Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

parerea mea e sa mai prelungesti cu fibra, ca pare cam inestetic cadrul ala de metal

 

p.s: in spate ai taiat din cadru si ai facut alta prelungire?

 

Inca ma gandesc cum sa ac sa acopar suportii...ma gandeam sa il acopar doar pe cel din spate cu fibra ,iar prima jumatate (cea de culoare gri metal in poza) sa o las la vedere . Sau sa pun 2 butelii de NOS pentru design (dar parca e prea ciudat cu buteliile..FZR cu NOS ) :rusinica:

 

In spate asa e modelul meu...scheletul de fier pentru sustinere pasager se prinde in suruburi de bucata din fata . Eu doar l-am mai ridicat putin.

 

Am mai lucrat azi la ea...am terminat suportul de prindere pentru sa pilot si pasager. Voi mai pune maine poze :D

 

Ahhh..si bag la vanzare codita veche compelta :

Aripile de plastic : 80 lei

Seile : 100 lei

Stopul : 35 lei

 

Sau la oferta....tot la 150 de lei :blink:

 

Cum ar da facuta asa ?

 

post-13253-1224825210_thumb.jpg post-13253-1224825200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de curiozitate, cat te-au costat seile de r1?

 

Seile m-au spart...am dat 80 de euro pe sei si pe o codita sparta de R1 (2001) , am zis ca poate mai adaptez cate ceva .

In total m-a dus la 500 de lei codita+seile .

 

Azi am terminat toata partea de mecanica si fixarea seilor . Maine ma apuc de partea artistica (sa fac un undertail si sa prelungesc coditza erxistenta)

 

Pics :

 

post-13253-1224864761_thumb.jpg post-13253-1224864775_thumb.jpg post-13253-1224864862_thumb.jpg

 

post-13253-1224864897_thumb.jpg post-13253-1224864914_thumb.jpg post-13253-1224864998_thumb.jpg

 

 

Am facut un undertail de la zero din fibra (nu e varianta finala inca ) pentru a acoperii cadrul coditei .

 

Pics :

 

post-13253-1224950125_thumb.jpg post-13253-1224950144_thumb.jpg post-13253-1224950182_thumb.jpg

 

post-13253-1224950216_thumb.jpg post-13253-1224950236_thumb.jpg

 

M-am mai tot gandit....si parca nu prea da bine cu undertail-ul actual , mi se pare cam grosolana diferenta destul de mare de unde se termina codita si pana la suportul de la subframe . Asa ca m-am decis sa mai modific inca o data subframe-ul pasagerului ca in poza de mai jos, astfel teava de sus a subframe-ului va fi acoperita in intregime de codita, iar din teava de jos va ramane mult mai putin la vedere .

 

Mai mult de atat nu prea am cum sa tai , pentru ca va fi afectata structura de rezistenta .

 

 

post-13253-1225026758_thumb.jpg post-13253-1225026768_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai buna idee e ultima, si poti sa-i si ridici toba....

 

Asa am si facut..deja l-am modificat ieri (vad cam in ceatza, m-a luat flama de la sudura ) , voi pune diseara poze :D

La ridicatul tobei nu m-am gandit , dar nu cred ca ar da rau :blbl:

 

Am terminat de modificat suportul ;) , e mult mai bine acum . Partea incomoda e ca trebuie sa fac un alt undertail din fibra .

 

Pics :

 

post-13253-1225266752_thumb.jpg post-13253-1225266707_thumb.jpg

 

Asa ar trebui sa arate teoretic undertail-ul (ramane de vazut practic cum imi iese ;) ) :

 

post-13253-1225267326_thumb.jpg

 

M-am apucat sa fac undertail-ul din fibra (inca nu e terminat,mai am de turnat cateva straturi si de finisat )

 

Pics:

post-13253-1225465877_thumb.jpg post-13253-1225465909_thumb.jpg

 

post-13253-1225465968_thumb.jpg post-13253-1225466034_thumb.jpg

 

Mi se pare ca da mult mai bine asa fata de cum era inainte !!!

 

40 de ore de lucru la codita pana acum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1225551134_thumb.jpgpost-40717-1225551105_thumb.jpg

Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am si facut..deja l-am modificat ieri (vad cam in ceatza, m-a luat flama de la sudura ) , voi pune diseara poze :D

La ridicatul tobei nu m-am gandit , dar nu cred ca ar da rau :)

 

Am terminat de modificat suportul :laugh: , e mult mai bine acum . Partea incomoda e ca trebuie sa fac un alt undertail din fibra .

 

Pics :

 

post-13253-1225266752_thumb.jpg post-13253-1225266707_thumb.jpg

 

Asa ar trebui sa arate teoretic undertail-ul (ramane de vazut practic cum imi iese :laugh: ) :

 

post-13253-1225267326_thumb.jpg

 

M-am apucat sa fac undertail-ul din fibra (inca nu e terminat,mai am de turnat cateva straturi si de finisat )

 

Pics:

post-13253-1225465877_thumb.jpg post-13253-1225465909_thumb.jpg

 

post-13253-1225465968_thumb.jpg post-13253-1225466034_thumb.jpg

 

Mi se pare ca da mult mai bine asa fata de cum era inainte !!!

 

40 de ore de lucru la codita pana acum .

Arata prea belea ....Poate ne intalnim prin buc s-o vad si eu live.Ma cam pui pe ganduri tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1225551134_thumb.jpgpost-40717-1225551105_thumb.jpg

Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc!

 

 

 

salut,

 

e-bay sau cineva sa ti le aduca din germania din louis

 

costa aprox 100 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1225551134_thumb.jpgpost-40717-1225551105_thumb.jpg

Salut.Am si eu un fzr de 1000 din 90 si dupa cum se vede si in poze am cauciucurile acelea care vin intre carburatoare si motor f uzate. Imi poate spune si mie cineva unde gasesc asa ceva si cam cat costa daca aveti idee.Multumesc!

 

urmareste la cei care dezmembreaza (bike-shop)

 

vezi pe aici http://www.crash-moto.eu/index.php

 

@vinktator, asteptam rezultatul final !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu am avansat prea mult cu lucrarile, am avut ceva treaba . Am facut prinderile pt stop, nr si scarite pasager.

 

Pics :

 

post-13253-1226316322_thumb.jpg post-13253-1226316351_thumb.jpg

post-13253-1226316377_thumb.jpg post-13253-1226316424_thumb.jpg

 

M-am gandit sa construiesc si un indicator al treptei de viteza , am gasit ceva scheme mai simple si ieftine pe net .

 

Guma pe spate are 160/60/R17 ... a incercat cineva sa puna 170/60/R17 pastrand si aparatoarea de noroi?

 

Am terminat de adaptat coditza...mai ramane sa o vopsesc :

 

Piese pe care le-am confectionat pt adaptare :

post-13253-1226684638_thumb.jpg

 

Poze din timpul asamblarii :

post-13253-1226684749_thumb.jpg post-13253-1226684777_thumb.jpg post-13253-1226684808_thumb.jpg

post-13253-1226684850_thumb.jpg post-13253-1226684897_thumb.jpg post-13253-1226684918_thumb.jpg

post-13253-1226684942_thumb.jpg post-13253-1226684972_thumb.jpg

 

 

La sfarsit :

post-13253-1226684685_thumb.jpg post-13253-1226684711_thumb.jpg

post-13253-1226684999_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am facut ceva modificari, dar coada nu e de la AirTech e facuta de cineva .......a cistat 200 eur anu trecut

 

Acum daca o vinzi, s-ar putea sa nu se mai potriveasca la loc codita originala (depinde ce modificari au fost facute) ? Dar de ce o vinzi? , mie imi place cum se aseaza pe motocicleta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e coditza de r1 '02-'03.....ce toba are cbr-ul...

 

Coditza e facuta in stilul R1 nu e originala de r1 ....iar toba de pe Cbr ....e defapt o toba de carbon de masina (tipul si-a dorit f mult toba aia pe motor ) :X

 

 

 

Acum daca o vinzi, s-ar putea sa nu se mai potriveasca la loc codita originala (depinde ce modificari au fost facute) ? Dar de ce o vinzi? , mie imi place cum se aseaza pe motocicleta .

 

 

 

Pai o vand pt ca imi e gripat motorul ( l-am imprumutat cuiva si mi la gripat) si chiar nu ma mai intereseaza sa il fac iar acum vreau sa il vand pe bucati

Editat de tibiflorescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vopsit codita albastra si jentile in negru . E aproape gata , dar voi continua la primavara cu mici retusuri ca deja s-a facut cam frig .

 

Pics:

post-13253-1227888417_thumb.jpg post-13253-1227888621_thumb.jpg post-13253-1227888687_thumb.jpg

post-13253-1227888745_thumb.jpg post-13253-1227888840_thumb.jpg post-13253-1227888880_thumb.jpg

post-13253-1227888940_thumb.jpg

 

 

Interesanta realizare... as fi curios sa o vad si in realitate. N'ai niste poze cam din aceleasi unghiuri cu configuratia originala? Era mai evidenta diferenta daca le postai una langa alta, inainte-dupa.

 

Ride Safe!

 

P.S. Ce toba e aia?

post-11356-1227895593_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

sunt disperat, nu imi porneste fzr-ica!!! ultima data cand m-am dat cu ea nu am avut probleme, absolut nimic , a mers perfect, asta a fost cam acu o luna , a stat in garaj cam o sap nepornita, si dupa aceea de 2 saptamani ma tot chinui sa o pornesc! nush ce sa mai fac. :P rog ajutor!! multzam

 

mah vinkator nu ma asteptam sa iasa asa bine coditza( am urmarit etapele de customizare pe care le-ai postat ), e super, arata belea, banuiesc ca ai podu plin de felicitari, dar mai tre ceva... o guma de 190 si se va vedea diferentza! succes in continuare! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,@calinMZ iao cu inceputul ;benzina,bateriaOK,dupa aceea daca a stat nepornita se poate sa o fi inecato daca iai dat mult la automat ar fi bine sa ii scoti bujiile si sa le arzi,cureti reglezi sau sa pui unele de schimb nu sunt mecanic eu asta faceam si sunt deocamdata singurul ON

GRATUIT ce a ramas din FZR 600 3HE (destule piese,lant 200 km,2 seturi pinioane si foi etc) stau in com Glina Jud.Ilfov la iesirea pe autostrada soarelui vreau sa scap de ea din curte cine este interesat 0742013590 adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze inainte : post-13253-1228204418_thumb.jpg post-13253-1228204424_thumb.jpg

 

Toba e DEVIL , iar guma spate e 170 (nu cred ca intra 190 ) .

Fzr-icile pornesc mai greu iarna(batranetea :friends: ) . Vezi bujiile si carburatia reglata bine, si bateria sa fie buna ca sa invarta repede demarorul . Iarna eu trag soc maxim si dau start fara sa mai dau si de gaz(incearca si asa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...