Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa am patit si eu cu al meu, nu a fost pornit din octombrie. l-am inecat, dar am scos bujiile, le-am curatat, si a pornit la sfert de cheie. Bafta la pornit, am inteles ca is figurante la pornit, daca nu au fost pornite de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo

 

de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo

 

de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare FZR-istilor, am si eu o rugaminte, care ma poate ajuta...

Cine poate sa-mi spuna cum pot masura tensiunea pe bobina ?

Pe capac este bobina impreuna cu o chestie capsulata :rolleyes: probabil excitatia...

Daca masor direct pe bobina cat trebuie sa-mi genereze, am 4 fire :cheers: , adik 2 perechi...

Pe care pereche vine curentul de redresat adik alternativ, eu ala vreau sa-l masor...

Multumiri anticipate celor care bunavoiesc sa ma ajute!!

:) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la alternator, nu?

 

vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor)

 

pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul)

 

alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu

 

tu ce vrei sa aflii mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la alternator, nu?

 

vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor)

 

pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul)

 

alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu

 

tu ce vrei sa aflii mai exact?

Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.

Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea...

S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.

Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea...

S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat...

 

Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) .
Multumesc de sfaturi, ma apuc de treaba, sper sa-mi depistez problema :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu o problema cu pornirea la fzr-ul meu. bujii noi cr-9e, filtre noi, ulei motul 7100.

moto nepornita de anul trecut din noiembrie nu a mai vrut sa porneasca. curatat bujii, desfacut carb. curatat, suflat cu aer, etc, etc.

un prieten a venit si a reglat nivelul de benzina din camere. tot nu a pornit. schimbat benzina, pus benzina noua de la peco, a pornit.

m-am plimbat toata ziua, porniri, opriri, stationari mai lungi, totul ok. peste 2 zile iarasi nu mai porneste. desfac bujiile. 1,2 si 4 negre 3 uda. cand am desfacut carb. am vazut ca jigloarele (cele incercuite din foto atasata) sunt cositorite si gaurite pe toate cele 4 carburatoare. cineva mi-a zis ca ar fi si de la baterie. m-am uitat in manualul motocicletei si se specifica 12V 12Ah, eu pe moto am 12V 8Ah.

Care sa fie problema? Jigloarele ? Bateria? Amandoua ? Astept niste pareri. Multumesc.

post-36734-1237553938_thumb.jpg

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu o problema cu pornirea la fzr-ul meu. bujii noi cr-9e, filtre noi, ulei motul 7100.

moto nepornita de anul trecut din noiembrie nu a mai vrut sa porneasca. curatat bujii, desfacut carb. curatat, suflat cu aer, etc, etc.

un prieten a venit si a reglat nivelul de benzina din camere. tot nu a pornit. schimbat benzina, pus benzina noua de la peco, a pornit.

m-am plimbat toata ziua, porniri, opriri, stationari mai lungi, totul ok. peste 2 zile iarasi nu mai porneste. desfac bujiile. 1,2 si 4 negre 3 uda. cand am desfacut carb. am vazut ca jigloarele (cele incercuite din foto atasata) sunt cositorite si gaurite pe toate cele 4 carburatoare. cineva mi-a zis ca ar fi si de la baterie. m-am uitat in manualul motocicletei si se specifica 12V 12Ah, eu pe moto am 12V 8Ah.

Care sa fie problema? Jigloarele ? Bateria? Amandoua ? Astept niste pareri. Multumesc.

post-36734-1237553938_thumb.jpg

 

Pai daca au fost cositorite jicloarele inseamna ca cineva a pus jicloare mai mari,apoi a astupat cu cositor si a dat din nou gaura . Ideea e sa verifici in manual daca gaura din jiclor e buna in diametru. Bujia uda inseamna ca amestecul care vine din carb nu e bun (prea multa benzina) sau poate ai probleme cu aprinderea si nu iti da scanteie mereu . Rateuri da cand incerci sa o pornesti ?

 

Din ce spui tu, ca odata pornita nu se mai opreste , ma face sa cred ca ar fi de la carburi ,se ineaca la pornire . incearca si fara soc sau tragi doar socul si dai start, fara sa dai si de gaz .Nu ar strica nici o sincronizare +reglare carb la un service specializat.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a dat rateuri de cateva ori cand am incercat sa o pornesc.

 

Daca da rateuri ar putea fi si de la supape, dar nu cred ca e asta buba (undeva la 40.000 km parca se recomanda in manual un reglaj la supape) .Eu zic mai intai sa iti pui carburile la punct si sa verifici aprinderea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti. in data de 22.03.2009 am devenit si eu un fericit posesor de fzr 600 (care m-a bagat in toti dracii avand in vedere ca e primul meu motor). am o rugaminte la voi: (probabil s-a mai scris chestia asta, insa sunt multe pagini si nu prea am timp sa le citesc pe toate) ce filtru de ulei trebuie pus pe ea? ce ulei e mai recomandat sa bagi in ea, la cat timp? si cat ulei se baga in ea si cum se face schimbul? nu sariti cu pietre ca sunt incepator pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti. in data de 22.03.2009 am devenit si eu un fericit posesor de fzr 600 (care m-a bagat in toti dracii avand in vedere ca e primul meu motor). am o rugaminte la voi: (probabil s-a mai scris chestia asta, insa sunt multe pagini si nu prea am timp sa le citesc pe toate) ce filtru de ulei trebuie pus pe ea? ce ulei e mai recomandat sa bagi in ea, la cat timp? si cat ulei se baga in ea si cum se face schimbul? nu sariti cu pietre ca sunt incepator pls.

 

Bine ai venit :blink: ...ceva poze???

 

Dar ce an de fabricatie si ce model ? (3HE,3HJ,4HJ,etc ) .Filtrul de ulei difera in functie de model .

 

Un mic sumar :

 

Ulei : tip 20W40 (2.5-3 litri ai nevoie pentru un schimb de ulei+filtru) . Marca o alegi tu in functie de calitate/pretz . De exemlu un ulei bun este marca Motul (parerea mea).

Filtrul de ulei : intrebi la magazin de moto in functie de an fabricatie/tip si iti cauta ei in baza de date sau il dai jos pe cel vechi si te duci cu el in mana si cumperi unul identic .

Bujii: tip CR9E , marca la fel o alegi tu (NGK de exemplu).

 

Daca tocmai l-ai cumparat si vrei sa se poarte frumos cu tine eu iti recomand sa faci un schimb de ulei+filtru,schimbi bujiile si cureti si sincronizezi carburile . Pentru sincronizat carburi te duci la un service moto (costa in jur de 150 de lei o sincronizare) .Restul operatiilor le faci singur ca nu e greu .

 

Inainte sa te apuci de treaba ia manualul de aici : http://www.fzrarchives.com

Gasesti explicat tot in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu un Fzr 600 din 95 cu o mica problema la el. Nu functioneaza turometrul, in rest tot bordul e ok. O opinie ceva care ar putea fi problema?

 

exact aceeasi problema o am si eu.turometrul e oarecum mort. urca atunci cand e blana doar pana in 2000 de ture.stie careva care e problema?mentionez ca e din 1992.ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...