blondu^^^ Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 da kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 puneti link-uri cu codite de fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) @tiptil: ia vezi pe www.fzrarchives.com pe forum ce poti gasi L.E.: http://www.fzrarchives.com/ipb/index.php?showforum=96 Editat Septembrie 29, 2008 de fuzzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 saru'mana si pt piem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pustia neagra Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 salut , imi poate spune si mie daca pe un cadru de fzr 1000 din `93 `94 se poate pune un alt motor de la alt model de motocicleta? ceva peste 165 de cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 salut , imi poate spune si mie daca pe un cadru de fzr 1000 din `93 `94 se poate pune un alt motor de la alt model de motocicleta? ceva peste 165 de cai poate unul de r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 stie cineva cam cat ar trebui sa scurtez "dog bones" sa ridic spatele cam 10-15 cm?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 salut , imi poate spune si mie daca pe un cadru de fzr 1000 din `93 `94 se poate pune un alt motor de la alt model de motocicleta? ceva peste 165 de cai Poti pune absolut orice motor... chiar si pe cel de busa, numai ca adaptarile iti vor usura portofelul de bani mai repede ca un iepure ce fuge de lup... e prea scump si nu se merita... personal iti recomand sa pui tot motor de fzr1000 dar model cat mai nou, sau eventual cel de yzf750 sau thunderace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Din discutiile cu "baietii mari" de pe forumul dedicat FZR am aflat cu surprindere ca s'ar putea ca unele componente sa nu fie trecute in schema electrica din manualul de service. Concret, este vorba de o rezistenta care chipurile mareste sau scade curentul pe primarul bobinelor de inductie functie de necesitati la pornirea motorului si in regim de croaziera. Rog posesorii de FZR1000 sa incerce sa localizeze acest rezistor (o chestie ceramica din care ies 2 fire) undeva sub sa, in zona de sub urechea din cadru unde rezervorul se prinde cu surub si sa'mi spuna duc firele sale. Topicul intreg poate fi citit la : http://www.exupworldwide.com/forum/viewtop...a0b4fed54#65220 Multam fain, Ride Safe! P.S. Nu pot investiga singur problema deoarece sunt un pic plecat la munca... "afara". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 stie cineva cam cat ar trebui sa scurtez "dog bones" sa ridic spatele cam 10-15 cm?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 salutare,mai am ceva piese de fzr 600 3he,lant cu 200km doua randuri de pinioane si foi din care una noua si cealalta facuta pe strung,jambe etc.daca are cineva nevoie le dau fff ieftin,practic am motocicleta fara cutie motor si carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 stie cineva cam cat ar trebui sa scurtez dog bone sa ridic spatele cam 10-15 cm?? In general scurtarea "dogbones" ridica spatele cu un raport de 1/5 (1mm dogbone = 5mm spate ridicat). Maximum de scurtare permis la "dogbones" este de 10mm (50mm spate), peste aceasta limita bascula va atinge in telescop iar lantul in aparatoare. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 adica nu am nici o sansa sa il ridic mai mult?Am pus codita de r6 si daca mai iau pe cineva in spate atinde de roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 adica nu am nici o sansa sa il ridic mai mult?Am pus codita de r6 si daca mai iau pe cineva in spate atinde de roata Nu, cel putin nu din "dogbones". Si nu stiu daca ar fi bine sa incerci sa ridici atat de mult spatele, ampatamentul s'ar micsora proportional iar distributia greutatii ar fi dezechilibrata. Problema cea mai mare ar fi insa scurtarea "trail"-ului (distanta dintre proiectia prelungirii furcii fatza si verticala locului) ce ar duce la tendinte supraviratoare, adica pe romaneste instabilitate in curbe... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Am pus codita de r6 pune poze sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Vreau si eu o coditza de R6/R1 mai ieftineaua(poate fi crapata,sparta, oricum trebuie sa mai tai din ea sa se potriveasca) sa ii fac un upgrade Fezerikai .... Are cineva vreun pont ? Am cautat pe aici pe forum,dar nu am gasit una complecta. Merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto am sunat acum vreo 2 luni la nenea asta si a zis ca imi face la comanda si ma costa 100 euro, ceea ce mi s-a parut cam mult avand in vedere ca nu oferea si sa sau stop suna si tu, vezi ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto am sunat acum vreo 2 luni la nenea asta si a zis ca imi face la comanda si ma costa 100 euro, ceea ce mi s-a parut cam mult avand in vedere ca nu oferea si sa sau stop suna si tu, vezi ce zice E cam mult fara sei si stop . Plus ca nu imi place modelul asta...parerea mea ca se vede urat diferentza mare dintre sa pilot si sa pasager. MS de info..dar mai astept . Daca nu gasesc ceva rentabil..ma gandeam sa fac ceva modificari la coditza existenta , dar problema e ca nu prea le am cu partea creativa, desi sa lucrez cu fibra stiu. Mai jos sunt pozele cu fosta mea Fezerik de 400 cc ,careia i-am facut upgrade de coditza . Ama gasit asa ceva la 200 lei... o fi greu de adaptat ? Coditza e facuta pt modelul cu tobe sub sa. Editat Octombrie 19, 2008 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 e frumos modificata codita la fezerica de 400, de ce nu o faci la fel si la asta de 600 cc ? ma gandeam s-o modific si eu, dar asta inseamna sa stric vopseaua originala si nu ma incumet ca e in stare buna plus ca abtipildele alea nu pot sa le mai fac la fel si mi-as bate joc de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Am luat-o pe cea rosie de R1...de maine ma apuc de modificari...sa vedem ce va iesi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 neaparat sa pui poze ai putea sa faci poze cu etapele modificarii tale si sa explici ce ai facut, ar fii o chestie foarte utila pt ceilalti detinatori de fzr !!! sper sa-ti iasa ceva frumos, succese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Voi pune mai mult ca sigur...voi face un tutorial, asa cum am facut si cu modificarea Fezericii vechi de 400 Link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Intrebare pentru cei cu FZR de 600: ati facut schimbari de motor, adica sa schimbati motorul cu totul? Ati incercat sa schimbati motorul stock al FZR-ului cu un alt model asemanator, cum ar fi cel de yzf600r sau chiar de R6? Am o oferta si nu stiu daca s-ar merita sa fac acest schimb... va multumesc anticipat p.s.: ma intereseaza detalii atat dpv tehnic cat si al actelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Ieri am demontat codita veche si am modificat suportii spate de la pasager , si azi am tot incercat sa vad cum sa potrivesc noua codita . Problema este ca noua codita este foarte ingusta si nu imi va acoperii cadrul . Va trebui sa fac de la 0 din fibra un undertail (inca mai am nevoie de inspiratie ) . Am mai facut si o parte din sistemul de prindere de la saua pilotului . Astept ceva pareri,indrumari...cum credeti ca ar da mai bine ? ...sa las suportii la vedere,sau sa prelungesc in jos coditza cu fibra pana la nivelul suportiilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 (editat) parerea mea e sa mai prelungesti cu fibra, ca pare cam inestetic cadrul ala de metal p.s: in spate ai taiat din cadru si ai facut alta prelungire? Editat Octombrie 22, 2008 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.