yo4hgx Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) da, exact !!! multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor Bine ai REvenit! Oricum, cred ca ti'ai invatat lectia, eu ti'am spus... (Senzorul de turatie ("pick-up coil") l'ai verificat? Static (decuplat din circuit) trebuie sa aiba 80~120ohms iar dinamic (in circuit, cu motorul pornit sau dand la automat) ar trebui sa genereze un fel de curent A/C cu forma semi-patrata (mai greu de verificat fara un osciloscop). Ride Safe! Editat Februarie 11, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) salutare FZRisti dezmembrez 2 bucati FZR de 400 si de 600 ( de fapt un prieten , eu doar il ajut cu postarea ) aici aveti o lista piesele 2x bobina inductie+fisa - 100e 2x contacte + cheie 150e furca fata + ghidon fzr 400 140e 2x3 perechi semnalizari etrier spate 150 e 2x etrier fata 250lei sau toata instalatia de frana fata - 350lei( maner, rezervor lichid de frana, pompa lichid de frana ) pompa frana spate - 80lei toata instalatia frana spate 200 lei cadru + acte ( talon + carte )fzr 400 1993 - 180e faruri 130 lei comenzi semnalizari,lumini, flash, claxon - 80 lei electromotor fzr 400/600 - 180 lei oglinzi cu lupa - originale - 70 lei semnalizari leduri triunghiulare - 70 lei semnalizari rotunde 60 lei aprindere fzr 400 - 90e oglinzi rotunde negre - 70lei stop original spate fzr 400 - 30lei maneta frana/ambreiaj - 80 lei buc cauciuc nou pirelli 140/70-18 de spate - 280lei janta fata rosie cu cauciuc pirelli uzura 80% cu discuri de frana + janta spate rosie cu cauciuc bridgestone 160/70-18 80% uzura cu disc de frana + pinion uzat-nu mai e bun - 300e janta alba spate + cauciuc michelin 60% 140/60-18 + kit de lant + pinion + disc de frana - 150 e aripa fata fzr600 - 80lei scarite pasager+pilot fzr 400 - 100lei scarite pasager fzr 400 - 50 lei capac ambreiaj fzr 400/600 - 100lei capac aprindere ( aluminiu ) - 80 lei termocupla + radiator fzr 600 - 100 lei sa fzr 600-pilot-pasager - 120lei carcasa filtru aer fzr400/600 - 80 lei rezervor 400/600 - 150lei toba fzr 400 - 120lei piese motor fzr 400 in afara de arborele cotit si pistoane - ne auzim la tel releu incarcare fzr 400/600 - 150 lei carene complet fzr 400/600 - 400lei tot se poate vedea in ploiesti preturile sunt negociabile daca aveti nevoie de altceva decat ce e in lista intrebati-ma ptr ca e posibil sa fi uitat cate ceva contact - 0763399861 - Florin ptr poze dati-mi adresa de mail ca am putine poze sub 1 mega si ma complic cu postarea Editat Februarie 18, 2009 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Salutare ! Ma alatur si io cu una bucata FZR600 din '91. Am cumparat-o prin iunie 2008 cu 2000eur. Are cam 43000 km Totusi.......... Fiind nepornita din noiembrie am incercat zilele trecute o pornire. Surpriza, nimic Nu vrea sa porneasca neam. Mirosind puternic a benzina am tras concluzia ca am inecat-o. Chestia asta dureaza de cateva zile, fara succes. La un moment dat a dat si un rateu grav cu flacara pe esapament. M-am speriat grozav ca nu ma asteptam la asa ceva. Ce e de facut? Avand in vedere ca sunt praf la mecanica. Acum o am intr-un depozit la firma unde lucrez si ma streseaza ca nu o pot face sa porneasca. Iar pana sa o duc la mecanic mai dureaza ceva avand in vedere vremea de afara. Cam ce pot face? Am atasat si ceva poze cu flacarica ( asa am botezat-o ). alte poze cu flacarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Cel mai probabil trebuie sa-i cureti bujiile. Pt asta trebuie sa-i dai carenele laterale jos, sa-i desfaci radiatorul din suruburile laterale, il dai intr-o parte (nu deconectezi niciun furtun) si pe urma ai acces la buji. Pare complicat, dar nu e, e doar migalos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Cel mai probabil trebuie sa-i cureti bujiile. Pt asta trebuie sa-i dai carenele laterale jos, sa-i desfaci radiatorul din suruburile laterale, il dai intr-o parte (nu deconectezi niciun furtun) si pe urma ai acces la buji. Pare complicat, dar nu e, e doar migalos... thx a lot guy.til pt un priceput in ale mecanicii probabil e un fleac. numa ca io sunt certat rau cu surubelnita si cu cheia fixa ma gandeam ca poate exista o alta rezolvare mai simpla asa ca pt mine. chiar nu inteleg cum dreaq am reusit sa o inec. Pt ca pana acum nu am avut absolut nici o problema cu ea de cand am achizitionat-o. De fiecare data a pornit la sfert. Tras soc la juma si apasat buton . Rezultat pornit imediat indiferent de vreme. Ma gandesc sa nu fie altceva. Zic si io.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Nu cred ca e altceva, se intampla des cand o lasi nepornita peste iarna. O solutie ar mai fi sa incerci s-o pornesti impinsa daca nu vrei sa-i cureti bujiile dar nu garantez ca va merge. Poate ti se pare complicat ce ti-am spus (cu desfacutul bujiilor), dar nu e deloc. Si mie imi era frica de surubelnita cand am luat-o, dar pe parcurs am mai invatat sa mesteresc la ea (nici eu nu ma pricep foarte bine). Ar fi bine sa ai manualul ei de service, pe mine m-a ajutat mult. Editat Februarie 19, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 am incercat si impinsa . no result o sa ascult sfatul tau si o sa-i dau jos bujiile zilele astea cand o fi mai cald afara. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 si eu o sa fiu un detinator de fazer 1000 din 1992. tot a fost o intrebare pretul achizitionarii ... nu ma costa bani o sa dau viraga la schimb ( din `94). In curand dupa ce o sa`mi ajunga acasa o sa postez si eu poze cu bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 am incercat si impinsa . no resulto sa ascult sfatul tau si o sa-i dau jos bujiile zilele astea cand o fi mai cald afara. thx Salut! Vezi ca chiar nu e greu sa dai jos bujiile, chiar daca nu ai treaba cu mecanica un pic de migala si gata... bft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Salut! Vezi ca chiar nu e greu sa dai jos bujiile, chiar daca nu ai treaba cu mecanica un pic de migala si gata... bft! sau verifica`i si bateria si vezi si ce ulei ai in ea sa nu fie de vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Am tot cautat sa cumpar macheta de fzr, are cineva asa ceva? Ati gasit vreun loc din care se poate cumpara? Eu n-am gasit/vazut pe nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 nu mai iau fazerul (:crack:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pai daca esti certat cu mecanica...dute la un mecanic altfel nu reusesti chiar daca e simplu cu motorul asta ai sa te impaci dupa o vreme cu surubelnita ai sa vezi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Asa am patit si eu cu al meu, nu a fost pornit din octombrie. l-am inecat, dar am scos bujiile, le-am curatat, si a pornit la sfert de cheie. Bafta la pornit, am inteles ca is figurante la pornit, daca nu au fost pornite de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Niste imagini si un film ca sa mai animez topicul Editat Februarie 26, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Salutare FZR-istilor, am si eu o rugaminte, care ma poate ajuta... Cine poate sa-mi spuna cum pot masura tensiunea pe bobina ? Pe capac este bobina impreuna cu o chestie capsulata probabil excitatia... Daca masor direct pe bobina cat trebuie sa-mi genereze, am 4 fire , adik 2 perechi... Pe care pereche vine curentul de redresat adik alternativ, eu ala vreau sa-l masor... Multumiri anticipate celor care bunavoiesc sa ma ajute!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 te referi la alternator, nu? vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor) pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul) alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu tu ce vrei sa aflii mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 flacarica a fost readusa la viata bujiile erau varza, nu dadeau scanteie bujii,ulei,filtre noi. Diseara sunt calare asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 te referi la alternator, nu? vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor) pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul) alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu tu ce vrei sa aflii mai exact? Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune. Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea... S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea... S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat... Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) . Multumesc de sfaturi, ma apuc de treaba, sper sa-mi depistez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbok Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 salut am nevoie de un capac de motor pt yamaha fzr 600 din 91 (capacul mic din partea dreapta)0744384049 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ete aici capac sau suni la 0765.546.661, 0727.378.671 beer me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.