mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 tot nu a zis nimeni , despre sincroane nimic , eu nu stiam ca si cutiile in linie au sincroane , doar cele in H ,este asa sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul mai multe detalii te rog...ce ulei(marca,model) .Vad ca ai tot fzr 1000.Sa inteleg ca 20W40 nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul cum se aeriseste ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 cum se aeriseste ambreiajul? Simplu, are o pompa pe maneta identica cu cea frana, o conducta si un cilindru receptor(care are hollenderul de aerisire) pe cutie care impinge o tija, ca si la cablul face acelasi lucru, cu diferenta ca e un pic mai lejer la schimbari rapide. Acelasi lucru faceam si eu la FZR-ul de 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Eu am bagat in el OMWBIXOL 20W40 mineral iar de aerisit se aeriseste de la aierisitor care este pe cilindrul receptor (este cel in care ajunge lichidul din pompa de ambreaj),acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 niplu se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Eu am bagat in el OMWBIXOL 20W40 mineral iar de aerisit se aeriseste de la aierisitor care este pe cilindrul receptor (este cel in care ajunge lichidul din pompa de ambreaj),acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) ce bine ca s-a rezolvat si chestia asta. acum stiu ce sa ii fac la a mea. Inca cva baieti: Imi mananca ulei ca nesatula. nu stiu daca e bine sa zic ca "mananca".pentru ca se scurge si pe la suruburile de la chiuloasa cate un pic de ulei. Ce ar trebui sa verific la ea? Segmentii? Si in plus cand o pornesc dimineata pe rece parca scoate pe toba un aer umed. Siiiii uleiul sintetic nu e mai bun decat cel mineral?? Cel putin eu asa stiam. Ca e mai bun pentru ca menajeaza mai bine piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) de asta nu-mi dadeam eu seama , ca la mine la 600 nu am nicio pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 ce bine ca s-a rezolvat si chestia asta. acum stiu ce sa ii fac la a mea. Inca cva baieti: Imi mananca ulei ca nesatula. nu stiu daca e bine sa zic ca "mananca".pentru ca se scurge si pe la suruburile de la chiuloasa cate un pic de ulei. Ce ar trebui sa verific la ea? Segmentii? Si in plus cand o pornesc dimineata pe rece parca scoate pe toba un aer umed. Siiiii uleiul sintetic nu e mai bun decat cel mineral?? Cel putin eu asa stiam. Ca e mai bun pentru ca menajeaza mai bine piesele. cel sintetic rezista mai mult in timp , cel mineral isi pierde proprietatile mai repede , da r nu pentru toate motoarele este indicat cel fullsintetic, uita-te pe tabelele producatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu am bagat semisintetic si imi facea foarte urat cutia de viteze ,dupa ce lam schimbat cu unul mineral nu mai am probleme,am facut 1500 km si nu am completat deloc ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu am bagat semisintetic si imi facea foarte urat cutia de viteze ,dupa ce lam schimbat cu unul mineral nu mai am probleme,am facut 1500 km si nu am completat deloc ulei o sa incerc si eu cu 20w40 mineral sa vad cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 o sa incerc si eu cu 20w40 mineral sa vad cum sta treaba. sunt si eu curios cum se va manifesta cu mineralul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu am bagat semisintetic si imi facea foarte urat cutia de viteze ,dupa ce lam schimbat cu unul mineral nu mai am probleme,am facut 1500 km si nu am completat deloc ulei Deci asta este solutia? Foarte tare eu ma gandeam la ce este mai rau.Atunci o sa incerc si eu.Se gaseste la orice benzinarie omv?Cat este litrul? Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Deci asta este solutia? Foarte tare eu ma gandeam la ce este mai rau.Atunci o sa incerc si eu.Se gaseste la orice benzinarie omv?Cat este litrul?Asfalt uscat!! E mai ieftin mineralul(cred k la juma' de pret fata de full sintetic). Totusi eu nu inteleg ceva : De ce ar fi mai bun 20W mineral decat 20W full sintetic , din moment ce au ambele acelasi indice de vascozitate ? Daca ai bagat mineral 20W si merge mai bine, inseamna teoretic ca ar trebui sa mearga la fel de bine si cu un 10W full sintetic.Din cate stiam eu uleiul mineral isi pierde din vascozitate la temperatura mare, deci ar fi ca si cum ai baga 10W sintetic(care nu isi pierde din proprietati in aceeasi masura ca cel mineral) . Acum am 20W50 sintetic, si nu prea face figuri. La schimbul urmator voi incerca cu un 10W50 sintetic sa vedem. Editat Mai 19, 2009 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) cine naiba le mai intelege.pana nu ne da cineva un raspuns concret si constat nu o sa stim decat prin incercari. ia uitati ce am gasit aici: http://www.yamaha-motor.co.uk/accessories/...ew=Configurator e un program pentru intretinere yamaha. ei au un ulei full synthetic 10w40 sau 15w50 pentru motor si transmisie la 9.99lire/litru. pret care mi se pare just+ ca e ulei de la yamaha care ar trebui sa mearga stas cu o yamaha. + alte produse cum ar fi spray pentru lant la3.99 lire.etc Editat Mai 19, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 cine naiba le mai intelege.pana nu ne da cineva un raspuns concret si constat nu o sa stim decat prin incercari. Se pare ca ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu am bagat mineral din cauza cutiei de viteze care imi facea fite dar si motorul merge mai bine , uleiul il gasesti la or ce OMW LA 30 lei litru ,specific ca inainte aveam in el 10W40 semisintetic Mobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 uleiul mineral il schimbi mai repede fata de cel sintetic , isi pierde proprietatile mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Nu stiti unde as putea gasi membranele de la carburatoare ca mis crepate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Nu stiti unde as putea gasi membranele de la carburatoare ca mis crepate! am eu carburatoare pentru descompletat de fzr 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Nu stiti unde as putea gasi membranele de la carburatoare ca mis crepate! Asta insemnand flansele acelea care vin intre fiecare carburator si motor o sa le gasesti bbmoto.Au magazin si pe langa obor.Eu am dat 200ron pe ele.Daca vrei mai multe detalii anunta-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 For the Attention of Mr George Trif Thank you for your e-mail regarding your Yamaha machine. May we advise that our records show the 1992 model FZR600 should be used with either SAE20W-40SE or SAE10W-30SE standard oils. We hope the information provided may be of assistance. Best regards, James Fenton Service Department After Sales Division ________________________________________________________ Y A M A H A M O T O R ( U K ) L T D Sopwith Drive Brooklands Weybridge Surrey KT13 0UZ Telephone: +44 (0) 1932 358000 Fax: +44 (0) 1932 358024 E-mail: service@yamaha-motor.co.uk Website: www.yamaha-motor.co.uk cam asta mi-au scris cei de la yamaha. acum nu stiu exact ce inseamana SAE 20w40 SE. eu unul am pus 20w50 ieri si merge bine din punct de vedere al motorului si al cutier de viteze merge super. adica nu se mai aude zgomotul ala ciudat la schimbarea treptelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Asta insemnand flansele acelea care vin intre fiecare carburator si motor o sa le gasesti bbmoto.Au magazin si pe langa obor.Eu am dat 200ron pe ele.Daca vrei mai multe detalii anunta-ma am eu carburatoare pentru descompletat de fzr 600. Eu am fzr de 1000 ,membranele sunt in carburator sunt deasupra acelor de dozaj For the Attention of Mr George Trif Thank you for your e-mail regarding your Yamaha machine. May we advise that our records show the 1992 model FZR600 should be used with either SAE20W-40SE or SAE10W-30SE standard oils. We hope the information provided may be of assistance. Best regards, James Fenton Service Department After Sales Division ________________________________________________________ Y A M A H A M O T O R ( U K ) L T D Sopwith Drive Brooklands Weybridge Surrey KT13 0UZ Telephone: +44 (0) 1932 358000 Fax: +44 (0) 1932 358024 E-mail: service@yamaha-motor.co.uk Website: www.yamaha-motor.co.uk cam asta mi-au scris cei de la yamaha. acum nu stiu exact ce inseamana SAE 20w40 SE. eu unul am pus 20w50 ieri si merge bine din punct de vedere al motorului si al cutier de viteze merge super. adica nu se mai aude zgomotul ala ciudat la schimbarea treptelor. Ce marca de ulei ai pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Eu am fzr de 1000 ,membranele sunt in carburator sunt deasupra acelor de dozaj Ce marca de ulei ai pus marca de ulei este Mobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aud.in.culori Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Buna, sunt relativ noua pe forumul acesta, adica am stat mai mult in umbra, urmarind postarile voastre. In fine, vin si eu la voi cu o intrebare. Am un prieten care a cazut cu motorul recent, o Yamaha FZR genesis de 600cc, si are noie de o carena. cum prietenul la nevoie se cunoaste, incerc si eu sa-l ajut postand aici si rugandu-va pe voi daca stiti pe cine cu un motor ca asta sa ma/ne ajutati. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.