Beleth Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 nu mai iau fazerul (:crack:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pai daca esti certat cu mecanica...dute la un mecanic altfel nu reusesti chiar daca e simplu cu motorul asta ai sa te impaci dupa o vreme cu surubelnita ai sa vezi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Asa am patit si eu cu al meu, nu a fost pornit din octombrie. l-am inecat, dar am scos bujiile, le-am curatat, si a pornit la sfert de cheie. Bafta la pornit, am inteles ca is figurante la pornit, daca nu au fost pornite de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Niste imagini si un film ca sa mai animez topicul Editat Februarie 26, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 tot asa am patit si eu cand am incercat sa o pornesc era foarte inecata si in plus avea benzina pe evacuare....nu stiu cum a ajuns acolo de rugina cum scap din rezervor exista sprai sau ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Salutare FZR-istilor, am si eu o rugaminte, care ma poate ajuta... Cine poate sa-mi spuna cum pot masura tensiunea pe bobina ? Pe capac este bobina impreuna cu o chestie capsulata probabil excitatia... Daca masor direct pe bobina cat trebuie sa-mi genereze, am 4 fire , adik 2 perechi... Pe care pereche vine curentul de redresat adik alternativ, eu ala vreau sa-l masor... Multumiri anticipate celor care bunavoiesc sa ma ajute!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 te referi la alternator, nu? vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor) pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul) alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu tu ce vrei sa aflii mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 flacarica a fost readusa la viata bujiile erau varza, nu dadeau scanteie bujii,ulei,filtre noi. Diseara sunt calare asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 te referi la alternator, nu? vezi ca de la capacul ala pleaca 5 fire, 3 se duc intr-o mufa, 2 in alta mufa (senzor) pe tine te intereseaza alea 3 fire- cand le masori, pe aparatul de masura trebuie sa indice undeva intre 0.31-0.37 ohmi (masuratorile astea sunt pt a verifica daca este bun alternatorul) alea 3 fire se duc in regulatorul de tensiune, care mai departe trebuie sa scoata 12 v din cate stiu eu tu ce vrei sa aflii mai exact? Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune. Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea... S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Ma intereseaza daca scoate tensiune pe cele 3 fire, inainte de a intra in regulatorul de tensiune.Am vrut sa masor sa vad, sa stiu ca-i bun, la mine nu merge incarcarea... S-au daca nu cum sa masor regulatorul de tensiune, asta pare mai complicat... Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Daca rezistenta dintre cele 3 fire(masurata 2 cate 2) este 0,31-0,37 ohmi cum a zis guy.til atunci ar trebui sa genereze curent alternativ, deci mai mult ca sigur e releul de incarcare pe care nu il poti masura sa vezi daca e bun sau nu . Daca totusi vrei sa masori tensiunea pe firele care ies din alternator, incarci bateria la maxim, pornesti mobra si masori ce tensiune genereaza (vezi ca poate genera pana la 30-50 V, excitatia nu e variabila) . Daca nu gasesti releu de FZR ,cu mici modificari merge si unul de YZF Thundercat (care de altfel e si superior) . Multumesc de sfaturi, ma apuc de treaba, sper sa-mi depistez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbok Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 salut am nevoie de un capac de motor pt yamaha fzr 600 din 91 (capacul mic din partea dreapta)0744384049 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ete aici capac sau suni la 0765.546.661, 0727.378.671 beer me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbok Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Multumesc de inf. dar este dat, oricum am facut rost. Danke .Proaspat posesor de fzr(600 3he din 91)rog detalii : cat ulei intra si ce fel de filtru ulei are , ca am comandat filtru si am primit unul fara carcasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 o sa gasesti raspuns la toate intrebarile tale daca verifici manualul de service de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) salut. am si eu o problema cu pornirea la fzr-ul meu. bujii noi cr-9e, filtre noi, ulei motul 7100. moto nepornita de anul trecut din noiembrie nu a mai vrut sa porneasca. curatat bujii, desfacut carb. curatat, suflat cu aer, etc, etc. un prieten a venit si a reglat nivelul de benzina din camere. tot nu a pornit. schimbat benzina, pus benzina noua de la peco, a pornit. m-am plimbat toata ziua, porniri, opriri, stationari mai lungi, totul ok. peste 2 zile iarasi nu mai porneste. desfac bujiile. 1,2 si 4 negre 3 uda. cand am desfacut carb. am vazut ca jigloarele (cele incercuite din foto atasata) sunt cositorite si gaurite pe toate cele 4 carburatoare. cineva mi-a zis ca ar fi si de la baterie. m-am uitat in manualul motocicletei si se specifica 12V 12Ah, eu pe moto am 12V 8Ah. Care sa fie problema? Jigloarele ? Bateria? Amandoua ? Astept niste pareri. Multumesc. Editat Martie 20, 2009 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) salut. am si eu o problema cu pornirea la fzr-ul meu. bujii noi cr-9e, filtre noi, ulei motul 7100. moto nepornita de anul trecut din noiembrie nu a mai vrut sa porneasca. curatat bujii, desfacut carb. curatat, suflat cu aer, etc, etc. un prieten a venit si a reglat nivelul de benzina din camere. tot nu a pornit. schimbat benzina, pus benzina noua de la peco, a pornit. m-am plimbat toata ziua, porniri, opriri, stationari mai lungi, totul ok. peste 2 zile iarasi nu mai porneste. desfac bujiile. 1,2 si 4 negre 3 uda. cand am desfacut carb. am vazut ca jigloarele (cele incercuite din foto atasata) sunt cositorite si gaurite pe toate cele 4 carburatoare. cineva mi-a zis ca ar fi si de la baterie. m-am uitat in manualul motocicletei si se specifica 12V 12Ah, eu pe moto am 12V 8Ah. Care sa fie problema? Jigloarele ? Bateria? Amandoua ? Astept niste pareri. Multumesc. Pai daca au fost cositorite jicloarele inseamna ca cineva a pus jicloare mai mari,apoi a astupat cu cositor si a dat din nou gaura . Ideea e sa verifici in manual daca gaura din jiclor e buna in diametru. Bujia uda inseamna ca amestecul care vine din carb nu e bun (prea multa benzina) sau poate ai probleme cu aprinderea si nu iti da scanteie mereu . Rateuri da cand incerci sa o pornesti ? Din ce spui tu, ca odata pornita nu se mai opreste , ma face sa cred ca ar fi de la carburi ,se ineaca la pornire . incearca si fara soc sau tragi doar socul si dai start, fara sa dai si de gaz .Nu ar strica nici o sincronizare +reglare carb la un service specializat. Editat Martie 20, 2009 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 a dat rateuri de cateva ori cand am incercat sa o pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 a dat rateuri de cateva ori cand am incercat sa o pornesc. Daca da rateuri ar putea fi si de la supape, dar nu cred ca e asta buba (undeva la 40.000 km parca se recomanda in manual un reglaj la supape) .Eu zic mai intai sa iti pui carburile la punct si sa verifici aprinderea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 buna baieti. in data de 22.03.2009 am devenit si eu un fericit posesor de fzr 600 (care m-a bagat in toti dracii avand in vedere ca e primul meu motor). am o rugaminte la voi: (probabil s-a mai scris chestia asta, insa sunt multe pagini si nu prea am timp sa le citesc pe toate) ce filtru de ulei trebuie pus pe ea? ce ulei e mai recomandat sa bagi in ea, la cat timp? si cat ulei se baga in ea si cum se face schimbul? nu sariti cu pietre ca sunt incepator pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 buna baieti. in data de 22.03.2009 am devenit si eu un fericit posesor de fzr 600 (care m-a bagat in toti dracii avand in vedere ca e primul meu motor). am o rugaminte la voi: (probabil s-a mai scris chestia asta, insa sunt multe pagini si nu prea am timp sa le citesc pe toate) ce filtru de ulei trebuie pus pe ea? ce ulei e mai recomandat sa bagi in ea, la cat timp? si cat ulei se baga in ea si cum se face schimbul? nu sariti cu pietre ca sunt incepator pls. Bine ai venit ...ceva poze??? Dar ce an de fabricatie si ce model ? (3HE,3HJ,4HJ,etc ) .Filtrul de ulei difera in functie de model . Un mic sumar : Ulei : tip 20W40 (2.5-3 litri ai nevoie pentru un schimb de ulei+filtru) . Marca o alegi tu in functie de calitate/pretz . De exemlu un ulei bun este marca Motul (parerea mea). Filtrul de ulei : intrebi la magazin de moto in functie de an fabricatie/tip si iti cauta ei in baza de date sau il dai jos pe cel vechi si te duci cu el in mana si cumperi unul identic . Bujii: tip CR9E , marca la fel o alegi tu (NGK de exemplu). Daca tocmai l-ai cumparat si vrei sa se poarte frumos cu tine eu iti recomand sa faci un schimb de ulei+filtru,schimbi bujiile si cureti si sincronizezi carburile . Pentru sincronizat carburi te duci la un service moto (costa in jur de 150 de lei o sincronizare) .Restul operatiilor le faci singur ca nu e greu . Inainte sa te apuci de treaba ia manualul de aici : http://www.fzrarchives.com Gasesti explicat tot in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 unde gasesc sa cumpar niste placi de ambreiaj pt fzr de 600 (noi)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salut Am si eu un Fzr 600 din 95 cu o mica problema la el. Nu functioneaza turometrul, in rest tot bordul e ok. O opinie ceva care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut Am si eu un Fzr 600 din 95 cu o mica problema la el. Nu functioneaza turometrul, in rest tot bordul e ok. O opinie ceva care ar putea fi problema? exact aceeasi problema o am si eu.turometrul e oarecum mort. urca atunci cand e blana doar pana in 2000 de ture.stie careva care e problema?mentionez ca e din 1992.ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.