si asa mergea de parca era in 2 cilindri. e posibil sa-l fi inecat si de aia sa faca asa

sau daca nu care poate fi problema? pana acum nu am avut probleme cu el niciodata, sunt foarte multumit de el.

si eu am un fzr 600r 4jh din ianuarie si cind am luat-o pornea in 2 mergea doar in 3 cind am desfacut carburatoarele (keihin)la un cilindru nivelul era normal altul un pic mai mic iar la doua (alea care nu mergeau) fff mic. am curatat si refacut nivelul in carburatoare am cumparat cuie pontou de la louis(pe care pina la urma nu le-am montat). Concluzie cind pornesc merge in 2 pina se incalzeste putin si apoi merge de n-ai treaba.In cele 2 carburi cu nivelul mic era in camera de nivel un fel de oxid alb care cred ca a infundat traseele de soc.Sint sigur ca nu merge socul fiindca cu airboxul desfacut am pulverizat benzina in cilindrii aia lenesi cu un bidon din ala cu care se spala geamurile si a luat-o imediat.Compresi am masurat-o si este 11+ la 2 cilindri si 11 la ailalti.Bujiile sint noi 1000km.Cilindrii lenesi sint 1 si 3 deci o bobina defecta iese din calcul.O sa mai desfac carburatoarele o dat cred ca wekeendul asta sa vad.

Asa face motorul meu poate tragi vreo concluzie buna pentru al tau....asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@stefbure

mersi de sfat.

am rezolvat problema :D . aveam benzina putina, si de aia a facut chestia asta. mi-am dat sema numai dupa ce am inceput sa urc pe un deal. am trecut pe rezerva si dupa vreo 200 m a inceput sa mearga lux. am alimentat si acum e OK.

poate ne vedem la CJ la intrunire :) .

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefbure

mersi de sfat.

am rezolvat problema :D . aveam benzina putina, si de aia a facut chestia asta. mi-am dat sema numai dupa ce am inceput sa urc pe un deal. am trecut pe rezerva si dupa vreo 200 m a inceput sa mearga lux. am alimentat si acum e OK.

poate ne vedem la CJ la intrunire :) .

Asfalt uscat!!!

 

Asa am patit si eu o data...a inceput subit sa mearga in 2 cilindrii.Intrasem la banuieli(compresie,supape,aprindere :) ),dar dupa 5 min de verificari m-am uitat si in rezervor si mi-am dat seama ca de fapt eram in pana prostului :lol: .La mine nu mergea nici rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum e a mea...poate e buna ca sursa de inspiratie.

 

post-13253-1212474896_thumb.jpg

 

Ce culoare vrei sa o faci?

 

 

 

tot alba dar stickerele s fie ceva mai diferit. de cva timp tot caur dar nu gasesc ceva modele nici unde

 

 

Crash padurile nu stitzi unde gasesc si l c preturi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! M-am facut si eu cu un FZR 600 4jh din 94 de mai bine de-o luna. Initial nu credeam ca ma voi "imprieteni" cu ea, (speedurile nefiind pe gustul meu) insa cu cat merg mai mult cu ea, cu atat mai draga mi-e. Putere cu carul, stabilitate pe drum, consum ok, etc. Am si eu o intrebare: cu ce presiune circulati in roti? Nu gasesc nicaieri pe motor aptibildul ala cu informatii(de sub sa). Take care!

post-4271-1212838926_thumb.jpg

post-4271-1212838972_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata - 2 Atm

Spate - 3 Atm

 

Astea sunt valorile pentru mers cu pasager, daca nu ma insel, insa oricum eu mi-am intarit la maxim spatele si simt destul de puternic "groapele"... dar deh... pentru un stil de mers mai "reising" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual zice cam asa :

 

Tip mers: *************Fata***************Spate

pana la 90 kg******250 kPa (36 PSI)*****(250 kPa ,36 PSI)

peste 90 kg********250 kPa (36 PSI)*****(290 kPa ,42 PSI)

high speed riding****250 kPa (36 PSI)****(290 kPa ,42 PSI)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ca Atm ar veni 36PSI = 2,448Atm pentru fata, iar la spate 42PSI = 2,857Atm... tot cam aia... desi cred ca ar trebui sa mai cresc presiunea pe fata un pic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat... alte oferte ? :D

 

 

PS: Sigur n-o sa dau 100 de euro pe o pompa...

 

Incearca la 0724240216... avea o pompa de FZ/YZF750, vezi daca mai e de actualitate.

 

Daca ai cont pe eBay... e o pompa pt 600 la "BUY IT NOW" la 25$ (plus transport) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Acces...0247220885&

 

Mai sunt cateva a caror licitatie nu s'a terminat.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Ebay nu am... iar la nr acela... pentru moment...

 

Mai incerc...

 

Merci mult.

 

Merge si asa, dar tre sa stau tot timpul cu rezervorul plin... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o oglinda stanga pentru un fzr 600 1991 urgent. Ma poate ajuta cineva??

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

si eu am un fzr 600r 4jh din ianuarie si cind am luat-o pornea in 2 mergea doar in 3 cind am desfacut carburatoarele (keihin)la un cilindru nivelul era normal altul un pic mai mic iar la doua (alea care nu mergeau) fff mic. am curatat si refacut nivelul in carburatoare am cumparat cuie pontou de la louis(pe care pina la urma nu le-am montat). Concluzie cind pornesc merge in 2 pina se incalzeste putin si apoi merge de n-ai treaba.In cele 2 carburi cu nivelul mic era in camera de nivel un fel de oxid alb care cred ca a infundat traseele de soc.Sint sigur ca nu merge socul fiindca cu airboxul desfacut am pulverizat benzina in cilindrii aia lenesi cu un bidon din ala cu care se spala geamurile si a luat-o imediat.Compresi am masurat-o si este 11+ la 2 cilindri si 11 la ailalti.Bujiile sint noi 1000km.Cilindrii lenesi sint 1 si 3 deci o bobina defecta iese din calcul.O sa mai desfac carburatoarele o dat cred ca wekeendul asta sa vad.

Asa face motorul meu poate tragi vreo concluzie buna pentru al tau....asfalt

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

 

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm+

Toate cele bune

 

Miercuri am programare la service pentru o sincronizare+curatare+reglare carburi si voi revenii cu info. Legat de consum ...7 afara si 9 in oras (schimb pana in 6k rpm).Dar sper ca dupa reglare sa scada :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vand roata spate completa 18x3,5 (rulmenti, disc frana, gumele antisoc, suportul rotii dintate, inclusiv cauciuc Bridgestone Batlax 150/70ZR18, profil cca 3 mm pe mijloc, 5 pe lateral), bascula pentru FZR 600 3HE, distantiere , ax roata : 100 euro

bascula: 50 euro ........................................pt roata si bascula luate impreuna : 130 euro

 

 

nu sunt lovite, eu am facut doar upgrade cu roata de yzf 750 17x5,5(cauciuc de 180), bascula si kit de lant de fzr 600r

post-12587-1214300584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

 

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm

Toate cele bune

 

sincer nu stiu nivelele de carb,si ce jiglere are, cred ca sapt viitoare ma duc si eu la curatat si reglat de carb. Cat de consum pana in 6krpm mie imi consuma cam 6% in afara 7% in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar ca azi o sa ma apuc iar de reglat putin la el... dar mie imi consuma cam 6%... mers tare... in localitati 100-120, depinde de trafic... chiar si 20-40, iar in afara cat prinde... max 220-230... consum 6, maxim 6,5 :P

 

Am carburatoare MIKUNI...

 

Ziceam ca mai trebuie sa fac ceva reglaje... tre sa reglez amestecul din carburatoare, mi-a explicat un mecanic(maestru mare) si azi o sa ma apuc de treaba. Se pare ca la mine momentan merge cam "sarac"... acuma oi vedea dupa daca o sa creasca sau nu consumu... totodata o sa le sincronizez din nou, apai pe cai... ca se filmeaza... cu radaru :) :)

 

Pfffuuuu... pana la urma tot am mers la cineva ca nu am reusit sa reglez amestecul... acu merge super fain...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...