vinkator Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Nu am avansat prea mult cu lucrarile, am avut ceva treaba . Am facut prinderile pt stop, nr si scarite pasager. Pics : M-am gandit sa construiesc si un indicator al treptei de viteza , am gasit ceva scheme mai simple si ieftine pe net . Guma pe spate are 160/60/R17 ... a incercat cineva sa puna 170/60/R17 pastrand si aparatoarea de noroi? Am terminat de adaptat coditza...mai ramane sa o vopsesc : Piese pe care le-am confectionat pt adaptare : Poze din timpul asamblarii : La sfarsit : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiflorescu Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 am eu coditza cu tot cu stop cu leduri ... vreau 150 euro pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 am eu coditza cu tot cu stop cu leduri ... vreau 150 euro pe ea Frumoasa codita...nu e cea de la AirTech ? Ai montat-o tu? Ai mai facut adaptari sau s-a potrivit direct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiflorescu Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Da am facut ceva modificari, dar coada nu e de la AirTech e facuta de cineva .......a cistat 200 eur anu trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 e coditza de r1 '02-'03.....ce toba are cbr-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Da am facut ceva modificari, dar coada nu e de la AirTech e facuta de cineva .......a cistat 200 eur anu trecut Acum daca o vinzi, s-ar putea sa nu se mai potriveasca la loc codita originala (depinde ce modificari au fost facute) ? Dar de ce o vinzi? , mie imi place cum se aseaza pe motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiflorescu Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) e coditza de r1 '02-'03.....ce toba are cbr-ul... Coditza e facuta in stilul R1 nu e originala de r1 ....iar toba de pe Cbr ....e defapt o toba de carbon de masina (tipul si-a dorit f mult toba aia pe motor ) :X Acum daca o vinzi, s-ar putea sa nu se mai potriveasca la loc codita originala (depinde ce modificari au fost facute) ? Dar de ce o vinzi? , mie imi place cum se aseaza pe motocicleta . Pai o vand pt ca imi e gripat motorul ( l-am imprumutat cuiva si mi la gripat) si chiar nu ma mai intereseaza sa il fac iar acum vreau sa il vand pe bucati Editat Noiembrie 18, 2008 de tibiflorescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 As fi luato eu dar acum mi-am luat un cross si am cam ramas fara bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Am vopsit codita albastra si jentile in negru . E aproape gata , dar voi continua la primavara cu mici retusuri ca deja s-a facut cam frig . Pics: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Am vopsit codita albastra si jentile in negru . E aproape gata , dar voi continua la primavara cu mici retusuri ca deja s-a facut cam frig . Pics: Interesanta realizare... as fi curios sa o vad si in realitate. N'ai niste poze cam din aceleasi unghiuri cu configuratia originala? Era mai evidenta diferenta daca le postai una langa alta, inainte-dupa. Ride Safe! P.S. Ce toba e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 salut! sunt disperat, nu imi porneste fzr-ica!!! ultima data cand m-am dat cu ea nu am avut probleme, absolut nimic , a mers perfect, asta a fost cam acu o luna , a stat in garaj cam o sap nepornita, si dupa aceea de 2 saptamani ma tot chinui sa o pornesc! nush ce sa mai fac. rog ajutor!! multzam mah vinkator nu ma asteptam sa iasa asa bine coditza( am urmarit etapele de customizare pe care le-ai postat ), e super, arata belea, banuiesc ca ai podu plin de felicitari, dar mai tre ceva... o guma de 190 si se va vedea diferentza! succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 salutare,@calinMZ iao cu inceputul ;benzina,bateriaOK,dupa aceea daca a stat nepornita se poate sa o fi inecato daca iai dat mult la automat ar fi bine sa ii scoti bujiile si sa le arzi,cureti reglezi sau sa pui unele de schimb nu sunt mecanic eu asta faceam si sunt deocamdata singurul ON GRATUIT ce a ramas din FZR 600 3HE (destule piese,lant 200 km,2 seturi pinioane si foi etc) stau in com Glina Jud.Ilfov la iesirea pe autostrada soarelui vreau sa scap de ea din curte cine este interesat 0742013590 adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 salut neo! uitasem de bujii, sunt bolovan, (dreak am avut dacie 4 ani de zile si faceam chestiile astea saptamanal) dar nu m-am gandit sa fac si la fzr-ica, ma pun pe treaba sa vad daca reusesc ! multzam!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Poze inainte : Toba e DEVIL , iar guma spate e 170 (nu cred ca intra 190 ) . Fzr-icile pornesc mai greu iarna(batranetea ) . Vezi bujiile si carburatia reglata bine, si bateria sa fie buna ca sa invarta repede demarorul . Iarna eu trag soc maxim si dau start fara sa mai dau si de gaz(incearca si asa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Poze inainte : Toba e DEVIL , iar guma spate e 170 (nu cred ca intra 190 ) . Fzr-icile pornesc mai greu iarna(batranetea ) . Vezi bujiile si carburatia reglata bine, si bateria sa fie buna ca sa invarta repede demarorul . Iarna eu trag soc maxim si dau start fara sa mai dau si de gaz(incearca si asa). Ai lucrat ceva la codita aia... Intra si 190 pe spate, dar nu cred ca vrei! Eu am pus 180 pentru ca la momentul respectiv n'am gasit 170 si diferenta se simte. Nu e bine sa'i strici ciclistica doar de dragul aspectului. Devil'ul e de pista sau de strada? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Devil'ul e de pista sau de strada? Ride Safe! Nu stiu daca e de pista sau de strada . Comparatie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Nu stiu daca e de pista sau de strada . Comparatie : Acum se poate observa mai bine cat ai muncit, a iesit treaba buna. Felicitari! Noua silueta e mai zvelta cu o linie mult mai sportiva decat in varianta originala. Din cate stiu eu acel model de toba e de strada asa ca daca vreodata vei fi dori sa faci "upgrade" si la evacuare in noul stil sport... as fi interesat de un eventual schimb. De mult caut un Devil de strada (apropo, de unde l'ai luat?). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 tot respectul ptr pasiunea cu care lucrezi . as fi numai curios cum iti va sta pasagerul pe saua aceea (e f. inclinata catre inainte). cand ai pus pozele cu codita demontata mi s-a parut ca ai fi putut pune pe ea f. bine o codita scurta, doar pe cadrul cel argintiu ce sustine saua pilotului si demontarea celui negru definitiv. ar putea iesi un streetfighter din ea insa numai daca dai jos si fata si carenele laterale si o regandesti cu totul. ce faci tu imi spune insa ca vrei sa arate cat mai sport si ca tii cu carenele . succes mai departe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Ms pt. aprecieri , chiar m-am chinuit cu ea . !!! @yo4hgx Toba am luat-o de la un tip de pe forum care isi dezmembra mobra (250 ron). Nu am de gand sa o schimb, ca si asta urla destul de tare, si nu imi place nici sa faca ca MIG-ul @lotru Pasagerul va sta destul de incomod...dar asta e(nu stau eu ) . Nu am vrut sa o fac street fighter , imi place la nebunie R1, si daca nu imi permit unul atunci macar codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 daca va intereseaza piese am un fzr de 400 dezmembrat are codita facuta dupa r1 cu stop pe led nr tel 0743317510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Buna seara!In primul rand trebiue sa il felicit pe Vinkator pt lucrarea sa: ti-a iesit excelent codita(i-ai schimbat foarte mult aspectul la motocicleta).Inca ceva,pt detinatorii de fzr 1000:la fzr ul meu(90)am cauciuc de 180/55 zr 17.Pot sa ii pun de 190?Daca da,trebuie sa ii schimb si janta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 salut mad.alin, potzi linistit sa pui de 190, eu am de 190 pe al meu , nu tre sa schimbi janta, yo4hgx a spus ca afecteaza ciclistica, dar eu nu am simtzit nici-o diferentza, majoritatea pe 190 sunt 50 zr 17 ( eu numai asa am gasit) dar da mai bine 190 55 zr 17, si itzi recomand metzeler sunt cele mai durabile ( ma refer aici la categoria racing) gasesti si dimensiunile astea la cat. touring dra nu sunt asa grozave pe serpentine! ( un brigdstone l-am facut varza brasov - constantza uzat cam 80%) salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 salut mad.alin,potzi linistit sa pui de 190, eu am de 190 pe al meu , nu tre sa schimbi janta, yo4hgx a spus ca afecteaza ciclistica, dar eu nu am simtzit nici-o diferentza, majoritatea pe 190 sunt 50 zr 17 ( eu numai asa am gasit) dar da mai bine 190 55 zr 17, si itzi recomand metzeler sunt cele mai durabile ( ma refer aici la categoria racing) gasesti si dimensiunile astea la cat. touring dra nu sunt asa grozave pe serpentine! ( un brigdstone l-am facut varza brasov - constantza uzat cam 80%) salutare Eu am simtit diferenta intre 170-180. Nu e vorba ca nu se aseaza pe curbe, si cu 180 am dat cu scaritele si toba de asfalt... in schimb trebuie sa tragi mai tare de "ea". Spatiul permite si latime mai mare chiar si decat 190... intrebarea e, chiar vreti? Personal Ride Safe! @yo4hgx Toba am luat-o de la un tip de pe forum care isi dezmembra mobra (250 ron). Nu am de gand sa o schimb, ca si asta urla destul de tare, si nu imi place nici sa faca ca MIG-ul Am inteles, ma gandeam totusi ca o sa vrei o toba sport care sa se potriveasca cu noul "look". Daca te rezgandesti sau gasesti ceva pe net care sa te intereseze te rog sa'mi dai un buzz... Oricum, felicitari inca odata pentru realizare. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 multumesc baieti pt raspunsuri,insa ideea este urmatoarea:eu as pune de 190 doar pt cum arata nu pt altceva.daca imi afeteaza ciclistica intr-un mod negativ nu ma mai intereseaza sa il pun.In privinta cauciucurilor sport sau touring.....eu am facut sezonul care tocmai s-a incheiat doar 2000 de km(sper la anul sa fac mai multi) .Viteza maxima pe care am atins-o a fost de 240(doar am atins-o pt ca apoi am redus imediat ).....deci nu cred ca imi trebuie cauciucuri sport.Acum mai spuneti-mi voi ce parere aveti....o sa fie mai greu de controlat,trage mai greu motorul...orice parere este binevenita.Multumesc inca o data si asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 salut! mad.alin, in multe privintze asculta de yo4hgx, eu am obs ca stie cam totul despre fzr, ( de ex: a fost singuru care mia dat o explicatzie clara ce inseamna exup, si de ce papa ulei!) sezonu asta am facut 11000 de km cu anvelopa pe 180 si 190!!! nu am simtzit nimic diferit, sa trag de ea mai greu sau stiu eu alte efecte negative, pune o anvelopa de 190 si daca ai probleme itzi decontez plata la vulcanizare, si mai e ceva, pe serpentine o sa izti doresti o guma racing, (aderentza). daca am deranjat pe cineva cu ce am scris mai sus ( vezi doamne am 21 si nu am experintza) imi cer scuze, iar daca am scris tampenii spunetzi-mi si nu o sa mai intru vreodata pe forum. v-am salutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.