Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

da, exact !!!

 

multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor :cheers:

 

 

Bine ai REvenit! Oricum, cred ca ti'ai invatat lectia, eu ti'am spus...

 

(Senzorul de turatie ("pick-up coil") l'ai verificat? Static (decuplat din circuit) trebuie sa aiba 80~120ohms iar dinamic (in circuit, cu motorul pornit sau dand la automat) ar trebui sa genereze un fel de curent A/C cu forma semi-patrata (mai greu de verificat fara un osciloscop).

 

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare FZRisti

 

dezmembrez 2 bucati FZR de 400 si de 600 ( de fapt un prieten , eu doar il ajut cu postarea )

aici aveti o lista piesele

 

 

 

 

2x bobina inductie+fisa - 100e

 

2x contacte + cheie 150e

 

furca fata + ghidon fzr 400 140e

 

2x3 perechi semnalizari

 

etrier spate 150 e

 

2x etrier fata 250lei sau toata instalatia de frana fata - 350lei( maner, rezervor lichid de frana, pompa lichid de frana )

 

pompa frana spate - 80lei

 

toata instalatia frana spate 200 lei

 

cadru + acte ( talon + carte )fzr 400 1993 - 180e

 

faruri 130 lei

 

comenzi semnalizari,lumini, flash, claxon - 80 lei

 

electromotor fzr 400/600 - 180 lei

 

oglinzi cu lupa - originale - 70 lei

 

semnalizari leduri triunghiulare - 70 lei

 

semnalizari rotunde 60 lei

 

aprindere fzr 400 - 90e

 

oglinzi rotunde negre - 70lei

 

stop original spate fzr 400 - 30lei

 

maneta frana/ambreiaj - 80 lei buc

 

cauciuc nou pirelli 140/70-18 de spate - 280lei

 

janta fata rosie cu cauciuc pirelli uzura 80% cu discuri de frana + janta spate rosie cu cauciuc bridgestone 160/70-18 80% uzura cu disc de frana + pinion uzat-nu mai e bun - 300e

 

janta alba spate + cauciuc michelin 60% 140/60-18 + kit de lant + pinion + disc de frana - 150 e

 

aripa fata fzr600 - 80lei

 

scarite pasager+pilot fzr 400 - 100lei

 

scarite pasager fzr 400 - 50 lei

 

capac ambreiaj fzr 400/600 - 100lei

 

capac aprindere ( aluminiu ) - 80 lei

 

termocupla + radiator fzr 600 - 100 lei

 

sa fzr 600-pilot-pasager - 120lei

 

carcasa filtru aer fzr400/600 - 80 lei

 

rezervor 400/600 - 150lei

 

toba fzr 400 - 120lei

 

piese motor fzr 400 in afara de arborele cotit si pistoane - ne auzim la tel

 

releu incarcare fzr 400/600 - 150 lei

 

carene complet fzr 400/600 - 400lei

 

 

tot se poate vedea in ploiesti

preturile sunt negociabile

daca aveti nevoie de altceva decat ce e in lista intrebati-ma ptr ca e posibil sa fi uitat cate ceva

 

contact - 0763399861 - Florin

 

ptr poze dati-mi adresa de mail ca am putine poze sub 1 mega si ma complic cu postarea

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Ma alatur si io cu una bucata FZR600 din '91. Am cumparat-o prin iunie 2008 cu 2000eur. Are cam 43000 km

Totusi..........

Fiind nepornita din noiembrie am incercat zilele trecute o pornire. Surpriza, nimic

Nu vrea sa porneasca neam.

Mirosind puternic a benzina am tras concluzia ca am inecat-o. Chestia asta dureaza de cateva zile, fara succes. La un moment dat a dat si un rateu grav cu flacara pe esapament. M-am speriat grozav ca nu ma asteptam la asa ceva.

Ce e de facut? Avand in vedere ca sunt praf la mecanica.

Acum o am intr-un depozit la firma unde lucrez si ma streseaza ca nu o pot face sa porneasca. Iar pana sa o duc la mecanic mai dureaza ceva avand in vedere vremea de afara.

Cam ce pot face?

 

Am atasat si ceva poze cu flacarica ( asa am botezat-o ).

 

alte poze cu flacarica

post-38187-1235045433_thumb.jpg

post-38187-1235045465_thumb.jpg

post-38187-1235046355_thumb.jpg

post-38187-1235046375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil trebuie sa-i cureti bujiile. Pt asta trebuie sa-i dai carenele laterale jos, sa-i desfaci radiatorul din suruburile laterale, il dai intr-o parte (nu deconectezi niciun furtun) si pe urma ai acces la buji. Pare complicat, dar nu e, e doar migalos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil trebuie sa-i cureti bujiile. Pt asta trebuie sa-i dai carenele laterale jos, sa-i desfaci radiatorul din suruburile laterale, il dai intr-o parte (nu deconectezi niciun furtun) si pe urma ai acces la buji. Pare complicat, dar nu e, e doar migalos...

 

thx a lot guy.til

pt un priceput in ale mecanicii probabil e un fleac. numa ca io sunt certat rau cu surubelnita si cu cheia fixa :crack:

ma gandeam ca poate exista o alta rezolvare mai simpla asa ca pt mine.

chiar nu inteleg cum dreaq am reusit sa o inec. Pt ca pana acum nu am avut absolut nici o problema cu ea de cand am achizitionat-o. De fiecare data a pornit la sfert. Tras soc la juma si apasat buton . Rezultat pornit imediat indiferent de vreme. Ma gandesc sa nu fie altceva. Zic si io....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e altceva, se intampla des cand o lasi nepornita peste iarna. O solutie ar mai fi sa incerci s-o pornesti impinsa daca nu vrei sa-i cureti bujiile dar nu garantez ca va merge. Poate ti se pare complicat ce ti-am spus (cu desfacutul bujiilor), dar nu e deloc. Si mie imi era frica de surubelnita cand am luat-o, dar pe parcurs am mai invatat sa mesteresc la ea (nici eu nu ma pricep foarte bine). Ar fi bine sa ai manualul ei de service, pe mine m-a ajutat mult.

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu o sa fiu un detinator de fazer 1000 din 1992. tot a fost o intrebare pretul achizitionarii ... nu ma costa bani o sa dau viraga la schimb ( din `94). In curand dupa ce o sa`mi ajunga acasa o sa postez si eu poze cu bestia :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si impinsa . no result

o sa ascult sfatul tau si o sa-i dau jos bujiile zilele astea cand o fi mai cald afara.

thx

 

 

Salut! Vezi ca chiar nu e greu sa dai jos bujiile, chiar daca nu ai treaba cu mecanica :crack: un pic de migala si gata... bft!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vezi ca chiar nu e greu sa dai jos bujiile, chiar daca nu ai treaba cu mecanica :crack: un pic de migala si gata... bft!

sau verifica`i si bateria si vezi si ce ulei ai in ea sa nu fie de vara :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot cautat sa cumpar macheta de fzr, are cineva asa ceva? Ati gasit vreun loc din care se poate cumpara? Eu n-am gasit/vazut pe nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit si eu cu al meu, nu a fost pornit din octombrie. l-am inecat, dar am scos bujiile, le-am curatat, si a pornit la sfert de cheie. Bafta la pornit, am inteles ca is figurante la pornit, daca nu au fost pornite de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo

 

de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo

 

de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare FZR-istilor, am si eu o rugaminte, care ma poate ajuta...

Cine poate sa-mi spuna cum pot masura tensiunea pe bobina ?

Pe capac este bobina impreuna cu o chestie capsulata :rolleyes: probabil excitatia...

Daca masor direct pe bobina cat trebuie sa-mi genereze, am 4 fire :cheers: , adik 2 perechi...

Pe care pereche vine curentul de redresat adik alternativ, eu ala vreau sa-l masor...

Multumiri anticipate celor care bunavoiesc sa ma ajute!!

:) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la alternator, nu?

 

vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor)

 

pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul)

 

alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu

 

tu ce vrei sa aflii mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la alternator, nu?

 

vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor)

 

pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul)

 

alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu

 

tu ce vrei sa aflii mai exact?

Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.

Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea...

S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.

Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea...

S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat...

 

Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) .
Multumesc de sfaturi, ma apuc de treaba, sper sa-mi depistez problema :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...