yo4hgx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 stie cineva cam cat ar trebui sa scurtez dog bone sa ridic spatele cam 10-15 cm?? In general scurtarea "dogbones" ridica spatele cu un raport de 1/5 (1mm dogbone = 5mm spate ridicat). Maximum de scurtare permis la "dogbones" este de 10mm (50mm spate), peste aceasta limita bascula va atinge in telescop iar lantul in aparatoare. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 adica nu am nici o sansa sa il ridic mai mult?Am pus codita de r6 si daca mai iau pe cineva in spate atinde de roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 adica nu am nici o sansa sa il ridic mai mult?Am pus codita de r6 si daca mai iau pe cineva in spate atinde de roata Nu, cel putin nu din "dogbones". Si nu stiu daca ar fi bine sa incerci sa ridici atat de mult spatele, ampatamentul s'ar micsora proportional iar distributia greutatii ar fi dezechilibrata. Problema cea mai mare ar fi insa scurtarea "trail"-ului (distanta dintre proiectia prelungirii furcii fatza si verticala locului) ce ar duce la tendinte supraviratoare, adica pe romaneste instabilitate in curbe... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Am pus codita de r6 pune poze sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Vreau si eu o coditza de R6/R1 mai ieftineaua(poate fi crapata,sparta, oricum trebuie sa mai tai din ea sa se potriveasca) sa ii fac un upgrade Fezerikai .... Are cineva vreun pont ? Am cautat pe aici pe forum,dar nu am gasit una complecta. Merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto am sunat acum vreo 2 luni la nenea asta si a zis ca imi face la comanda si ma costa 100 euro, ceea ce mi s-a parut cam mult avand in vedere ca nu oferea si sa sau stop suna si tu, vezi ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto am sunat acum vreo 2 luni la nenea asta si a zis ca imi face la comanda si ma costa 100 euro, ceea ce mi s-a parut cam mult avand in vedere ca nu oferea si sa sau stop suna si tu, vezi ce zice E cam mult fara sei si stop . Plus ca nu imi place modelul asta...parerea mea ca se vede urat diferentza mare dintre sa pilot si sa pasager. MS de info..dar mai astept . Daca nu gasesc ceva rentabil..ma gandeam sa fac ceva modificari la coditza existenta , dar problema e ca nu prea le am cu partea creativa, desi sa lucrez cu fibra stiu. Mai jos sunt pozele cu fosta mea Fezerik de 400 cc ,careia i-am facut upgrade de coditza . Ama gasit asa ceva la 200 lei... o fi greu de adaptat ? Coditza e facuta pt modelul cu tobe sub sa. Editat Octombrie 19, 2008 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 e frumos modificata codita la fezerica de 400, de ce nu o faci la fel si la asta de 600 cc ? ma gandeam s-o modific si eu, dar asta inseamna sa stric vopseaua originala si nu ma incumet ca e in stare buna plus ca abtipildele alea nu pot sa le mai fac la fel si mi-as bate joc de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Am luat-o pe cea rosie de R1...de maine ma apuc de modificari...sa vedem ce va iesi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 neaparat sa pui poze ai putea sa faci poze cu etapele modificarii tale si sa explici ce ai facut, ar fii o chestie foarte utila pt ceilalti detinatori de fzr !!! sper sa-ti iasa ceva frumos, succese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Voi pune mai mult ca sigur...voi face un tutorial, asa cum am facut si cu modificarea Fezericii vechi de 400 Link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Intrebare pentru cei cu FZR de 600: ati facut schimbari de motor, adica sa schimbati motorul cu totul? Ati incercat sa schimbati motorul stock al FZR-ului cu un alt model asemanator, cum ar fi cel de yzf600r sau chiar de R6? Am o oferta si nu stiu daca s-ar merita sa fac acest schimb... va multumesc anticipat p.s.: ma intereseaza detalii atat dpv tehnic cat si al actelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Ieri am demontat codita veche si am modificat suportii spate de la pasager , si azi am tot incercat sa vad cum sa potrivesc noua codita . Problema este ca noua codita este foarte ingusta si nu imi va acoperii cadrul . Va trebui sa fac de la 0 din fibra un undertail (inca mai am nevoie de inspiratie ) . Am mai facut si o parte din sistemul de prindere de la saua pilotului . Astept ceva pareri,indrumari...cum credeti ca ar da mai bine ? ...sa las suportii la vedere,sau sa prelungesc in jos coditza cu fibra pana la nivelul suportiilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 (editat) parerea mea e sa mai prelungesti cu fibra, ca pare cam inestetic cadrul ala de metal p.s: in spate ai taiat din cadru si ai facut alta prelungire? Editat Octombrie 22, 2008 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 parerea mea e sa mai prelungesti cu fibra, ca pare cam inestetic cadrul ala de metal p.s: in spate ai taiat din cadru si ai facut alta prelungire? Inca ma gandesc cum sa ac sa acopar suportii...ma gandeam sa il acopar doar pe cel din spate cu fibra ,iar prima jumatate (cea de culoare gri metal in poza) sa o las la vedere . Sau sa pun 2 butelii de NOS pentru design (dar parca e prea ciudat cu buteliile..FZR cu NOS ) In spate asa e modelul meu...scheletul de fier pentru sustinere pasager se prinde in suruburi de bucata din fata . Eu doar l-am mai ridicat putin. Am mai lucrat azi la ea...am terminat suportul de prindere pentru sa pilot si pasager. Voi mai pune maine poze Ahhh..si bag la vanzare codita veche compelta : Aripile de plastic : 80 lei Seile : 100 lei Stopul : 35 lei Sau la oferta....tot la 150 de lei Cum ar da facuta asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 de curiozitate, cat te-au costat seile de r1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 de curiozitate, cat te-au costat seile de r1? Seile m-au spart...am dat 80 de euro pe sei si pe o codita sparta de R1 (2001) , am zis ca poate mai adaptez cate ceva . In total m-a dus la 500 de lei codita+seile . Azi am terminat toata partea de mecanica si fixarea seilor . Maine ma apuc de partea artistica (sa fac un undertail si sa prelungesc coditza erxistenta) Pics : Am facut un undertail de la zero din fibra (nu e varianta finala inca ) pentru a acoperii cadrul coditei . Pics : M-am mai tot gandit....si parca nu prea da bine cu undertail-ul actual , mi se pare cam grosolana diferenta destul de mare de unde se termina codita si pana la suportul de la subframe . Asa ca m-am decis sa mai modific inca o data subframe-ul pasagerului ca in poza de mai jos, astfel teava de sus a subframe-ului va fi acoperita in intregime de codita, iar din teava de jos va ramane mult mai putin la vedere . Mai mult de atat nu prea am cum sa tai , pentru ca va fi afectata structura de rezistenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 cea mai buna idee e ultima, si poti sa-i si ridici toba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 cea mai buna idee e ultima, si poti sa-i si ridici toba.... Asa am si facut..deja l-am modificat ieri (vad cam in ceatza, m-a luat flama de la sudura ) , voi pune diseara poze La ridicatul tobei nu m-am gandit , dar nu cred ca ar da rau Am terminat de modificat suportul , e mult mai bine acum . Partea incomoda e ca trebuie sa fac un alt undertail din fibra . Pics : Asa ar trebui sa arate teoretic undertail-ul (ramane de vazut practic cum imi iese ) : M-am apucat sa fac undertail-ul din fibra (inca nu e terminat,mai am de turnat cateva straturi si de finisat ) Pics: Mi se pare ca da mult mai bine asa fata de cum era inainte !!! 40 de ore de lucru la codita pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Asa am si facut..deja l-am modificat ieri (vad cam in ceatza, m-a luat flama de la sudura ) , voi pune diseara poze La ridicatul tobei nu m-am gandit , dar nu cred ca ar da rau Am terminat de modificat suportul , e mult mai bine acum . Partea incomoda e ca trebuie sa fac un alt undertail din fibra . Pics : Asa ar trebui sa arate teoretic undertail-ul (ramane de vazut practic cum imi iese ) : M-am apucat sa fac undertail-ul din fibra (inca nu e terminat,mai am de turnat cateva straturi si de finisat ) Pics: Mi se pare ca da mult mai bine asa fata de cum era inainte !!! 40 de ore de lucru la codita pana acum . Arata prea belea ....Poate ne intalnim prin buc s-o vad si eu live.Ma cam pui pe ganduri tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc! salut, e-bay sau cineva sa ti le aduca din germania din louis costa aprox 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Arata prea belea ....Poate ne intalnim prin buc s-o vad si eu live.Ma cam pui pe ganduri tu Ne intalnim...dar mai intai sa o definitevez.... Apoi vreau sa si o vopsesc integral !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc! urmareste la cei care dezmembreaza (bike-shop) vezi pe aici http://www.crash-moto.eu/index.php @vinktator, asteptam rezultatul final !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Ne intalnim...dar mai intai sa o definitevez.... Apoi vreau sa si o vopsesc integral !!! ok .astept atunci sa o finisezi . Spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.